Katastrofa...,od kilku dni nie sposob sie zalogowac.Na moje zapytanie ...CISZA
Zaletyceny
WadyKomunikacja fatalna
~Siedem / 2023-03-03 20:58
Ocena: 3.67 / 5
VIRGIN Było spoko promocje itd. , po przejściu na play porażka menu dmi ( czyli krótkie info ) to klikanie i klikanie i tak na chybił trafił . Podjcie kody na poszczególne rzeczy a nie na wszystko . Dzieki to co napisałem to tyle razy trzeba kliknąć żeby dowiedzieć się do kiedy jest pakiet internetowy .
~Tomasz / 2021-09-03 06:31
Ocena: 3.67 / 5
Ciągły brak internetu. Posiadam 4 numery w tej sieci i wszędzie to samo. Ciągle przełączam między 3G a LTE bo inaczej bym wcale go nie miał..
ZaletyCena
WadyZasięg, słaby internet albo jego brak
~Torus / 2022-08-16 12:03
Ocena: 3.67 / 5
Trollu sieci MOBILE VIKINGS wyoad stąd. Virgin jest jeszcze ok.
Zaletyzasięg +roaming krajowy w Orange PL
Wadyceny dodatkowych pakietów GB (drogo poza pakietem)
~viko / 2022-09-10 17:18
Ocena: 3.67 / 5
Wszystko zależy od potrzeb. Dla mnie oferta wystarczająca. Pakiet #MINI 9 w ofercie na kartę spełnia moje oczekiwania i potrzeby. Nie mam problemów z zasięgiem, a z obsługą nie musiałem się do tej pory kontaktować, więc ocena neutralna.
Na początku był jedynie problem z konfiguracją internetu i mms, które musiałem przeprowadzić ręcznie.
Zaletycena
Wadypewnie jakieś są, ale na moje potrzeby nie stwierdzam
~Wiesław / 2021-08-03 21:47
Ocena: 3.67 / 5
Jako sieć jest tania, tzn. pakiety na kieszeń rencisty, emeryta.Natomiast bardzo słaba organizacja dotycząca współpracy z pośrednikiem Blu Media, w sprawie doładowań karty i to na oficjalnej stronie Virgin oraz brak działania konsultantów w tej sprawie. Drugi tydzień mija jak dokonałem doładowania, którego brak, mimo zgłoszeń do Blu Media i Virgin.
Jednym słowem kabaret. Chyba podeślę im temat.
~Adam / 2023-03-30 13:32
Ocena: 3.33 / 5
Brak kompetentnych ludzi w informacji co do działania aplikacji.
~Czarek / 2023-02-04 13:52
Ocena: 3.33 / 5
Od dwóch miesięcy internet Virgin Net 60 przestał działać Różnorakie próby naprawienia tego stanu rzeczy przez operatora spełzły na niczym. Dzień dobry! otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło problemu z transmisją danych.
Aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie internetu proszę o zalogowanie się do nadajnika sieci Play 4G (w niektórych urządzeniach może się wyświetlać Virgin 4G) w ustawieniach swojego urządzenia. Po wykonaniu tej czynności problem nie powinien już występować.
Z poważaniem Daniel Łebek
A internet nie działał nadal , więc postanowiłem podziękować Odpowiedź na zgłoszenie
numer 275905917 z 30 stycznia 2023 roku
Dzień dobry!
otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia.
Pana wypowiedzenie z dnia 30.01.2023 dotarło. O jego szczegółach i dacie końca umowy zostanie Pan poinformowany w osobnej wiadomości.
Z poważaniem Maciej Moszczyński
Dzień dobry!
otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia umowy abonamentowej dla numeru 736860521.
Potwierdzam przyjęcie rezygnacji z 30 stycznia 2023 roku. Umowę rozwiążemy z zachowaniem okresu wypowiedzenia, 28 lutego 2023 roku. Numer przeniesiemy do oferty na kartę. Ostatnią fakturę za okres 1-28 lutego 2023 roku dostanie Pan w marcu.
Z poważaniem Wiktor Kaźmierczak
Teraz będę czekał na zakończenie sprawy oby bez niespodzianek i nie omieszkam Was o tym poinformować.
~Daniel / 2020-03-31 10:46
Ocena: 3.33 / 5
Dla mnie oferta super-potrzebuję tylko SMS i dzwonienie i nie mam uwag-czasem jakosć połączeń moze być lepsza. Problemem jest ,że jakiś czas temu miałem info ,że zmienili jakieś ustawienia na BTS? od tego czasu mój telefon -taki klasyczny - przestał wysyłac i odbierać MMS . Ustawianie APN ręczne (sms automatyczne z konfiguracją do dziś od tego czasu szukają drogi do mnie ) nic nie daje -telefon nie przyjmuje tych ustawień jakie podaje Virgin ,bo nie ma takich funkcji.Być może ma stare jakieś ,a potrzeba nowszych . Karta sim Play automatycznie ustawiła APN i nie było problemu .Rada Virgin?Zmienić telefon . Tutaj dla mnie polegli niestety . Uwaga ,ich karty SIM mogą nie działać w niektórych telefonach bez obsługi sieci innej niż GSM gdy chcemy wysłac MMS . Karta innego operatora działa -kupując klasyczny fon (nie smartfon) możesz się nadziać na niespodziankę . Widac wirtualny operator korzysta z jakiś bramek itp i to może być kłopotem . Infolinia -nic w sumie nie pomoże ,pogada i tyle.SMS potrafią nie dojść mimo ,że pokaże że doszły ,albo ida długo ,ale to rzadko
Zaletycena
Wadynie działają MMS we wszystkich telefonach po zmianie ustawień u nich jakiś czas temu
~Derkacz / 2019-06-19 13:34
Ocena: 3.33 / 5
Tylko na temat internetu: w zasięgu BTSów Play poprawny, natomiast w roamingu bardzo wolny. Ostatnio nawet stron nie da się przeglądać tak wolno działa. Osoby na infolinii chcą pomóc, ale w większości z marną wiedzą. Trzy godziny załatwiem odblokowanie karty sim z czterema różnymi osobami. Pani Iza wiedziała jak i odblokowała.
ZaletyWażność karty rok i czytelne zasady. Ze wszystkich operatorów najbardziej jasne i proste zasady.
WadyWolny internet.
~Dora / 2019-10-20 21:26
Ocena: 3.33 / 5
sieć wysyła błędne komunikaty (nie ma takiego numeru telefonu) w przypadku nie odebrania telefonu lub zajętość telefonu.
Często bardzo trudno jest się dodzwonić do BOKu.
Zaletyduży zasięg
~fleex / 2019-08-13 13:32
Ocena: 3.33 / 5
Zachęcony ceną wszedłem do sieci a tu totalna porażka, zasięg beznadziejny, nawet w mieście są problemy z połączeniem, rozłącza rozmowy, zniekształca głos tak jak by tracił zasięg. Jak dzwonię z innego na owego Virgin to czasem czekam np. 10 sekund albo i dłużej zanim pojawi się pierwszy sygnał albo nic.
Internet bardzo powolny, nawet w zasięgu LTE strony otwiera jak na 15 letnim kompie.
Odradzam. Zabieram z powrotem 2 numery do jakiejś normalnej sieci.
ZaletyJest tanio i to by było na tyle.
Wadyzasięg, jakość rozmów, internet (prędkość)
~Gregor / 2021-09-02 11:07
Ocena: 3.33 / 5
Wolny i słaby internet. Ciągłe awarie i całkowity brak internetu. Brak informacji o co chodzi dlaczego np. dwa dni nie ma internetu. Obsługa na infolini super co z tego jak są ciągłe awarie.
Oferta ogólnie jest dobra ale szkoda że to wszystko nie działa.
ZaletyObsługa infolinii jest Ok.
WadySłaby internet i często kompletny brak internetu.
~Henio / 2022-07-24 00:35
Ocena: 3.33 / 5
Virgin 2lata temu był super tanio zasięg świetny internet działał szybko ,a w ciągu tych 2 lat tragicznie masz pakiety internetowe zapłacone ale awarie są typu ...
-nie otwiera stron w ogóle
- brak lejka ( a twierdzą że jest 32kb/s
- aplikacjia virgin nie włącza się, a miała jeśli nawet internetu nie ma
- dodzwonić się nie można do mnie
- blokują numer jeśli więcej dzwonimy niż zazwyczaj (automat )
ZaletyObsługa
Cena
WadyTeraz to same wady ogólnie nic nie działa jak powinno
~Kora / 2022-08-11 23:44
Ocena: 3.33 / 5
Od wczoraj jakieś dziwne hece z rozliczaniem pakietów GB. Aplikacja mobilna szaleje. Uciekam z tego cyrku.
Zaletyzero
WadyBillinh, różne ważności pakietów
~KSAUZ / 2021-08-18 13:36
Ocena: 3.33 / 5
Po kilku dniach ponownych zgłoszeń do BOK w końcu aktywowano Pakiety internetu w UE, wszystko działa jak należy tylko trzeba wybrać operatora z listy partnerów roamingowych. Wniosek:na co najmniej tydzień przed wyjazdem za granicę do UE trzeba cisnąć CMOK żeby aktywowali roaming
~Leszek / 2018-09-21 13:46
Ocena: 3.33 / 5
Pomimo dotychczasowej dobrej opinii obecnie zmieniłem zdanie, niekompetentna pomoc (o ile uda się dodzwonić) zmiany bez powiadomienia. Oj źle się dzieje.
Tragiczne możliwości komunikacji z OSOBĄ która doradzi tak żeby nie ponawiać w nieskończoność mprób naprawy
ZaletyDość tanie taryfy za zakres usług, niezły zasięg
WadyŁadne słówka o miłej obsłudze natomiast ostatnie wybryki bez powiadomienia i źle działające możliwości zmiany taryfy to bardzo psuje opinię
~lysy / 2018-06-25 16:01
Ocena: 3.33 / 5
nieprofesjonalna zlewajaca obsluga.dlugie oczekiwaie na umowe.Zamiast pakietu muzyki otrzymalem 3 kondomy skandal.KOSZMARNIE CIEZKIE dodzwonienie sie do obslugi.Tylko zamawiajac usluge wszystko idzie blyskawicznnie.Kompletne zlewanie klienta, ani przepraszam ani pocaluj mnie w ....... .po takim traktowaniu anulowalem umowe.oferta bardzo fajna.Sprubuje kiedys jeszcze raz jak uslysze od ludzi ze przestali olewac klientow.
Zaletyoferta
Wadyskandaliczne traktowanie klienta
~Marek / 2019-04-20 16:12
Ocena: 3.33 / 5
Zadzwonił do mnie Virgin i dla klientów abonamentowych zaoferował mi internet mobilny LTE 120GB za 35zł/mc, dla klientów spoza sieci koszt to 50zł/mc. W tej chwili mam internet bez limitu w innej sieci z którego jestem bardzo zadowolony ale płacę 2 x tyle, także byłem zainteresowany. Pan doradca powiedział że wszystko ogarnie co do oferty i oddzwoni za chwilę. Po chwili oddzwonił i oznajmił że mój abonament to stara oferta i się nie kwalifikuję do promocji (stary trick), także musiałbym zapłacić 50zł/mc, oczywiście zrezygnowałem bo zostałem potraktowany jak idiota i jestem przekonany że właśnie tak postrzega swoich klientów Virgin.
Skoro klient złapał się na naszą ofertę "haczyk" to trzeba mu wcisnąć droższą, bo głupi klient i tak się zgodzi.
Zaletytanio
Wadytraktowanie istniejącego klienta jak dojną krowę
~Naffay / 2021-11-19 17:53
Ocena: 3.33 / 5
Byłam bardzo zadowolona z sieci virgin... Do czasu.
W technicznej obsłudze klienta znajdują się "osobistości" kuriozalne...niekompetentne wręcz głupie więc albo trzeba zmienić operatora albo zaakceptować takie indywidua o powiedzmy elokwencji kłody dryfującej...
ZaletyTanie pakiety
Dodatkowe pakiety w przystępnej cenie
Aplikacja w której można zakupić większość uslug