Nie ma gorszej firmy kurierskiej...
Zamawiam dziesiątki paczek miesięcznie od różnych firm i od różnych dostawców i nigdy nie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu i OSZUSTWEM!
Leniwy i bezczelny kurier...nie tylko nie odbiera telefonu przez cały dzień, ale na dodatek wpisuje w system, że odbiorcy nie zastano, pomimo, że jestem na miejscu cały czas. Mało tego mam przed lokalem monitoring i mogę to udokumentować w Sądzie, bo możliwe, że na tym się skończy, bo ileż można... jedna i ta sama paczka... 4 razy zaznaczony brak obecności adresata i 4 razy kłamstwo. Nie ma mowy o błędzie w adresie, bo z tej samej firmy 2tygodnie wcześniej przesyłka została dostarczona (oczywiście nie od razu tylko po interwencji, bo za pierwszym razem byłoby zbyt miło)
Aktualnie jestem po 4 rozmowie z "Pomocą" na infolinii... Czego się dowiedziałem po 20min oczekiwania na konsultanta?
- Kurier jest chyba nietykalny, skoro nie musi ani odbierać telefonów (nawet od przełożonych) ani nie musi doręczać paczek
- "Pomoc" konsultanta jest tak ograniczona, że na prawdę chce mi się płakać... W innych instytucjach można załatwić praktycznie wszystko bezproblemowo on-line, ale nie w DPD...
- Co z osobami starszymi? Najwyraźniej nie mogą zamawiać nic z DPD, bo dzwoniąc na infolinię usłyszą jedno:
Ja nie mogę pomóc... To trzeba zrobić przez aplikację (ale ja nie mam aplikacji) no to przez stronę internetową, inaczej się nie da...(ale ja jestem starszą osobą, nie znam się na tym, to...po co Pan/Pani tu jest, skoro nic nie może robić i w niczym pomóc?
"Ja nic w sumie nie mogę... no i nie wiem po co tu jestem"
…
Tak wygląda w skrócie DPD...
Żenada, zero profesjonalizmu, oszustwo, chamstwo, brak szacunku...po prostu wstyd!
Na pewno ta wiadomość będzie szeroko krążyć po "Internetach" Zaletywstyd, żenada, oszustwo, brak szacunku, brak profesjonalizmu,
Wadywstyd, żenada, oszustwo, brak szacunku, brak profesjonalizmu,