Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1172 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.83
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KM / 2023-09-14 13:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank ever! ciągły problem z logowaniem przez serwis transakcyjny i aplikację, co wymaga każdorazowo kontaktu z infolinią i czasem załatwiania sprawy przez długi czas (oczekiwanie na wolnego doradcę). Za każdym razem info: musi pani odinstalowac i zainstalowac aplikację ponownie. i faktycznie działa. Ale co to za badziew, który wymaga każdorazowego zainstalowania na nowo aplikacji, aby mieć dostęp do swojego konta? masakra! Totalna porażka.
    Juz kiedyś miałam konta w tym banku i zrezygnowałam właśnie z powodu obsługi. Teraz zmuszona byłam wrócić z uwagi na kredyt hipoteczny, jednak widzę, ze nic się nie zmieniło i trzeba będzie jak najszybciej z tego banku uciekać.
    Zaletybrak
    Wadykiepska od lat obsługa, ciągłe problemy z serwisami transakcyjnymi i aplikacjami wymagające ciągłego kontaktu z infolinią
  • ~Niezadowolna / 2023-09-14 01:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinia dotyczy nowej aplikacji mobilnej Santaner Bank Polska.
    Kto wpadł na tak głupi pomysł aby dobry produkt, jakim wcześniej była aplikacja, zmieniać na taki badziew? Wszystko jest do kitu, nie potrzebne są tapety, to nie miejsce na jakieś dziwne nie moje zdjęcia, brak przycisku do szybkiej płatności kartą. Więcej razy trzeba potwierdzać bilka.... to wszystko na wielki minus!!!!
  • ~Andrzej / 2023-09-13 19:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani która mnie obsługiwała była przemiła wszystko mi wytłumaczyła jestem bardzo zadowolony ze bank ma takich pracowników chcę dodać że byłem w banku Świdnica
    ZaletySuper
    WadyNiema
  • ~Ania / 2023-09-13 16:31
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu dzisiejszym byłam w filii 15 w Gdańsku przy ulicy Kołobrzeskiej,jestem pod ogromnym wrażeniem obsługi przez Dyrektora oddziału Pana Rafała.Przesympatyczny człowiek,a przede wszystkim mega profesjonalny i zaangażowany.Pomimo dużej ilości osób w oddziale od samego wejścia byłam zauważona i zaopiekowana.Pierwszy raz miałam do czynienia z obsługą na tak wysokim poziomie.Sprawa,z którą przyszłam została załatwiona praktycznie od ręki,mimo,że już od dawna miałam kłopot,żeby ją załatwić.Widać nie ma rzeczy niemożliwych,wystarczy wykazać zrozumienie i zaangażowanie.Pan Rafał dał mi dziś poczucie, że są jeszcze ludzie,którym chce się pracować a przede wszystkim pomóc klientowi załatwić sprawę.Ogromny szacunek.Oby więcej takich ludzi
    ZaletyProfesjonalizm, empatia , zaangażowanie,kultura na najwyższym poziomie, uśmiech
  • ~Anna / 2023-09-13 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa aplikacja to dramat z porażką. Cały czas blokują konto ,infolinia nie jest w stanie odblokować . Koszmar i nerwy . Trzy przelewy po 100 zł i blokada że wzg bezpieczeństwa.
  • ~Krzysztof / 2023-09-13 11:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Krzysztof;chciałby podzielic się ocenom obsługi w dniu 11.09.23r.
    przez [doradce klienta] pani Hanna Podgórska przesympatyczna , która
    udzieliła mi kompleksowej informacji z uśmiechem i życzliwie
    (perfekcionistka) polecam.
  • ~Danuta / 2023-09-13 10:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Chwalicie się zyskami nagrodami ect . Nie rozumiem waszej polityki finansowej bo zyski duże a KNF zabrania wypłacać dywidendy. Zarabiacie a dywidendy marne lub wcale. Jak to nazwać?
    ZaletyBrak.
    WadyWciskanie klientowi produktów
  • ~Grzegorz / 2023-09-12 22:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem konta w innych bankach i W porównaniu z obsługą ilością banków i bankomatów oraz w rozwiązywaniu problemów nie mam zastrzeżeń.Wszystko załatwiam online lub ostatnio z Banku w Kołobrzegu i uważam że pracują tam ludzie odpowiedzialni i kulturalni.Dziekuje i polecam doradcę Panią Martynę Michalak.
    ZaletyLubię waszą aplikację jest świetna
    WadyMlodzi doradcy niech uczą się od swoich starszych kolegów jak traktować klientów bo bank tylko traci.
  • ~Sylwanka75 / 2023-09-12 22:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzisiaj usłyszałam w banku że nowa aplikacja nie działa na telefonie huawei a ja taki posiadam i co teraz zmienić telefon? Porażka była fajna aplikacja to trzeba spierdzielić!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNowa aplikacja to jakiś żart
  • ~Nie zadowolony klient / 2023-09-12 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Państwa nowa Aplikacja to totalna porażka i utrudnienie, gdzie jest historia przelewów !? Które poprzednio były zapisane wraz z całością, wystarczyło klikać ponów lub tylko zmienić kwotę.Teraz to totalny dramat muszę szukać przelewów stałych po nazwie, wpisywać na nowo kwotę i tak samo nazwę. Informatyk który to wykonał to totalny debil !
    ZaletyŻadnych
    WadyZamiast łatwiej do jest trudniej i mniej bezpiecznej
  • ~Joanna / 2023-09-12 15:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Szanowni Państwo jestem waszą klientką od 1994 roku.Korzystałam z usług waszych banków w różnych miastach i muszę napisać że zawsze trafiałam na fachową i kulturalną obsługę.Chciałam się odnieść do ostatnich wydarzeń z waszą nową aplikacją mobilną. Mieszkam za granicą i przez około tygodnia prosiłam obsługę z waszego banku online żeby mi ktoś pomógł.W końcu usłyszałam że mam się zgłosić do banku.Przyjechałam więc do Kołobrzegu całe szczęście że miałam akurat urlop.Obsługiwała nas Pani Martyna Michalak mój doradca.Pełen profesjonalizm z jej strony.Wizyta przebiegła szybko i bardzo miło.
    ZaletyKonkretna obsługa
  • ~olo / 2023-09-12 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Karta debetowa miała być za darmo. Niestety okazało się, że dla stałego klienta mają "super ofertę" - skasujemy go za wznowienie karty. Bank do bezpłatnego konta wymaga wykonania operacje kartą, a nie daje instrumentu ku temu. Przepraszam, dają, jak klient zapłaci. To jest świadome wprowadzanie w błąd klienta.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja nie działa, chaos w aplikacji, zero intuicyjności.
  • ~irek / 2023-09-12 12:45
    Ocena: 3.00 / 5
    logowanie w nowej aplikacji tylko za pomocą pinu jest mało bezpieczne
  • ~Nicki / 2023-09-12 12:13
    Ocena: 4.67 / 5
    Zdecydowanie polecam Bank Santander. Po pierwsze obsługa klienta, z którą mam same dobre skojarzenia. Szybkie założenie konta, bez dłuższych procedur. Bankomaty Santander oferują m.in. możliwość dokonania wpłaty i wypłaty środków, czego nie doświadczy użytkownik w niektórych innych bankach. Nowa aplikacja mobilna posiada wiele nowych funkcji, które dotąd były jedynie na stronie internetowej. Prosty interfejs i szybkie płatności. Poza tym bank zwraca uwagę na tematy związane z ochroną środowiska (ograniczenie emisji gazów cieplarnianych i edukacja w tym zakresie). Znaleźć tutaj można wiele ofert, które pomagają rozwijać się i poprawić swój status na rynku. Także jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju rabaty i oprocentowanie jest to bardzo korzystne dla klienta. Santander nie tylko dba o edukację ale także o zapewnienie możliwości udziału w różnych wydarzeniach kulturalnych. Zdecydowanie bank z ofertą dla każdego. Jako studentka uważam, że przez długi czas się z nim nie rozstanę.
    Zalety* Świetna aplikacja mobilna
    * Bank zapewniający rozwój
    * Szybkie załatwianie wszelkiego rodzaju spraw
    * Pomocna obsługa
    * Prostota i wielofunkcyjność bankomatów
    Wady* Jak na razie brak
  • ~Ona / 2023-09-12 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    I jeszcze jedno robię szybki przelew....A te pieniądze drugi dzień nie dotarły gdzie mialy iść! Kpina!
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Ona / 2023-09-12 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Jutro zmieniam bank! Bo to już jest przesada! Człowiek drugi dzień rachunków nie może zapłacić bo nie działa! Zmienili na syfiastą jakaś aplikacje . TRAGEDIA. Tak to codziennie dzwonili i wciskając kredyciki itd ....A jak człowiek ma problem to milczą.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Artur / 2023-09-12 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
    Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
  • ~Monika / 2023-09-12 08:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nadal nie mogę się zalogować jakaś porażka nadal od wczoraj wyskakuję komunikat awaria
  • ~Pay / 2023-09-12 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna apka nie można się zalogować dramat od kilku dni proboje się zalogować o nic
    ZaletyBrak
    WadyLipa
  • ~Urszula / 2023-09-12 05:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka ta nowa aplikacja nic nie jest przejzyste.
    Nie mogę ustawić szybkiego podglądu stanu konta.
    Jednym słowem nie podoba mi się
    ZaletyBrak
    WadyPrzy wylogowywaniu każą ocenić aplikacje i nie ma wyboru jest tylko pozytywna a z tym się nie zgadzam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1952
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1436
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 906
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 794
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 789
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807