Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 592 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ric / 2022-06-06 17:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Katastrofa...,od kilku dni nie sposob sie zalogowac.Na moje zapytanie ...CISZA
    Zaletyceny
    WadyKomunikacja fatalna
  • ~Siedem / 2023-03-03 20:58
    Ocena: 3.67 / 5
    VIRGIN Było spoko promocje itd. , po przejściu na play porażka menu dmi ( czyli krótkie info ) to klikanie i klikanie i tak na chybił trafił . Podjcie kody na poszczególne rzeczy a nie na wszystko . Dzieki to co napisałem to tyle razy trzeba kliknąć żeby dowiedzieć się do kiedy jest pakiet internetowy .
  • ~Tomasz / 2021-09-03 06:31
    Ocena: 3.67 / 5
    Ciągły brak internetu. Posiadam 4 numery w tej sieci i wszędzie to samo. Ciągle przełączam między 3G a LTE bo inaczej bym wcale go nie miał..
    ZaletyCena
    WadyZasięg, słaby internet albo jego brak
  • ~Torus / 2022-08-16 12:03
    Ocena: 3.67 / 5
    Trollu sieci MOBILE VIKINGS wyoad stąd. Virgin jest jeszcze ok.
    Zaletyzasięg +roaming krajowy w Orange PL
    Wadyceny dodatkowych pakietów GB (drogo poza pakietem)
  • ~viko / 2022-09-10 17:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Wszystko zależy od potrzeb. Dla mnie oferta wystarczająca. Pakiet #MINI 9 w ofercie na kartę spełnia moje oczekiwania i potrzeby. Nie mam problemów z zasięgiem, a z obsługą nie musiałem się do tej pory kontaktować, więc ocena neutralna.
    Na początku był jedynie problem z konfiguracją internetu i mms, które musiałem przeprowadzić ręcznie.
    Zaletycena
    Wadypewnie jakieś są, ale na moje potrzeby nie stwierdzam
  • ~Wiesław / 2021-08-03 21:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Jako sieć jest tania, tzn. pakiety na kieszeń rencisty, emeryta.Natomiast bardzo słaba organizacja dotycząca współpracy z pośrednikiem Blu Media, w sprawie doładowań karty i to na oficjalnej stronie Virgin oraz brak działania konsultantów w tej sprawie. Drugi tydzień mija jak dokonałem doładowania, którego brak, mimo zgłoszeń do Blu Media i Virgin.
    Jednym słowem kabaret. Chyba podeślę im temat.
  • ~Adam / 2023-03-30 13:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak kompetentnych ludzi w informacji co do działania aplikacji.
  • ~Czarek / 2023-02-04 13:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Od dwóch miesięcy internet Virgin Net 60 przestał działać Różnorakie próby naprawienia tego stanu rzeczy przez operatora spełzły na niczym. Dzień dobry! otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło problemu z transmisją danych.
    Aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie internetu proszę o zalogowanie się do nadajnika sieci Play 4G (w niektórych urządzeniach może się wyświetlać Virgin 4G) w ustawieniach swojego urządzenia. Po wykonaniu tej czynności problem nie powinien już występować.
    Z poważaniem Daniel Łebek
    A internet nie działał nadal , więc postanowiłem podziękować Odpowiedź na zgłoszenie
    numer 275905917 z 30 stycznia 2023 roku
    Dzień dobry!
    otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia.
    Pana wypowiedzenie z dnia 30.01.2023 dotarło. O jego szczegółach i dacie końca umowy zostanie Pan poinformowany w osobnej wiadomości.
    Z poważaniem Maciej Moszczyński

    Dzień dobry!
    otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia umowy abonamentowej dla numeru 736860521.
    Potwierdzam przyjęcie rezygnacji z 30 stycznia 2023 roku. Umowę rozwiążemy z zachowaniem okresu wypowiedzenia, 28 lutego 2023 roku. Numer przeniesiemy do oferty na kartę. Ostatnią fakturę za okres 1-28 lutego 2023 roku dostanie Pan w marcu.
    Z poważaniem Wiktor Kaźmierczak
    Teraz będę czekał na zakończenie sprawy oby bez niespodzianek i nie omieszkam Was o tym poinformować.









