strona 5 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~ANDRZEJ / 2022-03-06 16:42
Prowadza kreatywna ksiegowosc,jak zwrocisz sie do oddzialu to ucza cie jak zalatwic to w aplikacji.a nie daj boze coos reklamować. katastrofa -
-
~Beata / 2024-12-12 13:27
Wszystko pięknie dopóki nie przyjdziesz do oddziału w sprawie pieniędzy. Lepiej się umówić na godzinę, bo w innym wypadku nikt Cię nie obsłuży. ZaletyProfesjonalny wizerunekWadyIgnorowanie klienta -
~Daniel / 2024-05-13 04:37
Uważajcie na tych oszustów, dopiero zauważyłam, że robili mnie w ch..przez lata! Lokata na której trzymam pieniądze powinna być oprocentowana 5% przy moim kapitale, a dostawałem cały czas 1% zysku! WadyOszukują na oprocentowaniu! -
~Emilslaw / 2020-10-28 13:08
BGŻ był kiedyś najlepszym bankiem w Radomiu a teraz Paribas najgorsza obsługa,czekanie w środku aby cokolwiek się dowiedzieć,wysyłają do domu że przez komputer można wszystko załatwić.szok tragedia, nawet przewalutowanie obcej waluty można w domu tylko że za jedno euro 20 lub 30 groszy mniej płacą,a ja w każdym miesiącu wymieniam 1 tyś euro na złotówki.. tragedia się zrobiła wtym banku...godzinami trzeba czekać pod kasą.. ZaletyKatastrofa -
~FUCEK BNP / 2023-02-28 15:40
Wszystko pięknie kiedy BNP chce sprzedać produkt np. kredyt, a jak zainkasuje prowizje, to wtedy zaczynają się schody z każdą sprawą.
Jedynie zakup nowych usług np. karty kredytowej to nie ma z tym problemu ale już jakakolwiek reklamacja to się bujaj człowieku.
Pracownicy niekompetentni nastawieni tylko na sprzedaż i prowizje byle wyrobić widełki narzucone przez bank.
Zgłosiłem, że chcę zamknąć jedną usługę w banku (spłacony kredyt na dość dużą kwotę) ponieważ po spłacie dalej widnieje w BIK jako kredyt udzielony) pajac z obsługi zamiast zamknąć tylko ten kredyt zamknął wszystkie usługi. Inne kredyty oprocentowane na 0% (zakupy w sklepach) stały się natychmiast wymagalne.
Dzwoniłem do placówki i zgłaszałem reklamacje telefonicznie i przez bankowość elektroniczną - zero odzewu, jedynie monity z windykacji.
Masakra najgorszy bank z jakim miałem styczność.
Nigdy nie miałem opóźnień w spłatach. Dopilnuję aby wszystkie spółki w których jestem w radach nadzorczych nie skorzystały więcej z tych z łodzi ei. Sprawy nie odpuszczę skończy się w sądzie.
ZaletybrakWadyobsługa i nadużycia w zakresie zarządzania finansami -
~Grande / 2023-04-18 17:10
Od stycznia czekam na potwierdzenie salda. Bank przesyła jakieś śmieci. W dokumentach sumuje waluty EUR i PLN żenada.
Nie polecam -
~Hdghv / 2023-09-05 22:05
Moim zdaniem średni bank. Czekałam na kartę dwa tygodnie aż zadzwoniłam i dowiedziałam się że karta moja została wysłana na zły adres i przez to jestem zmuszona do czekania następnych dwóch tygodni!! -
~Jakub / 2021-07-01 11:58
Leasing auta w BNP - ODRADZAM. Bardzo drogi, lecz jedyny możliwy jaki był w Hyundai Karlik w Poznaniu. Po sprzedaży jestem nikim. W oddziałach mnie nie obsłużą i odsyłają na infolinię. W wyniku pandemii chcę wydłużyć umowę/obniżyć ratę - wyliczono za ten proces koszty których nie mam w cenniku w umowie. Dodano jakiś 1% marży, a na zapytanie ile to wynosi bo nie mam w umowie pozycji "marża" dostałem odp o kolejnym koszcie 100 zł za wyliczenie. Jest to żenujące. ZaletybrakWadyukryte koszty, kontakt wyłącznie przez mail/infolinię -
-
~Kasia kk / 2023-08-22 13:19
Szok!
