strona 1 z 386
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Jo / 2025-07-29 20:06
Kolejny 5!) raz paczka trafia do odległego od mojego miejsca zamieszkania paczkomatu. Pani na infolinii twierdzi,że tam sobie zażyczyłam (!)
Jestem po operacji utrudniającej poruszanie się i chyba wiem, gdzie zamawiałam paczkę.Sama sobie chciałam zrobić na złość
Długi czas oczekiwania Paczki w sortowni leżakują po kilku oka dni.Infolinia działa tylko do 15:00 w sobotę, potem aż do poniedziałku zero możliwości kontaktu.
Porażka.Wiecej nie zamawiam tam zadnej usługi i innym nie polecam.
-
-
~Renata / 2025-07-28 11:42
Kurier nie zrealizował dostawy pod wskazany adres, tylko porzucił paczkę w żabce bo tak mu było wygodniej. Jak już łaskawie odebrał telefon, to stwierdził, że mogę złożyć skargę, nie obchodzi go to, on nie będzie jeździł. Czekałam na jełopa od rana. ZERO POMOCY z BOK, generalnie wszyscy wszystko mają w dupie. ZaletybrakWadychamstwo -
~Andrzej / 2025-07-25 21:04
13 przesyłek z rzędu dostarczonych nieprawidłowo (12 do automatu i 13 odesłana) 18 kłamstw kuriera o mojej nieobecności a ostatnia nawet o odmowie przyjęcia przesyłki, zero pomocy na infolinii i przez formularze - reklamacja odrzucona … z powodu tego że kurier nie dostarczył przesyłki!! Zdobyłem zrzeczenie się roszczeń do reklamacji nadawcy i nic - zero reakcji. Złożone zawiadomienia do UKE, UOKiK i rzecznika konsumenta ZaletyBrakWadySame wady -
~Monika / 2025-07-25 16:08
Bardzo długi czas dostawy. kurierzy przetrzymują paczki nawet przed dwa trzy dni, wpisując w system fałszywe informacje typu, ze nie zastano odbiorcy w domu. Kolejnego dnia kolejna proba doreczneia i znowu przetrzymywanie i niedostarczanie paczki oraz kolejne kłamstwa wpisane w system o rzekomym niezastaniu odbiorcy w domu . Najgorsza firma kurierska w Polsce . Lekcewazace podchodzenie do klienta. Kurierzy to czesto młodzi chłocy pracujace jakby za kare oraz majacy olewajacy stosunek do swojej pracy i klientów. Czesto paczki są uszkodzone( nie dziwne z uwagi na tyle dni rzucanią ją na samochod i do magazynu po kilka razy w te i we wte ...) ZaletyŻadnych -
~Ana / 2025-07-24 10:39
Brak możliwości jakiegokolwiek konstruktywnego kontaktu - Pani na infolinii nic nie wie, nie pomoże, rozłączanie rozmów w trakcie. Trzeba wysłuchać masy zbędnych komunikatów żeby połączyć się z konsultantem.
DRAMAT!!! nie polecamZaletyNie widzę żadnychWadyKontakt z firmą -
~ItakI / 2025-07-22 18:29
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, jeśli macie do wyboru InPost nawet się nie zastanawiajcie, poziom obsługi klienta/kontaktu z infolinią poniżej 0 (żeby skontaktować się z jakimkolwiek człowiekiem z obsługi trzeba jakieś szyfry wpisywać podczas rozmowy z automatem) doręczenie paczki opóźnione o 3 dni z niewiadomo jakiej przyczyny, po uzyskaniu numeru do kuriera oczywiście od automatu kurier nie odbiera nawet jak ktoś z obsługi próbował się z nim skontaktować też miał na to wylane i nie odbierał. Z całego serca odradzam i radzę omijać szerokim łukiem tą firmę. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z człowiekiem z obsługi
Brak kontaktu z kurierem
Opóźnianie paczek bez powodu i bez informacji
Brak fizycznego działu obsługi klienta -
~Kathi / 2025-07-22 18:05
Żałuję,że wcześniej nie przejrzałam opinii - z całą pewnością nie wybrałabym DHL. Jestem wkurzona i rozgoryczona. Poziom obsługi klienta 0.
Brak kontaktu z kimkolwiek, ustalenia poczynione podczas wyboru dostawy i tak nie zostaną dotrzymane, dostawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy a przesyłka i tak nie zostanie dostarczona pod wskazany adres, jeśli młody, wysportowany i wytatuowany człowiek uzna, że nie ma ochoty jej nosić...ZaletyBrakWadyBrak szacunku do klienta, skandaliczny poziom obsługi, nietrzymanie się ustaleń, brak kontaktu z kimkolwiek -
~Damian / 2025-07-22 07:54
Dzwonienie do klienta podczas dostarczania przesyłki tylko w opcji, po likwidacji biur szkoda zdrowia na współpracę z tą firmą ... ZaletySą inne lepsze firmy -
-
~Piotr / 2025-07-19 21:47
Zamiast do domu dostałem przesyłkę do paczkomatu. Cały dzień czekania na kuriera tylko po to by wieczorem biegać na miasto w poszukiwaniu paczki. I najlepsze zero kontaktu tylo sms i korespondencja na pocztę. Dodatkowo dostałem 3 dni by ją sobie samodzielnie wziąć.
Ciekawe ilu tam wariatów pracuje. Jeden mądry by ją dostarczył na adres tylko tyle -
~Edyta / 2025-07-19 18:11
Firma niedotrzymała terminu dostarczenia przesyłki. Po trzech dniach opóźnienia w godzinach porannych rozpoczęłam interwencję argumentując konieczność dostarczenia materiałów w dniu interwencji ze względu na umówione prace remontowe. DHL w tym dniu nie zareagował i okazało się też, że nie mogę odebrać przesyłki samodzielnie z oddziału i na swój koszt!!! Przesyłka dotarła w następnym dniu ze względu na interwencję. Nie wiem ile czasu bym na nią czekała gdybym nie wzięła sprawy w swoje ręce. Ponadto złożona reklamacja została oddalona - jakby zupełnie nic się nie stało i DHL nie musi ponieść żadnych konsekwencji. Mam nadzieję, że UOKiK będzie miał przełożenie na standardy obsługi klienta w DHL. -
~Rafal / 2025-07-19 11:30
Żenada.
Szacunek do klienta zero. Podają terminy dostarczenia, nie dotrzymują, przesuwają godziny na popołudniowe a później zostawiają w Żabce. Jakbym chciał do Zabki chodzić to bym wziął inpost i poszedł do paczkomatu.
Nie polecam.
Daje 1 gwiazdkę, bo mniej nie można.ZaletyZadnychWadyDostawa sama w sobie.
Obsługa klienta, zero możliwości dodzwonienia się, bot.
Ogólnie bardzo słaby wizerunek. -
~Anna / 2025-07-18 14:46
Firma niewiarygodna, nie dotrzymuje terminów, poziom obsługi klienta na bardzo niskim poziomie. Drugi dzień czekam na dostawę produktu, z niewiadomych powodów wczoraj nie została dostarczona. Dzisiaj sprzeczny komunikat niby w określonych godzinach, komunikat w dziale obsługi klienta - do końca dnia roboczego... Numeru do kuriera nie chcą podać... Generalnie porażka, niestety jest to kolejny raz taka sytuacja. Jak mam wybór to każda inna firma tylko nie DHL. Każdy aspekt kontaktu z tą firmą to porażka - przesyłane wiadomości, śledzenie paczki, kontakt z działem obsługi klienta, terminowość. NIE POLECAM. ZaletyBRAK ZALETWadyNiestety, każdy aspekt kontaktu z tą firmą to porażka - przesyłane wiadomości, śledzenie paczki, kontakt z działem obsługi klienta, terminowość. -
~Wiktoria / 2025-07-18 14:19
Brak słów!!!! Mało powiedziane . Kurier nie podjął żadnej próby doręczenia paczki i zostawił dwie paczki w dwóch różnych automatach . Człowiek płaci za transport przesyłki a i tak sam musi po nią jechać , a kurier nawet nie umie odebrać telefonu lub ma wyłączony brak słów!!!! -
~miesiek / 2025-07-17 20:59
Ludzie uważajcie na tą firmę!!! Oszuści jakich mało!! Byliśmy w domu kurier wpisał dwa razy awizo jak się odwołałem wpisał zły adres jak potwierdziłem adres wpisał brak możliwości dojazdu!!! UWAGA OSZUŚCI!!! Nie raczył zadzwonić miał właściwy nr tel. ZaletyOSZUŚCI !!!WadyOSZUŚCI!!! -
~Adixiak / 2025-07-17 17:31
Jestem głęboko rozczarowana i zaniepokojona poziomem usług DHL w przypadku mojej przesyłki. Pomimo bycia obecnym pod wskazanym adresem, kurier nie podjął żadnej próby doręczenia ani kontaktu, a przesyłka została bezpodstawnie oznaczona jako odmowa odbioru i zwrócona do nadawcy. Takie działanie jest całkowicie niedopuszczalne i świadczy o rażącym braku profesjonalizmu oraz zaniedbaniu obowiązków.
Oczekuję natychmiastowego wyjaśnienia sytuacji oraz bezzwłocznego podjęcia działań mających na celu ponowne dostarczenie przesyłki. W przeciwnym razie będę zmuszona rozważyć dalsze kroki, włącznie ze zgłoszeniem skargi do odpowiednich organów nadzorczych.ZaletyŻadnychWadyCała firma jest wadą -
~Anna / 2025-07-16 07:22
Przesyłka nadana 14 lipca 2025. Dzisiaj 16.07.2025 paczka nadal w Poznaniu. Nie dość że płaci się tyle za przesyłkę to jeszcze trzeba tyle czekać. Porażka ZaletyŻadneWadyOpóźnienia -
~Adam / 2025-07-11 23:05
Zamówiłem paczke z vinted 05.07 dzisiaj jest 11.07 paczka miała być dostarczona do automatu w wieluniu a jest w częstochowie i jest komunikat " odbiorca nie odebrał swojej przesyłki" a kiedy dzwonie na infolinie to bot mi mówi że jest zajęta nawet kiedy dzwonie o godzinie 19. A kiedy zadzwoniłem o godzinie 19:50 to też była zajęta i czekałem z 10 minut aż jakiś konsultant odbierze, i jak wybiła godzina 20:00 to bot mi powiedział że infolinia jest nieczynna bo jest od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 20:00 ZaletyNie ma ichWadyKażda możliwa -
~Jadwiga / 2025-07-11 16:52
kurier telefonu nie odbiera, paczka miała być dostarczona dzisiaj, czekam jak jakiś głupek i zaraz pewnie będzie wpis, że nie zastano nikogo w domu. masakra Zaletyżadnych -
~Andrzej / 2025-07-11 14:58
Paczka została nadana 25
06. Otrzymałem ją 11.07. po wielu wielu interwencjach. Dno pod każdym względem.ZaletyJak ktoś ma za małe ciśnienie to na pewno mu podskoczyWadyKażda możliwa -
~Co was to obchodzi / 2025-07-10 15:07
Beznadziejną firmą . Próbujecie trzech dni dowiedzieć się gdzie jest paczka od producenta wyszła i miałam
Gwarancję 24 h dojazdu a czekam cztery dni . Nie mają numeru żeby się dowiedzieć o numer do kuriera żadnej wiedzy . Gówno i syf w dzisiejszych czasach to farsa .ZaletyBrakWadySame
strona 1 z 386
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »