Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Deutsche Bank opinie

Ocena na podstawie 195 opinii

1.93 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2012-06-22 00:16
    Gratuluje Pani Aleksandro jest Pani szczęściarą. Ja zostałam dzisiaj poinformowana, że awaria systemu trwa nadal do odwołania. Nie wiem czy się śmiać czy płakać ... piąty tydzień mija ... W innym banku jestem informowana na bieżąco na jakim etapie jest rozpatrywanie mojego wniosku ... w DB tylko o awariach ... Radzę wszystkim, którzy starają się o kredyt w dB żeby jednocześnie złożyli wnioski do innych banków....
    A może analityk poszedł na urlop ... może banku nie stać na zatrudnienie dwóch analityków ?
    Zaletyuczą cierpliwości
    Wadynerwówka
    nie mam, ale okupię go swoim zdrowiem
  • ~figa / 2014-11-29 13:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy DB uważa, że jego potencjalni klienci nie korzystają z internetu i nie dowiedzą się, że to co obiecują nowym (wszystko za darmo!) szybko stanie się przeszłościa, dołączą do "starych" klientów, którzy pewnego dnia obudzili się z ręką w nocniku, i tak, jak oni zaczną płacić kosmiczne sumy za wszystkie operacje?? To zwykłe nabijanie w butelkę, zwyczajne oszustwo!
    Zaletyzalety były, ale już ich nie ma
    Wadyoszukiwnie klientów
    4 lata
  • ~Gosia / 2013-07-03 14:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety ale przelewy bardzo pozno ksiegują, przetrzymuja pieniadze.
    przelewy wykonane po godzinie 12 dochodzą dopiero nastepnego dnia ok 15....codziennie mam przelewy i jest to irytujące...Niema przelewow ekspresowych jak w innych bankach... mysle nad zmiana banku...
    Zaletyhmmm ciezko stwierdzic wiecej minusow
    Wadyprzetrzymywanie pieniedzy, brak szybkich przeklewow ekspresowych
    6 miesiecy
  • ~Karolina / 2012-11-04 22:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Zacznę może od tego, że w chwili obecnej serwis internetowy po prostu NIE DZIAŁA. Mam trochę płatności do wykonania, więc jest to lekka porażka. Przelewy trwają niesamowicie długo, nawet pomiędzy dwoma rachunkami tej samej osoby! Wyciągam kasę z oszczędnościowego na ROR, kasa znika, ale na RORze się nie pojawia do następnej sesji. Kretynizm! W drugą stronę wygląda tak samo, jak również przy spłacaniu karty kredytowej. Czy bank przetrzymuje te pieniądze i operuje nimi w międzyczasie?? Jeśli tak, to bardzo nieładna praktyka.

    Wystąpiły również komplikacje z moim kredytem w początkowej fazie. Doradca, z którym zawierałam umowę, odszedł z pracy. Jego następca, z którym kontaktowałam się w sprawie podbicia dokumentów nt 100% wykończenia mieszkania, również zniknął. Dokumentów nie przekazał. Dostałam bardzo nieprzyjemne pismo o złamaniu warunków umowy kredytowej, bo nie została dotrzymana formalność z ich strony. Passion to perform? Jakoś słabo.
    ZaletyNARESZCIE zlikwidowali karty-zdrapki na rzecz haseł SMSowych.
    WadyTragicznie mało sesji eliksirowych albo w nieużytecznych godzinach. Bankowość internetowa trwa okropnie długo!
    Kredyt hipoteczny, 2 lata. W pakiecie obowiązkowe konto osobiste i karta kredytowa.
  • ~Klient / 2014-08-05 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Prawie dwa miesiące temu złożyłam dokumenty niezbędne do ubiegania się o kredyt hipoteczny, łącznie z wyceną, polecanego przez nich rzeczoznawcy odnoście wyceny nieruchomości, a oni teraz żądają wyceny z biura nieruchomości, polecanego przez nich, co wiąże się z dodatkową opłatą "tylko" 300 zł. I oczywiście, nikt nic nie wiedział wcześniej, ani doradca banku, ani dyrektor. Chaos, bałagan i wyciąganie kasy...
  • ~Klient DB / 2014-10-11 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Korzystam z ich usług tylko dlatego, że mam tam kredyt hipoteczny.

    Załatwianie tam spraw to ciągłe czekanie w kolejkach.
    W szczecinie tylko w 2placówkach można wpłacać pieniądze w obcej walucie.
    Obsługa często jest arogancka.

    Wszelkie swoje oszczędności i wpływy z wypłat przeniosłem do innego banku i widzę dramatyczną przepaść w jakości, oczywiście na niekorzyść DB.
    Bank jest ogólnie drogi i nie przyjazny dla klienta.
    Zaletybrak
    3 lata
  • ~klops / 2012-07-16 15:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank- tragedia, załatwianie formalności to co najmniej 3 miesiące.
    reklamacja mimi 4krotnego zglaszania tego samego problemu po 7 miesiącach nadal bez odpowiedzi.
    mimo ubezpieczenia kredytu nieuzasadnione sciągnięcie z konta kasy za brak ubezpieczenia.
    bank ten to jeden wielki bajzel, z bandą zastraszonych i nieudolnych pracowników.
    Zaletybrak
    Wadysame
    5
  • ~Magda / 2015-05-22 08:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Do założenia konta firmowego w DB skłoniła mnie atrakcyjna oferta.
    Niestety, działanie serwisu internetowego jest skandaliczne - do dokonywania wpłat do ZUS-u czy Urzędu Skarbowego służą osobne formularze, które regularnie się zacinają. Nie mogąc kolejny dzień z rzędu dokonać wpłaty do skarbówki zadzwoniłam do Obsługi Klienta, gdzie usłyszałam, że serwis działa poprawnie tylko w przeglądarce Internet Explorer (!) a na Mac-u (wspomniałam, że korzystam z takiego komputera) to już w ogóle nie będzie działało. Pani, z którą rozmawiałam wspomniała między wierszami, że nie pierwszy klient dzwoni w tej sprawie.

    Co do obsługi klienta - w moim mieście już na etapie zakładania konta musiałam trzy razy pojawiać się w placówce gdyż zarówno w okresie przed, jak i po świętach wielkanocnych za każdym razem brakowało tej jednej, jedynej pani, która zajmuje się zakładaniem kont firmowych.

    Podsumowując - atrakcyjne warunki proponowane przez DB przypłaca się później zbędnymi nerwami, korzystaniem z archaicznego serwisu internetowego i nieprofesjonalną obsługą. Niestety, odradzam.

    ZaletyKorzystna oferta (darmowe przelewy, praktycznie 0 zł za prowadzenie konta)
    WadyArchaiczny serwis internetowy, praktycznie uniemożliwiający poprawne korzystanie; nieprofesjonalne podejście do klienta
  • ~Piotr / 2015-06-22 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystna (swego czasu) oferta kredytów hipotecznych. Ale konieczność utrzymywania drogiego (początkowo 24zł miesięcznie znegocjowałem do 12 zł) konta osobistego. Dodatkowo wysokie opłaty za karty - zmniejszane do 1pln w przypadku wykonania płatności na kwotę nie mniejszą niż 700 zł miesięcznie na każdą kartę.
    Słaba obsługa bankowości online - płatności spływają po kilku dniach, w dni wolne od pracy nie ma w ogóle informacji o zmianach w saldzie konta - znacznie poniżej standardów rynkowych.
    Zaletydobra oferta kredytowa (w 2010)
    Wadywysokie opłaty za prowadzenie rachunku, wysokie opłaty za posiadanie kart płatniczych, słaba bankowość internetowa
  • ~ADAM / 2015-07-09 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Warunkiem uzyskaniu kredytu w DB było otwarcie konta osobistego, walutowego itd. Szczęśliwie udało mi sie spłacić zobowiązanie wobec DB. Obsługa kredytu poniżej wszelkiej krytyki, po prostu dranat! Cesja z polisy ubezpieczniowej - coroczna gehenna!! Pomimo dostarczania wymaganych dokumentów do oddziału ciagle pojawiały sie ponaglenia z centrali.
    Obsługa konta osobistego I walutowego? Obsługa? Nie to zwykłe, ustawiczne przekazywanie wszystkiego do akceptacji centrali! Moja rada: dobrze sie zastanówcie zanim dacie się skusić korzystną ofertą z tego banku!
    Zaletynie ma!!!!!
    Wadyskostniała, nieelastyczna, żenująca struktura obsługi
    5lat
  • ~Emma / 2012-10-30 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim ODRADZAM!!!! Bałagan, brak komeptencji i poszanowania czasu klienta. Przyszlismy na spotkanie na umówioną godzinę - czekaliśmuy prawie 1,5 godziny!!!! Choć jeszcze pełni wyrozumiałaości, jak to są zapracowani ludzie. Przy załatwieniu kredytu hipotecznego w banku ciągle ginęły nasze dokumenty! Analityk trzyktonie zmieniał decyzję odnośnie tego co ma byc w operacie szacunkowym - rzeczoznawca poprawiał operat trzy razy, dwukrotnie wypełniał te same ankiety - po zginęły!!! Doradczyni nie odbierała telefonów, nie oddzwaniała - totalna zlewka klienta. Więc i bank nalezy olać!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~grzegorz 38 / 2012-05-09 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety czas poświęcony na złożenie dokumentów to czas stracony, sprawaprzewlakana, ostatecznie z odmową udzielenie kredytu pomimo zapewnień doradcy, iż wszystko jest w pozrądku i tzreba tylko czekać. Na sczęście wniosek złożyłem po 3 tygodniach oczekiwania do 2 innych banków gdzie miałem oczywiście decyzję pozytywną,co umożliwiło mi realizację inwestycji zgodnie z zapisami umowy przedwstępnej. Po prosztu szkoda czasu i omijajcie palcówki tego banku szerokim łukiem, chyba że nie chcecie mieć kredytu hipotecznego:). Nie wierzyłem, że neagtywne opinie mają odzwierciedlenie w rzeczywistości do czasu, aż sam przekonałem sie na swojej skórze.
  • ~Koluszek / 2016-01-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank EVER.
    WadyBrak szacunku dla klienta, nie oddzwaniają, nabijają klienta w butelkę, brak przejrzystej oferty na stronie internetowej, a przede wszystkim brak fachowej pomocy. Niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja, nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem jak ten.
  • ~Lu / 2014-07-03 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja 3 miesiące temu złożyłem podanie o kredyt hipoteczny. poza podstawowym zestawem potrzebnych dokumentów, co chwilę musiałem dostarczać dowody na to że nie jestem złodziejem, kłamcą, wariatem i nie wiadomo czym. Za każdym razem przedłużało to proces przyznawania kredytu. Musiałem tłumaczyć się z takich absurdów, że nawet księgowa otwierała oczy przyznając że nigdy z czymś takim się nie spotkała. Koniec końców nie chcą mi przyznać kredytu w takiej wysokości jak chciałem, mimo że wartość hipoteki dwukrotnie przeznacza kwotę o którą się ubiegałem a papiery są czyste jak łza. Skrajne chamstwo i totalny brak szacunku do klienta. Nikomu nie polecam ubiegania się o kredyt w tym banku. Napotkacie beznadziejną barierę braku kompetencji i wyssanych z palca podejrzeń ze strony banku.
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku, nadgorliwość, niekompetnecję
    -
  • ~Łukasz / 2013-10-19 12:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Klientem banku jestem od maja. Wzięliśmy kredyt hipoteczny, w pakiecie konto, karta kredytowa etc. Do tej pory przerabiałem konta i inne usługi w BGZ,ING, Inteligo oraz PKO BP.
    DB to najgorszy z banków. Długi czas oczekiwania na przelew, brak rzetelnej informacji (przykłady - brak informacji o opłacie za sprawdzenie salda konta w bankomacie, brak informacji o kosztach ubezpieczeń KK - sympatyczny Pan na infolinii powiedział cytuje - kolega zapomniał powiedzieć). Sytuacja z dziś - zarówno z karty żony jak i mojej nie możemy wypłacić pieniedzy z żadnego bankomatu - na koncie są oczywiście pieniądze. Pani z infolini mówi, że ona rozumie naszą sytuację, ale mamy awarię i nic nie może na to poradzić. Sobota - oddziały zamknięte, dziecku trzeba zrealizować recepte, przelew na konto zaskórniak w innym banku wejdzie dopiero w poniedziałek. XIX wiek, zero profesjonalizmu. O problemach z informacją na temat kredytu hipotecznego zmilcze z litości. Pani w oddziele mówi ( z nieskrywaną dumą w głosie), że oni nie rozmawiają z tymi co zarabiają 1 tys zł, tylko że Ci co zarabiaja więcej przy tym poziomie obsługi nie beda rozmawiać z DB
    Zaletywszystkie bankowamty bez opłat, świetna oferta kredytów hipotecznych
    Wadycała reszta
    pół roku
  • ~rr / 2015-02-22 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższymi wpisami. Pracownicy banku (czy to w oddziałach czy na infoliniach) nie przygotowani i metodycznie popełniający błędy przy obsłudze klienta jak i przekazywaniu informacji. System bankowości internetowej toporny jak mało którym. Po godzinie 19.00 brak możliwości zrealizowani przelewu wewnętrznego. Na stronie internetowej banku dość często zdarzają się błędy (np. proponowali ubezpieczenie z nieistniejącą firmą, a konsultant przekazywał o tym produkcie informacje). Ostatnio kontrahent odrzucił mi transakcję płatniczą wykonywaną karta Deutsche Banku. Zespół Zarządzani Jakością (piękna nic nie znacząca i nazwa) odpowiedział mi, ze skoro pin się zdarzał i bank wyraził zgodę na transakcję (suma została zablokowana na koncie) to już nic nie mogą zrobić. Zasugerowali abym swoje roszczenia skierował nie do Deutsche banku jako wystawcy karty i banku obsługującego jej transakcje oraz prowadzące moje konto, lecz do kontrahenta. Zabawne!
    Zaletykonto bezkosztowe
    Wadymnóstwo: obsługa, jakość, system
    ponad 2 lata
  • ~wolny / 2014-01-08 15:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank do bani. Wszystkie dyspozycje dotyczące zamykania rachunków i kart złożone w oddziale trzeba było dodatkowo egzekwować dzwoniąc na infolinię, bo towarzystwo nie jest w stanie wykonać tak prostej operacji w ciągu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Bank niby niemiecki, ale czekaj ruski miesiąc na reakcję.
    ZaletyDobrze wyćwiczone uśmiechy przy zdobywaniu klienta.
    WadyBrak możliwości wykonywania operacji na rachunkach w ramach banku w dni wolne i robocze po 18:00.
    10 lat
  • ~Aleksander / 2015-02-04 08:37
    Dostałem kredyt negocjowalny w umowie było że jak stopy się zmienią o 0,5 procent to nastąpi zmiana oprocentowania w październiku 2014 była obniżka nie obniżyli więc do nich napisałem w grudniu odpisali że nie widzą podstaw bo i tak ich oprocentowanie jest konkurencyjne. Mają w poszanowaniu klienta odradzam z nimi interesy. Jeszcze raz dałem się oskubać
    Wadybrak dotrzymania warunków umowy
  • ~anonim / 2012-07-30 19:31
    najgorszy bank jaki jest wszystko utrudniaja udaja milych i robia ludzi w balona biorac tam kredyt popadasz w dlugi do konca zycia nie dajcie sie nabrac ludzie a pozytywne opinie pisza oni z banku
    Zaletyzadnych
    Wadyten bank to wielka pomylka
  • ~AStar / 2014-10-08 13:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam kredyt hipoteczny w DB.
    Kontakt słaby- jak dzwonię do opiekuna to często jest wyłączony telefon, na maile brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
    Od 4 miesięcy załatwiam kartę kredytową i bez skutku.
    W samym oddziale nie wszystko da się załatwić- mówią aby dzwonić na infolinię i samemu w sumie sobie radzić.
    Nie polecam!
    Zaletynie widzę zalet. aaaa chyba, że: mili jak mamy wziąść u nich kredyt- cwaniaki
    Wadydrogie konto, słaby kontakt a nawet brak kontaktu
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 903
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796