Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12561 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 629
  • / 2025-05-08 10:34
    Ocena: 1.33 / 5
    nic nie można zrobic z przesylka, jesli cie nie ma w domu to nic nie zrobisz…
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
  • / 2025-05-07 16:33
    Ocena: 5.00 / 5
    U mnie po 5 gwiazdek. Nigdy mnie nie zawiedli. Paczek dziesiątki miesięcznie. Kurierzy język polski znają, odziani profesjonalnie, auta bardzo ładne, aplikacja dpd działa, przekierowania i inne działają, powiadomienia na czas, szybkie dostawy. Serio jest ok. Polecam. Mława i okolice.
    Zaletykurierzy mówią po polsku, czyste i ładne odzienie, dobre auta, szybkie dostawy, aplikacja działa
  • / 2025-05-06 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Gwiazdka tylko dlatego , że bez tego nie da się dodać opini.Najgorsza firma kurierska. Powinni ją zamknąć. Przetrzymują paczkę 2 tygodnie. Potem piszą , że dostawa dzisiaj . Po czym paczka nie przyjeżdża. Ze śledzenia: paczka wyrusza że Swędowa do Tarnowskich Gór. Dziwnym trafem zajeżdża do miejscowości Dobra i z Dobrej jedzie z powrotem do Swędowa. Skąd w nocy odpiera ja kurier z Gliwic. Po rozmowie na infolinię dowiedziałam się , że tak to mają logistycznie zaplanowane ..... Bez komentarza. Albo nie . Logistyk to jakiś debil do potęgi.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2025-05-05 23:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Przełom w firmie kurierskiej DPD. Nieoceniona wspolpraca z Panią Patrycją. Tylko takich kurierów można polecać z czystym sumieniem. Brawo dla Patrycji z Łodzi
    ZaletyJedną zaleta, to brak wad,???? konkretnie chodzi mi o tego kuriera j/w
  • / 2025-05-05 23:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytając komentarze, można sądzić że źle trafiliście. Nie wiem w których rejonach Polski są tak niekompetentni kurierzy.
    Ja osobiście jestem bardzo mile zaskoczona Patrycja ( kurier DPD/Łódź rejon Bałuty)
    nieoceniona Pani kurier,pełne zaangażowanie w pracę.
    ZaletyPatrycja ( kurier DPD/Łódź rejon Bałuty)
    Wysoka motywacja i zaangażowanie w swoją pracę.
    Widać że dąży do jak najlepszych wyników. Szczerze polecam!!
    WadyBrak
  • / 2025-05-05 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie firmy zdecydowanie nie jest proklienckie. Jako osoba nadająca paczkę i płacąca za usługę oczekiwałam możliwości normalnego kontaktu z kurierem, żeby ustalić szczegóły odbioru. Niestety, infolinia odmówiła podania numeru, tłumacząc to „procedurami”, mimo że jako odbiorca paczek numer kuriera dostaję bez problemu.

    To wygląda jak podwójne standardy: ja mam być dostępna i odbierać telefon od kuriera, kiedy DPD coś do mnie dostarcza, ale kiedy to ja coś wysyłam i płacę – kontakt już jest niemożliwy. Kompletny brak równowagi i elastyczności. Zmuszanie klienta do czekania w niepewności i brak opcji ustalenia czegokolwiek z kurierem to po prostu wygodne dla firmy, ale frustrujące dla klienta.

    Dodatkowo – kurier miał odebrać paczkę w godzinach 9:00–12:00 i nie pojawił się w wyznaczonym czasie. Po moim telefonie na infolinię, konsultantka próbowała się z nim skontaktować, ale bezskutecznie – kurier nie odbierał telefonu. Paczka do tej pory nie została odebrana. W celu jej nadania specjalnie wzięłam wolne z pracy, a mimo to firma nie wywiązała się z ustaleń. Kurierzy działają na własnych zasadach i nie ponoszą żadnych konsekwencji za niedotrzymanie terminów. Klient pozostaje bez informacji, bez możliwości kontaktu i z poczuciem kompletnego lekceważenia.
  • / 2025-05-05 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier niedostarcza paczek twierdząc że nie ma nikogo w domu lub ze odmawiamy odbioru. Obsluga w biurze obsługi jest nieuprzejma a wręcz bezczelna rozłączając się podczas rozmowy
    ZaletyBrak
    WadyObsługa w całokształcie
  • / 2025-05-03 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z firm na rynku. Dostałem SMS z rana że będzie dostawa, przy kilku próbach kontaktu z kurierem niestety nie udało się skontaktować. W końcu koło 18 udało się dodzwonić, to usłyszałem że dzisiaj nie będzie dostawy. Na moją uwagę że cały dzień czekam w domu na przesyłkę, to usłyszałem że to już mój problem ze siedzę w domu. Totalne żenada. Nigdy więcej DPD. Kurier Piotr Koszalin
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu , bezczelność kuriera
  • / 2025-05-02 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier stwierdził, że nikogo nie było w domu, chociaż rodzice czekali na przesyłkę. W przeciągu kilku sekund odnotował dwie próby dostawy i odwiózł paczkę do punktu odbioru. Pani na infolinii stwierdziła bezczelnie, że kurier od razu może zawieść paczkę do punktu odbioru bo taki mają regulamin, nie musi się kontaktować telefonicznie i z nim też nie można się kontaktować. Nigdy więcej dpd.
    ZaletyMam nadzieję że z takim podejściem do klienta nastąpi plajta
    WadyWszystko związane z nazwą DPD
  • / 2025-05-02 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Dostawa miała być 30/04. Nie dostarczą bo w standardzie nie ma że 100% na drugi dzień. Dostawa 2/05 - Kurier najpierw mówi że będzie między 11 a 12 po czym zrzuca połączenie. Wyłącza telefon. Po interwencji w centrali okazuje się że zgłosił awarię. Odebrać przesyłki samemu nie można odebrać bo się taka opcja 1/04 skończyła. I dostarczą w poniedziałek. Wstrzymuję mi to pracę na 3 dni.Malo zawału nie dostałam. A gdzie indziej od ręki kupić tego nie mogę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kierowcą. Brak informacji, że awaria i może ktoś chce coś odebrać.
  • / 2025-04-30 14:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Już drugi miesiąc z rzędu kurierowi nie chce się nawet sprawdzić czy jestem w domu i przekierowuje paczkę do punktu odbioru po rzekomo nieudanej próbie dostarczenia. Ja pracuję z domu, więc od 8:00 do 16:00 w nim siedzę. I jak bym chciała odbierać przesyłkę z punktu odbioru to do punktu odbioru bym ją zamówiła. A po to zamawiam 13 kg karmy dla psa z dostawą do domu żebym nie musiała sama wnosić jej na 3 piętro. A jak Panu Marcelowi się nie chce wnosić przesyłki na 3 piętro to niech zmieni pracę! Dodatkowo infolinia to też jakiś dramat! Najpierw odbiera BOT, który w ogóle nie jest pomocny, a później 25 min czekam na połączenie z człowiekiem, który również nic nie może dla mnie zrobić! Nie przyjmie reklamacji - mogę złożyć online, nie przyjmie skargi - mogę złożyć online, nie zadzwoni do kuriera i nie poda mi do niego numeru telefonu! Na pytanie to po co jest ta infolinia!? Usłyszałam żeby udzielać informacji np. o przesyłkach... Tych wszystkich informacji, które są w milach i w aplikacja... Żenada!
  • / 2025-04-29 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona,kurier zaznaczyl ze brak adresata w domu. Tylko że ja jestem po operacji I z domu się nie ruszam. Oczywiście do kuriera nie idzie się dodzwonić a dzwoniąc na numery infolinii jestem rozłączona po drugim sygnale.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i działem obsługi.
  • / 2025-04-28 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier DPD odmówił dostarczenia paczki pod wskazany adres, mimo że usługa była opłacona, co jest sprzeczne z regulaminem DPD (§ 5 ust. 4 Regulaminu Świadczenia Usług). Odmówił również przekierowania przesyłki do punktu DPD, chociaż klient ma prawo do takiej zmiany. Brak możliwości kontaktu i brak wsparcia ze strony firmy. DPD całkowicie ignoruje swoje obowiązki wobec klientów. Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy!
  • / 2025-04-25 20:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Jednym slowem - amatorzy :)
    Jedyna rzecza jaka robia żle to dostarczenie paczek...
    Zaletynie ma
    Wadybrak kontaktu, mamy klienta w d, niedostarczanie paczek
  • / 2025-04-25 16:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki. Wróciła do nadawcy. Brak komunikacji i chęci dostarczenia. Najprościej było zaznaczyć brak adresata.
    Stracone pieniądze. Nie warto wybierać tej firmy.
  • / 2025-04-25 12:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska kurier nie przyjeżdża a e-mail przychodzi że był i nikogo nie zastał a po przekierowaniu przesyłki trzeba czekać kilka dni aby ją odebrać w punkcie.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • / 2025-04-23 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch tygodni oddział doręczający przetrzymuje moją paczkę i nie potrafi dostarczyć jej do Żabki. Interwencje telefoniczne nie skutkują. Dzisiaj kłamali, że punkt w Żabce jest zamknięty, co sprawdziłem w minutę. Okazuje się, że kurier DPD był tam dzisiaj z przesyłkami. Dno.
  • / 2025-04-18 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z możliwych firma kurierska. Przesyłka w odległości 70 km idzie 3 dni robocze a jak chciałem ją przekierować o 7 km aby odebrać w domu a nie w pracy to dostałem informację, że to potrwa jeszcze jeden dzień.
    Kpina a nie firma kurierska
  • / 2025-04-18 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD i FedEx to najgorsza firmy kurierskie na polskim rynku.W moim przypadku specjalnie wziąłem wolne i czekałem na przesylkę.Z aplikacji dowiedziałem się że paczka nie została doręczona bo nikogo nie było w domu!!!Wyobraźcie sobie jak się wkurzyłem??Zadzwoniłem od razu na infolinię ale powiedziano mi że nie otrzymam dzisiaj przesyłki bo kurier jest za daleko.Dlatefo teraz gdy mam wybór nie wybieram tych pseudo kurierskich firm
    ZaletyAplikacja
    WadyNapisałem w komentarzu
  • / 2025-04-17 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Dwa dni z rzèdu przepełnione automaty ale dlaczego nie mogą tak jak w inpoście sami przekierować czy to do Żabki lub blisko dostępnego punktu?Przekierowanie w aplikacji to następny dzień zwłoki.Nie polecam tak jak i Feedex i Dhl.Dziadostwo
strona 1 z 629

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12561
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990