Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12811 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 641
  • / 2025-11-20 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Rosnowo gm. Manowo Koszalin. Z rozrzewnieniem wspominam czas, gdy kurierem w Rosnowie był pan Przemek- sympatyczny i solidny. Po jego odejściu zatrudnili na tą trasę kurierkę. I to jest porażka. Wredna, bezczelna, kłótliwa, arogancka, niesłowna i "głupio-mądra" kobieta. Nie da się z nią dogadać w żaden ludzki sposób, bo jest tak przemądrzała, że jej własna buta kiedyś ją dogoni i nakopie w cztery litery. Myli się, upiera przy swojej pomyłce, a jak udowodnisz, że nie miała racji, to jest zwyczajnie chamska. Kiedyś zamawiałam bardzo dużo paczek przez DPD. Już nie chcę mieć z tą kurierzyną do czynienia więc zmieniliśmy firmę.
  • / 2025-11-20 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo szkoda że osoby odpowiedzialne za jakość usług firmy DPD nie czytają tych opinii.
  • / 2025-11-18 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Wypowiem się na temat kuriera DPD z śródmieścia, Bydgoszcz Pan Szymon(dziękuję)zawsze w uzgodnionym terminie,odbieram paczki tylko: płatność przy odbiorze,zostawiam kaskę w schowku nam znanym,podaje kod i zawsze zostawia pod drzwiami,Przesympatyczny,godny polecenia kurier...miał też wspaniałego poprzednika.Mam nadzieję,że firma DPD doceni ,że ma Tak B.dobrych pracowników.
    Polecam.
    ZaletyKurier godny zaufania
    WadyBrak
  • / 2025-11-18 17:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Zbyt dużo uszkodzeń przesyłek! I nie biorą pod uwagę reklamacji. To zawsze wina klienta!
  • / 2025-11-18 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma zrzuca całkowitą winę za uszkodzenie przesyłki na klienta, podając jako powód złe zabezpieczenie. Dział reklamacji radzi dochodzić swoich praw w sądzie, pewnie śmiejąc się w duchu, że z tak dużą firmą indywidualny konsument nie ma szans.
    Według mnie firma powinna odpowiadać za dostarczenie przesyłki w nienaruszonym stanie, a jeśli ją uszkodziła, ustalić wysokość odszkodowania i zwrócić przewoźne, jeśli była nieskuteczna.
    Pozostaje jeszcze Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego poproszę w skardze na firmę o przeczytanie opinii o firmie oraz Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.
  • / 2025-11-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiona paczka nie została dostarczona nawet nie było próby kontaktu tylko zwrócona do nadawcy
  • / 2025-11-17 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka nic dodać nic ująć. Szkoda pieniędzy wydawać bo i tak przepadną. Żenada.
  • / 2025-11-17 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na świecie. Dostawa wg widzimy się firmy. Prawie zawsze "adresat nieobecny". Przesyłka "za ciężka", przesyłka "za duża", przesyłka "zagraniczna" (sic!!!!) Zlecający wyrzucają pieniądze w błoto. Tracą klientów. Adresaci zdenerwowani, zdezorganizowany dzień pracy. Kurierzy załatwiają z adresatami jakieś zadawnione zawiści - na jakim tle to się tylko można domyślać. po dodzwonieniu się do kuriera lub wulgarne i chamskie odzywki. Nie traćcie czasu na reklamacje do nich: nie przebrniecie przez automat do gadania. Nigdy więcej! Niestety czasem moi kontrahenci coś przesyłają przez nich. Koszmar nie firma.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe. Firma, która nie ma prawa bytu.
  • / 2025-11-17 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z bardziej gównianych firm kurierskich. Paczkę zamawiałem 14.11(Piątek) z dopłatą za terminową dostawe, która miała być w następny dzień 15.11. Otrzymałem sms, że dzisiaj będzie doręczona moja paczka(15.11) w godzinach od 9-19. Jak sprawdzałem gdzie jest moja paczka, to kurier był kilka ulic ode mnie dosłownie 5 minut drogi. Około godziny 20 sprawdziłem status przesyłki pokazała się informacja, że "odbiorcy nie ma pod wskazanym adresem"- tak się składa, że mam sporo wolnego czasu i jestem w domu :) Dzisiaj 17.11 po próbie kontaktu z kurierem, który miał dostarczyć paczkę usłyszałem, że to nie jego rejon- to po jaki chu* daliście mi numer do niego? Po kontakcie z infolinią Pani powiedziała, że paczka będzie dzisiaj między 14-15 i czy dzwoniliśmy do danego kuriera, odpowiedziałem, że nie bo dostałem numer do innego kuriera... Jednym słowem jakość świadczonych przez was usług to poziom poniżej dna.
    Zaletybrak
    Wadysporo
  • / 2025-11-15 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD to najgorsza firma jaką świat widział po prostu dziadostwo. Nie wiem skąd oni biorą pracowników / kurier /. Pierwsza paczka z allegro była uszkodzona. Kurier zadzwonił domofonem i poinformował mnie że paczkę zostawia na dole klatki schodowej i mam sobie zejść i wnieść do mieszkania. Mieszkam na 2 piętrze a paczka ważyła niecałe 9 kg. Tak też zrobiłem, kuriera już nie było. Druga paczka a allegro dostarczona była do sklepu żabka ponieważ nie było nikogo w domu. Udałem się do sklepu po odbiór paczki i omal nie zemdlałem. Karton w którym były panele ścienne był kompletnie rozerwany. Część paneli leżała na podłodze. Pani sprzedawczyni powiedziała że w takim stanie przywiózł ją kurier. Na pewno nie była to wina sklepu. Była tam jedna sprzedawczyni niska, szczupła na pewno nie siłowała by się z paczą dość dużych gabarytów ważącej ok. 10 kg. Zrobiłem zdjęcia tylko nie mam ich jak zamieścić. Mieszkam w Bydgoszczy os. Wyżyny. Ten kurier który ten rejon obsługuje już dawno powinien być wywalony z pracy. Nigdy więcej DPD.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • / 2025-11-14 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nie znam aż tak brzydkich i złych słów by napisać jakie mam o niej zdanie. W ciągu ostatnich trzech tygodni dwie reklamacje. Pierwsza to niedostarczenie przesyłki pod adres dostawy, a zostawienie w Żabce. 15 kg karmy dla psa. A ja nie mogę nosić nawet 1 kg. Podobno nikogo w domu nie było. Były 3 osoby. Reklamacja do dzisiaj nie rozpatrzona. No i dzisiejszy przypadek - paczka ze świeżym mięsem w ogóle nie wydana do doręczenia. I nikt nawet nie raczył mnie o tym powiadomić. Dowiedziałam się na infolinii, ale moja interwencja nic nie dała bo sortownia nie odpowiadała. Dostawca dodzwonił się do jakiegoś przedstawiciela regionalnego i dowiedział się, że paczka dziś doręczona nie będzie. Bo nie ma kto. Będzie zwrot do nadawcy. Świetnie! To nie psie chrupki tylko towar łatwo się psujący wysyłany chłodnią. I do wyrzucenia. Do mnie wyślą drugą w przyszłym tygodniu. Tyle mojej straty, że nerwy i brak zaopatrzenia na weekend. Ale dla dostawcy strata. Bo ktoś sobie nie wydał do doręczenia, nie odbierał meili i telefonów i nie reagował na interwencje. To tylko z ostatnich tygodni. Tych problemów w tym roku było kilkanaście. Ja sobie tego DPD nie wybieram, ale niektórzy dostawcy nie dajà innej opcji. Dziwię się, że opinie klientów nie są brane pod uwagę i ta firma nadal istnieje.
    ZaletyBrak.
    WadyKurierzy, sortownie, system interwencji i reklamacji. Tu nie rozwiązuje się problemu tylko zasłania kiepskimi procedurami.
  • / 2025-11-14 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam dpd kiedyś miałam lepsza opinie o nich.Lecz po tym jak nadałam walizkę i została zniszczona raptem wszyscy umywają ręce.Nigdy w życiu już nic przez was nie zamówię.nikt niechce ponieść konsekwencji tego co się stwlo
  • / 2025-11-14 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza paczki pod adres nawet nie zadzwoni poinformować że będzie
  • / 2025-11-13 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    tak gównianej firmy dawno nie spotkałem . taki kurier powinien być już dawno zlikiwdowany 
    przesyłka która miała być odebrana w dniu 7-11-2025 do dnia dzisiejszego nie została odebrana a mamy 13-11-2025
  • / 2025-11-12 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo nowe punkty. Zabka maleńkie paczuszki. Schel. trzeba szukać który przyjmuje. Bo więjkszośc nie przyjmuje. Matko co za dziady. Koniec, przestałem korzystać!!!!
    Zaletybrak
    WadyZmiana punktów to porażka
  • / 2025-11-10 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę w domu, dostaje informacje o nieudanej próbie doręczenia przesyłki. Nikt nie dzwonił ani w domofon ani na komórkę. To już nie pierwszy raz, proste zadanie - dostarczyć paczkę jest najwyraźniej niewykonalne dla kurierów tej firmy. Żenada
  • / 2025-11-07 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyslałem paczkę za granice po polowie dnia wyruszyła z powrotem bez żadnej przyczyny. Za dostawe zaplacono 34 zł, teraz muszę placić 14 zł za dostawe do Polski i nikt nie może wyjasnić przyczyny dla czego nie była dostarczona prszysyłka
    ZaletyBrak przyczyny dostarczenia paczki
  • / 2025-11-07 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia, bezczelny , kłamca- poświadcza nieprawdę!!!
    Kurier patryk (celowo z małej) bezczelnie kłamie, że nie ma mnie w domu ,podczas gdy w trójkę siedzimy i czekamy aż łaskawie się zjawi - wpisuje
    " brak odbiorcy " lub "odmowa przyjecia"
    "Specjalistka"???? ds klienta -0lejnik Ewa nie widzi żadnego problemu, skoro kurier mówi, że był, to tak było bo przecież " GPS zczytał jego lokalizacje ,byl pod adresem"
    Do wiadomości "specjalistki " - od siedmiu boleści " jeśli kurier wjeżdżając na osiedle przejeżdża tuż obok mojego bloku ,który stoi zaraz przy drodze -to GPS zczyta moją lokalizacje!!! Co nie jest równoznaczne z tym ,że ruszy zad i dostarczy mi przesyłke bo tak nie było, dostałam jedynie sms
    " brak odbiorcy" siedząc w domu i czekając na przesyłkę!!!!
    "Specjalistka "-pozbawiona jakiegokolwiek zdrowego rozsądku, obiektywizmu - broni go za wszelką cenę mimo ,że wszystkie dowody świadczą przeciwko niemu !!!
    Kurier patryk jest nie do ruszenia jakby był ich przydupasem!!!
    Ale wszystko jest do czasu ,karma jak ....
    ,zawsze wraca że zdwojoną siłą !!!!

    Zalety0000000000
    WadyBezczelność, kłamca, śmierdzącym leń
    Poświadcza nieprawdę!!!!
  • / 2025-11-06 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier bez proby dostarczenia paczki, bez kontaktu telefonicznego zamiast wniesc 12 kg przesylke na 3 pietro wrzuca ja do paczkomatu twierdzac ze nikogo nie bylo w domu. Akurat ktos w domu byl, a on nawet nie raczyl poinformowac o dostawie. Nie po to zamawiam przesylke z dostawa na wskazany adres zeby potem odbierac ja z paczkomatu. Dodam, ze odbiorca jest starsza osoba. Jak kurierowi nie chce sie nosic paczek to niech poszuka innej pracy.
  • / 2025-11-06 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiodłam się, bo nigdy wcześniej nie miałam takich problemów z dostawą. Zamówiłam paczkę do odbioru w punkcie (sklep żabka). W dzień dostawy widziałam w aplikacji, że paczka jest wydana do doręczenia, po czym nagle została zwrócona z powrotem do magazynu, bez żadnej informacji dlaczego i przede wszystkim bez żadnego powiadomienia mnie, choćby SMSem albo mailem. Po przeszukaniu strony internetowej (co jest absurdem bo ta informacja powinna być w aplikacji) okazało się, że Żabka była przepełniona i nie przyjęli przesyłki. W związku z tym przekierowałam paczkę na pobliski paczkomat... i nic. Paczka tak po prostu siedziała sobie w magazynie, nikt nie raczył jej ponownie wydać. Zadzwoniłam na infolinię, oczywiście na początku próbuje nam "pomóc" bezużyteczny robot, ale wystarczy mówić do niego złożonymi zdaniami, żeby połączył nas z konsultantem. Pani która odebrała była chyba wielce oburzona, że udało mi się z nią połączyć i łaskawie obiecała, że wyda dyspozycję o wydaniu paczki na drugi dzień... I zwyczajnie tego nie zrobiła. Zadzwoniłam na drugi dzień wieczorem, tym razem odebrał już miły Pan, który powiedział, że żadnej dyspozycji nie było, paczka dalej siedzi w magazynie. Pan napisał do nich maila i faktycznie dopiero wtedy wydali paczkę do doręczenia. Cała sytuacja to absurd. Nie do pomyślenia, żeby klient musiał się kilkukrotnie upominać żeby łaskawie wysłano mu paczkę. Do tego zdecydowanie powinna być jakaś informacja, gdy punkt odbioru jest przepełniony, najlepiej bezpośredni telefon od kuriera z zapytaniem czy może dostarczyć paczkę pod inny adres. Zdecydowanie lepiej dopłacić za InPost i mieć święty spokój.
    Wady-brak informacji o tym co się dzieje z paczką
    -bezużyteczny robot na infolinii
    -reklama własnej firmy na infolinii (po co??)
    -konsultantka w niczym nie pomogła
    -absurdalnie opóźniona paczka
strona 1 z 641

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12811
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8234
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7814
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4165
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2492
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4950
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4629
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3178