strona 1 z 625
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Monaliza / 2025-03-09 13:57
Najgorsza firma kurierska !
Kurier nie dostarcza paczek z góry zaznacza że nie było nikogo w domu . Od kilu miesięcy mam z tą firmą takie właśnie problemy .
Ostatnio kurier zadzwonił że przywiezie mi paczkę która była pobraniowa następnego dnia po czym następnego dnia dowiaduje się że paczka poprzedniego dnia już wylądowała w punkcie do odbioru bo nikogo nie było w domu
Sama obsługa na infolinii godna nagany !
Zgłaszam to od kilku miesięcy i nic nie zmieniają
.
Ludzie wybierajcie inne opcje jeżeli tylko macie możliwość -
-
~Katarzyna S / 2025-03-08 13:47
Koszmarna Infolinia która na dzień dobry proponuję złożenie reklamacji.
Kurier który nie przyjeżdża z paczka a jedynie zaocznie wystawia status nieudana próba doręczenia.
Próby kontaktu z kurierem to jakaś kpina. Nie odbiera nie oddzwania. Nie odpowiada na smsy.
Omijać szerokim łukiem ta firmę. Nigdy więcej nie powierzę im żadnej przesyłki.WadyNie terminowość. Brak jakiegokolwiek kontaktu. -
~M / 2025-03-08 10:49
Infolinia to jakas porazka, zero pomocy i rozmowa jak z człowieczym AI -
~Jana / 2025-03-06 17:25
DTD CZY DPD...CZY TO TA SAMA FIRMA ? Bo jeśli DTD to wkrótce zostaną zamknięci i rozliczeni za liczne kradzieże, braku dokumentacji i ogólne zaniedbania. Przez takich patałachów cierpią porządne firmy w Irlandii.
Zamówiłam odbiór niespakowanego roweru z rzekomym ubezpieczeniem. Przyjechał pan Grześ kurier. Po moim powrocie do kraju okazało się, że mój rower ma wymieniony sprzęt hamulcowy z Shimano na jakiś badziew z Malezji.
Nawet kierownica ma oryginalną sklepową naklejkę po innej stronie. O mały włos a wjechałabym pod samochód na drodze !!! Powróciłam do zdjęć sprzed odbioru roweru/ze sprzedaży na necie też i pokazała się naga prawda.
Kurier się nie odzywa, na @ też nic nie przychodzi od firmy.
ZaletyŻadnychWadyBrak potwierdzeń odbioru u kuriera i od samej szefowej. Forma widmo -
~Karolina / 2025-03-06 10:05
DPD to najgorsza firma kurierska. Nie dość, że ich kurierzy nie doręczają paczek, bo nie ogarniają map i nie potrafią znaleźć klatki w bloku, to jeszcze naliczają jakieś chore kary na kilkaset złotych za "niestandardowe paczki". Według nich nieakceptowalna paczka to zwykła, mała tuba 7cmx20cm, w której przewożone są plakaty. Inne firmy kurierskie nie mają z tym żadnego problemu. Lepiej ich unikać i nie korzystać. -
~Tamara / 2025-03-05 16:09
Najgorsza firma dostarczająca przesyłki! Nie polecam nikomu! Byłem w domu przez 2 dni. Kurier nie zadzwonił do mnie i nie zapukał do drzwi. Kuriera po prostu nie było. Arbitralnie ustawił status tak, jakbym nie była w domu. Prawie niemożliwe jest dodzwonienie się na infolinię! Kiedy się dodzwoniłem, operator powiedział, że odsyłamy paczkę. Oto jak DPD zrujnowało mi wakacje moim kosztem. Niekompetentny personel, okropna obsługa. Całkowite rozczarowanie -
~Mr. K / 2025-03-05 15:39
Firma DPD to jedna wielka kpina.
W ogóle nie dostarczają przesyłek albo z kilkudniowym opóźnieniem.
Kurier ignoruje wszelkie ale to wszelkie próby skontaktowania się z nim oraz nie dostarcza paczek z powodu rzekomej nieobecności klienta pomimo, że klient czeka na nią cały dzień przesuwając inne obowiązki.
Infolinia to jak kolejka do lekarza - nieskończone oczekiwanie.
W życiu nie polecę tej firmy i proszę żebyście się wynieśli z polskiego rynku.WadyWszystkie możliwe. -
~Marta / 2025-03-04 15:34
Nie polecam najgorsza firma jaką znam. Do tego konsultant nie wiedząc co powiedzieć rzuca słuchawką -
-
~Jarosław / 2025-03-03 15:34
Po zamówieniu kuriera DPD oraz opłaceniu usługi, kurier DPD nie pojawił się w wyznaczonym miejscu i terminie przez 3 kolejne dni.
W trosce o utratę możliwości zwrotu przedmiotu, zostałem zmuszony do anulowania zlecenia na rzecz DPD oraz zamówienia wysyłki w konkurencyjnej firmie kurierskiej, która to zrealizowała je niezwłocznie!
Na stronie DPD nie ma możliwości ubiegania się o zwrot zapłaconej za kuriera kwoty. Napisałem więc reklamację. W procesie reklamacji zostałem jednak, grzecznie mówiąc, "spławiony", gdyż Dział Reklamacji DPD uznał że nie jestem zleceniodawcą i zwrot mi się nie należy...
Gorąco zachęcam do NIEKORZYSTANIA z usług DPD oraz do realizacji swoich wysyłek za pośrednictwem bardziej rzetelnych firm konkurencyjnych!!!WadyDPD nie oddaje pieniędzy za niezrealizowane przesyłki! -
~Maria / 2025-03-03 12:18
Szybka dostawa i to jedyne na czym kończą się zalety . Paczki bo to już kolejna okradziona wyciągane rzeczy , jak tam można . Obsługa w DPD nie należy do miłych WadyOkradane paczki z zagranicy -
~Wojtek / 2025-03-03 07:37
Przesyłkę kurier woził 3 dni. Żona w domu czekała bo to ważna umowa była. Pezekierować się nie dało. Po trzech dniach przesyłkę odesłali do nadawcy. Ja od jakiegoś czasu już nie korzystam z DPD nawet jeśli to jedyny wybór to rezygnuję z zakupu. W tym przypadku nie miałem wyboru dostawca narzucił firmę.Jak czytam opinie w internecie to z całej Polski ludzie się na nich skarżą. ZaletyBrakWadySprzedajcie się InPostowi, zobaczycie jak powinna funkcjonować firma kurierska! -
~63 / 2025-03-01 13:07
Skąd założenie, że odbiór paczki w paczkomacie przez smartfona z aplikacją to norma. Nie widziałam takiego zastrzeżenia przy wyborze punktu odbioru. Przekazanie do żabki 200m dalej miało zająć kolejne trzy dni (z piątku na poniedziałek). Te usługi wymagają wbrew pozorom wyobraźni, pomysłowości, i uwagi na szczegóły, a dpd to podobno dojrzała firma. Wadyrozmowa z botem -
~Krystyna / 2025-03-01 12:00
Banda naciągaczy i nieudaczników. Paczka zostawiona pod drzwiami pod moją nieobecność bez uprzedniej informacji, po otwarciu paczki zlew granitowy złamany w pół. Pisałam dwa razy reklamacje, trzeci raz rzecznik praw konsumenta. Odpowiedź brzmiała mniej więcej "Nie nasza sprawa, nie nasza wina". ZaletyBrakWadyDużo -
~Ruslan / 2025-02-27 18:07
Totalna porażka, a nie firma. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem (Dariusz), wiecznie poczta głosowa… Przesyłka od trzech dni ma status „w doręczeniu”, a ja siedzę, czekam i nic… Dział obsługi klienta kompletnie bezużyteczny, jedyne, co usłyszałem, to „proszę czekać, kurier dziś będzie”. Oczywiście, się nie pojawił. WadyDużo -
~klientka / 2025-02-27 15:54
Kierowca oszukuje zarówno klienta twierdząc, że był i nikogo nie zastał jak i swojego pracodawcę który pobiera opłaty za odbiory i dostarczanie paczek. Na domiar wykręca się od reklamacji. Ta firma powinna się zamknąć. Nie polecam!!! ZaletyBrak!WadySame! -
~Danuta / 2025-02-25 22:11
Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac! ZaletybrakWadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD -
~Danuta / 2025-02-25 22:11
Po raz kolejny kurier DPD nie dostarczył mi przesyłki z Allegro do domu ,chociaż taką opcję wybrałam. Bez mojej zgody a nawet zapytania zostawił przesyłkę w sklepie Żabka - Pickup. No cóż dzięki temu taki kurier ma miej prac! ZaletybrakWadylenistwo i nieuczciwość kuriera DPD -
~Natalia / 2025-02-25 14:27
Najgrosza firma z jakiej kiedykolwiek korzystałam. Płacę za dostawę do domu a cyklicznie paczki mam dostarczane do punktów odbioru, bez wcześniejszej próby dostarczenia ich. Mam problemy zdrowotne i nie mogę chodzić, płacę za dostawe pod drzwi i za każdym razem jestem okradana i oszukiwana. ZaletyBrak -
~anulka7903 / 2025-02-24 19:38
Kurier nie umieścił paczki w skrytce automatu DPD, po otwarciu skrytka była pusta. Jak chciałam zgłosić skargę na infolinii to dowiedziałam się że paczka została zwrócona do nadawcy i mam dzwonić do nadawcy żeby wniósł reklamację. Złodzieje i oszuści. -
~Jakub / 2025-02-24 17:50
Kurier miał dostarczyć dokumenty do podpisania (umowa na abonament telefoniczny). W planowanym dniu doręczenia żona specjalnie została w domu. Po całym dniu czekania okazało się, że o 16:30 kurier zaznaczył w systemie, że nikogo nie było w domu (nikt nie dzwonił domofonem przez cały dzień). Ponowna próba doręczenia: kurier przysłał wiadomość, że będzie w godzinach 15:30-17:00. O 17:30 informacja o niedostarczeniu w systemie śledzenia przesyłki. Zadzwoniłem od razu do kuriera i zapytałem dlaczego nie dostarczył przesyłki. Rozłączył się i nie odbierał moich kolejnych połączeń. Infolinia czynna do 17:00. Gorąco odradzam współpracę z tą firmą. Wady- brak kontaktu z kurierem
- nierzetelność kurierów
- godziny pracy infolinii uniemożliwiają złożenie zażalenia tego samego dnia (infolinia przestaje działać w tym samym czasie, kiedy miała być dostarczona przesyłka)
strona 1 z 625
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »