Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4084 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 205
  • / 2024-11-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierska. Nie chce im się paczek wozić tylko zostawiają w punkcie. Unikać jak ognia.
  • / 2024-11-18 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nieprofesjonalna, kurier poświadczył nieprawdę w systemie, iż nie było możliwości dostarczenia z powodu braku podpisu odbierającego. Domownicy w domu, monitoring potwierdza brak przybycia kuriera. Punkt odbioru zamknięty godzinę przed czasem. Brak wsparcia ze strony konsultantów, nikt nie ma kontaktu do kuriera i punktu odbioru. Nie polecam...
    ZaletyŻadnych
    WadyLekceważenie klienta, nierzetelne wykonywanie usług
  • / 2024-11-15 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie skorzystam więcej z przewoźnika UPS. Nie polecam.
    ZaletyŻadnej zalety nie widzę....
    WadyNie spotkałam się z taką ignorancja nigdy!
  • / 2024-11-13 17:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Przewinienia UPS w moim kontakcie z tą firmą można najkrócej podsumować słowami "niekompetencja" oraz "dziura informacyjna".
    Po zamówieniu paczki (fotel biurowy) otrzymałem od UPS maila z informacją o początku jej trasy, i przewidywaną datą jej dostarczenia. Dzień przed tą datą - kolejny mail, z informacją, że paczka dotrze jutro, w godzinach 10:30-14:30 (godzina nigdy nie ustalana ze mną, przy zamówieniu produktu takiego wyboru nie uświadczyłem). Termin dostawy przestawiałem na inny dzień, bo godziny dostawy nie można wybrać. Przyszedł mail o potwierdzeniu zmiany dnia dostawy, w godzinach 10:30-14:30. O godzinie 10:20 w dniu przewidywanej dostawy paczka wg trackingu nie została jeszcze wydana do doręczenia. Telefon na infolinię (trzykrotne cedzenie numeru paczki do automatu, nim mogłem nawet rozpocząć pytanie o paczkę)zaowocował informacją, że dane z trackingu niekoniecznie są zgodne z prawdą, i że wysyłane jest pytanie o moją paczkę do centrali, oraz że otrzymam telefon w sprawie w ciągu godziny-półtorej. Telefonu nie uświadczyłem. Do 14:30 paczka się nie pojawiła. Drugi telefon na infolinię dał potwierdzenie, że dziś paczki nie będzie, że odpowiedzi na pytanie nie ma, oraz przeniesienie paczki na odbiór osobisty z punktu. Dostałem maila że paczka jest do odbioru w punkcie. Na miejscu usłyszałem że jej tam nie ma, kurier nie zjechał, proszę przyjść jutro.
  • / 2024-11-07 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Błędne komunikaty w śledzeniu. 40 minut na infolinii żeby porozmawiać z konsultantem który i tak nic nie wiedział i w niczym nie pomógł. Obiecany w ciągu godziny telefon z oddziału też nie doszedł do skutku. Paczka od dwóch dni nie została dostarczona. Kurier drugiego dnia wskazał nieudaną próbę doręczenia mimo że nie rac się pojawić cały dzień był ktoś w domu.
    ZaletyZero
    WadyBrak kontaktu brak rzetelnej informacji kompletna ignorancja
  • / 2024-11-06 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z którą do tej pory miałam do czynienia. Zero kontaktu do i od kuriera, brak telefonu do oddziału, oczekiwanie na obsługę przez konsultanta niemożliwie utrudnione. Kontakt zwrotny z oddziału z zastrzeżonego numeru telefonu. Paczka w ogóle nie jest dostarczana pod adres, brak również informacji, że przesyłkę pozostawiono w punkcie. To jakieś totalne nieporozumienie. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
  • / 2024-11-05 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to jedno wielkie nieporozumienie, najgorsza firma kurierska w Polsce
    ZaletyŻadnej
    WadyMimo że czekam w domu paczkę zostawia kilka km dalej
  • / 2024-10-20 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wysłałam firmie opis zawartości paczki prezwntowej do Anglii firma wygenerowała kod nadania, kilka godzin po zostawieniu paczki w punkcie dostałam wiadomość, że paczka nie może być nadana ze względu na zawartość nasion. Upomniałam się o zwrot 107 złotych, jednak UPS odpowiedziało, że nie. U innych przewoźników nie było żadnego problemu.
  • / 2024-10-18 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kurier w Wołominie kradnie przesyłki opłacone a zaznacza ze adresat odebrał. Dno nie firma
    ZaletyŻadne
    WadyKradną oszukują
  • / 2024-10-16 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja przesyłka dotarła do odbiorcy uszkodzona!
    Ale dowiedziałam się o tym dopiero w momencie jak zaczęłam po tygodniu pytać o przesyłkę! Najpierw że dostarczona (odbiorca twierdził że nie otrzymał ) później dzwoniąc na infolinię UPS poinformowano mnie że wraca uszkodzona do mnie.
    Przez zaistniała sytuację straciłam możliwość wymiany towaru. Na pewno już nigdy nie skorzystam z usług UPS nawet jak będą one najtańsze!!!! Nie polecam też nikomu!!!!
    Zaletyniska cena
    Wadynieterminowość nierzetelność,
  • / 2024-10-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z UPS ! Przez dwa dni o żadnej godzinie podawanej przez firmę przesyłka do mnie nie dotarła nieprofesjonalnie nierzetelnie realizowane usługi. Pomimo że zapłaciłem za dostawę do domu muszę jechać do punktu i odebrać przesyłkę żeby ją w ogóle dostać
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja klienta
  • / 2024-09-28 19:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie UPS miał dla mnie dobrą opinię, bo widziałem coś takiego w reklamach. Jako jedynie jednak mieli przewóz gabarytów paczki o zwiększonej masie. Pan Kurier był bardzo miły i sprawnie razem zanieśmy moją przesyłkę. Później sam zgłosiłem przekroczenie wagi o niezaczesanej wartości. Zapłaciłem w porę i zapominałem o wszystkim. Po czym dostałem nakaz zapłaty dokowych drobnych pieniędzy. Dziwnym trafem z mojej winy zgubiłem kartkę. I dzwonie do nich w tej sprawie nie mają danych po za czasem usługi bez numeru zamówienia. Dzwoniłem to tylko przerzucali się odpowiedzialnością i jeszcze mi windykacji pisali. Zgłosiłem to ich centrali. To mi tak odpisali bardzo szybko i krótko jakby zapomnieli do dopisać "xD" na koniec, jakby obsługująca tak się bawiła cały dzień. W końcu znalazłem na swoim koncie potwierdzanie wykonania tej dopłaty. Nie polecam tej firmy
    ZaletyTerminowość, uprzejmość kuriera, dobra cena na wielkie gabaryty
    WadyAdministracja i obsługa klienta
  • / 2024-09-24 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej... Paczka z Rzymu za 20 euro kosztów kurierskich. Wysłana w poniedziałek rano z Rzymu dociera do Warszawy we wtorek rano. Przez cały wtorek kurier nie był w stanie dostarczyć mimo że w aplikacji był o 2 ulice... To jest skandal firma. Niestety nie miałem mozliwości wyboru. OMIJAĆ!
  • / 2024-09-24 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero gwiazdek!!!Najgorsza firma kurierska, z jakąkiedykolwiek miałam do czynienia. Żadnego kontaktu do kuriera, kontakt z obsługą klienta w ogole niekonkretny, a info o terminie dostarczenia przesyłki, jak powiedziała jakaś baba na infolinii: "orientacyjne". Trzeba CAŁY DZIEŃ SIEDZIEC W DOMU, BO NIE WIADOMO KIEDY ŁASKAWIE SIĘ KURIER ZJAWI!!!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM UPC
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak dostarczenia przesyłki na czas, tragiczny kontakt z infolinia
  • / 2024-09-05 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie na podjazd kuriera, aby odebrał paczki, jednak spotkałam się z ogromnym rozczarowaniem. Kurier dwukrotnie anulował podjazd, a mimo że czekałam, nikt się nie pojawił. Po telefonie na infolinię dowiedziałam się, że rzekomo kurierzy mają "stałe trasy" i dlatego już nie mogą do mnie przyjechać. Dziwi mnie, dlaczego można zamawiać kuriera z wyprzedzeniem tylko 2 godzin, skoro nie ma to żadnego znaczenia i kurier nie przyjeżdża. Zostało mi także powiedziane, że powinnam zamawiać podjazd do godziny 12, żeby kurier mógł „zaplanować odbiór” – ale na stronie internetowej można wybrać godziny odbioru aż do 17! Dlaczego więc pozwala się wybierać późniejsze godziny, skoro i tak kurier nie przyjedzie? Uważam, że system zamawiania kuriera w UPS jest nieprzejrzysty i niewygodny. Jeśli kurierzy mają stałe odbiory, firma powinna to jasno komunikować lub zablokować opcję zamówienia po określonej godzinie. To absurd, że klient ma do 12:00 wiedzieć, ile paczek chce nadać, a późniejsze zamówienia po prostu są ignorowane.
    ZaletyBRAK
  • / 2024-09-04 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska . Kurier sam sobie decyduje czy dostarczy czy nie , pomimo zamówonienia dostarczenia do domu , gość zostawia w pickup jakims sklepie bez informacji gdzie , dlaczego. Sprawdizłem monitoring nawet nie pofatygował przyjechać .
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza z mozliwych fimr
  • / 2024-08-30 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał i jak zwykle napisał że "Odbiorca nie był dostępny, aby odebrać przesyłkę". Siedziałem cały dzień w domu, poza tym mam monitoring i nie było nikogo jak zwykle!!! Nie polecam!!! Zawsze kłamią!
    ZaletyNIE MA
    WadySame wady
  • / 2024-08-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNIE NIE POLECAM! Najgorszy przewoźnik, z jakim miałam do czynienia. Moja historia z tym kurierem jest długa i skomplikowana, a skomplikowana tylko i wyłącznie z powodu UPS, który nie wie nawet, że punkty odbioru paczek, które mają na stronie i które klient może sobie wybrać(!) , tak naprawdę nie istnieją - o czym UPS NIE WIE (no hit!), a co wynikało z maili które otrzymywałam na swoją pocztę, że "ojej, jednak punkt odbioru nie istnieje" :D, po czym nawet nie zaproponują mi jako klientowi, czy dowieźć paczkę na inny adres lub do innego punktu odbioru, tylko sami stwierdzają, że zwrócą sobie paczkę do nadawcy i poinformują mnie o tym fakcie już dokonanym, że paczka jest już w drodze do nadawcy, bo generalnie punkt odbioru nie istnieje i generalnie drogi kliencie pocałuj nas w dupę. Mało tego - po złożeniu przez mnie reklamacji, przesłania screenów wszystkich maili, w których UPS sam się gubił, UPS odpowiedziało mi, że im przykro, bo mieli błąd w procesowaniu paczki, ale paczka jest zwracana do nadawcy i już nic nie mogą z tym zrobić i jeśli chcę paczkę znowu zamówić, to muszę napisać do nadawcy i w sumie to tyle, co mogą zrobić :D Pomocni, co? HIT po prostu. Ani propozycji jakiejś zniżki przy kolejnym zamówieniu paczki (chociaż w tej sytuacji to ja na miejscu tej firmy zrobiłabym wszystko, że taki klient mógl mieć tą paczkę u siebie bez ponoszenia ponownych kosztów transpotu) ani jakiejkowliek skruchy poza "przepraszamy, aleee....". NIGDY WIĘCEJ UPS!
    ZaletyHAHAHAHA dobre! Oczywiście, że brak
    WadyWypisane wyżej - cała masa wad
  • / 2024-08-24 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźniony kurier. Długość kilka godzin po tym jak było ustalone
    WadyNie polecam. Nieudacznictwo
  • / 2024-08-21 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostawy bardzo długi. Kurier nie doręcza paczki i sobie wpisuje, że odbiorcy nie było w domu a jak na złość jestem cały tydzień na urlopie i czekam na paczkę nie wychodząc z domu mając podgląd z kamery na podjazd. Brak informacji o godzinie dostarczenia paczki co nie jest nawet śmieszne ale nienormalne. W trakcie zgłaszania reklamacji chyba znają temat dlatego zadają pytanie czy dzwonek działa jakby akurat podczas przyjazdu kuriera miałby nie działać. Ta firma nie powinna istnieć w ogóle
    Zaletybrak
    Wadysame wady
strona 1 z 205

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12345
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7580
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4084
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4043
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2390
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901