Ludzie na infolinii ograniczeni!
Nikt nie był w stanie ogarnąć, że człowiek jest zameldowany w jednym miejscu, mieszka w innym a kupiony przedmiot (na raty) na być wysłany w inne miejsce. Banda imbecyli (kwota kredytu 300 zł). Nie polecamZaletyBrakWadyWszystko nie tak, jak we współczesnym świecie. Bank działa inaczej do d.. y -
~Kynreh / 2023-10-30 12:06
Kontakt przez aplikację mobilną jest niemożliwy, ta muzyczka już doprowadza mnie do szału! -
~Oka / 2022-08-08 12:48
Nigdy w życiu nie bierzcie kredytu w tej instytucji! Dwa konta do spłat jezeli dzień wcześniej chcesz zapomnieć o kredycie i przed weekendem marzysz aby zamknąć kredyt i nadpłacisz środki i tak w poniedziałek dowiesz się ze wisisz bankowi 15 zł ….przeksięgowanie z jednego konta na drugie musisz zlecić, jak zlecasz w tym samym dniu nie ma opcji nikt tego nie zrobi ,jak po weekendzie musisz zapłacić. Jak prosisz o zaświadczenie o zamknięciu kredytu jedna osoba mówi proszę zadzwonić za 3 dni a inna proszę isc do oddziału banku osobiście.
Nidgy w życiu !ZaletyMiłe załatwienie w Media MarktWadyProcedury bankowe horror -
~Tomasz / 2023-04-12 10:17
3 kredyty w różnym czasie zawarte na przyzwoitych warunkach. Zawarcie umowy kredytu ok ale późniejsza obsługa to tragedia.
Po spłacie jednego kredytu na kilkanaście tysięcy poprosiłem o jego zamknięcie aby nie widniała informacja w BIK że kredyt wisi pomimo spłaty (najczęstsza praktyka tego banku otwierają rachunek z limitem w karcie jako kredyt i dopóki go się nie zamknie wisi informacja BIK).
Pracownik banku dał ciała i zamknął również drugi kredyt, który był jeszcze spłacany (oprocentowanie 0%) i cała pozostała kwota przeszła w stan wymagalności. Kilkukrotnie monitowałem telefonicznie (dodzwonić się to masakra) oraz przez wiadomości w koncie bankowym wiecznie odpowiedzi, że czegoś brakuje, że nie mogą sprawdzić itd. Pomimo złożonej reklamacji brak odzewu tylko windykacja przez bank i przez firmę. Żenada, zero kontaktu w sprawie reklamacji - rozpatrywanie dwa miesiące od pierwszego zgłoszenia, aż się wkurzyłem i spłaciłem całość.
Jak już mogłem dojechać do oddziału to stwierdzili, że już za późno i nie mogą nic zrobić (infolinia informowała że wyjaśnić mogę to tylko w oddziale) zaproponowali restrukturyzację ale oczywiście miałbym zapłacić ponownie frycowe (prowizję) od w sumie nowego kredytu - parodia.
Dział reklamacji i restrukturyzacji to ta sama pani z windykacji czyli mają totalnie w du... klienta. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d...
Pozamykałem wszystkie rachunki w tym banku i już nigdy nie zarobią na mnie ani złotówki.ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników
niejasne zasady rozliczania
brak szacunku do klienta
brak reakcji na złożone reklamacje
brak kontaktu do oddziału tylko kontakt przez infolinię, która i tak nic nie może oprócz wsparcia technicznego np. reset hasła.
nie działa zmiana hasła logowania do bankowości elektronicznej - za każdym razem wywala napis proszę o kontakt z infolinią - i 30 minut w plecy. -
~usz / 2022-07-12 12:52
Muszę osobiście stawić się w oddziale, żeby zweryfikować swoje dane osobowe, jednak "system" w najbliższym oddziale nie działa dwa dni z kolei. Dane zostały ode mnie zebrane na kartkę - miał być kontakt telefoniczny w tej sprawie - kontaktu nie było, a konto zostało zablokowane. Po trzeciej już wizycie w oddziale udało się zweryfikować dane i zostałem zapewniony, że konto zostanie odblokowane, jednak nie zostało, a informacji dlaczego musiałem szukać na infolinii - oddział nie odbiera telefonów. Okazuje się, że muszę jeszcze osobiście wypełnić ankietę - co pewnie mogłem zrobić wcześniej, ale nie zostałem poinformowany o tej potrzebie. 2 tydzień mija, prowadzę działalność, a konto zamrożone.
Bank nieporozumienie - w innych bankach takich problemów nie miałem. -
~dziadek Marek / 2021-09-21 17:34
Spłaciłem kredyt ratalny przed czasem w dniu 01.09.br. Miła pani z infolinii stwierdziła, że mam nadpłatę. Zaprotestowałem. Sprawdza. Podałem kwoty i daty przelewów (na szczęście z innego banku). Znalazła. ŹLE zaksięgowane, ale da dyspozycję do księgowości i zamkną kredyt. Uff, ale kiedy zamkną i kiedy zdejmą mnie z BIK? Nikt mi nie powie? A w moim banku stoi jak byk, że mam kredyt ratalny w BNP Paribas. Wstyd, to mało powiedziane! Nigdy więcej kontaktu tym bankiem. Serdecznie odradzam!!! ZaletyBank dla tych, którym Provident i VIVUS odmówią. L I P A!!!!WadyMiałem malutki problemik, ale nie wyobrażam sobie siebie w roli klienta. Brrrr!!! -
~Eliza / 2023-11-02 20:48
Nie polecam. Samo otwarcie konta możliwe jest online, ale co z tego kiedy już na tym etapie są problemy. Wcześniej posiadałam kartę kredytową w tym banku i nie wiem czemu przy zakładaniu konta nr tel do weryfikacji bank wziął sobie mój stary nr którego już dawno nie mam i o którym nie wspomniałam we wniosku. Trzeba podejść do placówki żeby zmienić ten nr. Druga sprawa pin do karty online musi mieć co najmniej 6 cyfr. Z tego wszystkiego po długim nie logowaniu zapomniałam tego pinu po czym zablokowano mi aplikacje. Mimo że jest możliwość odblokowania online po podaniu nr klienta/PESEL i nazwiska panieńskiego matki odblokowanie nie powiodło się. Znów wzywa do placówki. ZaletyBrakWadyTo co w opinii -
~Georg / 2021-11-30 02:30
Bank nastawiony na wykrzesanie z klijenta maksymalnych zysków z minimalnym zaangażowaniem w świadczone usługi. -
-
~Jerzy / 2022-04-04 17:41
Bardzo słaby Bank, zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Trawa to ponad tydzień i nie wiem czy mam to zgłosić na policję czy jeszcze czekać. -
~Junior / 2024-04-23 15:36
Na stronie przechwałki że decyzja kredytowa szybka i przyjemna tymczasem realia są takie że już tydzień czekam na decyzję , co chwilę trzeba dosyłać jakieś dokumenty nie polecam ZaletyBrakWadySkomplikowana procedura -
~Lukasz / 2023-01-13 22:28
Posiadam kredyt hipoteczny - najgorszy bank w jakim miałem kredyt. Warunki przy zawarciu umowy dobre, ale co z tego, jeśli raty pobierają wg własnego widzi mi się, a nie wg harmonogramu. Sprawa będzie zgłaszana do KNF i UKOIK ZaletyNiskie oprocentowanieWadyNie dotrzymywanie umowy
Niekompetencja obsługi
Głupota pracowników (ekspert od hipoteki na infolinii twierdzi, gdy oprocentowanie spada ton logigcznym jest, że rata rośnie...) -
~MAŁGORZATA / 2021-10-04 15:24
Ten bank jest olbrzymim nieporozumieniem !!!!!!!!!!!!!!!!! ZABLOKOWANIE KONTA bo walczą z terroryzmem ! ŻADNEJ INFORMACJI O ZABLOKOWANIU,wpłaty do kontrahentów nie docierają, zdziwienie,ponowne płatności, nic nie dochodzi,telefon na infolinie - tak konto zablokowane, bo trzeba zaktualizować dane, aktualizacja była w roku ubiegłym w czerwcu ! cały Zarzad do banku, jedngo z członków brak,wszytko stoi i czeka ....a po wizycie nie wiadomo kiedy konto odlokują ! PO ,,CUDOWNEJ''OBSŁUDZE ŻEGNAM SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM BANKIEM ! ZaletyBRAK !
strona 5 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »