ZaletyProfesjonalizm
strona 12 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Dorota / 2023-07-31 19:37
Dot.placowki w Wałbrzychu ul Kusocińskiego. Zawsze miłą obsługa. Widać że zależy im aby kazdy wyszedł zadowolony i wrócił do nich. -
-
~vnb576 / 2023-07-29 20:04
nekaja ludzi jakimis glupimi sms,tak jakbysmy byli dziecmi i nie umieli sobie nosa wytrzec,Beznadziejnie skomplikowane konto internetowe.Ten bank to porazka ,nie chce z nimi miec nic wspolnegoo.Pani z banku zaoferowala mi ubezpieczenie szpitalne,ale nic o nim nie wiedziala,czytala tylko krotkie informacje z pogniecionej broszurki.Zapytalam czy ja tez moglabym taka dostac,okazalo sie ,ze w calym banku byka tylko jedna.Myslala,ze od razu podpisze umowe,napisana zreszta bardzo drobnym drukiem,Szczerze zaluje,ze otworztlam tam konto,to beznadzieny bank,szczegolnie czesc w internecie. ZaletyzadnychWadyniepotrzebnie skomplikowane w obsludze konto internetowe,nekanie reklamamitczak@yahoo.com -
~Janusz / 2023-07-29 16:53
Bardzo miła obsługa w placówce 33/Wrocław pani Emilia Klębowska/ Zostałem uprzejmie i sprawnie obsłużony. Jeszcze raz dziękuję -
~poli / 2023-07-28 17:44
bank to nie bank ,oceniam na zero i radze sie od nich trzymac z daleka to cos w rodzaju getin. Zaletybrak -
~Nika / 2023-07-26 23:13
Dopóki mieliśmy oddział na miejscu, było super.teraz została jakaś filia z 2 znudzonymi Paniami, które na kolejną awarię wpłatomatu doradzają by dzwonić na info i "ich pogonić".wpłatomat jedyny w mieście zwykle 3 dni nie działa a 1 działa.przy filii brak możliwości wpłat na konta walutowe-w oddziale najblizszym 45km, brak możliwości pobrania większej gotówki-na zamówienie, ale i tak ciągle brakuje lub w w.w oddziale.obsługa fatalna, babki z minami jak z królowych życia.totalny burdel.założyłam konto w innym banku. ZaletyKiedyś tak.obecnie żadnych.WadyCiągle popsuty wpłatomat.filia nie daje zbyt dużo możliwości.w kólko zmiany regulaminu.pracownice jak "po znajomości". -
~Magdalena IM / 2023-07-25 11:29
Bank bardzo przyjazny, wszystkie panie bardzo miłe i pomocne. Najczęściej korzystam z usług Pani Izabeli. Rozwiązała mój każdy problem. Do tego zawsze uśmiechnięta i miło nastawiona na klienta. ZaletyMiła obsługa, nienachalnosć pracownikówWadybrak -
~www / 2023-07-24 14:25
Burdel, zero kompetencji w oddziale i na info linii. Najgorszy bank w Polsce. Szczerze nie polecam!!!!! ZaletyŻadnych zaletWadyBrak kompetencji i chęci pseudo pracowników -
~Romek / 2023-07-24 13:54
Tragedia. Czekam na duzy przelew elixir od piątku . Poniedziałek 16.00-brak. kredyt nie , karta kr.,nie bo w 2020r miałem 2raty niezapłacone gdzie indziej i BIK. Uregulowane w 3miesiacu, zmiana pracy była u mnie. Ale dzwonią Emile z propozycją kredytu , specjalna oferta. No dobra posłucham. Po 20m niestety nie możemy. To po co dzwonią i piszą, co za żenada. Apka brak możliwości zapisać sobie do ulubionych odbiorców. Trzeba wejść w historie i szukać. ZaletyBrakWadyChyba wszystko -
-
~Czarna / 2023-07-24 11:55
Oddział Koszalin ul. Piłsudskiego. Uwaga na pracownika, który ujawnia poufne informacje klientów. Dzwoni do osób trzecich i przekazuje dane pozyskane z kont. Nie polecam. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział banku. Totalne dziadostwo. Brak kultury osobistej pracowników. -
~Adam / 2023-07-22 06:51
Pomylka bank dlago sie czeka na kredyt duzo zabezpieczen weksli itd ZaletyNie maWadySame wady -
~Ewa / 2023-07-20 18:43
Bankomaty zabierają pieniądze bez księgowania,nie oddają kart-i nikt nie prawi tygodniami popsutych bankomatów.
Aplikacją jest mało przezroczysta i trudna w obsłudze.A konsultanci są nachalni i raczej utrudniają,niż pomagają.
Żałuję,że założyłam tu konto,a zrezygnowałam x poprzedniego bank (BP SA)który był lepszy i bezproblemowy latami.ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Marlena / 2023-07-19 18:40
Czekam od stycznia 2023 na zwrot weksla. Pewnie zaraz jakiś bot odpisze że z zapałem się tym zajmują…. Obsługa „ludzka” super, zawsze mili, nie nękają telefonami ale weksla nie ma ZaletyLudzieWadyBrak kontaktu -
~ZI / 2023-07-18 17:23
Gorąco polecam oddział 35 w Warszawie przy ul Marszałkowskiej 142.
Błyskawiczne załatwienie linii kredytowej. Profesjonalna i bardzo miła obsługa. -
~Aleks / 2023-07-18 11:23
Nie polecam. Obsługa klienta nie odpowiada bankowym standardami. Przerwy techniczne, długa kolejka do kasy. Kraków, ul.Kapielanki .
Pani kierownik z tym nie poradzi. -
~Wkurzony / 2023-07-15 13:06
Wczoraj wysłano mi wypłatę. Niestety bank zrobił sobie kolejna przerwę techniczną i tak namieszał ze pieniądze do tej pory nie zaksięgowane. Dziś muszę zapłacić za mieszkanie. Ale kogo to obchodzi ZaletyBrakWadySame -
~Michał / 2023-07-15 06:58
Nie polecam tego Banku. brak informacji poprzedzające jakiekolwiek utrudnienia. Gdy chcą zaoferować kredyt powiadomienia z aplikacji potrafią do szału doprowadzić, ale gdy blokują za prace serwisowe dostęp do konta, klient dowiaduję się o tym w trakcie transakcji,
Jest tak dużo banków, że ten podarujcie sobie w wyborze, naprawdę!Zaletydarmowe przelewy natychmiastoweWadyjest ich za dużo, żeby się zmieścić . -
-
~Gość / 2023-07-13 16:48
Oddział 9 Gdańsk Ul Heweliusza Pani Patrycja nie potrafi nawet zamknąć rachunku i zwrócić na konto środki od 4 dni usiłuję to załatwić i cały czas tylko obiecują że już robią- najgorsze dziadostwo na rynku! -
~Klient / 2023-07-11 14:19
Najgorszy bank , jaki może być.
Jeden wielki bałagan , bankomaty nie wypłacają gotówki, a z konta schodzi kasa.
Nigdy wie ej styczności. Zrezygnowałam z konta u nich i nie chce mieć z nimi nic wspólnego!ZaletyBrakWadyCały stos wad -
~ADAM / 2023-07-07 08:06
Najbardziej pasożytniczy bank w Polsce pobierają opłaty gdzie ratę mam 250 zł a oni sobie ot tak pobierają o ponad 100 żl więcej bo takie mają opłaty i zmienili regulamin nikt nic nie wie się nie zna i tylko odsyłają od jednego człowieka do drugiego . Gorsi od prowidentai i innych chwilówek lichwiarstwo na mama. Kończę współpracę z tymi dziadami odradzam -
~Niezadowolony / 2023-07-05 22:31
beznadzieja i tyle, korzystałem i nie polecam, słaba obsługa zarówno w oddziałach jak i na infolinij. Zaletywygodne fotele na czas oczekiwania na obsłużenieWadyDługi czas czekania na obsługę w placówkach
Częste przerwy techniczne
Słaba obsługa w placówkach
Słaba obsługa na infolinii
Dużo opłat często okrytych
Drogo
strona 12 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »