Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4474 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 224
  • / 2025-05-27 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra obiecywała poprawę oferty programowej a tego niema wcale .Nowe kanały POLSAT X ,POLSAT REALITY ,POLSAT FILM 2 ,cafe film . biurze abonenta informacji rzetelnej też nie można uzyskać ponieważ obsługa biura jest nie kompetentna oraz obsługa techniczna .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .usterki brak naprawy usterek .
    Miejscowośćkalisz
  • / 2025-05-25 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma .nie polecam po oddaniu im routera każą płacić nie umówione 60zl a 180zl wogole złodzieje i niekompetenta osoba w oddziale która nic nie wie .odradzam wszystkim zakładanie tam czego kolwiek .ludzie nie dajcie się oszukać złodzieje na każdym kroku a tam siedzą na miejscu i wciskają same kłamstwa.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
    MiejscowośćBiałystok
  • / 2025-05-24 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat męczę się z internetem, który ciągle się rozłącza. Ponad 30 zgłoszeń, 4 wymienione modemy, 7 wizyt technika – a problem nadal ten sam.
    ZaletyZalety? Jakieś są nib?
    Wadymało by wymieniać, technicy nie przychodza do mieszkania bo nic nie mają tu do robienia?
    Non stop problemy z internetem.
    MiejscowośćGliwice
  • / 2025-05-17 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie o ewentualnych nowych kanałach POLSATU NIEMA nic .POLSAT XPOLSAT FILM 2 .rzekomo są ale tylko dla abonenta smart 4k tv reszta abonentów nie ma nic jedynie cenna do góry reszta to dramat .
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-05-16 11:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa p.Alina stanowisko nr.4.Rzetelna i kompetentną.dziekujemu bardzo dziękuję
    ZaletyKompetencja.emoatia
    MiejscowośćZdunska wola
  • / 2025-05-16 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena nie jest adekwatna do jakości usługi. Dodatkowo pomimo złożenia wypowiedzenia w terminie miesiąca przed zakończeniem umowy dowiedziałem się, że moj wniosek został rozpatrzony po upływie tego terminu i muszę zapłacić dodatkową fakturę za usługę, z której nikt nie korzysta. Niestety problemem jest to, że w zależności od miejsca zamieszkania, czasem nie ma możliwości skorzystania z usług jakiejkolwiek innej firmy. Nie polecam
    MiejscowośćGliwice
  • / 2025-05-16 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    mam pytanie w takim razie jaki operator jest uczciwy i traktujący abonenta jak partnera a nie na skarbonkę bez dna .vectra tak traktuje abonenta bez usługi smart 4k tv . oferty programowej nie poprawi tylko cenna do góry i straszenie karami to metody .kodeks konsumenta istnieje .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-05-15 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie korzystajcie z oferty. Największy błąd jaki zrobiłem ,biorąc tą telewizję i internet. Kontakt z obsługą klienta bardzo zły.Nie polecam.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzubin
  • / 2025-05-14 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. nie potrafią poprawnie skonfigurować sprzętu, wolny internet,
    Miejscowośćczestochowa
  • / 2025-05-14 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    widać że vectra traktuje klienta smart 4tvk premium klient a pozostali to tylko płacący rachunek . Nowego kanału POLSAT X ,POLSAT FILM 2 ,POLSAT REALITY niema wcale .brak kompetencji w biurze abonenta powoduje że liczę się z rezygnacją i przejściem do konkurencji może tam traktowanie będzie partnerskie anie tylko skarbonka bez dna.
    Zaletyinternet może być
    Wadypozostałe telewizja oraz radio dramat usterki i brak reakcji obsługi technicznej .
    Miejscowośćkalisz
  • / 2025-05-14 15:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem Vectry od około 10 lat w różnych miastach. Miałam umowę na czas nieokreślony (pakiet tv +internet), zmienili mi ją na czas określony i przedłużali ją co 2 lata, potem co roku. A w tym roku po wygaśnięciu umowy wysłali sms" brak odnotowania promocji na koncie". Oddzwaniam a Pan mnie informuje, że umowa mi wygasła 2 tyg temu????????‍♀️ proszę zatem o przedłużenie, ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. A Pan mówi, że przy takiej ilości klientów, mogli mnie przeoczyć i teraz może zakupić pakiet na innych warunkach. Zostało mi 2 tygodnie na znalezienie innej firmy. Jestem zażenowana podejściem do klienta po tak długiej współpracy. Odradzam!
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2025-05-12 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Skierniewce najgorsze co może być. Obsługa klienta na poziomie 0 panie nie maja zielonego pojęcia o swojej pracy. Umowe dawno wypowiedziałam a nadal nie chcą przyjąc zwrotu sprzetu, twierdzą ze umowa TRWA. Wciąż nękaja ponagleniami do zapłaty jak człowiek dawno ma wszystko opłacone, odmawiają wydruku zapłat z konta. Obsługa niekompetentna, opryskliwa. Wysyłanie potwierdzeń zapłaty nic nie daje, ponaglenia są nadal i emaile od jakiś windykacji firm krzaków. Nie polecam nikomu
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćSkierniewice
  • / 2025-05-10 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowych kanałów POLSAT X Zaletynie ma
Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz wciskanie przez konsultanta na odległości tego czego żaden abonent nie chce .nie można się wycofać bo zaraz straszą karami finansowymi .
MiejscowośćKalisz
  • / 2025-05-09 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nareszcie kończy mi się umowa. Płaciłem ok 170 zł. z niby zniżkami. Jak dałem wypowiedzenie umowy nagle obniżka do 130 zł i zwiększony internet do 1200. Płaciłem jak za światłowód a światłowód jest, tylko nie u abonentów bo "mają dużo roboty". Przez półtora roku telewizja ciągle zrywała ale konsultantka stwierdziła, że skoro od kilku miesięcy jest lepiej to przecież nie ma problemu. Od 2 tygodni tv znowu zrywa i internet się gubi.Pytanie czemu rezygnuję skwitowałem " bo mogę i chcę". Co mam tłumaczyć po raz któryś, że klientów mają w dupie a serwisu nie ma żadnego.
    ZaletyCzasem jest dobrze
    WadyBrak serwisu,na infolinii klienta traktują ją debila, jeżeli uznają reklamację to na sekundy. Ja dostałem swego czasu 5 zł odszkodowania a problemy miałem że 2 miesiące. A wsadźcie sobie te 5 zł w dupę.
    MiejscowośćŻory
  • / 2025-05-09 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, obsługa, odpowiedzialność za błędy, słuchanie klienta na infolinii, trzymaj się z daleka!
    Zaletyzero
    Wadymnóstwo
  • / 2025-05-08 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działa w modelu: złapać naiwnego klienta, wcisnąć mu niechciane usługi, ew. agresywnie wyciskać płatności. NIE przejmować się opinią klienta czy jakością usług. Prawdopodobnie przygotowują się do sprzedaży firmy (i przyszłego rebrandingu). Albo po prostu przyjęli agresywny wzrost, bez przejmowanie się przyszłością. Czyli polski model rozwoju.

    Próbowali wyłudzić ode mnie kasę za router, którego zwrot utrudniali. Więc dlatego uważam to za celowe generowanie klientowi zadłużenia. Otóż nie pozwalają zwrócić routera drogą, którą go otrzymałem - do salonu lub do montera. Nie można też było zwrócić korespondencyjnie, bo zlikwidowali jedyny ogólnopolski punkt zwrotów, który był w Trójmieście. Gdy mi się skończyła umowa to go nie było. Teraz jest jakiś nowy w Zabrzu. Można było zwrócić tylko przez paczkomaty za pomocą otrzymanego od nich kodu. Tylko, że mój kod nie działał i nie miałem jak zwrócić. Monity nic nie dawały. A gdy minął czas na zwrot to od razu zaczęli nękać ws. kary umownej. I nękali jeszcze przez jakieś 2 lata. W końcu wysłałem na swój koszt do salonu, gdzie zawarłem umowę. Dlatego uważam, że celowo utrudniają zwrot sprzętu, żeby naliczać kary umowne i je potem agresywnie windykować.
    WadyUNIKAĆ, TYLKO PROBLEMY
  • / 2025-05-04 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o ewentualnych nowych kanałach od 5 05 2025 niema wcale .POLSAT X, POLSAT FILM 2,POLSAT REALITY obsługa biura abonenta oraz konsultanta brak kompetencji a jedynie umiejętności wciskania tego co żaden abonent nie chce to metoda .przysyłanie kuriera z umową której abonent nie może przeczytać przed podpisaniem to powoduje podejrzenia że konsultant w ciska coś czego nikt nie chce .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-05-03 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Opisze krótko jak działa firma Vectra.Mieszkając we Wrocławiu udałem sie do Salonu Vectry we Wrocławiu przy Powstancow Slaskich ,by podłączono mi dekoder w Polanicy Zdr.Napisano umowe,ustalono termin przyjscia technika w celu podłączenia dekodera.Jeden termin 14.04.25,drugi 28.04 25.W pierwszym przypadku kazano potwierdzic umowe w internecie,ktorą zapomnieli umiescic.Tą drugą otrzymałem i potwierdziłem.Dwu krotnie technik sie nie pokazał,a Vectra zrobiła mi wycieczkę ( 70 cio latkowi)Wrocław -Polanica dwa razy czyli ok 400 km z okładem.Rozmowa z konsultantem to jedna ściema i kłamstwa.Rozmawiałem z kilkoma i kazdy zapewniał,ze Vectra z Wrocławia sie ze mną skontaktuje i to był ich wycwiczony i wyrachowany wybieg.Ludzie prosze Was,nim sie zdecujecie na Vectre zastanowcie sie ...i to głęboko..
    ZaletyBrak
    WadyFirma nieuczciwa
    MiejscowośćChciałem korzystac z tv i podłaczenia dekodera przez Vectre w m.Polanica Zdroj
  • / 2025-04-16 14:08
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że vectra awarie radia ma ale informowanie że nastąpi przerwa już nie . poprawy oferty programowej niema w cale ale za to brak sygnału radia oraz za kłócenia w sygnale telewizji na nie których kanałach .obsługa techniczna nie robi nic że by naprawić awarie .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .jedynie internet działa
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-04-14 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE DZIEŃ DOBRY JEŚLI DAM RADE TO WYSŁAĆ TO BĘDĘ POD WIELKIM TEGO WRAŻENIEM PONIEWAŻ NIE JESTEM PEWIEM CZY MAM DOPŁYW INTERNETU.JAK TO JEST PROWADZIĆ TAK NIEDORZECZNĄ FIRME JAK WASZA PSEUDO VEKTRA. DLACZEGO OSZUKUJECIE KLIENTÓW???????? NAWET MI JUŻ MELISA NIE POMAGA NA WASZ TAK GÓWNIANY SPRZĘT. ŻEGNAM
    Zalety...ŚMIESZNE
    WadySZKODA
    MiejscowośćElbląg
  • strona 1 z 224

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4640
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3938
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2999
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2593
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019