Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2014-07-11 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Deutsche bank strasznie późno księguje wpłaty na konto. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale zaczyna mnie to denerwować. Zastanawiam się nad zmianą banku.
    Wadypóżne księgowanie
    2 lata
  • ~kmis / 2011-05-09 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    3 miesiace starałem się o kredyt mieszkaniowy pod zastaw mojego własnego mieszkania!! 3 miesiące mordęgi, zaświadczeń , poświadczeń, oświadczeń i co tydzień cos innego - w końcu myslałem ,ze każą mi przynieśc akt urodzenia potwierdzony przez księdza ,który mnie chrzcił!! Straciłem cierpliwośc ale chyba wiem o co im chodziło - sprzedali mi produkty zafajdane ich konto i zasrane ich karty kredytowe- był to wymóg do kredytu - NIE DAJUCIE SIĘ IM NABRAĆ NA TZW MINIMUM FORMALNOŚCI- nie chodzi im o żaden kredyt tylko o te ich pieprzone produkty____ NIEEEE POLECAM!
    Zaletynie ma
    Wadymnóstwo
  • ~krk / 2014-05-24 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, db net ni działa od kilku dniu. Pracownicy banku w Toruniu nawet nie wiedza ze system nie działa.
    Zaletybrak
    Wadyprowizje bardzo wysokie za wpływy EUR dodatkowo opłaty za rachunek
    3lata
  • ~Marek / 2014-12-22 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada totalna.
    ZaletyBrak
    WadyBraknie miejsca.
    NIE chce miec zadnych powiązań z tym bankiem/
  • ~mark / 2016-06-12 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    odrzucają wnioski na kredyt hipoteczny bez żadnego uzasadnienia-pracownik nie jest wstanie wytłumaczyć o co chodzi bo sam nie rozumie.To podobno stosowane tylko w naszym kraju bo u siebie nie mogli by się tak zachować!mam zdolność kredytową a oni żądają ode mnie jeszcze dodoATKOWYCH WEKSLI i podobne pierdoły, u siebie w życiu by tak się nie zachowali bo tam jest ochrona praw konsumenta!
    Zaletynie ma.totalny brak szacunku do klienta-dla nich to tylko tabelaryczny petent.
    Wadyj.w
    już zrezygnowałem i p.....
  • ~Mateusz / 2016-01-13 21:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Brałem kredyt w MDM na 300 tys. Czekałem równe 3 mce na decyzje i podpisanie umowy. Jeśli kogoś goni czas to gwarantuje, że w Deutsche na decyzję czeka się najdluzej. Łącznie 4 razy po złożeniu wniosku cos donosiłem. Analityk potrzebowal zaświadczenia z innego banku o tym ze spłaciłem kredyt mimo iż w BIK była ta informacja, musiałem się tłumaczyć czemu 7 lat temu miałem małe opóźnienie w spłata itd. Generalnie traktuja klienta z 0 zaufaniem, kompletny beton i ciągle pomyłki w dokumentach wypelnianych przez bank.
    Zaletydóbra
  • ~meganiezadowolony / 2012-02-04 19:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Skandal!!! Niedawno założyłem tam konto, ale jak najszybciej uciekam gdzie indziej! Obsługa przez internet skandaliczna, dokładnie jak ze średniowiecza. Uwaga na płatności np.przez Allegro, nie mają możliwości zrobienia płatności internetowej, jedynie zwykły przelew, który może się realizować kilka dni (np jak zrobisz w piątek po 17-stej, to może łaskawie w poniedziałek odbiorca dostanie kasę) ale tez niekoniecznie, bo może to trwać do trzech dni roboczych! Jak zadzwoniłem na infolinię odwołać przelew który automatycznie zapisał się w tzw "przelewach odroczonych" to po kilku minutach mocno denerwującego słuchania przymusowej wku......cej muzyczki zgłosił się łaskawie miły cyniczny pan i poinformował mnie, że nie ma możliwości cofnięcia przelewu, który i tak się dokona i mogę złożyć reklamację, która będzie rozpatrywana - UWAGA!! - 30 dni !!! SKANDAL!!! Do tego w bankowości elektronicznej wszystko skomplikowane, niejasno poukładane i ogólnie na opak, zupełnie odwrotnie niż w innych bankach. Konto dla lubiących się denerwować, nic nie wymagających i baaaaardzo cierpliwych. Skrót DB - debilny. Ogólnie szkoda nerwów. Odradzam ten szczerze wszystkim ten hitlerowski bank!
    Zaletyjuz teraz nie widzę
    Wadywiele - czytaj tekst powyżej...
    tydzien - czyli za długo...
  • ~mk / 2011-10-25 21:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Klientom którzy podpisali umowę przysłaną przez kuriera polecam obejrzenie podpisu pracownika banku przed wpłaceniem pieniędzy, gdyż jest on po prostu wydrukowany. I jak teraz udowodnić, że nie wydrukowaliście sobie umowy skanując wcześniej podpis od kolegi???
  • ~monika saleh / 2012-05-29 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank gdzie miałam okazje współpracować. Obsluga tragiczna, brak podejścia do klienta, brak wspolpracy. Stanowczo nie poleca?x
  • ~Oszukana / 2014-10-28 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,totalny bałagan,brak kontaktu z doradcami.
  • ~sebgas / 2011-11-08 10:58
    Ocena: 2.33 / 5
    dnia 04.11.11 poinformowano mnie w deutsche banku w Kedzierzynie Kozlu ze przy wybieraniu pieniedzy z bankomatu przelicznik euro (poniewaz posiadam zagraniczna karte)bedzie wynosil 4.23zl(sredni kurs NBP wynosil ok4.33zl),a okazalo sie ze wymieniono mi za niecale 4zlote!Zenada !na 500euro stracilem ponad 100zlotych.Nigdy wiecej w tym banku nie skorzystam z bankomatu a wszystkim swoim znajomym bede odradzal korzystanie z tego banku,ktory tak traktuje klientow(oczywiscie zgodnie z prawem)
    Zaletybrak
    Wadyobsluga banku
    nigdy nie bede posiadal nic z tego banku
  • ~wkur....ony / 2012-11-11 19:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie mogę dokonać przelewu przez Internet.
    Wszystko jest ok, cały proces przebiega poprawnie i bez błędu, ale kwota nie jest zdejmowana z rachunku. Przelew nie jest realizowany. Napisałem komunikat do banku o problemie. Brak odpowiedzi.

    DB zawsze miało olewczy stosunek do klientów.
    Wiedza że mają najkorzystniejszą ofertę więc już niczym się nie przejmują.
    ZaletyNajkorzystniejsza oferta konta osobistego
    WadyObsługa ma w dupie klienta
    6 lat
  • ~Agnieszka / 2015-11-06 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zacznę od tego, że chcieliśmy wziąć kredyt na mieszkanie - Ja i mój Partner. Pan z Deutsche Bank zapewniał, że jak najbardziej mimo wielu czynników niesprzyjających taki kredyt dostaniemy. Po prawie dwóch miesiącach starania się - okazało się jednak, że takiego kredytu nie dostaniemy.
    Zaczęło się od "bujania się" z coraz to nowymi papierami "niezbędnymi" do decyzji kredytowej, a często wręcz niemożliwymi do zdobycia (np. dokumenty wewnętrzne innego banku), często wydawanymi za opłatą skarbową (wypisy z rejestru lokali i budynków), potwierdzanie dokumentów urzędowych innymi dokumentami (potwierdzenie ww. wypisów z rejestru lokali i budynków kopią podatku za nieruchomość). Innymi słowy tony papierów.
    Pan, u którego wnioskowaliśmy był miły, ale czasami ciężko było się z nim skontaktować. Jak już ze mną rozmawiał, to przekonywał mnie, że czasu mamy mało, że trzeba to wszystko jak najszybciej załatwić. Jednak ciężko było szybko załatwiać cokolwiek, bo albo on gdzieś wyjeżdżał, albo był chory (jeden dzień), albo po prostu nieosiągalny.
    Kiedy umówiliśmy się z nim na spotkanie, w ostatniej chwili zadzwonił, że jego nie będzie, ale w zastępstwie będzie koleżanka. Okazało się, że koleżanka nie zajmuje się kredytami hipotecznymi, a we wniosku kredytowym zrobiliśmy błąd właśnie przez tą panią, która nie była w temacie. Próby umówienia się na poprawki były kolejną męką. Ja już miałam dosyć. Gdyby nie inny bank, to stracilibyśmy zadatek, który daliśmy przy podpisaniu umowy przedwstępnej i prowizję dla agencji nieruchomości.
    Dodam jeszcze, że nie potrafił wprowadzić wniosku do systemu i chciał, żebym dowiadywała się jak inny bank, w którym złożyliśmy wniosek to zrobił. Chciał od nas otrzymać dokument wewnętrzny tego banku, tłumacząc się, że centrala tego wymaga i że my jak najbardziej taki dokument powinniśmy uzyskać. Informację, o którą prosił zdobyłam, niestety nie mogłam potwierdzić jej na piśmie. W związku z tym pan z DB nie odzywał się do mnie ponad tydzień. Nie informując mnie co dalej - czy mam czekać, czy już sobie darować. Czy złożył wniosek czy nie. Odezwał się dopiero po ponad tygodniu informując, że decyzja jest negatywna, bo mój partner pracuje za krótko na danym stanowisku (śmieszne, bo wcześniej cały czas zapewniał, że nie ma to znaczenia). Jednak zaproponował mi, że da mi namiar na swoją koleżankę w innym banku...
    W związku z powyższym ja nawet nie wiem do końca, czy on faktycznie ten wniosek wprowadził do tego systemu, czy jakakolwiek decyzja kredytowa faktycznie była?
    Jedyne co sprawiło, że zainteresowaliśmy się tym bankiem to "bardzo dobra oferta" i fakt, że kredyt dostaniemy mimo różnych niekorzystnych czynników. "Bardzo dobra oferta" obwarowana jednak była różnymi wymogami: tj. trzeba założyć konto w DB, trzeba ubezpieczyć się na życie w firmie współpracującej z tym bankiem, to wszystko razem po podliczeniu dawało niestety mniej korzystne warunki niż warunki drugiego banku.
    Zaletymiła choć niekompetentna obsługa
    Wadyniekompetentna choć miła obsługa
  • ~Aleksy / 2015-04-20 08:52
    Ocena: 1.33 / 5
    namówili mnie na zmianę kredytu z innego banku dadzą niższe oprocentowanie ale obowiązkowo ubezpieczenie, zgodziłem się było niższe o około 0,8 punkta procentowego w umowie było że zmian stóp o 0,5 punkta powoduje zmianę oprocentowania w X/14 obniżono stopy wiec napisałem do nich odpisali się że mam się cieszyć bo mam niskie oprocentowanie w lutym znowu obniżyli stopy o 0,5 a oprocentowanie kredytu ciągle jest takie same
    Zaletybrak
    Wadybrak obniżek oprocentowania mimo obniżek stóp procentowych
    8 miesiecy 156 000,00
  • ~anty / 2011-08-20 21:56
    Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyusmiechniete po uszy pracownicy
    Wadysame ninusy
  • ~anwa / 2016-06-16 13:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdyby nie to, że mam u nich kredyt hipoteczny, to omijałabym ich szerokim łukiem. A może tylko mój oddział (przy rondzie ONZ w Warszawie) jest tak niekompetentny?

    * Po 2 latach od zaciągnięcia kredytu wciąż nie mam swojego Opiekuna w banku. Aby czegoś się dowiedzieć muszę dzwonić na infolinię. Infolinia umawia telefon z oddziału. Mają dzwonić zazwyczaj na następny dzień. Natępnego dnia znów tel na infolinię, bo nikt z oddziału nie myślał się skontaktować ze mną. Wtedy ktoś łaskawie dzwoni

    *potrzebowałam zaświadczenia do notariusza żeby wpisać hipotekę do aktu notarialnego. Na to pisemko czekałam 3 tygodnie. w tym czasie 4 razy dzwoniłam na infolinię, dwa razy byłam w oddziale. Pani zajmująca się moją sprawą poszła na urlop, a kolejna osoba została do tego przydzielona po moich licznych próbach kontaktu.

    * zaniosłam do oddziału akt notarialny. Pan przyjmujący dokumenty najpierw kazał czekać na dokumenty, które mam wysłać do sądu. Dokumenty dotyczące wpisu hipoteki do ksiąg wieczystych. Pokazałam palcem, że to już jest w akcie. Pan z prekąsem powiedział "ciekawe skąd notariusz wiedział jaką kwotę trzeba wpisać". No... przecież o ten dokument walczyłam miesiąc wcześniej i mi go dali.

    * kazali donosić dokumenty, o których wcześniej nie było mowy. Z ich działu zabezpieczeń przychodzą listy. W jednym napisane było aby przynieść akt notarialny, w drugim polisę mieszkania. Na miejscu okazało się, że oprócz aktu trzeba przynieść wyciągi z ksiąg wieczystych (dobrze ze akurat miałam). A oprócz polisy trzeba mieć ze sobą dodatkowe dokumenty od ubezpieczyciela i potwierdzenie opłaty polisy. Niby rzeczy logiczne, ale nie można było o tym poinformować w listach, które wysyłają?

    Ogólnie było jeszcze kilka takich sytuacji, gdzie oddział wykazał się niekompetencją i brakiem szacunku do klienta. Nie było wizyty w odddziale po której wyszłabym spokojnie.

    Przepraszam jeśli coś niezrozumiale napisałam. Ale właśnie wróciłam z tego banku. I znów jestem cała w nerwach.
    Zaletydali mi kredyt
    infolinia
    Wadybrak szacunku do klienta
    brak organizacji, marny przepływ informacji pomiędzy pracownikami
    brak opiekuna klienta
    ogólny rozgardiasz, żeby nie napisać jakoś dosadniej
    jestem klientem od 2 lat
  • ~domink / 2016-06-06 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 4 miesiącach rozpatrywań otrzymałem decyzje negatywną na mój wniosek. Powód... na mojej umowie jest podana stawka za godzinę pracy, a nie za cały miesiąc.. straciłem około 1tys zł na tłumaczenia wyceny itp których zażądał bank... dodam iz mój dochód netto roczny jest niemalże taki jak kredyt który chciałem zaciągnąć na 20lat, mam nieskalaną historie kredytową, umowe na czas nieokreślony, zastawiam włane mieszkanie itp. ale bank ocenia według własnego widzi mi sie... analityków kredytowych biorą chyba z ulicy...
    Zaletyna dzisiaj brak
    Wadydługotrwałe procedury i zlecanie dostarczenia zbędnych dokumentów i generowanie kosztów dla klienta
  • ~klient DB / 2013-03-17 20:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Oceńcie sami, po czterech miesiącach mam kilka upomnień za niezapłacone rachunki i zablokowany telefon. Płatność odhaczona jako zrealizowana, konto zmniejszone o zleconą kwotę, tylko nic nie poszło.
    Zaletyznany Bank
    WadyŻe jeszcze istnieje
    od listopada 2012
  • ~PM / 2016-04-05 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Związek z przymusu trwa już kilka lat. Na początku było zauroczenie i pełna obsługa konta. Teraz jest dokładne zerowanie po każdej wypłacie (bo zlikwidować nie mogę - sprytnie pomyślane współczesne niewolnictwo hipoteczne). Trzymać się z daleka, zwłaszcza z depozytami w świetle kłopotów spółki matki z prawem i bilansami.
    ZaletyBrak
    WadySpecjalista od prowadzania opłat za wszystko i wymagania ubezpieczeń od powodzi poza terenami zalewowymi - spodziewają się potopu czy jak?
  • ~Rychu / 2011-07-05 16:25
    Ocena: 4.33 / 5
    POLECAM. Złożyłem wniosek w interncie kurirer inpost zadzwoił po 3 dniach w piątek (ale że mnie nie było w tedy w miejsce zamieszkania powiedziałem żeby przyszedł w poniedziałek. Zanim jeszcze podpisałem umowę przyszła do mnie karta debetowa i karta TAN ;D . Kurier przywiózł 2 umowy jedną podpisałem 2 była dla mnie (dostałem teczkę broszurki inne duperele jak aktywować konto krok po kroku, wydrukowany cały regulamin oraz tabela opłat). 2 dni po podpisaniu umowy przyszedł email o aktywnym koncie. Zadzwoniłem do teleserwisu. Za jednym razem aktywowałem kartę debetowę, kartę tan, oraz dostęp do konta przez neta (z tym był problem, kilkukrotnie wpisywałem ten sam kod i automatyczna sekretarka pi#$@#$ła że nie zgadzają się hasła i odsyłała mnie do konsultanta ten mi znowu włączał tą sekretarkę łącznie 4 razy mnie przełączał, wnerwiłem się niemiłosiernie, zadzwoniłem z innego telefonu i za 1 razem od razu ustaliłem hasło). Przeniosłem się z mBanku, faktem jest że dbeasy (dostęp do konta przez neta) nie dorównuje mbankowi. Ale ideału nie ma. Mi przelew wewnątrz banku zastał zrealizowany w 5min (może nie jest to błyskawicznie jak w mbanku ale nie tak długo jak tu opisywali inni). Zewnętrzne przelewy jak w każdym innym banku. Księgują zazwyczaj na drugi dzień. Wadą jest karta tan ale lepsze to niż 2zł w mbanku za kartę a mi to i tak wisi. Trochę słabo że dostęp do konta można zabezpieczyć tylko i wyłącznie 6 cyfrowym kodem gdzie w mbanku miałem kombinacje 15. Konto i bank jest spoko a jak będą się rozwijać w dobry kierunku (nie jak mbank) to będzie SUPER
    Zalety-darmowe konto
    Wady-karta tan
    -mało rozbudowany dostęp do konta przez internet
    3m
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796