Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12718 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 636
  • / 2025-08-27 12:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Kontakt z tzw konsultantem na infolinii przypomina czasy PRL. Niegrzeczny, nie kompetentny, brak chęci pomocy.
    ZaletyBrak
  • / 2025-08-26 14:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Dpd to najgorsza firma i najgorsi kurierzy,nie można się z nimi skontaktować bo firma nie udostępnia numeru do kuriera, a kurier pomimo zostawionych 3 wiadomości też nie oddzwoni bo nie ma obowiązku, paczkę woli odesłać. Wczoraj miał kolejny przyjechać o 13-16,przyjechał o 11 i jeszcze nie poczeka nawet 5 min.Kolejna paczka anulowana przez nich.Nie polecam,strasznie nieuczynni kurierzy.
  • / 2025-08-26 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przyszła śmierdząca, brzydko pachnąca, nie wiem co oni z nią robili.
    Zaletyani jednej
    Wadysmród
  • / 2025-08-25 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD po raz kolejny nie dostarczyła przesyłki. Firma poświadcza nieprawdę stwierdzając, że przesyłkę próbowano dostarczyć 3 razy.
    Pracuję zdalnie, cały czas jestem w domu - nikogo nie było. Nie dostałem maila, smsa, powiadomienia w aplikacji, telefonu odnośnie dostawy - nie ma po niej żadnego śladu.
    Wadynie dostarczają paczek
  • / 2025-08-22 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dochodzi
    Kurier sie nie pojawia mimo wczesniejszej zapowiedzi w mailu , potem wpisuje ze bledny adres!!!! Taka sytuacje mam juz 2 raz ....
    ZaletyBRAK
    WadySame wady ....
  • / 2025-08-22 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dochodzi
    Kurier nie dzwoni
    Obsługa klienta to tylko BOT
    ZaletyŻadnych
    WadyTo nie kurier
  • / 2025-08-22 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Od 18.08.2025 roku, nie są w stanie dostarczyć paczki krajowej. Rozmowa z infolinią to jedna wielka porażka, zadzwoniłam 20.08 dostałam informację, że paczka została odebrana! Tylko nie zaktualizował się status, dzwonię 21.08 po interwencji w punkcie i informacji, że paczka tam jest nadal i kurier stwierdził, że nie może jej odebrać bo mu coś nie wchodzi na system :/ dzwonię na infolinię, raz zostałam odrzucona, drugi raz przełączona 6 razy :/ na końcu dostaje informację, że paczka została odebrana 18.08 :/ i mówię, że to nie możliwe bo fizycznie ja widziałam w punkcie!! Jest 22.08 i paczka dalej jest w punkcie!
    WadySame wady, nieogarnięta infolinia.
  • / 2025-08-21 20:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Na Szczecin najgorsza z dostępnych firma kurierska. Notorycznie podjeżdżają pod adres byle "odhaczyć" na GPS, i natychmiast odjeżdżają, bez podjęcia próby doręczenia. Następnie paczka ląduje w Żabce dzielnicę lub dwie dalej, mimo, że opłacona jest dostawa na adres.
    Obsługa zdalnej pomocy to podły żart, a reklamacje są zbywane - odrzucanie reklamacji, to jedyne, co firma DPD potrafi zrobić bez zwłoki.
  • / 2025-08-21 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem.
    Brak chęci dostarczenia paczki.
    Kurier gbur i cham.
    DPD nie poczuwa się do odpowiedzialności ma klienta gdzieś.NIE POLECAM USŁUG TEJ FIRMY
    Zalety Brak
    WadySame wady.Brak szacunku do klienta.Wykonanie zwykłej usługi przerasta ich możliwości
  • / 2025-08-21 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam dwie przykre sytuację:(
    Pierwsza to taka , ze czekałam swoją paczke , która była oznaczona jako dostarczona i sie nie odnalazła;( wtedy byłam w domu i nikogo nie było.
    Druga to bardzo mnie tknęła, ponieważ wysyłałam wianek.
    Klientki mąż wrocil do domu i paczka leżała w oplskanym stanie. Karton i zawartość wyglądała jak po wyjęciu ze śmietnika.
    Nie było możliwości spisania protokołu.Oczywiscie tego dnia na stronie dpd złożyłam reklamację. Pani odpisała mi na e maila prosząc o protokół i dowody .
    Napisala , ze w razie pytań sluzy pomocą.
    Wiec kilka ich miałam. Nie odpisali juz nigdzie. Przeczytałam na e maila, ze mam 14 dni na odwołanie. Tak wiec skompletowałam wszystkie dowody ( zdjęcia, przelewy, rozmowy) czekałam ponad miesiąc. W tym czasie dzwoniłam dwa razy .Za drugim razem dostałam 18.08.2025 r odpowiedź.
    Ze reklamacja odrzucona , pozostaje tylko sąd.
    Napisali , ze to moja wina , ze karton nie taki , ze zabezpieczen w środku nie było .Ze wewnątrz zawartość sie ruszała
    ZaletyZadne
    WadyZero uczciwości i sprawiedliwości
  • / 2025-08-20 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna procedura dostarczenia towaru - towar zapakowany przez sklep w dwóch paczkach dotarł częściowo. I tylko metodą "dopychania kolanem" udało się ostatecznie dostarczyć towar trzy dni po czasie (a był to prezent urodzinowy).
    Nie do przyjęcia sposób obsługi - po godzinie dodzwaniania się, z trudnością zgłoszono konieczność przekierowania paczki, które (jak się potem dowiedziałem od kuriera) nie zostało zrealizowane - po prostu olano temat.
    Ponadto brak SMS z powiadomieniem - jako dopełnienie olewania klientów
    ZaletyJedyny plus - udało dogadać się z kurierem i uniknąć zwrotu paczki.
    WadyWszystkie pozostałe.
  • / 2025-08-20 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!! Obsługa klienta na najniższymi poziomie. Paczka miała zostać dostarczona do punktu DPD - nie została, z powodu rzekomo błędnego adresu. Pisze rzekomo, ponieważ adres wybierałam z dostępnej listy więc nie było możliwości pomyłki. Pomimo licznych prób kontaktu z kurierem - nie dodzwoniłam się a na SMS nie odpisywał. Paczka została przekierowana do innego punku dpd gdzie już dwukrotnie otrzymałam wiadomość, że punkt jest przepełniony. Obecnie nie mam możliwości przekierowania przesyłki gdzie inaczej a infolinia jest bezradna. Paczki do dzisiaj nie otrzymałam!!
  • / 2025-08-19 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma DPD to porażka kurier dostarczył moja paczkę o 14:45 nie będąc go u mnie w domu firma nie próbuje odzyskać mojej paczki a ja jestem stratny pieniądze bo przesyłka była opłacona
    Nie polecam DPD dawno takiej g,,,,,,ej firmy nie widziałem
    ZaletyBrak
    WadyDostarczają paczki nie tym osobom co trzeba
  • / 2025-08-19 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy w DPD jest ,,SYSTEM" żaden człowiek nic nie może zrobić bo SYSTEM. Kurier ma paczkę ale nie odda bo SYSTEM, infolinia jest od tego by poinformować , że nic nie może bo SYSTEM. Anulować coś co 10 minut temu zatwierdził SYSTEM nie da się. Ale SYSTEM może wszystko np. wprowadzić w błąd, nie poinformować na czas, i nie pozwolić ludziom podejmować decyzji. I nie jestem jakiś anonimowy 605 535 185
  • / 2025-08-19 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z dpd, ale ostatnio nie polecam, kurier się nie pokazuje, nie odbiera telefonu, wg. mnie nawet nie próbuje dostarczyć paczki tylko od razu zawozi do pickup, infolinia również się do niego nie dodzwania, próba dostania się do żywego konsultanta po walce z beznadziejnym botem, wiele minut, jak chcesz złożyć skargę to przełączają cię na inny numer, który zrywa połączenie. Nigdy więcej DPD
    ZaletyBrak
    WadyBeznadzieja
  • / 2025-08-19 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier anulował zlecenie odbioru przesyłki zwrotnej o dużej wartości, na zagranicznej platformie nie ma możliwości wystawienia ponownie zlecenia, na infolinii DPD przełączają miedzy 4 konsultantów tylko po to by dowiedzieć się że zwrot musi zostać wystawiony ponownie a na platformie gdzie był zamawiany towar nie ma takiej możliwości. Kurier zamiast się skontaktować i umówić odbiór paczki to przyjechał sobie wg. własnego uznania a ja teraz zostałem z problemem, tracę czas i odbijam się jak piłka od DPD do platformy gdzie zamawiałem przedmiot. Dramat...
  • / 2025-08-18 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Ich kurier Ihor od 12.08. nie dostarczył mi paczki. A kolejne zamówienia niszczy i odsyła do nadawcy.Po tym jak ZOOPLUS przesyła nowe paczki z tym samym zamówieniem. Bo jemu nie chce się paczki wnieść pod wskazany adres.
  • / 2025-08-14 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam.Niestety moi przedmówcy piszą prawdę.Pani w biurze obsługi niemiła rzuca słuchawką,wprowadzanie ludzi w błąd.Żona kupiła telewizor T-Mobile wysłał DPD dzień wcześniej otrzymała Imiela że dostawa następny dzień roboczy, w aplikacji też informacja dostawa 14.08.25. Ok biorę urlop i czekam.Okolo południa dzwonię i dowiaduje się że dostawa będzie w poniedziałek a mamy czwartek. Urlop na marne, telewizora nie ma. Co mam zrobić? Zadałem pytanie czy robią sobie żarty to rzuciła baba słuchawkę. Ludzi mają w dupie. Gdyby powiadomili wcześniej że dostawa w poniedziałek nie brał bym urlopu na czwartek tylko na poniedziałek.Teraz kombinuj. Pozdrawiam.
    ZaletyMoże ceny
    WadyWprowadzanie ludzi w błąd,nie dotrzymywanie terminu dostaw,chamowata obsługa klienta,olewanie klientów.
  • / 2025-08-14 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu nie skorzystam z tego ???? jakim jest dpd. Paczka idzie z chin opłacona przelewem w piątek dostaje smsa nie świadczącego że paczka jest na miejscu po czym odsyłają paczkę opłacona do nadawcy gdzie kurier idiota mógł zostawić paczkę przykładowo u sąsiada....
  • / 2025-08-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zera się dać nie da.
    kurier „Jakub” obsługujący Walbrzych, tragedia gośc ma wszystko gdzieś,pomimo oczekiwania pod telefonem w domu 2razy pod rząd wbija że nikogo nie było pod adresem nie odbiera telefonu,ignoruje wszystko,nigdy więcej współpracy z DPD.
    Odradzam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
strona 1 z 636

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12718
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8106
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7742
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4136
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4129
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2454
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100