  • ~Daniel / 2020-03-31 10:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Dla mnie oferta super-potrzebuję tylko SMS i dzwonienie i nie mam uwag-czasem jakosć połączeń moze być lepsza. Problemem jest ,że jakiś czas temu miałem info ,że zmienili jakieś ustawienia na BTS? od tego czasu mój telefon -taki klasyczny - przestał wysyłac i odbierać MMS . Ustawianie APN ręczne (sms automatyczne z konfiguracją do dziś od tego czasu szukają drogi do mnie ) nic nie daje -telefon nie przyjmuje tych ustawień jakie podaje Virgin ,bo nie ma takich funkcji.Być może ma stare jakieś ,a potrzeba nowszych . Karta sim Play automatycznie ustawiła APN i nie było problemu .Rada Virgin?Zmienić telefon . Tutaj dla mnie polegli niestety . Uwaga ,ich karty SIM mogą nie działać w niektórych telefonach bez obsługi sieci innej niż GSM gdy chcemy wysłac MMS . Karta innego operatora działa -kupując klasyczny fon (nie smartfon) możesz się nadziać na niespodziankę . Widac wirtualny operator korzysta z jakiś bramek itp i to może być kłopotem . Infolinia -nic w sumie nie pomoże ,pogada i tyle.SMS potrafią nie dojść mimo ,że pokaże że doszły ,albo ida długo ,ale to rzadko
    Zaletycena
    Wadynie działają MMS we wszystkich telefonach po zmianie ustawień u nich jakiś czas temu
  • ~Derkacz / 2019-06-19 13:34
    Ocena: 3.33 / 5
    Tylko na temat internetu: w zasięgu BTSów Play poprawny, natomiast w roamingu bardzo wolny. Ostatnio nawet stron nie da się przeglądać tak wolno działa. Osoby na infolinii chcą pomóc, ale w większości z marną wiedzą. Trzy godziny załatwiem odblokowanie karty sim z czterema różnymi osobami. Pani Iza wiedziała jak i odblokowała.
    ZaletyWażność karty rok i czytelne zasady. Ze wszystkich operatorów najbardziej jasne i proste zasady.
    WadyWolny internet.
  • ~Dora / 2019-10-20 21:26
    Ocena: 3.33 / 5
    sieć wysyła błędne komunikaty (nie ma takiego numeru telefonu) w przypadku nie odebrania telefonu lub zajętość telefonu.
    Często bardzo trudno jest się dodzwonić do BOKu.
    Zaletyduży zasięg
  • ~fleex / 2019-08-13 13:32
    Ocena: 3.33 / 5
    Zachęcony ceną wszedłem do sieci a tu totalna porażka, zasięg beznadziejny, nawet w mieście są problemy z połączeniem, rozłącza rozmowy, zniekształca głos tak jak by tracił zasięg. Jak dzwonię z innego na owego Virgin to czasem czekam np. 10 sekund albo i dłużej zanim pojawi się pierwszy sygnał albo nic.
    Internet bardzo powolny, nawet w zasięgu LTE strony otwiera jak na 15 letnim kompie.
    Odradzam. Zabieram z powrotem 2 numery do jakiejś normalnej sieci.
    ZaletyJest tanio i to by było na tyle.
    Wadyzasięg, jakość rozmów, internet (prędkość)
  • ~Gregor / 2021-09-02 11:07
    Ocena: 3.33 / 5
    Wolny i słaby internet. Ciągłe awarie i całkowity brak internetu. Brak informacji o co chodzi dlaczego np. dwa dni nie ma internetu. Obsługa na infolini super co z tego jak są ciągłe awarie.
    Oferta ogólnie jest dobra ale szkoda że to wszystko nie działa.
    ZaletyObsługa infolinii jest Ok.
    WadySłaby internet i często kompletny brak internetu.
  • ~Henio / 2022-07-24 00:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Virgin 2lata temu był super tanio zasięg świetny internet działał szybko ,a w ciągu tych 2 lat tragicznie masz pakiety internetowe zapłacone ale awarie są typu ...
    -nie otwiera stron w ogóle
    - brak lejka ( a twierdzą że jest 32kb/s
    - aplikacjia virgin nie włącza się, a miała jeśli nawet internetu nie ma
    - dodzwonić się nie można do mnie
    - blokują numer jeśli więcej dzwonimy niż zazwyczaj (automat )
    ZaletyObsługa
    Cena
    WadyTeraz to same wady ogólnie nic nie działa jak powinno
  • ~Kora / 2022-08-11 23:44
    Ocena: 3.33 / 5
    Od wczoraj jakieś dziwne hece z rozliczaniem pakietów GB. Aplikacja mobilna szaleje. Uciekam z tego cyrku.
    Zaletyzero
    WadyBillinh, różne ważności pakietów
  • ~KSAUZ / 2021-08-18 13:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Po kilku dniach ponownych zgłoszeń do BOK w końcu aktywowano Pakiety internetu w UE, wszystko działa jak należy tylko trzeba wybrać operatora z listy partnerów roamingowych. Wniosek:na co najmniej tydzień przed wyjazdem za granicę do UE trzeba cisnąć CMOK żeby aktywowali roaming
  • ~Leszek / 2018-09-21 13:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Pomimo dotychczasowej dobrej opinii obecnie zmieniłem zdanie, niekompetentna pomoc (o ile uda się dodzwonić) zmiany bez powiadomienia. Oj źle się dzieje.
    Tragiczne możliwości komunikacji z OSOBĄ która doradzi tak żeby nie ponawiać w nieskończoność mprób naprawy
    ZaletyDość tanie taryfy za zakres usług, niezły zasięg
    WadyŁadne słówka o miłej obsłudze natomiast ostatnie wybryki bez powiadomienia i źle działające możliwości zmiany taryfy to bardzo psuje opinię
  • ~lysy / 2018-06-25 16:01
    Ocena: 3.33 / 5
    nieprofesjonalna zlewajaca obsluga.dlugie oczekiwaie na umowe.Zamiast pakietu muzyki otrzymalem 3 kondomy skandal.KOSZMARNIE CIEZKIE dodzwonienie sie do obslugi.Tylko zamawiajac usluge wszystko idzie blyskawicznnie.Kompletne zlewanie klienta, ani przepraszam ani pocaluj mnie w ....... .po takim traktowaniu anulowalem umowe.oferta bardzo fajna.Sprubuje kiedys jeszcze raz jak uslysze od ludzi ze przestali olewac klientow.
    Zaletyoferta
    Wadyskandaliczne traktowanie klienta
  • ~Marek / 2019-04-20 16:12
    Ocena: 3.33 / 5
    Zadzwonił do mnie Virgin i dla klientów abonamentowych zaoferował mi internet mobilny LTE 120GB za 35zł/mc, dla klientów spoza sieci koszt to 50zł/mc. W tej chwili mam internet bez limitu w innej sieci z którego jestem bardzo zadowolony ale płacę 2 x tyle, także byłem zainteresowany. Pan doradca powiedział że wszystko ogarnie co do oferty i oddzwoni za chwilę. Po chwili oddzwonił i oznajmił że mój abonament to stara oferta i się nie kwalifikuję do promocji (stary trick), także musiałbym zapłacić 50zł/mc, oczywiście zrezygnowałem bo zostałem potraktowany jak idiota i jestem przekonany że właśnie tak postrzega swoich klientów Virgin.
    Skoro klient złapał się na naszą ofertę "haczyk" to trzeba mu wcisnąć droższą, bo głupi klient i tak się zgodzi.
    Zaletytanio
    Wadytraktowanie istniejącego klienta jak dojną krowę
  • ~Naffay / 2021-11-19 17:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Byłam bardzo zadowolona z sieci virgin... Do czasu.
    W technicznej obsłudze klienta znajdują się "osobistości" kuriozalne...niekompetentne wręcz głupie więc albo trzeba zmienić operatora albo zaakceptować takie indywidua o powiedzmy elokwencji kłody dryfującej...
    ZaletyTanie pakiety
    Dodatkowe pakiety w przystępnej cenie
    Aplikacja w której można zakupić większość uslug
    Wady"Wybitna" obsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3762
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1167
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4267
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1951
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179