strona 1 z 388
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2025-09-11 16:02
Tragedia.kurier ma klienta za nic. Zostawia w Żabce, twierdząc, że nikogo nie było w domu. -
-
~Anna / 2025-09-11 11:06
OKRADZIONO PACZKĘ KTÓRĄ WYSŁAŁAM DO IRLANDII.FIRMA NIE MA ZAMIARU WYJAŚNIĆ SPRAWY ZAMIATA SPRAWĘ POD DYWAN.NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOMU PONIEWAŻ TO NIE PIERWSZY RAZ ZDARZA SIĘ TAKA SYTUACJA. WadyNIE POLECAM -
~WkurionyZenek / 2025-09-09 20:05
Dramat. Jednym.slowem.dramt. przesyłka pozostawiona niby po próbie doręczenia w jakiejś żabce. Brak kodu do odbioru paczki. Kontakt do kuriera udało się dostać od firmy która zlecała dostarczenie przesyłki . Nigdy więcej DHL ZaletyBrak zaletWadyOlewanie klienta. -
~Oszukana / 2025-09-08 16:57
Nie polecam. Absolutna zlewka klienta. Pomimo zmiany daty dostarczenia potwierdzona przez DHL paczka wylądowała w paczko macie. Brak możliwości kontaktu z konsultantem i wyjaśnienia sprawy. WadyNiewiarygodny dostawca paczek. -
~rabex / 2025-09-04 12:06
Informacje na temat tego jak DHL traktuje odbiorców a dodatkowo jak urzędnicy państwowi pracujący za nasze podatki wspierają tę chamską firmę (co powoduje bezkarność kurierzyn DHL oraz śmiech i plucie odbiorcom prosto w twarz) :
1) 13 z rzędu przesyłek od Amazona zamówionych z wysyłką do mieszkania - 12 przesyłek doręczonych (wg informacji kuriera : „dla mojego dobra” do automatu paczkowego DHL) po adnotacji w systemie o mojej rzekomej nieobecności (pech chciał że z racji kontuzji kolana za każdym razem bylem w domu 24h/dobę)
- zgłaszane formularzem, mailami i na infolinii - bez skutku, za każdym razem
- 13 przesyłka po 3 adnotacjach w systemie w ciągu 3 dni o mojej nieobecności (mailowo byłem informowany że kurier się skontaktuje telefonicznie aby potwierdzić moją obecność i dostawę, co nie nastąpiło a ja byłem cały czas w domu) dostała adnotację : odbiorca odmówił przyjęcia (bezkontaktowo?) i odesłana do nadawcy - mailowo ta sama osoba która informowała że kurier się skontaktuje przed dostawą obiecuje pomoc i po kilku dniach i moich kilku mailach pisze że nic się nie da zrobić bo przesyłka wraca sp nadawcy - ale - cytuję : nie ma się Pan co martwić bo przecież Amazon odda pieniądze??!!
2) złożone kilka reklamacji - zgodnie z info od DHL przez formularz na stronie (potwierdzone otrzymanie) oraz mailowo i przez infolinię - nic to nie daje - nie ma żadnych odpowiedzi a po 30 dniach kiedy zgłaszam że przekroczono termin na odpowiedź otrzymuję info że nie jestem stroną i nie mogę składać reklamacji
- zgodnie z prawem przewozowym w razie nieotrzymania przesyłki z winy przewoźnika TYLKO NADAWCA ma prawo do złożenia reklamacji
3) zwróciłem się do nadawcy i mailowo dostałem informację o zrzeczeniu się praw do reklamacji w tej sprawie przez Amazona (jako nadawcy)
- oświadczenie mailowe załączone jako uzupełnienie reklamacji - 35 dni bez reakcji DHL
4) po 40 dniach wysłane zapytanie przez formularz, mailowo i podczas rozmowy na infolinii - gdzie dostałem info że sprawa jest badana przez Panią Anetę Lato i się odezwie - minęło 2 tygodnie i zero odpowiedzi, przy próbie kontaktu zawsze jest gdzie indziej, bardzo zajęta albo na urlopie - czyli w tej ścieżce po prostu jadą na przeczekanie
5) Równolegle widząc że przepychanie się z DHL nic nie daje bo oni są w takich gierkach mistrzami poprosiłem o pomoc takie instytucje które istnieją aby pomagać konsumentom )za nasze podatki - przypominam)
A) UOKiK - zadzwonił do mnie jakiś urzędnik i siląc się na jakąś odmianę „sarkazmu” poinformował mnie że jestem zbyt mały aby wszczynać sprawę ale jak sobie zorganizuję grupę to może wtedy oni zareagują. Paranoja pierwsza
B ) UKE - złożyłem zawiadomienie poprzez formularze dostępne na ich stronie o pozasądowe rozwiązanie oraz ze skargą na łamanie moich praw konsumenckich - odpowiedź - szanowny pan prezes nie będzie się zajmował bo DHL powołuje się na prawo przewozowe a to nie jest zakresem działań UKE - rozumiem że jakby złodziej powołał się na kodeks hamurabiego to okradziony nie miałby prawa do rozpatrzenia sprawy przez polski sąd - musiałby jechać tam gdzie powstał kodeks i rozpatrzyć tam i według tamtego zapisu praw. Paranoja kolejna
C) Zgłosiłem sprawę do miejskiego rzecznika praw konsumentów - wysłał pismo do DHL z PROŚBĄ o ponowne rozpatrzenie sprawy - dostał odpowiedź taką jak ja - nie mogę być stroną wg DHL, przesłałem mu mail od Amazon-a ze zrzeczeniem się - wysłał ponowne pismo ale odpowiedź była taka sama tylko więcej paragrafów dorzucili oraz informację że forma cesji praw do reklamacji jest niedopuszczalna w tej formie. Spytałem rzecznika czy mi pomoże czy tylko będzie wysyłał prośby i nie reagował na odpowiedzi, czy może chociaż poprosi o wskazanie jaką formę musi mieć zrzeczenie się nadawcy - stwierdził że mam się cieszyć bo i tak zrobił 2 razy więcej niż dla kogokolwiek innego bo normalnie składa pisma tylko raz. Mogę zawsze iść do sądu - tak podsumował. Ciekawe po co jest ta instytucja i w czym pomaga? Paranoja trzecia
Najciekawsze jest to że DHL informuje cały czas o przedmiocie sporu - czyli przesyłce/towarze a ja reklamuję niewykonaną usługę a nie towar (Amazon stwierdza że przecież przesyłka była darmowa i nie ma problemu i za każdym razem zapominają że wykupiłem roczny abonament Amazon Prime gdzie dostawy są darmowe - czyli ZAPŁACIŁEM ZA DOSTAWĘ)
D) zadzwoniłem do Amazona czy pomogą w sprawie - niestety nie mają zamiaru składać żadnej reklamacji ani popierać moich działań a po prośbie o formalne pismo zrzeczenia się (cesji) praw do roszczeń reklamacyjnych (zgodne z paragrafami na które powołuje się DHL) odmówili wydania takowego pisma - bo…. osoba która ze mną rozmawia nie ma takich uprawnień a ja i tak nie dotrę do kogoś kto takowe uprawnienia ma a i tak by nie wydał pisma - ja się powinienem cieszyć bo przecież dostałem zwrot za zwrócony przedmiot (tak tylko to była orteza w promocji, za którą zwrócili tyle ile zapłaciłem wtedy - teraz nie ma promocji jest tylko 8 razy drożej). Korpo kryje korpo
I cytując klasyka : nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi??
Mam znajomego który w firmie handlowej zajmuje się reklamacjami - powiedział z własnego doświadczenia z rzecznikami praw konsumenta, UKE i UOKiK jako odrzucający roszczenia konsumentów że nie mam szans jak nie pójdę do sądu ale jak pójdę to mam 99% że wygram. Korporacje żerują na tym że ludzi odstraszają koszty założenia sprawy w 99% przypadków - ale ci którzy założą sprawy zawsze wygrywają. Założyłbym tylko…na teraz mnie nie stać.ZaletybrakWadykłamstwa, brak pomocy, odrzucanie reklamacji z nieistniejących powodów formalnych, powoływanie się na prawo przewozowe zamiast ustawy konsumenckiej - odmowa przyjęcia reklamacji z powodu ... niedostarczenia przesyłki!! Btrak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem albo jego bezpośrednim przełożonym, fochy kurierzyn -
~Damian / 2025-09-02 16:22
Kurier po raz 4 nie odbiera paczki do przesyłki, nie chce mu się zadzwonić że jest bądź całkowicie omija adres po raz kolejny na infolinii zero informacji, najgorsza firma jaka istnieje WadyKurierzy -
~Tornistry / 2025-09-02 06:24
23.08 zamówiłam paczkę, 26 miała dojść, nie dostałam żadnego SMS ani innego powiadomienia o paczce znajdującej się w paczkomacie. Towar został niby zwrócony do nadawcy. Zostało to ponownie nadane i znów zniknęło. Pani w punkcie selekcji nic nie wie i rozkłada ręce, że to nie sprawa dhl bo to nie oni wysyłają powiadomienia i nie oni są odpowiedzialni. Nie miła i opryskliwa. Będę omijać dhl szerokim łukiem. Nie polecam. W tym dniu również inne osoby zgłosiły się w sprawie zaginionych paczek. Co lepsze na infolinii tylko bot, nie na konsultanta. WadyZnikające paczki, brak współpracy, brak infolinii z konsultantem -
~Patrycja / 2025-08-29 14:49
Kurier nie miły, opryskliwy, mało empatyczny. Problem polegał na przyniesieniu 1 paczki z bluzką na 4 piętro, powiadomiłam go że jestem osobą niepełnosprawną i nie wychodzę z domu ( mam problem duży z poruszaniem się) Przy odbiorze dał upust swojemu niezadowoleniu.
Jest to po prostu przykre. Szanujmy się. Tak niewiele, a tak znaczące. Pozdrawiam
-
-
~Grabiszyn / 2025-08-28 16:49
Chciałem wyrazić swoje ubolewanie kurierka która od kilku lat doręczała mi przesyłki, osoba która bardzo dobrze wykonywała swoją pracę zawsze na czas, zawsze dzwoniła , jestem w wielkim szoku że firma nie trzyma takich ludzi mam nadzieję że w zastępstwie nie dostanę pseudo kuriera . Pozdrawiam Wrocław -
~Nena / 2025-08-27 14:51
Kurier nie był nawet uprzejmy przyjechać do domu tylko zostawił paczkę w punkcie odbioru. Do tego zamiast w najbliższym, 10km od miejsca zamieszkania, to 15 km dalej. Naraził mnie na stratę czasu i paliwa tak po prostu, bo nie wiem, nie po drodze mu było czy jak? Jestem wściekła -
~Gabriela / 2025-08-25 10:57
Bardzo zawiodłam się na obsłudze DHL. Moja paczka z Zalando miała być dostarczona w środę lub czwartek. Kurier fałszywie zaznaczył, że nikogo nie było w domu – a byłam cały dzień. Po telefonie na infolinię usłyszałam, że paczka zostanie dostarczona w poniedziałek. Wzięłam specjalnie urlop w pracy, aby ją odebrać. W aplikacji widniała informacja, że paczka będzie między 12:00 a 15:00, a godzinę później zmienił się status na „zwrócono do nadawcy”!
Obsługa fatalna, kompletny brak szacunku do klienta i brak odpowiedzialności za zobowiązania.
Zdecydowanie lepiej korzystać z InPost – zawsze rzetelnie, punktualnie i bez takich nerwowych sytuacji.ZaletyBrakWadyDhl -
~Rafał / 2025-08-21 21:52
Operator PLAY wysłał mi telewizor i laptop.
Kurier nie odbierał moich telefonów i nie odzwonił.ZaletyNie ma.WadyKurier nie odbiera telefonów nie odzwania. -
~Joanna / 2025-08-21 10:50
To jest skandal jak traktują Klientów, zero możliwości kontaktu, złożenia reklamacji jakiejkolwiek informacji. Ta firma powinna zostać zlikwidowana, szkoda że ludzie nadal z niej korzystają. Są bezkarni. Mają w nosie wszystkich WadyWyłącznie wady. Dno. -
~Zak / 2025-08-18 13:22
masakra , spóżniony kurier,zmuszanie do wgrania aplikacji inaczej nie otrzyma się informacji o kurierze których i tak się nie otrzymuje ,automaty wprowadzające w błąd ,brak konsultanta oczekiwanie cały dzień na przesyłkę... nigdy więcej!!! ZaletybrakWadywszelkie możliwe -
~Ania / 2025-08-16 09:01
Jako aplikacja - Przez internet widnieje opcja lokalizacji kuriera na mapie oraz numeru telefonu do kuriera w aplikacji. Żadnej z tych opcji nie ma.
Paczka miała przyjść 14.08 DO PUNKTU ODBIORU. Dostałam powiadomienie o nieudanej próbie doręczenia oraz że nie było mnie w domu.. Na dzień 16.08 nadal brak możliwości kontaktu z kurierem u zlokalizowania paczki.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Polak / 2025-08-14 05:47
Jako przewoźnik Allegro to wielka porażka, Zero kontaktu brak infolinii, serwis śledzenia nie działa dla przesyłek Allegro, totalna porażka, niech Niemcy u siebie pracują a nie robią popelinę . Dla porównania InPost infolinia czynna do 20, dużo zamawiam ale takiej obsługi to jeszcze nie widziałem, brak slow. Zagraniczne korpo w .....c. polskie firmy mają dużo lepsze podejście do klienta. Nigdy nie zamówię przesyłki przez dhl ZaletyBrak infoliniWadyBrak śledzenia allegro, brak konsultanta -
~Hubert / 2025-08-13 21:46
Nie polecam firmy DHL jako kuriera. Jeżeli jest możliwość wybierajcie inną firmę kurierską. Przesyłkę z niewiadomych mj przyczyn przekierowana do punktu odbioru w miejscowości oddalonej o kilkanaście kilometrów od mojego adresu. W domu cały czas była żona więc przyczyną przekierowania przesyłki nie mogło być brak możliwości dostarczenia. Sprawdziłem monitoring i z całą pewnością kurier nie przyjeżdżał do nas. Gdy otrzymałem wiadomość o przekierowaniu przesyłki do punktu odbioru kilkanaście razy dzwoniłem do kuriera - nie odebrał telefonu. Odbieram kilka przesyłek tygodniowo korzystając z innych operatorów i nigdy nie miałem takiej sytuacji. Jeżeli możecie omijajcie tą firmę szerokim łukiem to są kpiny z klientów. ZaletyBrak -
~Michał / 2025-08-13 13:06
Dziadostwo jakich mało, telefon do kuriera podany którego nikt nie odbiera. A jak podjedzie to nawet nie zaczeka 3 minut aby ktoś podszedł odebrać.
Najgorsze menty zatrudnione na kierowców.
Sam osobiście nigdy bym nie zamówił usługi ale firmy korzystaja bo ich dalej nie obchodzi.
A przypadek aby otworzyć i sprawdzić czy przesyłka cała to chyba nierealne. -
~Paweł / 2025-08-11 08:00
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Tzn. zawsze nieterminowa...ostatni mój przypadek polegał na tym, że wybrałem punkt odbioru przesyłki, który okazało się że od tygodnia zostal zlikwidowany- nie wiedziałem o tym ...a dalej widniał w wykazie jako aktywny-działający. Oczywiście z tego powodu kurier nie miał możliwości pozostawienia przesyłki w tym punkcie...ale wpisał jako przyczynę -UWAGA!!! Klient odmówił przyjęcia- zrezygnował z odbioru przesyłki...ręce opadają...miał nr telefonu do mnie ...czekałem na tą przesyłkę...ale do tej pory jej nie otrzymałem...odradzam każdemu kto ma prawo wyboru firmy kurierskiej -
~Paweł / 2025-08-11 07:59
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Tzn. zawsze nieterminowa...ostatni mój przypadek polegał na tym, że wybrałem punkt odbioru przesyłki, który okazało się że od tygodnia zostal zlikwidowany- nie wiedziałem o tym ...a dalej widniał w wykazie jako aktywny-działający. Oczywiście z tego powodu kurier nie miał możliwości pozostawienia przesyłki w tym punkcie...ale wpisał jako przyczynę -UWAGA!!! Klient odmówił przyjęcia- zrezygnował z odbioru przesyłki...ręce opadają...miał nr telefonu do mnie ...czekałem na tą przesyłkę...ale do tej pory jej nie otrzymałem...odradzam każdemu kto ma prawo wyboru firmy kurierskiej
strona 1 z 388
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »