strona 8 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Nikola / 2023-09-23 11:12
Nowa wersja aplikacji to tragedia, nawet zalogować się nie da -
-
~Jan / 2023-09-22 19:46
Po niemal dwudziestu latach zmieniłem bank. Nigdy więcej Santander !!!!!! -
~Lukasz / 2023-09-22 15:12
Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!! -
~Kate / 2023-09-21 21:16
Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA. WadyAplikacja mobilna -
~Michał / 2023-09-20 18:06
Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!! ZaletyNic nowego...WadyLogowanie się tylko do jednego przypisanego konta, wcześniej mogłem logować się również do innego !! -
~Nati / 2023-09-19 10:48
Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza! -
~Patryk / 2023-09-19 09:03
ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala.
tydzien i przenosze konto do innego banku.ZaletybrakWadyaplikacja -
~Jolanta / 2023-09-18 11:49
Po złych doświadczeniach z Bankien PKO nie miałam zaufania już do żadnego Banku.Mojego męża szef nam was gorąco polecił No i postanowiłam spróbować i jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta TOP,oferty bardzo interesujące,prostota obsługi .Namówię męża żeby też otworzył u państwa konto i on na pewno się zgodzi gdy mu o wszystkim opowiem .Jesteście wspaniali,widać że interesujecie się klientem.Dalej tak!!!! -
-
~wiktounia / 2023-09-18 11:44
Polecaj
Wyślij kod polecenia do tylu osób, ilu chcesz.
Gdy Ty i osoba zaproszona spełnicie warunki, otrzymacie nagrody: 100 zł na e‑karcie podarunkowej do wybranego sklepu albo 4 bilety do kina.
W każdym miesiącu możesz odebrać aż 5 nagród
za 5 zaproszonych osób.
Twój kod do skorzystania to:5W3873Zaletysuper bank -
~niezadowolona / 2023-09-17 21:22
nie podoba mi sie, ze ni z gruszki ni z pietruszki zmienili moje warunki umowy, wole zminic bank niz robic transakcje karta za 300zł jezeli nie mam takiej potrzeby. nie beda mi narzucac moich wydatkow -
~Mc / 2023-09-17 15:34
nowa aplikacja spowodowała ze nie wiem ile mam środków na karcie. -
~gówno / 2023-09-17 10:55
najgorszy bank w Polsce robią jakieś nowe aplikacje z których nie da się korzystać ???? -
~Kris / 2023-09-15 21:20
Byłam w ważnej dla mnie sprawie w Santander Odział Oś Rusa -Poznań,
Pan w obsłudze klienta, potraktował mnie już od wejścia bardzo żle ,bez przywitania,opryskliwie rozmawiał ze mną.Wogóle mnie nie słuchał, nie pomógł mi w niczym,zdenerwowany musiałem opuścić odział. ŻENADA !!! -
~ADA / 2023-09-15 21:12
Opinia dla odziału Santander Szczepankowo ul Skibowa 9a.
Serdeczne podziękowania dla Pań- kasjerek w tym odziale banku.W przemiłej atmosferze ze spokojem,Pani bardzo profesjonalnie podeszła do mojej sprawy,doradziła,przeanalizowała,pomogła. BRAWO ODZIAŁ SZCZEPANKOWO -
~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41
Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne. -
~Kazimierz / 2023-09-15 12:36
Chyba najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ponadto na infolinii pracuje chyba banda idiotow. Dzwoniłem na infolinię, na początku rozmowy weryfikacja. Podaje dane. Pani do mnie, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i nie może mi dalej pomóc. Pytam jakim cudem skoro na pewno podałem dane prawidłowe. Najwidoczniej pani konsultant źle zweryfikowała i rezultat taki, że zablokowała mi całkowicie dostęp.. Kolejne telefony nic nie dały. System mnie zablokował. Musiałem iść do oddziału banku, żeby odblokować dostęp i potwierdzić, że to ja dzwoniłem. Dno i jeszcze raz dno. ZaletyŻadneWadyInfolinia -
-
~Ireneusz / 2023-09-15 12:01
Dzisiejsza wizyta w Lublinie to jakaś porażka. Kolejka 10 osób i jedna pani w okienku. Kierownik podsuwający klientom krzesełka bo trzeba długo czekać. Najśmieszniejsze te reklamy lecące cały czas, jaki to wspaniały bank i jakie to zdobył nagrody w tym za obsługę -
~Ek / 2023-09-14 21:00
Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji ZaletyBrakWadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów -
~loan / 2023-09-14 18:56
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer. -
~Malgorzata / 2023-09-14 15:23
Po wprowadzeniu nowej aplikacji w końcu można się do niej zalogować. Tylko co z tego skoro nie sposób wykonać płatności kartą i przelewem. Bank twierdzi ze usunął awarie co nie jest prawda. Podstawowe funkcje nie działają. Nie rozumiem jak można było taka aplikacje uruchomić i to wbrew woli klientów. Od ponad tygodnia Bank nie naprawił błędów.
PORA SZUKAC INNEGO BANKU BO BRAK SZANSY NA SPRAWNA OBSLUGEZaletyBrakWadySame
strona 8 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »