Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ele mele / 2014-09-11 20:16
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam . Przelewy idą za długo, trudno się połapać w ich rozliczeniach ostatnio.środki dostepne 18 zł , po wykonaniu przelewu na 16 zł środków dostępnych zostało 0!!! żadnych dodatkowych info . Dziwne . Dodatkowo zablokowali nam pieniądze na koncie , bo mąż będąc na delegacji za granicą wykonywał według nich podejrzane transakcje ( kupował bilet lotniczy :)) . Pani niesympatyczna z banku mimo , że dzwoniła na mój numer telefonu , który jest podany powiedziała , że ze mną rozmawiać nie będzie ( telefon o 3 rano). Jutro mija tydzień od blokady a ja pożyczam od znajomych na jedzenie . Wstyd i żenada dla nich .
    Zaletybrak
    Wadydla mnie same
  • ~Magda / 2015-06-30 10:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Postanowiłam założyć konto firmowe w DB ponieważ w różnych rankingach było na 1 miejscu. Złożyłam wniosek przez internet. Miałam oczekiwać na kuriera z umową. Po prawie 2 tygodniach ciszy, aby przyspieszyć założenie konta udałam się do banku osobiście, gdzie uzyskałam informację, że jeśli złożyłam wniosek internetowo nie mam możliwości założenia konta osobiście i muszę dalej oczekiwać. Po kilku interwencjach przez tel kurier i tak nie dotarł. Anulowałam wniosek intern., aby udać się znów osobiście do banku. Na miejscu uzyskałam info, że czas potrzebny na założenie rachunku to ok 4 h gdzie i tak następnego dnia trzeba znów przyjść, aby coś podpisać. Jak na dzisiejsze czasy i konkurencję to żenujące! Poszłam do konkurencji i w 15 minut mam konto! Ze względu na organizację nie polecam tego banku.
    Zaletydobra oferta firmowa
    Wadybrak organizacji NIc nie można załatwić
  • ~Marcin / 2015-03-03 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Przysłano mi kartę kredytową z pay pass. Mimo, że zgłaszałem iż pay pass nie chcę. Otrzymałem odpowiedź, że owa karta jest z tą opcją, ale można ją wyłączyć. NIc bardziej mylnego. Trzeba zablokować kartę kredytową i czekać, aż wydadzą nową z możliwością blokady usługi pay pass. Wszystkie karty wydane przed 23.02.2015 nie mają możliwości blokady pay pass. Błąd banku, a nie klienta, a i tak ten ostatni traci, bo nie ma możliwości używania karty kredytowej. Banda baranów i ch chorych procedur.
    Zaletybrak
    Wadystawianie klienta przed faktem dokonanym
  • ~Maria / 2014-07-17 11:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam lub posiadałam rachunki w kilku bankach i do te pory jest to najgorszy bank z jakim się spotkałam. Skorzystałam z usług DB ze względu na najlepszą ofertę kredytu hipotecznego w okresie w którym występowałam o kredyt.

    Do tej pory ze strony banku dotknęły mnie następujące problemy:
    - brak zaksięgowania przelewu na moim koncie (dopiero po kontakcie telefonicznym z infolinią pieniążki zostały zaksięgowane. Konsultant wyjaśnił że system widocznie "nie zauważył" jednej sesji eliksirowej)
    - niemożliwość wypłacenie pieniędzy kartą debetową w jakimkolwiek bankomacie przez 2 dni (próbowałam w dwóch miastach i 6 bankomatach). Konsultant na infolinie poinformował mnie że widocznie jest błąd w komunikacji bankomatów z bankiem i mam próbować do skutku aż się uda... Po 10 razie w ostatnim bankomacie zrezygnowałam.
    - zawieszania się systemy dbeasy net (system bankowości elektronicznej) przy przelewach i innych operacjach
    - zgubienie dokumentów z informacją o zakończeniu inwestycji przez opiekuna klienta. W konsekwencji otrzymałam monit (za który bank pobrał opłatę). Na szczęście posiadałam kopie złożonych dokumentów podbite przez pracownika banku z datą ich złożenia. Reklamacja została uznana, pieniążki za monit zwrócone ale.. w wyniku złej komunikacji między działami banku i tak podwyższoną mi marże kredytu i ratę. Po kolejnej interwencji/reklamacji marża zostały obniżona, pieniążki zwrócone przy kolejnej racie, ale zamiast zmniejszyć ratę do poprzedniego poziomu bank skrócił okres spłaty kredytu.
    - Mój Opiekun/Doradca klienta z reguły nie odpowiada na maile przez kilka dni lub w ogóle i niepoważnie traktuje klientów (także klientów ze statusem "zamożnych"). Tylko bezpośrednie zwrócenie się do Dyrektora Oddziału powoduje jakąkolwiek reakcje.

    Reasumując - czasami warto zapłacić trochę większa ratę. Kolejny kredyt biorę w innym banku
    Zaletydobra oferta kredytowa (przynajmniej w okresie 08-09.2013)
    Wadywadliwy system bankowości elektronicznej (db easynet), słaba obsługa klienta, gubienie dokumentów, czasowe uniemożliwienie wypłaty z bankomatów, brak komunikacji między działami banków, której konsekwencje ponoszą klienci
    od 09.2013
  • ~marikas2 / 2014-02-28 15:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Wydałem wczoraj wieczorem dyspozycje przelewów na inne konta. Zgodnie z sesjami elixir powinienem pięniądze mieć max o godzinie 10.00. Jest już godzina 15 i niestety przelewy nie dotarły nawet w drugiej sesji. Bank przetrzymuje pieniądze / przelewy.
  • ~teomnich / 2015-03-26 20:36
    Ocena: 2.33 / 5
    czekalem na otwarcie konta ponad dwa tygodnie i dostalem odmowe
    niegdy nie bylem zadluzony i jestem pozytwny w BIK
    a taka tresc dostalem
    Dziękujemy za wypełnienie wniosku o otwarcie internetowego konta dbNET w Deutsche Bank Polska S.A. oraz dostępu do Funduszy Inwestycyjnych. Z przykrością informujemy jednak, iż Pani/a wniosek został odrzucony*. Tym samym konto nie zostanie uruchomione.




    Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku.




    Z poważaniem,
  • ~Tomasz / 2015-05-05 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa po sprzedaży kredytu we frankach jest skandaliczna. Opiekun nie odbiera telefonów i nie oddzwania. Na infolinii nie udzielają informacji o wziętych kredytach i to po mimo weryfikacji danych i odsyłają do opiekuna, który... nie oddzwania. Cynizm na maxa i niska etyka zawodowa zagościła w DB. Odradzam zdecydowanie!
    Zalety???
    Wadydrastycznie spadła jakość obsługi, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, kręcą
    ponad 5 lat
  • ~Alina / 2015-12-10 14:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie jestem zadowolona z tego banku. Z czymkolwiek się tam zwracam, nie uzyskuję odpowiedzi, tylko Panie (co chwile inna) dzwonią do centrali, żeby się dowiedzieć co robić albo wprawdzają w błąd. Potrzebowalam pilnie wydruk ze swojego konta z pieczątką banku, na miejscu tego nie mogą zrobić, musze czekać kilka dni :/ Nie mówiąc o tym że każda informacja na papierze uzyskana od tego banku kosztuje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, niewykwalifikowany personel w placówce
    Kilka lat
  • ~Da / 2014-11-27 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat , mimo, że stopy procentowe spadły, nie otrzymałam żadnej informacji, że oprocentowanie kredytu obniżono, zero reakcji ze strony banku, cisza....
    ZaletyNie widzę
    WadyBrak reakcji, bank jak pijawka
    Drogo
  • ~Esti / 2012-02-05 16:50
    Tragedia! Nie wiem czy to polityka banku, czy pani z obsługi klienta, ale szybkość wypłat transz kredytu jest fatalna. Bałagan w dokumentach- muszę kilka razy jeździć do banku, bo wysłali mi nie ten dokument do wypełnienia. Kredyt mam w euro i od dyspozycji wypłaty transzy do przelewu mija tydzień do półtora miesiąca. Mam nieodparte wrażenie, że czekają na dogodny kurs. Wymyślane są błahe wymówki, albo pani nie odbiera telefonu,nie oddzwania, nie odpisuje na maile. Przy wizycie w banku pani chowa się po kątach i każe koleżankom mówić, że jej nie ma.
    Planujemy zmienić bank, ze względu na poziom nerwów jaki w nas wyzwala.
    Jednym zdaniem: chroniczny bałagan i przedłużanie wszystkiego.
    Zaletynie zauważyłam
  • ~felis / 2013-02-11 14:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam
    Bank byłby godny polecenia gdyby nie ich system bankowości internetowej. Częste przestoje serwisu. Zdarza się, że przelew wewnętrzny, a nawet miedzy własnymi rachunkami zlecony w piątek około 18.00 jest realizowany dopiero w poniedziałek około 15.00!!! I miałem tak już kilka razy.
    Dlatego nie POLECAM nikomu, komu zależny na szybkich płatnościach internetowych. Szybkich co ja piszę, szybko to oni tego nie robią nawet gdy ich system jest w "szczytowej formie".
    ZaletyO z za prowadzenie konta
    Wadyczęste awarie systemu, nie realizowanie przelewów nawet w ramach banku i własnego konta w dni wolne, słaby kontakt
    3 lata, 0 zł
  • ~Kinia T / 2013-02-21 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Robią sobie żarty z klienta. Jeśli bankomat nie wypłacił CI pieniędzy to poczekasz na nie do 90 dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak opłat
    WadySłaba obsługa klienta
    2
  • ~Kolo / 2015-12-21 13:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli nie kwalifikujecie się do obsługi w ramach "private banking", uprzedzam przed inwestowaniem z tym bankiem w cokolwiek, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy inwestycyjnych,
    Jako "zwykły klient" będziecie skazani wyłącznie na własne siły. W takim przypadku bank nie poczuwa się do przesyłania żadnych rekomendacji, czy nawet bieżących wycen jednostek. W moim przypadku zaczęło się od zaproponowania funduszu, którego już w momencie zakupu nie powinni byli zaproponować ze względu na jego sytuację, o czym dowiedziałem się (od banku, a jakże), ale dopiero w momencie gdy moje straty osiągnęły poziom 10 tys. zł. Straciłem i nie ma pretensji do samego funduszu czy własnej decyzji, znam zasady i wiem że inwestowanie to droga dwukierunkowa, ale bierność banku i jego kompletny brak zainteresowania inwestycją od momentu skasowania prowizji uważam ze zachowanie dyskwalifikujące.
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
    8 lat
  • ~m_pw / 2013-04-01 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W systemie transakcyjnym db-net są od początku roku ciągłe awarie. Albo nie można się zalogować, albo po wpisaniu hasła jednorazowego wraca do strony logowania, albo strona logowania nie wyświetla się wcale. Dzwoniłem kilka razy i pani lub pan z infolinii poinformował mnie że niestety mają awarię. Tylko że te awarie są dosłownie co kilka dni. Moja cierpliwość jest już na wyczerpaniu. Dzisiaj (wiem, że są święta, ale to jedyny dzień dla mnie, w którym mam trochę wolnego czasu) chciałem wykonać kilka przelewów. I znowu nie działa. Po prostu tragedia. Odradzam wszystkim, można stracić nerwy. Za to co chwilę wydzwaniają na komórkę z "atrakcyjnymi" propozycjami jakichś kredytów i innego dziadostwa, pomimo że zastrzegłem przy zakładaniu konta, że nie chcę aby do mnie dzwoniono z takimi propozycjami. Nie pomagały prośby i groźby, musiałem numer z którego dzwoni bank dodać do black list w telefonie i dopiero wtedy zaznałem spokoju. Ten bank to przekleństwo, nie polecam nikomu, sam żałuję że mam tam konto i niedługo się wynoszę.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie systemu transakcyjnego, nękanie telefonami z ofertą
    od 2009
  • ~PieknyRoman / 2012-04-04 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    zadzwoniłem poprosiłem o przedstawienie oferty, zaproponowali kontakt przedstawiciela, zostawiłem namiary i ...zostałem olany. Nie wiem czy to kwestia ignorancji, czy bałaganu, nie podoba mi się takie podejście do klienta, w końcu to bank.
  • ~regieowner / 2013-12-17 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa karty kredytowej
    Bardzo wolno aktualizujące się informacje o transakcjach kartą. Trzeba czekać ponad wyznaczony dzień rozliczenia karty aby dowiedzieć się ile trzeba banku spławić. Jednego dnia jest 1 tys zł potem nagle zostają aktualizowane wszystkie transakcje i trzeba już spłacić o 1500 zł więcej !! Tragedia!!
  • ~Aleksandra / 2015-06-11 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej upierdliwy bank, z jakim miałam do czynienia. 2 lata temu wzięłam kredyt inwestycyjny na firmę. Spłacam regularnie, bez żadnych opóźnień. Po roku przyszło pismo, że bank prosi o PIT za zeszły rok (przegląd firmy). Wysłałam, ale to nie wystarcza analitykowi banku. Żądają już po raz trzeci co raz to nowych, kolejnych zaświadczeń - jeszcze KPiR za każdy miesiąc, 3 załączniki (jak do wniosku kredytowego)o danych finansowych firmy, trzy stronicowy załącznik o danych firmowych i o osobie fizycznej.
    Zaletynie widzę
    Wadybiurokracja
    2013
  • ~anita / 2011-04-11 15:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Z całego serca odradzam korzystanie z usług DB. Po krótce opiszę moją "przygodę z bankiem": W 2009 roku wzięłam w owym banku kredyt na kwotę 80 tys. Spłacałam comiesięczne (niemałe zresztą około 1.800/mies.) raty. W 2010 roku zdecydowałam się spłacić pozostałą kwotę kredytu - w całości. Zadzwoniłam więc na infolinię DB i dowiedziałam się, iż muszę wpłacić 72.120 zł, aby zamknąć kredyt. ponieważ wpłacałam na drugi dzień popołudniu - wpłaciłam 72.400 zł.
    Jakież było moje zdziwienie, gdy w lutym 2011 roku dostałam pisemko z informacją i blankietami, że muszę wpłacić jeszcze 12 rat po ponad 1800 zł! Udałam się do oddziału banku i... okazało się, że 20 tys. (!) zniknęło, ponieważ Bank z wpłaconej kwoty pobierał sobie comiesięczne raty, obracając jednocześnie moimi pieniędzmi. Tak więc pozostało niewiele ponad 50.000 zł. Kwotę tę natychmiast kazałam wpłacić na poczet kredytu, zaś i tak muszę płacić comiesięczne raty.
    Podsumowując - zero informacji, nierzetelność, a przede wszystkim świadome działanie na szkodę klienta. ODRADZAM!!!
    P.S. Zastanawiam się nad złożeniem wniosku do Urzędu Praw Konsumenta. Co byście zrobili na moim miejscu??
    Pozdrawiam
    WadyOszustwo konsumenta
    2 lata
  • ~Beata / 2012-06-20 10:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra, czekam już 5 tydzień na decyzję z banku w sprawie kredytu hipotecznego. Ciągle jakieś wymówki, że awaria systemu, że muszę dostarczyc aneks itp. Brak kontaktu. Musiałam iść do innego banku złozyć papiery bo obawiam się, że na koniec mi odmówią i taki będzie finał tej nerwówki. Minął mi juz termin płatności za mieszkanie. Jestem zrozpaczona. Na szczęście w innym banku powiedzieli, że kredyt dostanę, ale znów sie wszystko przedłuży. Omijajcie ten bank.
  • ~chautz / 2013-11-29 16:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Konto dbnet. Przestarzały i nieprzejrzysty system bankowości internetowej; zwykła wypłata z bankomatu jest odnotowana dopiero po dwóch dniach na rachunku (w międzyczasie ujęta jest w blokadach), do tego dochodzi archaiczny system przelewów oczekujących. Aby sprawdzić faktyczny stan rach. trzeba klikać, sumować, odejmować. Dla wytrwałych.
    Zaletybezprowizyjna wypłata ze wszystkich bankomatów
    Wady- archaiczny system bankowości internetowej, brak wpłatomatów, brak opcji karty zbliżeniowej
    5 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796