Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1172 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.83
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nikola / 2023-09-23 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa wersja aplikacji to tragedia, nawet zalogować się nie da
  • ~Jan / 2023-09-22 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Po niemal dwudziestu latach zmieniłem bank. Nigdy więcej Santander !!!!!!
  • ~Lukasz / 2023-09-22 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie wiem kiedy zmienili mi aplikacje. Nie mogę się zalogować. Nie mogę nic zrobić nie mogę sprawdzić saldo swojego konta Nie mogę płacić kartą w sklepie tragedia, czas najwyższy. Zmienić bak. !!!!!
  • ~Kate / 2023-09-21 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja mobilna to jakiś koszmar! Nic nie można zrobić żadnych przelewów ciągle się zawiesza i mnie wyrzuca. Dzwoniłam na infolinię i nikt nie potrafi mi pomóc. TRAGEDIA.
    WadyAplikacja mobilna
  • ~Michał / 2023-09-20 18:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja jest przypisana do jednego konta NIK-U co dyskwalifikuję ją....dotychczas mogłem logować się do dwóch różnych kont a w nowej aplikacji jest to niemożliwe...tragedia...mocno skomplikowało mi to funkcjonowanie, NIE POLECAM !!!
    ZaletyNic nowego...
    WadyLogowanie się tylko do jednego przypisanego konta, wcześniej mogłem logować się również do innego !!
  • ~Nati / 2023-09-19 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!zróbcie coś z ta aplikacja !człowiek normalnie nie może zrobić przelewów ciągle się zawiesza!
  • ~Patryk / 2023-09-19 09:03
    Ocena: 1.67 / 5
    ta nowa aplikacja to jakis k. zart. wiecznie nie dziala.
    tydzien i przenosze konto do innego banku.
    Zaletybrak
    Wadyaplikacja
  • ~Jolanta / 2023-09-18 11:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Po złych doświadczeniach z Bankien PKO nie miałam zaufania już do żadnego Banku.Mojego męża szef nam was gorąco polecił No i postanowiłam spróbować i jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta TOP,oferty bardzo interesujące,prostota obsługi .Namówię męża żeby też otworzył u państwa konto i on na pewno się zgodzi gdy mu o wszystkim opowiem .Jesteście wspaniali,widać że interesujecie się klientem.Dalej tak!!!!
  • ~wiktounia / 2023-09-18 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecaj
    Wyślij kod polecenia do tylu osób, ilu chcesz.
    Gdy Ty i osoba zaproszona spełnicie warunki, otrzymacie nagrody: 100 zł na e‑karcie podarunkowej do wybranego sklepu albo 4 bilety do kina.
    W każdym miesiącu możesz odebrać aż 5 nagród
    za 5 zaproszonych osób.
    Twój kod do skorzystania to:5W3873
    Zaletysuper bank
  • ~niezadowolona / 2023-09-17 21:22
    Ocena: 3.50 / 5
    nie podoba mi sie, ze ni z gruszki ni z pietruszki zmienili moje warunki umowy, wole zminic bank niz robic transakcje karta za 300zł jezeli nie mam takiej potrzeby. nie beda mi narzucac moich wydatkow
  • ~Mc / 2023-09-17 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    nowa aplikacja spowodowała ze nie wiem ile mam środków na karcie.
  • ~gówno / 2023-09-17 10:55
    Ocena: 2.33 / 5
    najgorszy bank w Polsce robią jakieś nowe aplikacje z których nie da się korzystać ????
  • ~Kris / 2023-09-15 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w ważnej dla mnie sprawie w Santander Odział Oś Rusa -Poznań,
    Pan w obsłudze klienta, potraktował mnie już od wejścia bardzo żle ,bez przywitania,opryskliwie rozmawiał ze mną.Wogóle mnie nie słuchał, nie pomógł mi w niczym,zdenerwowany musiałem opuścić odział. ŻENADA !!!
  • ~ADA / 2023-09-15 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Opinia dla odziału Santander Szczepankowo ul Skibowa 9a.

    Serdeczne podziękowania dla Pań- kasjerek w tym odziale banku.W przemiłej atmosferze ze spokojem,Pani bardzo profesjonalnie podeszła do mojej sprawy,doradziła,przeanalizowała,pomogła. BRAWO ODZIAŁ SZCZEPANKOWO
  • ~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne.
  • ~Kazimierz / 2023-09-15 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ponadto na infolinii pracuje chyba banda idiotow. Dzwoniłem na infolinię, na początku rozmowy weryfikacja. Podaje dane. Pani do mnie, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i nie może mi dalej pomóc. Pytam jakim cudem skoro na pewno podałem dane prawidłowe. Najwidoczniej pani konsultant źle zweryfikowała i rezultat taki, że zablokowała mi całkowicie dostęp.. Kolejne telefony nic nie dały. System mnie zablokował. Musiałem iść do oddziału banku, żeby odblokować dostęp i potwierdzić, że to ja dzwoniłem. Dno i jeszcze raz dno.
    ZaletyŻadne
    WadyInfolinia
  • ~Ireneusz / 2023-09-15 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejsza wizyta w Lublinie to jakaś porażka. Kolejka 10 osób i jedna pani w okienku. Kierownik podsuwający klientom krzesełka bo trzeba długo czekać. Najśmieszniejsze te reklamy lecące cały czas, jaki to wspaniały bank i jakie to zdobył nagrody w tym za obsługę
  • ~Ek / 2023-09-14 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji
    ZaletyBrak
    WadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów
  • ~loan / 2023-09-14 18:56
    Ocena: 4.67 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~Malgorzata / 2023-09-14 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji w końcu można się do niej zalogować. Tylko co z tego skoro nie sposób wykonać płatności kartą i przelewem. Bank twierdzi ze usunął awarie co nie jest prawda. Podstawowe funkcje nie działają. Nie rozumiem jak można było taka aplikacje uruchomić i to wbrew woli klientów. Od ponad tygodnia Bank nie naprawił błędów.
    PORA SZUKAC INNEGO BANKU BO BRAK SZANSY NA SPRAWNA OBSLUGE
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 790
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795