Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 592 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oriana3 / 2018-07-24 10:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Konto abonenta/użytkownika zawiera "martwe" funkcje, np. Zmiana danych.
    Funkcja Zmień swoje dane jest nieaktywna. Obsługa klienta wyjaśnia, że zmiana danych
    osobowych musi być dokonana na formularzu pobranym na stronie Virgin i dostarczonym do punktu obsługi.
    Problem polega na tym, że takiego punktu nie ma w moim mieście. Virgin proponuje mi więc wycieczkę, po której zaktualizuje moje dane do 14 DNI. Gdybym zmieniała swoje konto z prywatnego na firmowe, to jeszcze mogłabym zrozumieć potrzebę weryfikacji danych, ale sytuacja jest akurat odwrotna, numer telefonu ma przestać być numerem firmowym. Sprawa zakrawa na farsę i jest utrudnianiem życia Klientowi.
  • ~Ozyrys / 2023-11-07 16:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Do wszystkich w Virgin: zobaczcie jaki punkt dostępu macie zapisany w swoim telefonie. Jeśli macie "internet" to powinno być ok w kraju i w roamingu. Jeśli macie punkt dostępu "virgin-internet" to może wam nie działać internet w roamingu krajowym i zagranicznym. Te bidoki z BOK VIRGIN nie mają o tym pojęcia!
    Wadyfatalny BOK
  • ~patryk / 2021-05-06 19:45
    Ocena: 3.33 / 5
    Ogólnie z vm korzystam od prawie roku na początku zasięg i prędkość internetu to była porażka, ale ostatnio zmieniłem ustawienia transferu danych i voilà gotowe nie mam totalnie problemu z zasięgiem oraz internet mocno przyśpieszył, po tym zdecydowałem się wziąść internet mobilny 220GB ze względu na atrakcyjną cenę i umowę bezterminową i jak na razie jest dobrze.
    ZaletyZasięg (w moim przypadku mimo, że mieszkam na wsi)
    Atrakcyjne ceny
    Bezterminowe umowy
    WadyObsługa klienta
    Trzeba pokombinować, żeby wszystko dobrze działało
  • ~Piki / 2018-10-09 18:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Po aktualizacji jakiś ustawień od strony VM miałem dostać SMS konfiguracyjny ,aby móc wysyłać/odbierać MMS. Nic nie doszło ,ustawienia telefony wzgl. porad z CMOK nie działają ,poradzili aby ...kupić inny fon. Dotyczy to zwykłego klawiszowego telefonu . Przed grzebaniem przez VM MMSy przesyłały się bez problemu.
    ZaletyCena
    WadyObsługa techniczna ,czas czekania na CMOK
  • ~Roger / 2022-06-03 14:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Tak jak piszą inni, na początku wszystko ok ale odkąd przeją Play to jest lipa. Teraz mam problemy z dzwonieniem, nie mogę się nigdzie dodzwonić, wybieram nr.i jestem automatycznie łączony z biurem obsługi klienta Virgin mobile. Problem zgłoszony i czekam, jak długo?
    Zalety???
    WadyTeraz coraz więcej
  • ~SiePaw / 2023-01-08 11:30
    Ocena: 3.33 / 5
    W Virgin Mobile jestem od ponad 4 lat, mam 6 numerów, 3 w abonamencie, 3 na kartę. Wszystko było super do około pół roku temu. Wtedy też Virgin przeszedł oficjalnie do Play, zmieniły się ustawienia sieciowe (internet, MMS) z Virgin'owych na Play'owe i wszystko zdechło. Zasięg z dnia na dzień tragiczny, w miejscach gdzie wcześniej miałem bezproblemowy zasięg teraz mam brak. Internet praktycznie nie działa, nawet w centrum dużego miasta wojewódzkiego, wcześniej czegoś takiego nie było. Nie wiem, czy to celowa polityka Play - ogólnie jest tragedia.
    Zaletyprzed przejęciem przez Play - same plusy
    Wadyobecnie po przejęciu przez Play - tragedia
  • ~Sztyca / 2023-02-22 15:28
    Ocena: 3.33 / 5
    Do poniższeego postu - jak masz dowody na to, że Virgin przekazał twój żałosny numer tzw. spamerom - to co tu jeszcze robisz? Leć w podskokach do prokuratury. A tak poważnie: śmierdzącym trollom piszemy stanowcze NIE!
    Zaletyoferta
    Wadystagnacja od pewnego czasu
  • ~Tomasz / 2023-01-12 21:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Uwaga to co przezyłem dzisiaj nie da sie opisać znaczy sie da ale mi sie nie chce i dlatego moje numery przeniosłem do inea bardzo nie polecam operatora jak chcecie miec dramat to zapraszam do virgin po przejeciu przez play nawet nie mogłem przedłużuyć abonametu bo się im numer kontaktowy zmazał z okienka gdzie miał byc i nikt nie mogł go wpisac dawno nie byłem w przedszkolu nie polecam
    Zaletydobra oferta dobre ceny
    Wadyobsługa nic nie moga nie mozna dokonac cesji nie można przedłuzyc umowy same problemy
  • ~Wojtas / 2024-03-05 17:22
    Ocena: 3.33 / 5
    ALE PROMOCJA!!! W obecnej ofercie abonamentu przy przeniesieniu numeru wysokość abonamentu w pierwszym pełnym okresie rozliczeniowym ma wynosić 0 zł. Cytat z regulaminu: "* Abonament w tej wysokości jest naliczany od zawarcia Umowy, bez względu na moment przeniesienia numeru i może pokrywać się z innymi rabatami przewidzianymi w niniejszym regulaminie." Czyli nie płaci się za okres w którym nr jest jeszcze u innego operatora. ALE PROMOCJA!!!
  • ~Zofia / 2021-07-26 18:56
    Ocena: 3.33 / 5
    Usiłuję "wydostać się" z Virgin . Kolejny miesiąc. Nowemu operatorowi odpowiadają , już trzeci raz , że podaję błędne dane! .Kopia mego dowodu osobistego! Trzymanie na siłę klienta i robienie z niego głupka . Decyzję o rozstaniu podjęłam po kilku mailach na ich stronie z prośba, o uruchomienie mi w nowym telefonie MMS. Dostawałam odpowiedzi z numerem zgłoszenia i informacją, że się skontaktują.......... i nic .Kompletne ignorowanie.! Natomiast z zasięgiem i internetem , nie było nigdy problemów.
    ZaletyZasięg, cena
    WadyMie mogłam uzyskać przy nowym telefonie , żadnego wsparcia ze strony obsługi na instalowanie usługi MMS.
  • ~ klient / 2018-09-12 16:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalny koszmar!!! Mam 3 telefony w virgin od roku. Wszystko dobrze dopóki nie trzeba się skontaktować z CMOK, porażka. Wiszenie na telefonie co najmniej pół godziny, zanim odezwie się wątpliwej kompetencji dziewczynka. To powinno dać mi do myślenia, kiedy skusiła mnie oferta promocyjna. Dziś pół dnia na telefonie, tysiąc maili i bez odzewu. Brak placówki stacjonarnej, do której mozna sie udać
    Zaletyceny
    Wady Brak placówki stacjonarnej, do której można się udać.
    Koszmarna obsługa klienta, brak kompetencji i oczekiwanie na zgłoszenie...dla mega cierpliwych.
  • ~abc / 2022-06-14 21:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Masakra, internet raz działa raz nie. Od pewnego czasu jest coraz gorzej.
    ZaletyBrak
    WadyDostraje kurwicy
  • ~Agnieszka / 2021-12-02 09:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety jaka cena, taka jakość. Fatalny zasięg, fatalna jakość połączeń i przepływ internetu. Daliśmy wpuścić się w kanał i niestety bardzo żałujemy. Oby do końca umowy. NIE WRÓCIMY NA PEWNO. NIE POLECAMY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZŁA JAKOŚĆ POŁACZEŃ, ZŁA JAKOŚĆ INTERNETU, GENERALNIE CIĄGŁE PROBLEMY Z ZASIĘGIEM.
  • ~Anna / 2018-09-15 09:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie można się do nich dodzwonić!!! Masakra chyba zmienię sieć
    WadyBrak kontaktu z obsługą klienta
  • ~ANNA / 2022-01-15 22:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak na razie kontakt z bok na mierny. Przenosiłem 4 numery. Połączenie ich w grupę wydaje się rzeczą co najmniej niewykonalną że stron bok. Poza tym jeden konsultant mówi że określony pakiet jest przedłużony na kolejne pół roku inny zaś nie jest inaczej. Weź tu komis uwierz.... Mam umowę na dwa lata i tak naprawdę prawdziwą opinie mogę napisać za dwa lata. Jak na razie wielkie nieporozumienie. Się okaże. Skoryguje opinię za jakiś czas jeżeli będzie potrzebna.
  • ~Czarna / 2022-02-09 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Proszę o konfigurację telefonu już drugi tydzień, virgin jeszcze nie ma takowej, a jak już to ręczna jak 20 lat temu mój telefon to dla nich magia.
  • ~Daniel / 2021-05-05 15:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Było poprawnie gdy VM nie podlegała pod PLAY. Teraz tam gdzie był net, to go nie ma ,zasięg GSM gdzie był max ,teraz 1-3 kreski ,SMS wychodzące od kolegi mają potwierdzenie dostarczenia ,a jednak nie docierają . Miało być lepiej a jest gorzej - rozwiązałbym umowę ,tylko jak ?
    Zaletyjuż brak
    Wadyzasięg ,cena
  • ~Ewa / 2020-01-23 07:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Też mam rażenie, że pogorszyła się jakość dżwięku. Z zasięgiem też nie jest najlepiej. A a święta dostałam prezent od nich - informację, że moje dane wyciekły. Odchodzę.
  • ~klient / 2021-10-25 10:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem 2h. Po dwóch godzinach zrezygnowałem.
  • ~Kristoff / 2017-11-21 18:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak salonów, brak obsługi. Można odnieść wrażenie, że nie zależy im na klientach.
    Zasięg play, czyli dość dobry.
    ZaletyDobra oferta dla przeciętnie używających telefonu. Dobry zasięg.
    WadyBrak obsługi, na odpowiedź lub połączenie z infolinia czeka się całe lata...
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179