Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1174 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.82
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~szary obywatel / 2023-08-23 23:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli szukasz Baku, który ochoczo pobierze wszystkiw twoje dane, a nastepnie je sprzeda innym, to polecam tam wziąć kredyt.
  • ~Krzysztof / 2023-08-23 16:37
    Ocena: 5.00 / 5
    super bank, szybka pomoc i rzetelna informacja od Pana Krzysztofa
    Zaletybyła duża kolejka, a dostałem informację kompletną od przechodzącego właśnie pracownika
  • ~Mat / 2023-08-22 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Po prostu lichwa
  • ~piotrn74 / 2023-08-21 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa Klienta na fatalnym poziomie. Od 3 tygodni nie potrafią rozwiązać problemu zmiany danych. Wyświetla się komunikat - "aktualizuj dane". Wszystkie dane są AKTUALNE od długiego czasu. Konsultanci po kilku dniach oddzwaniają (to fakt), ale za każdym razem wymyślają coraz to inne teorie rzeczy, które trzeba zmienić lub dodać. Oczywiście żadna z tych "genialnych" podpowiedzi nie jest możliwa do zrealizowania.

    Nie polecam, chociaż jestem ich klientem od kilkunastu lat.
  • ~joe / 2023-08-20 16:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Uwaga na bank. Niejasne błędy dotyczące naliczanych kwot na koncie kredytowym. Brak właściwej obsługi umożliwiającej wyjaśnienie problemu. Mimo trzykrotnego zgładzania problemu do oddziału, konieczność złożenia reklamacji. W mojej ocenie nieuczciwe / złodziejskie naliczanie kwot na koncie kredytowym uderzające w klienta.
  • ~Patrycja / 2023-08-18 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank i wiecznie jakieś problemy.
    Ps. Nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadySłaby kontakt z obsługą telefonicznie,częste wprowadzanie zmian,ciągle utrudnienia z korzystania z aplikacji bankowej,fizycznie obsługa fatalna i olewczy stosunek do klienta, wysokie oprocentowania itd
  • ~Elżbieta / 2023-08-17 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódź, kolejka klientów i jedna kasa. 3 godziny stania po wypłatę gotówki.
  • ~BH / 2023-08-14 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy banku kontaktują się z klientami w sprawach ofert marketingowych bez zgody klientów.
    ZaletyŻadne
  • ~iwo / 2023-08-14 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który nie dba o swoich klientów. Korzystam z wielu produktów, mam kredyt hipoteczny i ubezpieczenie do tego kredytu. Niestety c o miesiąc jestem zmuszona do składania reklamacji odnosnie ubezpieczenia do kredytu hipotecznego, bo albo nie jest ono probrane, albo pobrane podwójnie. Co miesiąc ta sama historia. Szkoda mi czasu na miesięczne przepychanki z bankiem. Już nie wspomnę ze w ostatnim czasie na jedną reklamację otrzymałam dwie różne odpowiedzi.... Żenada i kpina z Klientów. Podnoszą opłaty a nic dla Klientów za tym nie idzie.... Na szczęście nie tylko Santander Bank Polska jest do wyboru. NIE POLECAM TEGO BANKU.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji, kontakt z infoliną to totalna porażka, nie wiem kto rozpatruje reklamacje ale musiała wskazać gdzie pracownik się pomylił rozpatrując moją reklamację.
  • ~Piotr / 2023-08-11 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chodzi o konto walutowe to 1 słowem tragedia. Pieniądze najpóźniej z wszystkich banków, za wszystko opłaty. Stanowczo odradzam
  • ~Tomasz / 2023-08-10 18:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja reklamacja w prostej sprawie jest rozpatrywana ponad 3 tygodnie. Obiecali konto z dobrym oprocentowaniem naliczyli prawie nic
  • ~Iwona / 2023-08-10 09:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza obsługa w banku na ul. Kościuszki 6 we Włocławku
    ZaletyProfesjonalna obsługa klienta
    WadyBrak
  • ~P / 2023-08-09 14:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank Santander w Słupsku. Bardzo wolno obsługują klientów. Zamknęli bank w Ustce i zrobiła się tragedia. Żeby załatwić sprawę q banku trzeba czasami poświęcić 2 lub 3 dni. Masakra.
    WadyBardzo wolna obsługa
  • ~Halina / 2023-08-08 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto i kartę kredytową w Santander Bank od wielu lat. Zadłużenie karty ściągane jest z konta przez bank co miesiąc bez mojego udziału. Od kilku miesięcy doliczane są mi odsetki za zadłużenie karty, pomimo że na koncie są odpowiednie środki. Powód podany przez bank, kiedy zgłosiłam reklamację: "bank nie mógł mi ściągnąć pieniędzy w zaplanowany przez nich dzień, ponieważ wypadało to w sobotę lub niedzielę. A w poniedziałek moje zadłużenie karty było przeterminowane i dlatego należą się odsetki".
    ZaletyŚwietny dowcip, śmieję się z tego od godziny.
    WadyJeżeli Pracownik banku pójdzie na dłuższy urlop, to mogą mi naliczyć duże odsetki. I nie będę się już śmiać.
  • ~Arek / 2023-08-07 15:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Placówka banku w Słupsku przy Pl. Dąbrowskiego
    Posiadam konto w banku chyba od zawsze
    Obsługa klienta - profesjonalna
    Bardzo duży minus jeśli chodzi o wpłatę waluty - czas potrzebny aby taką wpłatę zrealizować to 3-5 min ale czas oczekiwania aby tego dokonać to 1h 40min - bardzo fatalnie - kiepskie zarządzanie i nie szanowanie czasu klienta
  • ~Tomek / 2023-08-05 13:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja również polecam zakładającym konto mogą skorzystać dodatkowo po założeniu konta z programu poleceń po wpisaniu kodu XQ8HGS otrzymacie 100zł w formie e-bonu
  • ~Ela / 2023-08-03 18:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracownik banku Santander w Lubaniu szczegółowo i w dostępny, zrozumiały sposób przedstawił ofertę banku. Oprócz załatwienia planowanej sprawy, przy okazji załatwiłam pozytywnie jeszcze dwie inne.
    ZaletyProfesjonalna obsługa, łatwa komunikacja
  • ~Marek / 2023-08-02 22:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank w Kołobrzegu, pracownicy tego banku to osoby odpowiednie i właściwe na swych stanowiskach pracy. Moim opiekunem w tym banku jest Pani Martyna M.z której jestem bardzo zadowolony, potrafi wyjaśnić każdy problem, doradzi w sprawie kredytów jak i innych trudnych niezrozumiałych kwestiach.
    ZaletyNajlepszy mój dotychczas bank
    WadyBrak
  • ~Dorota / 2023-08-02 22:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank bardzo przyjazny, dbający o klienta, wszyscy pracownicy banku bardzo mili i pomocni. Najczęściej korzystam z usług Pani Martyny Michalak. Rozwiązała mój każdy problem. Do tego zawsze uśmiechnięta i miło nastawiona na klienta.
    ZaletySympatyczna i miła obsługa
    WadyBrak
  • ~Iwona / 2023-08-01 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam skorzystać z produktu który Santander wprowadził od niedawna do swojej oferty. Karta do konta dla osoby małoletniej od 7-to roku życia. Niestety w Paczkowie gdzie jest tylko placówka partnerska otrzymałam informację że muszę udać się do oddziału oddalonej o 40km id m. Paczków. Uważam że jest to beznadziejne podejście do Klientów, bank wprowadza usługę i niestety nie można z niej skorzystać. Nie rozumiem podejścia właściciela firmy który rozgranicza co można w oddziale A co placówce partnerskiej.... Niestety moja decyzja to odejście od tego banku i przejście do konkurencji.
    ZaletyBrak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 793
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809