Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12757 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 638
  • / 2025-10-09 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obcej wschodniej narodowości ma widocznie ptsd bo nie wysiada z auta i od razu rejestruje brak adresata. Dpd to totalna porażka, inpost górą!!!
    ZaletyBrak
    WadyTotalna niekompetencja
  • / 2025-10-07 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz beznadzieja. Po 16 informacja, ze nikogo nie bylo pod adresem. Ukraiński kierowca chyba przed dronami uciekał i nie miał czasu na dostawę. Zatrudniacie może kogoś, kto ogarnia.
  • / 2025-10-07 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jeździł z paczka cały dzień od samego rana, a ostatecznie o 2 w nocy zmiana statusu i ponowne dostarczenie na magazyn. W ogóle nie było próby doręczenia. Złożyłem reklamacje, odpowiedź DPD cytat dosłowny "informujemy, iż paczka nie została doręczona z powodu braku czasu kuriera."
    Firma żart, syf, kiła i mogiła.
    ZaletyPotencjał komediowy
    WadyPodnoszą ciśnienie
  • / 2025-10-07 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem paczki na Węgry i od tygodnia są w oddziale doręczającym, który ich nie doręcza.
    Cały czas proszą o cierpliwość i piszą, że mają lokalne kłopoty.
    Ocena negatywna za przyjmowanie przesyłek, chociaż wiedzą, że nie mogą ich obsłużyć.
    Strata czasu na tą firmę.
  • / 2025-10-06 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze jedna negatywna opinia , z której firma sobie nic nie robi.
    Skontaktowałam się z obsługa klienta ponieważ przez jakieś niedopatrzenie lub błąd systemu nadawcy, brakowało numeru mieszkania w adresie. Liczyłam na szybkie uzupełnienie przez centrale ponieważ kurier ma wyłączony telefon i nie mogłam bezpośrednio dokonać poprawki.
    Niestety najpierw musiałam dyskutować z komputerem udającym posiadanie inteligencji a potem konsultantka stwierdziła, ze firma nie potrafi się skontaktować z własnym kurierem. W związku z tym uruchomiła "procedurę przekierowania" co w sposób zasadniczy opóźni doręczenie. W przypadku wyrobów medycznych każdy dzień ma znaczenie.
  • / 2025-10-06 03:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie.
    Obsługa i reklamacje 0 gwiazdek
    Czas dostawy 0
  • / 2025-10-05 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna! Kurier dzwonił na tyle krótko, że starsza osoba czekająca na paczkę nie zdążyła dojść do drzwi! Wieczorem przekierowałem paczkę do paczkomatu aby uniknąć powtórki sytuacji. Paczka kisiła się w oddziale Doręczającym, była wydawana do doręczenia, wracała do oddziału i w końcu zwrócona do nadawcy!
    na moją reklamację otrzymałem takie pismo:
    Dotyczy: ZG/25/391198, 1025116752435U

    "Działając w imieniu DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dziękujemy za przesłane zgłoszenie
    dotyczące nieprawidłowości w świadczeniu usług. Zapewniam, że informacje na temat przejawów naruszenia
    zasad obowiązujących w firmie DPD Polska są bardzo cenne i pozwalają nam doskonalić oferowane usługi.
    W związku powyższym incydentem, pragniemy serdecznie przerosić. Zapewniamy, że analizujemy przyczyny
    tego zdarzenia oraz wyciągamy wnioski, które pozwolą nam stale podnosić jakości świadczonych przez DPD
    Polska usług. Pozostajemy w przekonaniu, że przyszłe doświadczenia związane z korzystaniem z naszych
    usług, będą pozytywne.

    Z poważaniem,"


    Dla mnie to ŻENADA!!!!
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyOdpowiedź z automatu, bez próby rozwiązania problemu!
    NIE POLECAM, USŁUGI ZBLIŻAJĄ DPD DO POZIOMU POCZTEKSU!
  • / 2025-10-02 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    „Jestem bardzo zła i rozczarowana usługami DPD Polska w Sopocie! Kurier nie skontaktował się ze mną przed dostawą, nie zadzwonił, nie odpowiedział na mój telefon. Po rozmowie na infolinii usłyszałam, że kurier ma prawo nie dzwonić i nie odbierać telefonu od klienta – to jest absolutnie niedopuszczalne!

    Jak w takim razie klient ma odebrać swoją paczkę? ????
    Takie traktowanie klienta jest skandaliczne i nie będę korzystać z usług tej firmy w przyszłości.

    ???? Numer przesyłki: [13340003068428]
    ???? Data zdarzenia: [02.10.2025]”
  • / 2025-09-30 17:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma, przesyłki dostarcza tylko do godziny 13. Kurier nie odbiera połączeń telefonicznych a Biuro Obsługi Klienta nie widzi problemu w tym że kurierzy pracują do godziny 13
  • / 2025-09-29 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka, kurierzy nie dostarczaja przesyłek pod pretekstem błednego adresu dostawy (adres zweryfikowany, podany poprawnie). Pracownicy infolinii niepomocni, bezczelini, rozłaczają sie bez słowa. Frima DNO!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak realizacji uzług, brak jakiejkolwiek pomocy
  • / 2025-09-27 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam !! Kurier miał się zjawić po odbiór paczek do godziny 1100. O 1200 dzwoni i mówi, że najlepiej będzie, jeżeli ja mu te paczki dowiozę gdzieś tam (!). Jedna wielka kpina. Musiałem anulować to zlecenie. Ciekawe czy dostanę zwrot pieniędzy.
    ZaletyŻadnych
    WadyInteres klienta mają na ostatnim miejscu.
  • / 2025-09-26 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Już co najmniej trzeci raz kurier nie dostarczył przesyłki. Siedzę w domu zamiast zająć się pracą a on ma wywalone. W śledzeniu widzę, że przesyłka w dostarczeniu. Powiat Olsztyn.
  • / 2025-09-26 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    została doręczona do Komisariatu Policji Rzeszów II.Kurier napisał,,odmówiono przyjęcia,, Komendant KP Rzeszów zabezpieczył monitoring i okazało sie ze kurier w ogóle nie przyjechał. REKLAMACJE ROZOZNAWAŁ KAMIL ŻERO Z DPD pomimo to nie uznał reklamacji. TERAZ NAJLEPSZE odwołanie od reklamacji rozpiznawal....Kamil Żero i również nie uznał reklamacji. ZENADA I BRAK LOGIKI ORAZ OROFESJONALIZMU POMIMO JAWNYCH DOWODOW
    WadyBrak logicznych reklamacji
  • / 2025-09-24 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi DPD (Warszawa Grochów) nie chce się dostarczać paczek pod adres. Od razu, rano zawozi je do sklepu żabka i wpisuje że nie zastał odbiorcy. Jest to działanie notoryczne, tyle że ja zawsze jestem w domu a przed wejściem jest monitoring który kuriera nie widział. Tym razem nie będę prosił kogoś o przyniesienie przesyłki, ja z pewnych przyczyn z domu nie wychodzę. Jest to obecnie najgorsza firma dostarczająca przesyłki.
  • / 2025-09-23 18:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Współpracuję z DPD od ponad 20 lat. Niestety w ostatnich miesiącach mam coraz więcej skarg na kurierów. Zamiast dostarczać na adres, przesyłki zostawiane są w punktach odbioru. Czas zastanowić się nad zmianą firmy.
    WadyNiekompetencja kurierów.
  • / 2025-09-23 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiem, że ten komentarz niczego nie zmieni, ale moja frustracja jest zbyt wielka, by przemilczeć kolejną sytuację, w której DPD totalnie ignoruje klienta. Moja przesyłka od soboty krąży pomiędzy oddziałem doręczającym, a punktem odbioru wskazanym w momencie zamawiania przesyłki. Pracownicy tzw. infolinii albo nie wiedzą, albo celowo wprowadzają w błąd, gdyż po raz kolejny rzeczywistość jest inna, niż zapewnienia - wczoraj poinformowano mnie, że dziś na pewno przesyłka trafi do wybranego punktu odbioru, po czym rano otrzymałam informację, że jednak DPD samodzielnie zdecydowało o dostarczeniu paczki do domu, gdzie mnie oczywiście dziś nie będzie. Wysłałam sms do kuriera, bo tym razem wszystko już chcę mieć na piśmie - brak raportu doręczenia, prawdopodobnie nie odbierają sms-ów. Poprzednim razem inna paczka przez tydzień jeździła pomiędzy punktami odbioru, bo rzekomo nie spełniała kryteriów pozostawienia w punkcie. Ciekawe jednak, że system daje możliwość przekierowania i wyboru konkretnych punktów z listy. Na infolinii oburzenie, że przesyłka jest za duża.... ale na pytanie, jakie są graniczne wymiary odpowiedzi brak. Jeśli system DPD pozwala wskazać dany punkt, mnie jako Klienta nie powinno już zaprzątać to, czy system się pomylił. To nie jest moja sprawa, a raczej próba przerzucenia odpowiedzialności z firmy kurierskiej na osobę korzystającą z jej usług. Więcej na pewno nie wybiorę tej firmy.
  • / 2025-09-22 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier zamówiony w piątek 19.09.2025 umówiony odbiór paczki na dziś 22.09.2025 w godzinach miedzy 12 a 14 i echo kuriera brak, telefon na infolinie i co?! tekst" kurier zakończył zlecenie gdyż o godzinie 13:55 nikogo nie zastał pod adresem. Ściema jakich mało specjalnie do godziny 16 czekałem na kuriera jak idiota a uj się zwyczajnie nie pojawił w zamian proponują mi odbiór w środę no kpina totalna zażądałem zwrotu opłaty jaką uiściłem i dałem dobitnie do zrozumienia że rezygnuję z ich usług
    Zaletybrak
    Wadywywalone na klienta, bezczelność oraz niekompetencja kurierów
  • / 2025-09-22 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier sam decyduje, że zostawi moją paczkę w punkcie odbioru, bo… nie było mnie w domu o 12:00. Przepraszam bardzo, ale większość ludzi o tej porze jest w pracy. I to nie pierwszy raz — mimo że wiedział dokładnie, kiedy odbiorca będzie w domu, informacje zostały całkowicie zignorowane. Klient nie zasługuje na podstawowy szacunek. To nie jest wygoda, to jest brak profesjonalizmu. Dość biegania po sklepach po paczki, które powinny trafić do rąk własnych w domu. Naprawdę tak trudno zrozumieć, że klient nie ma tu żadnego znaczenia. Bez nas przecież firma nie istnieje!
    WadyArogancja i lekceważenie klienta
  • / 2025-09-19 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Nie polecam korzystania z jej usług! Nie dostarczają przesyłek, nie informują co się dzieje z przesyłką a kurierzy kłamią wpisując w systemie że byli w miejscu dostarczenia. Omijajcie z daleka!
  • / 2025-09-18 13:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wiele zamówień dotarło do mnie poprzez kuriera DPD, dostawa szybka, bezproblemowa. Przyjazne ceny. Śledzenie przez internet, usługi w aplikacji na najwyższym poziomie. Polecam!
    ZaletySzybka dostawa, wysoka jakość usług kurierskich, wysoka jakość rozwiązań technologicznych dla Klientów.
    WadyOtwieranie skrytki automatu DPD przez telefon sprawia często problemy - na szczęście jest teraz kod odbioru i klawiatura :)
strona 1 z 638

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12757
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8178
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7771
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2478
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4870
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3146