Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4451 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 223
  • / 2025-04-10 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyZalety Vektry to OSZUSTWO, NACIĄGACTWO, ZŁODZIEJSTWO, BRAK KOMPLEKSÓW I LOJALNOŚCI
    WadyTYLKO SAME WADY
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • / 2025-04-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet dno
    WadySame najgorsze
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • / 2025-04-10 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyGdyby była skala na minus dałbym -10 punktów
    WadySame wady
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • / 2025-04-03 15:43
    Ocena: 1.25 / 5
    poprawy jakości usług TV I radia niema 2025 kwiecień . obsługa techniczna dramat nie usuwają usterek wcale .traktują abonenta że wciskają czego nik niechce a poprawy oferty programowej biecywali a nie zrobili nic .konkurencja okkodowuje dla swoich abonentów kanały na olimpiady lub mistrzostwa w piłce albo śiatkówce a vectra nic .
    Zaletyniema
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-03-30 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni państwo bardzo proszę o nakarmienie waszego chomika iż gdyż ponieważ mój super szybki internecik nie daje rady i nawet nie dochodzi sygnał do rutera. Pisząc to mam takie problemy że piszę to już trzecią godzinę. Nie mam już na was siły. Najlepiej to się usuńcie jak wam internet na to pozwoli. Ciekawe czy ta wiadomość się wyśle :)
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
    MiejscowośćElbląg
  • / 2025-03-26 08:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam Vectrę . Nic nie działało zacinało się non stop. Zrezygnowałam w terminie bo po 4 dniach(odstąpienie od umowy do 14 dni). Mimo to najpierw szli w zaparte że nie otrzymali sprzętu potem że odstąpienia od umowy(wszystko wysłałam razem tak jak polecił konsultant na infolinii). Oczywiście naliczyli karę umowna i za abonament. Paranoja bo okazało się po pół roku walki ze jednak sprzęt dotarł tylko odstąpienia nie było. I tak vektra zarabia kasę za nic bo ja nie korzystałam zapłacić muszę ????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćZakrzewo
  • / 2025-03-24 11:04
    Ocena: 1.25 / 5
    widać że poprawy oferty programowej niema 2025 marzec .popr4awy usług tv i radia też niema jedynie awarie są ale usuwanie ich przez obsługę techniczna nie istnieje wcale .obiecywali wiele abonentom nie dali nic dzieli abonentów na lepszych i gorszych którzy mają usługę smart tv 4k a pozostali nic promocja nie istnieje wcale pytanie dlaczego ?
    Zalety niema
    Wadywszystko oraz obsługa techniczna i obsługa biura abonenta niema kompetencji .
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-03-23 21:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Ludzie ! trzymajcie się z daleka od tej oszukańczej firmy, najgorszego dostawce internetu na rynku ! Pobierają opłaty za serwis którego nie zapewniają pod względem technicznym co do deklarowanych minimalnych prędkości sygnału. Ponad to prawdziwe problemy zaczynają się gdy abonent chce wycofać się z tego "nabijania w butelkę". Wtedy reklamacje ciągną się tak długo ze nie można skutecznie zamknąć konta a opląty są ciągle naliczane i klient jest bombardowany codziennie po kilka razy wezwaniami do zapłaty za ich złom !!! Skandal, łatwiej jest zjeść beczkę solonych śledzi niż odczepić się od tych oszustów ! Taki biznes w cywilizowanym kraju już dawno byłby zamknięty ze względu na masowy pozew sadowy o odszkodowania ! Gdyby była ujemna skala ocen to dałbym -5 tym oszustom. Nic dziwnego ze ledwo przekraczają 1.... i o 1 za duzo !
    Zaletyzero zalet !
    Wadyparametry techniczne sygnału poniżej minimalnych deklarowanych w umowie. Skandaliczna obsługa klienta/reklamacji !!!!
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-03-22 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pracownicy biura obsługi niekompetentni, wyłączają się w trakcie rozmowy, nie odpowiadają na wiadomości. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania u usług innego dostawcy to niech się trzyma z daleka od tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentną obsługa
    problemy techniczne z dostarczeniem usługi
  • / 2025-03-21 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    wabik na abonenta że niby umowa może być nie przedłużona ale nie dodali że konsekwencji finansowych albo sąd konsumenta . AWARIE na kanałach albo brak całkowity sychnału lub obraz się zatrzymuje i następuje przerwa kilka minut potem znowu na wielu kanałach EUROSPORT 1,2 , TV PULS ,BBC NEWS , TVN 7.
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta obsługi technicznej
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-03-20 11:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Do BOK nie da się dodzwonić.
    Nie ma tygodnia, żeby internet się nie wywalił.
    Brak dostępu do konfiguracji modemu.
    Sami zmienili godzinę montażu.

    ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalni
    MiejscowośćWarszawa
  • / 2025-03-20 10:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet ok, stabilny. Obsluga fatalna, proby wprowadzania w blad klinetow poprzez obietnice np. zwiekszenie szybkosci przesylu itp, zwlaszcza jesli zlozylo sie wypowiedzenie. Obietnice nie sa dotrzymywane, chodzi najprawdpopodboniej o dodatkowe dwa m-ce abonamentu po tym jak sie zorientujemy, gdyz wypowiedzenie jest wycofywane natychmiast. To powinni Panstwo wiedziec. W moje ocenie firma nie zachowuje sie fair a wrecz odwrotnie. Jedna gwiazdka za stabilnosc sygnalu, to tyle. Przestrzegam.
    Zaletystabilny internet
    Wadynieuczciwe podejscie do klienta
    MiejscowośćŚląsk
  • / 2025-03-12 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam vectra ponieważ traktują abonenta bez usługi smart tv4k jak skarbonkę bez dna .PROMOCJA dla tych abonentów którzy mają usługę smart tv 4k reszta nie ma nic .usunąć kanał bez mrugnięcia okiem ale dać inny na jego miejsce to już nie ma nic . wciskanie tego co żaden abonent nie chce to ich metoda umowa stworzona tak by abonent nie miał szans wycofania bez kary finansowej albo sąd konsumenta poradzi .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-03-11 20:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Jakość internetu jest bardzo słaba. W abonamencie mam 100 MB/s i sprawdzając na speed test to internet śmiga z prędkością pobierania na poziomie 15-20 MB/s. W rozmowie z pracownikiem infolinii ustaliłem że ile się płaci tak się ma. Tak mi powiedział. A płacę miesięcznie wraz z tv platyną prawie 110zl
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBiałystok
  • / 2025-03-10 09:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość internetu beznadziejna, średnio raz dziennie zrywa w okolicach 23:30-1:30 (oczywiście poziom sygnału dobry, wszystko ekstra, najwyższy internet... ale co z tego... możliwe że wywala przy okazji zmiany adresacji). Co do samego TV kanały OK, można coś dobrać, można zrezygnować z kanałów dobranych (tu taż robią problemy, często rezygnacji nie przyjmą, nie zanotują, nie odznaczą... lub wyłączą a na fakturze płaci się za nie dalej)... ale co z tego jak nowe dekodery tragiczne. Jeżeli komuś uda się wydębić od Vectry "stary" dekoder z nagrywarką lub ma go aktualnie... nie rezygnujcie z niego... zmniejszcie sobie pakiet, ale nie pozbywajcie się go, bo dostaniecie te nowe tragiczne, gdzie przełączenie kanału to paręnaście sek czekania, i nie zawsze macie obraz, przejście parę kanałów dalej potrafi zawiesić dekoder do takiego stopnia że trzeba resetować... tragedia. Rezygnacja w biurze = absolutny brak kultury, prostactwo, cwaniactwo i wywyższanie się (dotyczy odziału w Legnicy). Gdy już przebrniecie przez tą katorgę i zrezygnujecie, dopiero zaczyna się masakra: utrzymanie klienta nie ma archiwum, nie ma uwag, komentarzy w swojej apce dla podtrzymywaczy ruchu, tylko mają automat który ich łączy automatycznie bez jakiegokolwiek wglądu w cokolwiek, więc wydzwaniają jak tylko pojawi się u nich pracownik i siądzie do kompa... często mam na nocki, a te gnioty dzwonią o 8:05. Gdy informuje że wyjeżdżam do UK, oni dalej namawiają na zostawienie usług, lub przeniesienie na kogoś, lub dobranie czegokolwiek. Vectra już dawno była słaba, ale teraz szorują po dnie. Nie potrafią zrozumieć że ktoś się wyprowadza poza granice kraju i nawet na wysoko niekulturalne zachowanie i zwracanie się jak do dresów - nie reagują, wydzwaniają dalej.
    ZaletyJeszcze można dorwać stare dekodery z nagrywarką. Można dobierać kanały i z nich rezygnować. Można zrezygnować po przypilnowaniu terminu końca umowy.
    WadyInternet nie ma porównania do połowę słabszych usług konkurencji, nowe dekodery TV to porażka, czasem płaci się za usługi z których się zrezygnowało i trzeba wydzwaniać i pisać żeby to wyprostowali, prostactwo i brak kultury w biurze (Legnica), brak znajomości przepisów i wymagania z kosmosu co do rezygnacji, problemy przy rezygnacji, złośliwość, po rezygnacji wydzwaniają na potęgę, nie wystarczy raz powiedzieć że się wyjeżdża z kraju, gnębią w losowych godzinach
    MiejscowośćLegnica
  • / 2025-03-06 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG FIRMY VECTRA. PRAKTYCZNIE NIGDZIE NIE DAM ANI JEDNEJ GWIAZDKI. CIĄGŁE AWARIE, OBSŁUGA KLIENTA NA NIEDOPUSZCZALNYM POZIOMIE I CENA ... WŁAŚNIE OTRZYMAŁAM "KARĘ" ZA TO, ŻE ODDAŁAM SPRZĘT KILKA DNI PO TERMINIE! OCZYWIŚCIE REKLAMACJA ODRZUCONA - PANI Z DZIAŁU WINDYKACJI NIE RACZYŁA NAWET PRZECZYTAĆ MOJEGO WYJAŚNIENIA. JA REZYGNUJĘ I NIE WRÓCĘ TU NIGDY. PRZY TAK SZEROKIM WACHLARZU OFERT NA RYNKU - VECTRA TO ... i tu zachowam kulturę wypowiedzi nie pisząc nic więcej.
    ZaletyBRAK
    WadySZCZEGÓŁY W OPISIE
    MiejscowośćWROCŁAW
  • / 2025-03-05 09:39
    Ocena: 1.25 / 5
    widać jedno że podejście do abonenta vectra jest takie że nowi abonenci z usługą smart tv 4k to abonenci premium a pozostali to tylko skarbonka bez dna której nie informuje się o planowanej zmianie w ofercie programowej stawia się przed faktem dokonanym .obsługa biura i obsługa techniczna to brak kompetencji .naciągają abonenta na usługi których nie chce żaden abonent a umowy pisane w taki sposób by abonent nie miał pola manewru jak chciałby rozwiązać umowę to straszenie karami finansowymi zapominają oni o kodeksie konsumenta i jego prawach .
    Zaletynie ma
    Wadywszystko .od obsługi biura po obsługę techniczną
    MiejscowośćKalisz
  • / 2025-03-04 22:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, nigdy więcej z nimi żadnej współpracy. Ostrzegam przed naciągaczami z infolinii, pod pretekstem przeniesienia płatności za netflixa do nich, przedłużono mi umowę internetu na kolejne 2 lata. Oczywiście nie informują o tym, a podejście tej firmy do klienta to dramat. Lawirują, kłamią , kręcą. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział o nowych warunkach .A cichy bełkot pewnie jest celowy, żeby klient nie zrozumiał w co go właśnie wrabiają. Dziwne tylko, że jak przy ostatniej rozmowie prosiłam o wyraźne przedstawienie warunków i podanie dokładnego okresu na jaki będzie zawarta umowa to Pan musiał się rozłączyć z obietnicą oddzwonienia. i do tej pory oddzwania :)
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, naciąganie klienta, wysoka cena
    MiejscowośćSzczecin
  • / 2025-03-03 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internecik tak śmiga że ja szybciej dojdę piechotą do Australii niż on zacznie działać. Polecam zawiesić dziłalność a nie wciskacie shit klientom . NIE POZDRAWIAM.
    ZaletyŻADNE
    WadyZa długo by wymieniac
    MiejscowośćElbląg
  • / 2025-02-27 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    likwidują kanał REGIO TV co zostanie na jego miejsce dodane pewnie nic .dobrze że informowanie jest a poprawy usług już nie ma .Awarie stałe nic się nie robi dział obsługi technicznej bo kompetencji nie ma .
    Zaletystabilna cenna .
    Wadywszystko .obsługa biura abonenta oraz obsługa techniczna nie ma kompetencji ani wiedzy elementarnej jedynie regułka powtarzana nic więcej .
    MiejscowośćKalisz
strona 1 z 223

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4451
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2973
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016