Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Obcokrajowiec / 2016-07-19 02:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałem założyć konto. Na stronie internetowej brak opcji dla zakładania konta jeśli jesteś cudzoziemcem. Udałem się do banku, poproszono mnie o dokument tożsamości, i ponieważ jestem cudzoziemcem, to potrzebują zgłosić mnie do centrali, po góra trzech dniach miała być odpowiedź i telefon do mnie z placówki. Minęło 2 mieś. jak nikt nie odezwał się. Dwa razy do nich dzwoniłem sam, 3 razy pisałem maili i nadal zero kontaktu.

    Tak nieprofesjonalnego podejścia do klienta nie widziałem jeszcze nigdzie!
  • ~Paweł B. / 2014-04-13 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie bank to porażka :( Mam u nich kartę kredytową. Ostatnio podwyższałem limit - zwiększyli mi go, ale gratis zablokowali kartę. Reklamacja trawa już ponad miesiąc - bo to wielki problem wydać nową kartę.
    Na żadne pisma nie ma odpowiedzi.
    Zresztą powyższenie limitu cudem się udało - bo z reguły by coś takiego w DB zrobić trzeba wpierw zamknąć kartę i wystąpić o nową!!
    Wg mnie to raczej chiński bank - bo za Chiny nie wiadomo o co w niej chodzi.
    Zaletycash back
    Wadynikt nic nie wie, nic się nie da załatwić - ani telefonicznie ani w oddziale....
    4 lata
  • ~PDB / 2013-05-20 17:58
    Ocena: 3.67 / 5
    https://www.facebook.com/pages/Pom%C3%B3%C5%BCmy-Deutsche-Bank/658616687487099
  • ~s_m / 2009-05-20 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli daje 1, to tylko dlatego, że niżej nie można!
    Oferta? Tragiczna. Zero rozwoju sieci. Drogie konta w porównaniu z innymi bankami, a do tego jedynie bankomaty Euronetu bez prowizji. Szkoda tylko, że te są w wielu lokalizacjach wypierane przez inne sieci.

    Obsługa klienta? tia... damy ci teleserwis, ale g***o ci to da, bo i tak wszystko załatwiaj w oddziale, w którym obsługa jest zielona jak trawka na wiosnę i pracuje tylko w godzinach 9:30 - 16:30 (w zasadzie to bank jest czynny od 9 do 17, ale nigdy o tych porach nie było nikogo przy "okienku")... Do tego wieczne kolejki - ale co się dziwić, skoro te osoby nawet przepisać bezbłędnie paru wyrazów nie potrafią? Poza tym - obsługa reklamacji - mało tego ze się ciągnie miesiącami, to jeszcze bezczelnie potrafią twierdzić, ze 9 miesięcy na rejestracje polecenia zapłaty jest okresem zgodnym z regulaminem i reklamacja tegoż faktu jest bezzasadna(!).

    Prostota obsługi? Była. Ale jak był stary serwis transakcyjny. Czyli około rok temu. Obecny jest tylko przebajerzony i niefunkcjonalny.

    PS: i zapomniałam - w sobotnie popołudnia niezwykle często lubi przestawać działać autoryzacja kart płatniczych :)
    Zaletyjeżeli są jakieś, to nie odczułam
    Wady- brak możliwości zmiany jakichkolwiek paramterow przez serwis internetowy
    ~ 3 lata i ani dnia więcej
  • ~Tomasz / 2016-07-20 10:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank nastawiony na łupienie klienta.

    Instytucja, która czyha na klienta wykorzystując wszelkie kruczki w umowach aby narzucić dodatkowe prowizje czy opłaty. Zero kontaktu, opieki (jestem klientem sektora "private banking"). Odpowiedź na reklamację przyszła po 45 dniach.

    Czytajcie uważnie wszyskie zapisy umowy i wszystkie klauzule Ogólnych Warunków. Jeżeli jest tam coś niekorzystne dla Was to na pewno zostanie wykorzystane!
    Zaletybrak
    WadyBank nastawiony na karanie klienta.
    Klient od roku w Warszawie.
  • ~ww / 2011-03-18 23:43
    Ocena: 2.33 / 5
    oferta - przystępnie i dość tanio (hipoteczny i dbNET)
    obsluga - fatalna, przewlekłe procedury, biurokracja, nieprzewidywalne terminy
    prostota - dbNET daleko w tyle za iPKO, ale działa, 6-cio cyfrowe hasło do konta!
  • ~Zawiedziony / 2016-03-11 10:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Niekorzystne obciążenie rachunku osobistego opłatami za korzystanie z karty bankomatowej
    w wysokości 10zł miesięcznie, w przypadku braku obrotów kartą na kwotę 700zł.
    Bank, który początkowo był prawie darmowy, wprowadził również dodatkowe opłaty (wprawdzie niskie) za przelewy internetowe, dla kont innych niż e-konto. Ponadto znacznie obniżył oprocentowanie naszych lokat. Jedyną zaletą jest internetowa forma zarządzania swoimi rachunkami. W sumie niewielkie korzyści,(a raczej straty) dlatego też zamierzam zlikwidować swoje konto w tym banku.
    ZaletyDobra forma zarządzania swoim środkami w systemie internetowym.
    WadyNiskie oprocentowania lokat i duże koszty obsługi konta osobistego
  • ~Adam / 2017-04-24 10:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja napisze cos na plus. Wady, ktore opisalem w innym miejscu, nie sa bardzo istotne (poza sposobem zbezpieczenia).
    Mam od kilku lat konto firmowe, firma mala, obroty male, wiec nie mam zadnych przywilejow.
    Przenioslem sie z PKO BP. Dostalem wszystko za free, tzn rachunek, przelewy, kartę, darmowe bankomaty na calym swiecie, i tąk mam do dzis. Odsetki kredytu byly wyraznie mniejsze niz w PKOBP, tak wiec zaoszczedzilem miesiecznie sporą kasę, na samych przelewach ponad 100zl/m-c, bo w PKO byly potwornie drogie.
    Na obsluge nie moge narzekac, zawsze szybko, milo i sprawnie
    Kontakt mailowy i telefoniczny bez zarzutu
    Jedyny minus, i to powazny, to zabezpieczenie konta. Tylko kilkucyfrowy pin. Dzis to niedopuszczalne. Na szczescie nic sie nie zdarzylo przez te kilkalat, ale rozwazam przeniesienie w bezpieczniejsze miejsce. Bo mysle, ze DB tego archaicznego sposobu nie zmieni.
    Potwierdzam tez to co inni napisali - DB przetrzymije pieniadze, bo przelewy ida wyraznie dluzej niz w innych bankach.
    Nie potwierdzam, ze DB bez uprzedzenia podnosi oplaty, zawsze mam komunikat, ze jest zmiana taryf. Ale w komunikacie nie ma, a powinno byc, wyszczegolnieie, ktore punkty sie zmienily, bo przeciez taryfy sa zbyt zawile, zeby je czytac w calosci
    Zaletykonto firmowe u mnie - zero oplat
    Szybki i rzeczowy kontakt
    WadyBardzo slabe zabezpieczenie haslem - tylko cyfrowy pin, bez mozliowsci wstawienia liter i znakow specjalnych
    DB chyba troche przetrzymuje pieniadze, bo przelewy ida wyraznie dluzej ni w innych bankach
    Bardzo krotki dzien pracy systemu, ostatni przelew moge wyslac okolo 14:30, potem juz jest prerzucany na kolejny dzien
    Dziwny system, malo przejrzysty.
  • ~Ant / 2016-11-15 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były klient, nie polecam. Kilkanaście prób zmiany hasła-nadania nowego hasła przez system telefoniczny zakończyło się niepowodzeniem. Różne telefony komórkowe, różne sieci- zawsze to samo. Za każdym razem ta sama weryfikacja, za każdym razem całkowita bezradność konsultanta na występujący problem w postaci stwierdzenia przez telesystem, że wprowadzone hasła nie pokrywają się, choć oczywiście się pokrywały. Standardowa spychologia przez ludzi dzwoniących z DB w innych sprawach na wieść o problemach. Z całą przyjemnością opchną ci dodatkowe produkty... a że nie masz dostępu do swojego konta? Drobnostka. Do najbliższej placówki miałem w najlepszym razie kilkadziesiąt kilometrów a konto było alternatywne, więc odpuściłem temat.

    Nadmienię, iż w ciągu kilku lat DB w najmniejszym stopniu nie zainteresowało się sprawą, mimo tych wszystkich telefonów, skarg i reklamacji pisanej. Nie zapomnieli rzecz jasna wysyłać mi listów o jak się okazało wprowadzaniu kolejnych opłat i podwyżek wprowadzonych opłat. W tym byli szatańsko niezawodni.

    Po powrocie do kraju i wizycie w oddziale okazało się, że konto zakładane jako całkowicie darmowe, naliczyło sobie kilkaset zł opłat. Debet-dług latami sobie puchł, nawet choćby śladowo nie informując o swoim istnieniu wesołego sponsora.

    Zapłaciłem bez szemrania przy okazji rzucenia kwitu o likwidacji konta- niska cena za szybkie chirurgiczne odcięcie się od tak żałosnej instytucji finansowej.

    Reasumując DB to typowy krajowy bieda-oddział nastawiony na produkt pt. kredyty hipoteczne. Całą resztę mają w głębokim poważaniu, utrzymując niedoinwestowane zaplecze kadrowe i technologiczne w stanie częściowo kontrolowanego rozkładu, zmierzającego sukcesywnie do likwidacji. Której wypada im życzyć.
    ZaletyNie dane mi było poznać.. no może tyle, że wniosek o likwidacje rachunku bez problemu do znalezienia przez google na ich stronie.
    WadyWszystko co dane mi było poznać.
    Były "klient" od 4 lat do niedawna.
  • ~dobrapolisa / 2016-12-14 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na konto firmowe. Przy składaniu wniosku przez internet jest informacja że następny krok to telefon od kuriera który umówi się na dostarczenie umowy proszą o przygotowanie ksero dowodu osobistego. Jednak procedura jest inna.
    Dzwonią z info lini przeprowadzają dokładny wywiad w sprawie profilu działalności firmy a na koniec zażyczyli sobie przygotować ksero książki przychodów i rozchodów. Zaznaczam że nie starałem sie o limit kredytowy więc nie rozumiem po co im to. Domyślam się że chca odrazu przygotować ofertę kredytową ale ja nie lubie jak mi się coś wciska na siłe.
  • ~Gustaw_s / 2017-04-14 22:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Tu mogę opisać moją współpracę w jednostce w Lublinie na ZANA - nie polecam !!
    nie mają za grosz szacunku do klienta z innego oddziału BD, gubią dokumenty itd., nie spinają dokumentów - które rozszyli do xera, nie dają koszulek a już nie ma co mówić o teczce na dokumenty które sie podpisuje w banku - (jak byłem w banku to padał deszcz i musiałem dokumenty chować pod kurtką). Jak bym wiedział że tak będzie wyglądała obsługa to na ten bank bym się nie zdecydował.
    ZaletyBrak
    Wady- gubią dokumenty
    - brak kontaktu z opiekunem kredytu
    - bardzo długo idą przelewy z db do innych banków
  • ~Jerzy / 2016-02-20 12:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry .
    Ja z moją małżonką jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi Pań w Deutsche Banku w Świdnicy i we Wrocławiu .
    Bardzo uprzejme podejście do klienta , serdeczne , wyrozumiałe Panie .
    Bardzo Dziękujemy !!!
    Otrzymaliśmy kredyt u Państwa w Deutsche Banku . Staramy się spłacać raty w terminach .
    Jeszcze raz Bardzo Dziękujemy .
    Jerzy .
    Zalety5
    Spłacam kredyt od 2009 r.w Świdnicy , woj. dolnośląskie i we Wrocławiu .
  • ~klient / 2016-10-22 21:04
    Obsługa klienta na naprawdę wysokim poziomie, nie można nic zarzucić. Pani obsługująca nasz kredyt hipoteczny jest bardzo pomocna. Ale od pozytywnej decyzji kredytowej do podpisania umowy czekałem 6 tygodni bo ciągle coś brakowało. Jak już udało mi się do podpisania umowy dotrwać to okazało się, że nie dostałem do podpisania dyspozycji wypłaty kredytu przez co muszę czekać jeszcze dodatkowy tydzień albo dłużej (sic!) i jeszcze raz pędzić do oddziału we Wrocławiu. Słabiutko jak na początek, zobaczymy co będzie dalej.
  • ~Kristoff / 2016-03-22 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Deutsche Bank to zdecydowanie najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Mogę to powiedzieć w pełni obiektywnie po blisko trzy letnim okresie korzystania z ich usług. Fatalna obsługa klienta wręcz ignorancja. Wprowadzanie w błąd w zakresie oferty. Chore standardy obsługi wydluzajace procedury i utrudniające życie swoim klientom. Bank zachowuje się czasami jak organizacja której głównym i jedynym celem jest znalezienie sposobu na obciążenie klientów dodatkowymi opłatami. czekam tylko na szybsza spłatę zaciągniętego kredytu i żegnam Państwa ozieble.
    ZaletyBrak
    WadyŻe w ogóle istnieje coś takiego. Skandal!
    3 lata
  • ~Łukasz / 2016-07-08 08:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam ten bank. Czekam już blisko 6 tygodni, tj. od 27.05.2016r. do 08.07.2016r., na zwrot części składki na ubezpieczenie niskiego wkładu. Zapłaciłem kredyt w sporej części przed czasem, dzięki czemu pozostały okres nie powinien był być objęty ubezpieczeniem. W tej części bank powinien był sam zwrócić składkę, zamiast tego, musiałem bank wezwać do zwrotu, ale jak widać i to nie pomaga, gdyż mimo uznania długu, pieniędzy nie dostałem. Centrala udzieliła lakonicznej odpowiedzi, a pracownik Oddziału przy al. Wojska Polskiego w Szczecinie, nie potrafi podać daty zwrotu pieniędzy.
    Zaletybrak,
    Wadypowolność i niekompetencja
  • ~mewa / 2016-03-31 14:39
    Nie znajdzie się w tej opinii słowo o zaletach. Przed podpisaniem umowy kredytu firmowego same superlatywy. Wysokość raty kredytowej bardzo atrakcyjna. i to na tyle. Wszystko się zmieniło gdy otrzymałam wgląd na raty kredytu w bankowości internetowej. Wszystko inaczej niż wcześniejsze ustalenia. Złożyłam reklamację. Po miesiącu otrzymałam informację, że raty zmienią się po drugiej wyższej racie. Owszem zmieniły się ale w dalszym ciągu na wyższe. Poza tym stwierdzono, że symulacja rat kredytu jest orientacyjna i może się różnić, i że mogę rozwiązać umowę ponosząc opłatę za wcześniejszą spłatę kredytu czyli 4%. W życiu nikt tak mnie nie oszukał. Teraz mam jeszcze podwyższoną marżę bo przesłałam wyciąg zamknięcia konta w innym banku zamiast przesłać kartkę z Banku, gdzie napiszą to samo- konto zostało zamknięte.Brak jakiejkolwiek dobrej woli, jak Bank sprzed 20 lat.
    ZaletyNie ma
    WadyWerbowanie klientów fałszywą ofertą, doszukiwanie się błędów by podnieść marżę
    3 miesiące
  • ~Nigdy Więcej DB / 2016-12-06 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    trochę z innej beczki. Zapłaciłem za buty Bata karta DB w zakupie internetowym. W międzyczasie zlikwidowałem konto, bo znieśli darmowe bankomaty za granicą. Bata reklamację uznała błyskawicznie. Ponieważ płatność była przez Pej Ju, zapytałem co z moimi pieniędzmi? Pani Z Pej Ju, też raczej taka nastawiona do klienta kantem odpowiedziała zwróciliśmy na konto karty, z której była płatność. Mówię, że nie ma już tej karty. Ona na to: NO NIE WIEM NIECH PAN IDZIE DO DB. Oczywiście nie poszedłem, bo oddziału już nie ma. Wysłałem e-maila. Oddzwonił Pan z DB, który powiedział, że pieniądze się odbiły od DB ponieważ nie ma konta i kart, więc powinienem ich szukać w Pej Ju. W Pej Ju powiedzieli, że pieniędzy nie ma. Przeszedłem więc na drugi krąg i ponowiłem korespondencję. Otrzymałem odpowiedź e-mailową od Młodszego Specjalisty z DB. Odpowiedź była w .pdf. DB poinformował mnie, że próbował się ze mną skontaktować, ale numer ma już inna osoba ( w międzyczasie zmieniłem też nr telefonu). Poprosili mnie o nr rachunku na który maja przelać pieniądze. Bank odpuścił, bo nie mógł się dodzwonić, ale jaja jak mawia klasyczka gatunku. Ciekawe czy ws. opóźnienia w spłacie kredytu tez kontraktują się tylko via tel. i odpuszczają jak odbierze ktoś inny? Pod listem podpisały się kolejne "spesjalystky" o przepraszam Główna Specjalistka i Specjalistka. Tak więc DB w Departamencie Zarządzania Jakością ma 3 biur.. Młodszego Specjalistę, Specjalistę i Głównego Specjalistę, które chyba z nudów odpychają klientów. Gratuluję i nie polecam.
    ZaletyNie umrzesz z nudów!!!
    WadyWeź folder dowolnego banku zamień tak na nie, nie na tak i masz WADY.
    A z pięć lat miałem konto i wróciłem do Inteligo
  • ~ramie / 2015-01-22 11:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie mam w tym banku kredytu jedynie konto oraz konto oszczędnościowe i jakieś tam lokaty. Z banku jestem zadowolony ponieważ jest darmowa karta, darmowe prowadzenie konta i wszystkie bankomaty za darmo mowa o koncie dbnet. W zasadzie w oddziale banku nigdy nie byłem bo nie miałem takiej potrzeby. Na infolinie dzwoniłem może dwa razy ale czas oczekiwania nie był jakoś rażąco długi. Konto mam prawie 5 lat.
    ZaletyTanie konto w zasadzie brak opłat bo zawsze wykonuje operacje kartą w miesiącu powyżej 200zł.
    WadyNie widzę
    5 lat
  • ~seb / 2016-03-16 22:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, czyli jak szybko pozbyć się klientów.. wprowadzić opłatę 10 złotych miesięcznie za kartę i warunek zwalniający operacje za 700,-PLN ha ha chyba się pomyliły kraje
    Wadyobecnie brak zalet no chyba że to ma być jedyna karta do jedynego konta
    około 4 lat
  • ~Waldek / 2016-03-18 15:16
    Z punktu widzenia zwykłego posiadacza ROR-u, bank okazał się bezużyteczny. Jestem z nimi 3 lata. Z mojej strony wpływa wynagrodzenie, bank oferuje usługę bankowości internetowej i kartę debetową. Funkcjonowało to normalnie, ani dobrze, ani źle - usługi tego typu nie są niczym nadzwyczajnym od lat. Problem zaczął się, kiedy pojawiła się potrzeba "zejścia na minus". Zaproponowano mi 2 opcje - karta kredytowa lub kredyt odnawialny. Wybrałem kartę. Bank w procesie weryfikacji nie przyznał mi jednak karty, z niezrozumiałych dla mnie przyczyn. Co miesiąc wchodzi na konto pensja ponad 7 tys. zł (mam umowę o pracę na czas nieokreślony), plus okazjonalnie dodatkowe kwoty. Nikt nie raczył mi wyjaśnić o co chodzi, poprosić o dodatkowe dokumenty. Cóż nie będę się napraszał. Co to za bank, który służy wyłącznie do wpłacania pieniędzy?
    Zaletybrak
    WadyOgólny bezsens.
    3 lata.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 908
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807