Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Virgin Mobile opinie

Ocena na podstawie 592 opinii

2.06 / 5

  • Oferta
    2.50
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena/Jakość
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kuba / 2018-09-09 09:12
    Ocena: 3.00 / 5
    W Virgin jestem od 6 lat, ale ostatnio praca biura obsługi to totalna porażka. Virgin występuje do mnie z ofertą, z której nie mogę skorzystać, bo po zalogowaniu na swoje konto brak jest moich danych. Danych nie mogę uzupełnić, bo formularz ich nie akceptuje. CMOK (chyba od cmoknij nas w tyłek) nic na to nie może lub nie chce poradzić. Kiedy łopatologicznie tłumacząc wysyłam do nich screeny z konta odpowiadają mi na zupełnie inny temat. Złożone zlecenie czeka na realizację trzeci dzień. Nie wiem czy konkurencja podsyła im pracowników do biura obsługi, czy zatrudniają obcokrajowców nierozumiejących po polsku, czy po prostu zatrudniają osoby o niskim IQ. Myślę o przeniesieniu się do innego operatora, bo jednak jakość obslugi jest bardzo istotna.
    Zaletydopóki wszystko działa jest OK
    Wadykontakt z BOK i brak chęci rozwiązania problemu
  • ~Litwor / 2023-11-19 18:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak można komuś grozić, że "spotkamy się"? Czy podczas rozmowy padły słowa karalne? Jeśli nie to z czym ty dzieciaku na forum wyjeżdżasz? Ktoś płaci ci za takie marne teksty? Rozwiń tę myśl bo ktoś może ciebie podać za bezpodstawne oskarżenia.
  • ~Litwor / 2023-11-22 15:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Ok. Jeśli tak było to doczekasz się sprawiedliwości w polskiej rzeczywistości za grube lata. Już przekonałeś się, że Polska to dziki kraj.
  • ~LLL / 2020-11-03 08:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa VirginMobile jest gorzej niż tragiczna. Zawsze odbiera telefon konsultant lub konsultantka w sposób uprzejmy, ale niczego nie jest w stanie załatwić. Każdego miesiąca otrzymujemy niewłaściwy zapis na fakturze. Tracę za każdym razem wiele godzin na pisanie maili i dzwonienie do konsultantów. Ostatnio usłyszałem, że jeśli faktura jest niewłaściwa to mogę zrobić im przelew!
    Telefon zarejestrowany na instytucję (oczywiście zarejestrowany w VM). Kiedy próbujemy złożyć reklamację zawsze informują, że muszą rozmawiać z właścicielem! Nie przyjmują do wiadomości, że to instytucja i rozmawiają z osoba upoważnioną. Nawet przyjęcie informacji o awarii jest dużym problemem!
    Mimo niezłej oferty VirginMobile szukamy innego operatora ze względu na bardzo złą obsługę. Nie jest to winą konsultantów, tylko standardów i organizacji w tej formie.
    ZaletyDobra oferta, ale uwaga na kruczki! Z oferty wynika coś innego niż szczegółowy zapis w regulaminie.
    WadyFatalne, sztywne standardy uniemożliwiające złożenie reklamacji, niejasna oferta (łatwo się nabrać)
  • ~Piter / 2024-02-11 21:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet od Virgin Mobile to porażka ślimak się szybciej porusza nie polecam!!!
  • ~poczta / 2021-03-13 18:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet porazka na karte tak jak play ale sie nie dziwie jak play przejal virgin
    Zaletyò
  • ~radzio_dx / 2019-09-06 12:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Ofereta jest znakomita w porównaniu z konkurencją. Niestety internet nie działa lub działa bardzo powoli. W Warszawie LTE max 1Mb/s. Często nie da sie korzystać z Internetu. Przesyłanie 3 zdjęć o łącznej wadze 15MB trwało 7h(!!!)
    SMS'y dochodzą z opóźnieniem.
    Rozmowy ok.
    Zaletycena
    Wadyjakość
    Internet
  • ~Robert / 2018-09-08 10:49
    Ocena: 3.00 / 5
    jakosc usług OK (Gdańsk), na urlopie w Pieninach zasieg internetu lepszy niż w plusie (plus nie działał w ogóle).
    dwa dni temu Virgin mial zmiany techniczne w wyniku których nie mogłem nagle wysyłać smsów. Tragedią jest czas oczekiwania aby dodzwonić sie na infolinie (CMOK) - 30 minut to standard. Problem z smsami polegał na tym, że należało wpisać nowy numer centrum wiadomości i tu niespodzianka - mój nowy telefon HUAWEI Y5 2018 nie ma w ogóle opcji "centrum wiadomosci", CMOK zasugerował użycie starszego telefonu i tam zmiane numeru. Sięgnąłem zatem po (może nie stary, ale jednak starszy) LG Q6 i tu kolejna niespodzianka, telefon ma "centrum wiadomości", widać jaki jest wpisany numer, ale nie można go edytować. Nie miałem wyjścia jak sięgnąć po wysłużony LG G2mini, ustawić własciwy numer i smsy zaczely działac (chyba go nie sprzedam bo co potem zrobię?)
    Po tej całej operacji nie mama właściwie pewności czy za problemy z "centrum wiadomości" odpowiada operator czy producent telefonu, nie zmienia to faktu że wprowadzane zmiany są nieprzemyslane. Czy oni nie robią beta testów przed wpuszczeniem rozwiązań na rynek?
    Zaletycena
    WadyCMOK
  • ~roman / 2022-02-11 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    byłem klientem przez dwa lata od 2020 i nie było problemów, teraz od 07.02.2022 , po podpisaniu nowych 4 umów, nie mogę doczekać się konsolidacji numerów. Podobno z powodu złego rozliczenia faktur za styczeń.
    Tylko co klienta obchodzić mogą błędy popełniane przez pracownika operatora. W trakcie rozmowy z konsultantem nie można dowiedzieć się niczego, trzeba pisać maile ponaglenia i czekać, najlepiej na Godota. Konsultanci twierdzą że nie mają ograniczenia czasowego na podjęcie decyzji. Tragedia i arogancja. Koszmarny poziom obsługi ale winien jest wg nich ktoś wyżej kto rozpatruje wnioski na piśmie. Poczekam jeszcze kilka dni i wypowiem umowę przed upływem 14 dni.
    Zaletydo tej pory bez zarzutu ale obecnie koszmar
    Wadykompletny brak decyzyjności i wiedzy
  • ~Ryba / 2024-02-07 14:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Virgin to taka dzieciarska sieć wliczając w to ich młodzieżową telefoniczną obsługę klienta. Sama oferta jeszcze tania bo w cenie poniżej 30 zł ale już odbiegająca ilością GB od konkurencji.
  • ~siwh / 2019-02-02 14:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Virgin Mobile oszukuje klientów i zmusza ich do większych opłat za połączenia.

    1. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Niestety myślałem, że mam pakiet i nieświadomie korzystałem z salda aż do momentu 0zł. Zapłaciłem za droższe niż w pakiecie minuty.

    2. Podobny przypadek inny numer. Kończył mi się pakiet freemium - zostałem poinformowany, że aktywacja nastąpi automatycznie. Niestety nie nastąpiła bo pakiet nie jest już w ofercie (brak informacji sms). Próbowałem uruchomić inny pakiet, ale nie było to możliwe ponieważ trzeba wymienić kartę, o czym też nie zostałem poinformowany. Teraz muszę czekać 7 dni roboczych i płacić wyższe kwoty za połączenia niż w pakiecie.
  • ~Sroka / 2023-12-10 21:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie ma czegoś takiego jak blokada numeru bo było za dużo dzwonione itd. To mit powielany przez trolli na forach większości operatorów.
  • ~Swiezak96 / 2018-09-12 18:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Infolinia to Porażka 5.08 podpisałem umowę mamy 12.09 a faktury nie ma i z nikim skontaktować się nie można bo nikt nie odbiera telefonu ani nie raczy odpisać na e-maila.teraz żałuję że wybrałem tego operatora
    Zaletybrak
    Wady-infolinia jest chyba od dekoracji
    -nie raczą odpisać na e-maila
  • ~Syty / 2023-11-23 17:30
    Ocena: 3.00 / 5
    W Virgin jest sztuczne ograniczenie prędkości internetu do poziomu 70 Mbps. Informacja dla nieświadomych.
    Wadyniezroumiałe ograniczenia, Virgin to taki klient drugiej kategorii
  • ~Tom / 2022-01-22 07:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem ok 7 lat z tym operatorem. W mieście jest w miarę nie liczac przerywania internetu na wsi tragedia. Bardzo dlugi czas oczekiwania na lonsultanta
    ZaletyJw
    WadyJw
  • ~Tom / 2022-07-22 23:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak internetu. Co chwile przerywa lub internetu brak w centrum miasta!!! Kiedyś sieć jeszcze jakoś działała, ale teraz to kpina. Zmieniam sieć.
    ZaletyTania oferta
    WadyBrak 5G brak internetu. Słaby zasięg.
  • ~Tomek / 2023-06-12 17:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Aktualnie jestem za granicą na urlopie. I tu "niespodzianka". Nie mogę wykonać żadnego połączenia w roamingu. Wszystkie ustawienia telefonu są jak należy. Wedle ich instrukcji. Do tego wybrałem operatora z ich listy partnerów roamingowych (zresztą z tej listy mogłem się zalogować tylko do Orange, Vodafone nie działa a dwóch pozostałych telefon nawet nie wyszukuje). Ciekawostka jest taka, że SMS/MMS przychodzą i można wysyłać. Połączenia przychodzące działają. Tylko nie wychodzące. To kolejny problem. Kilka miesięcy temu podobnie było z MMS z tą różnicą, że mogłem wysyłać a nie mogłem odbierać. Rozmowy przez infolinię to już w ogóle groteska. Nie ma tam chyba nikogo kompetentnego. Czekam tylko aż skończy się umowa i robię zwroty od nich.
  • ~WAW / 2023-01-19 12:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Skończyła mi się umowa, nie mogę przedłużyć, bo nie mają mojego numeru telefonu w bazie i nie potrafią go dodać??? Od września do dzisiaj, nie ma odpowiedzi, po prostu olali klienta. Zaczynam likwidować u nich wszystkie swoje numery, więc w ostatnim miesiącu odłączają taki numer od mojego rachunku z pozostałymi numerami i podnoszą ostatnią opłatę wysyłając oddzielny rachunek z numerem innego konta .. wygląda to na jawne zabijanie sieci Virgin i okradanie klientów na sam koniec
    ZaletyKiedyś
    WadyKlienta mają za nic
  • ~adaś / 2022-09-14 08:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Wiadomość MMS docierają z kilkugodzinnym opóźnieniem lub w cale. Tak samo wysyłanie MMS.
    Obsługa klienta wmawia, ze wszystko jest ok, potem że rozwiązała problemy, gubi się w zeznaniach.
    Zaletykonkurencyjna cena
    WadyMMS nie wychodzą i nie dochodzą
  • ~Ala / 2020-03-18 19:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientką Virgin od początku, mam jeszcze ofertę w najstarszej opcji, doładowanie pre paid.
    Nie korzystam z tego numeru na co dzień, bo mam za darmo firmowy Orange. Teraz odchodzę z pracy i zastanawiałam się jakiego operatora wybrać, czy pozostać przy Virgin i wybrać abonament. Niestety wchodzę tutaj i widzę, że wszyscy tak jak ja, mają problem z jakością połączeń Virgin, bardzo źle słychać i przerywa. Konsultanci od bardzo dawna wciskali mi kit, że nie wiedzą o co chodzi, że klienci nie zgłaszają podobnych uwag. Zasugerowali, że to pewnie wina karty i wysłali mi nową. Problem dalej ten sam, w Orange rozmowy bez zarzutu, w Virgin non stop przerywa. Fajny mam numer, mam nadzieję, że uda mi się go przenieść do innej sieci. Ze względu na jakość połączeń, brak darmowego pakietu w roamingu i brak darmowych mmsów, zmieniam sieć.
    Zalety- pre paid, numer ważny rok bez doładowywania
    Wady- fatalna jakość połączeń
    - niezbyt atrakcyjna oferta na tle innych sieci
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179