strona 5 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Paulina / 2023-10-10 11:20
to biuro to jedna wielka porażka.byliśmy w Turcji, hotel Akbulut- oferta do rzeczywistości to ściema. Obsługa biura- ściema. Wywalili nas z pokoju o 12:00 i siezieliśmy jak debile w holu hotelu, czekając na transfer na lotnisko do 18:50.
linie lotnicze, jakimi się z nim leci ENTER AIR- następna tania żenada. Generalnie TUI ja już podziękuję. -
-
~Marcin P / 2023-10-07 20:03
Banda degeneratów, odwołują wycięczkę 2 dni przed wylotem "bo hotel się wtedy nie utworzy" chyba dla was sie nie otworzy idioci z TUI.
Byłem na miejscu i hotel normalnie otwarty, troglodyci z TUI sprzedali pewnie za dużo biletów i strach im było się przyznać, jeszcze próbowali wcisnąć gorszy hotel za te same pieniądze wypisując do tego jakieś idiotyczne maile "HOTEL WSPANIAŁY DLA OSÓB Z DZIEĆMI" "DUŻO ZABAWY DLA DZIECI" a co ja kur*a dzieckiem jestem? jakbym chciał pojechać do cyrku to nie kupowałbym wycieczki do grecji... nigdy więcej ani grosza nie wydam w TUI.ZaletybrakWadydebile z biura obsługi klienta odbierają smak życia -
~Ika162 / 2023-10-04 20:35
Wycieczka bez rewelacji brak kontaktu z rezydentem bo niby chory zmiana spotkania info na czacie !! Wg broszury hotel 15 min od lotniska a realnie jechaliśmy prawie h ‚ kto da większy napiwek ten pierwszy do hotelu ! Wylot 3:30 a transport z hotelu 23:35 na lotnisko czekanie na samolot z małymi dziećmi 4 h masakra !!!!! Na lotnisku w Egipcie przebierańcy w koszulkach TUI naciągają na droższe wizy zwołując ludzi do siebie ! Niedopuszczalne -
~Zbyszek / 2023-10-04 14:38
Zakupiliśmy wycieczkę z wylotem o godzinie 11 z Gdańska. Po czym jak doszło do wylotu to start był o 18:25 ,Czas dojazdu w ofercie około 100 min a w rzeczywistości ponad 200 w związku z czym w hotelu pylismy po 2 w nocy zmęczeni o głodni bo oczywiście o tej godzinie już nic nie zjemy.
W rzeczywistości wycieczka z 8 dni zrobiła się szescio dyniowa.ZaletyHotel superWadyOferta nie ma nic wspólnego z rzeczywistością -
~Nestor / 2023-10-04 07:47
Lądowanie o 0415. Pokój o 1400. Nikt podczas przedstawiania oferty o tym nawet nie wspomniał. Pani z obsługi TUI powiedziała bezczelnie że trzeba było czytać regulamin. Oczywiście trudno się z nią nie zgodzić ale dobra firma uprzedziłaby o takim fakcie i dała wybór klientowi czy ma chęć spędzić w lobby prawie 10 godzin. ZaletySzczerze mówiąc brak.WadyTotalny zlew ze strony TUI. -
~Robert / 2023-10-02 20:09
Na wycieczce do Kairu opiekun oszukuje na biletach w kasie 80 funtów u niego 150 czas pod piramidami 40 min za to w zaprzyjaźnionym sklepie z olejkami zapachowymi 2,5 godziny plus jazda w korkach słamsiw Kairu -
~Andrzej / 2023-10-02 17:18
Wykupiliśmy pobyt w 5* hotelu na Rodos, nocny przelot i transfer organizowało też TUI, nad ranem po nieprzespanej nocy z dziećmi poinformowano nas w recepcji że nie ma dla nas pok0i, mamy czekać, spaliśmy na fotelach w recepcji kilka godzin wzbudzając sensację wśród gości, to skandal że hotel wiedząc że przyjeżdżają goście "nocni" nie przygotował choćby jednego zastępczego pokoju żeby położyć dzieci. I jeszcze - nikt z recepcji nie użył słowa PRZEPRASZAMY, i jeszcze drobiazg - w ofercie były napoje bezalkoholowe przez cały pobyt w cenie, przez tydzień mimo interwencji lodówka była pusta. Byliśmy z TUI trzy razy -pierwszy, ostatni i nigdy więcej. -
~Robert / 2023-10-02 15:38
Rewelacyjne biuro podrózy, byłem z nimi drugi teraz we wrześniu 2023. Opis oferty w pełni zgodny ze stanem faktycznym na terenie hotelu, nawet było więcej niż w ofercie. Już na samym początku byłem bardzo zadowolony bo otrzymałem pokój o wyższym standardzie niż ten który rezerwowałem z dostępem do prywatnego basenu (basen tylko dla 10 pokoi, każdy pokój miał parasol i lezaki z numerem pokoju) o czym nic nie było w ofercie, mini barek uzupełniany co dziennie (2 piwa, 2 wina, 2 napoje, 2 soczki, woda mineralna), na powitanie w pokoju czekała butelka wina (dobrej jakości). Pokoje sprzątane dokłądanie co dziennie z myciem na mokro podłóg, spory wybór alkoholi importowanych w barach. Pokój był czysty. Bylem 14 dni, w 7 dniu pani sprzątajaća wymieniła nam pościel, Ośrodek hotelowy (3 hotele) w ogromnym ogrodzie. Hotelowy bus od rana do wieczora woził do najbliższej miejscowości w cenie. Rewelacja. Jedzenie wyśmienite. Serwis rewelacyjny po zgloszeniu awarii klimatyzacji w godzinę problem został usunięty. Znowu dokonałem rezerwacji tego samego Hotelu na 2024. ZaletyOferta zgodna ze stanem faktycznym. -
-
~Marek Wozniak / 2023-09-30 21:53
To są zwykli oszuści. Dwa razy lecieliśmyvz nimi i dwa razy porażka. Zaproponowali nam dwa razy po 300złotych odszkodowania przy….. zakupie kolejnej wycieczki. Ale my nie chcemy już z nimi nigdzie lecieć. Powiedzieli że to ich dobra wola a nie nasz wybór i albo bierzemy albo nic. Po prostu patologia. Tak jak wzięli się za Itakę tak też powinni i za nich. Hotele to po prostu syf kosmiczny. Jedzenie jak dla bydła. Po prostu tragedia. Okradają cię od lądowania samego rezydenci dodając po chore dwa dolary za wizę. Nigdy więcej. Wycieczki u ich rezydentów to jakieś podróże w kosmos. Te same wycieczki u innych lokalnych biur bywają i 200% tańsze!!! Ostrzegają że lokalni nie mają ubezpieczeń i są niebezpieczni a tymczasem finalnie wszyscy podróżują tym samym autokarem na tych samych zasadach z tą różnicą ze są wkurzeni do granic absurdu bo przepłacili czasami i trzy razy. Tak w ogóle to kolejne nasze wczasy będą tylko i wyłącznie na prywatnych apartamentach. Byliśmy w Egipcie spróbować ostatnio Sahl Hasheesh. Piękny penthouse super obsługa z odbiorami i odwożeniem na lotnisko. Lokalne biuro podróży i organizator wycieczek po polsku za śmieszne pieniądze. Krótkie wakacje w porównaniu do złodziei wyszły ponad polowe taniej. Ale co najważniejsze bez stresu. ZaletyŻadnych.WadyIstnienie tego tworu to jedna wielka wada. Kontrola marszałkowska to fikcja. -
~AnetaM / 2023-09-30 16:18
Byłam po raz kolejny na Dominikanie z TUI , nie ma opiekuna, tylko czat. Przedstawiciel czeka przy lotnisku, aby wysłać Cię taxi do hotelu. Dostałam na czat informacje , ze przyjedzie po mnie transfer na lotnisko. Wszyscy już wiedzieli, ze nie ma lotu a TUI oczywiście nic nie wie, nie informuje klientów. Z lotniska wywieźli nas do jakiegoś hotelu, masakra! Pomimo zgłoszenia na czat nikt nie potrafił mi wyjaśnić , pomóc, pytałam co dalej. Rozumiem , ze to linia lotnicza jest winna. Ja podpisałam umowę z biurem podróży TUI a nie z lina lotniczą. Poradziłam sobie sama, bo znam Punta Cana . Pytam za co TUI bierze pieniądze, jak ma gdzieś klientów. A jak ktoś jest pierwszy raz, albo są starsze osoby, nie znają języka ? Kupują przez biuro bo chcą mieć poczucie bezpieczeństwa. To nie jest to TUI co było kiedyś. Jak macie wybór wybierzcie innego organizatora wycieczki. Po 30 godzinach wróciłam do domu i dalej nie otrzymałam odpowiedzi od TUI. ZaletyBrakWadyKlient nie ma poczucia bezpieczeństwa, rozmawiasz z osoba z czatu, która nic nie wie , tylko przesyła rozporządzenie. Nie dotrzymuje warunków umowy. -
~Arek / 2023-09-28 23:11
Straciliśmy dwa dni pobytu w Meksyku. W skrócie : Tui daje 45 min. Na przesiadkę podczas transferu. Jak samolot się spóźni i nie zdążycie na drugi to biuro nie bierze na siebie odpowiedzialności. Po przylocie pokoje inne niż w umówię. Po naszej interwencji zmienione na następny dzień … i co biuro napisało, że zmienili nam pokoje w rozsądnym terminie i nie poczuwają się do winy. Dno, nigdy więcej z tym biurem nie polecę. Zmarnowali mi wczasy życia . ZaletyBrakWadyJesteś zdany sam na siebie podczas podróży. Zapłaciłeś to spadaj. -
~Emil / 2023-09-28 21:16
Opis skrócony: Egipt, Safaga. TUI skutecznie zepsuło naszą podróż poślubną. Klimatyzacja w pokoju nie działała. Balkon był obsrany przez gołębie. Za każdym zgłoszeniem podczas wypoczynku musieliśmy opisywać sprawę od nowa, bo obsługiwał nas zupełnie nowy konsultant (nawet na czacie!). Po naszym trzecim zgłoszeniu zostalismy ignorowani. Nie przespaliśmy 5(sic!) z 7 nocy. Pogryzieni przez komary, umyci w brązowej wodzie próbowlismy dochodzić praw reklamacją. Na darmo. TUI ma was w dupie ;) Nie dajcie się zwabić.
Opis pełny:
Jeżeli myślisz o wyborze TUI, to przeczytaj tę opnię. Następnie zrezygnuj z usług TUI i oszczędź sobie niedogodności (poparte dowodami!).
Była to nasza podróż poślubna.
Balkon naszego pokoju w Hotelu w okolicy Safaga był pokryty ptasimi odchodami. Otrzymaliśmy nowy pokój, kontakt z konsultantem TUI okazał się skuteczny.
Nowy pokój, bez balkonu, odchody ptactwa po prostu oklejały ściany na zewnątrz okna, jak pokazano na załączonym zdjęciu. No cóż, może taki urok hotelu, nie robiliśmy z tego problemu. Jesteśmy na przeciwnym końcu od roszczeniowych klientów.
Okazało się, że klimatyzacja w nowym pokoju nie działa. Mimo wielokrotnych zgłoszeń, klimatyzacja nie została naprawiona do końca naszego pobytu. Przy temperaturze 37 stopni Celciusza w dzień, brak klimatyzacji oznaczał brak możliwości normalnego snu. Otworzyliśmy okna i natychmiast zostaliśmy dotkliwie pogryzieni przez komary w ilości znacznej. Nie przespaliśmy 5 (sic!) z 7 nocy.
Robactwo chodziło po prześcieradle (zdjęcie). Kolejnego dnia zabrakło wody, a po jej przywróceniu już do końca naszego pobytu leciała woda o zabarwieniu lekko-brązowym.
Teraz meritum naszej opinii: każdym razem gdy zgłaszaliśmy którykolwiek z problemów wspomnianych powyżej przez chat/telefon, obsługiwał nas inny asystent, dlatego musieliśmy opisywać sytuację od początku oraz odpowiadać wkoło na te same pytania. Znakomita część naszego 'wypoczynku' spędziliśmy czatując z obsługą TUI. Początkowo TUI nie zupełnie zignorowało nasze prośby o naprawę klimatyzacji. Podobno pojawili naprawiacze klimatyzacji, lecz okazali się nieskuteczni. Po pewnym czasie TUI zaczeło nas ignorować, a problem pozostawał. Mieliśmy zerową radość z dobrodziejstw Egiptu w momencie krytycznej deprawacji snu.
Dodatkowo nasza wycieczka fakultatywna wykupiona u lokalnego rezydenta TUI nie doszła do skutktu, bo cytując 'rózne hotele mają rózne strefy czasowe, dlatego Wasz autobus przyjechał 75 min przed czasem obowiązującym urzędowo w Egipcie' - bardziej kreatywnego kłamstwa nie słyszeliśmy od lat.
Dla możliwej obiektywności tej opinii informuję, że dobę przed zakończeniem naszego pobytu zaoferowano nam kolejną zmianę pokoju. My, wykończeni, z pełnym bałaganem, gorączką po pogryzieniach, uznaliśmy że jedna noc nic już nie zmieni skoro lecimy w południe następnego dnia, a pakowanie i rozpakowywanie do kilka godzin pracy, w czasie naszych wymarzonych wakacji z TUI.
TUI odrzuciło naszą reklamację złożoną po przyjeździe do kraju, odpowiadając w typowy sposób templatem, jaką dostają chyba wszycy. Sądy nie stoją po stronie klientów, rozprawy trwają latami - witamy w Polsce :D.
Dlatego właśnie do końca istnienia tego biura będziemy informować potencjalnych klientów biura, zgodnie z prawdą, o zaniedbaniach i braku szacunku do klienta ze strony biura.
Nie twierdzimy, ze pozostałe biura są lepsze. Po prostu TUI reprezentuje poziom mizerny ;)
ZaletyJedzenie pyszneWadyKlimatyzacja, obsrane okna i balkony -
~Bogusłąw / 2023-09-28 21:03
Byliśmy wraz żona od 19.09 do 26.09 w Turcji wraz z Tui. Chociaż prawda jest taka, że ja byłem a Tiu nie. Opieka, o której pisze Tiu to po prostu farsa. Opieka 24/7 w na czacie w Turcji, w której trzeba wykupić dodatkowo dostęp do internetu, w którym rozmowa za jedną min kosztuje 4.15 w obie strony jest żadna. Po pierwsze w hotelu, którym mieszkaliśmy City Hill w Turcji dostęp do darmowego internetu poprzez Wi-Fi było znikomy. W ofercie przeczytałem, że "opieka" biura będzie, Na miejscu okazało się, że opieka tak, ale online. Jeśli dostęp do Wi-Fi jest raz na trzy dni to jak można napisać, że jest 24/7? Przedstawiciel firmy był tylko po to, żeby zaproponować wycieczki płatne, następnie tylko online. Po przyjeździe okazało się, że brakuje nam pościeli nie ma czym się przykry. Napisałem po pomoc biura 24/7 okazało się, że nikt z biura nie może połączyć się z recepcją hotelu, na której sprawdzałem siedziały 2 osoby, Wszyscy w biurze uważają, że uczestnik zna język tureckj albo angielski W związku z brakiem kontaktu z recepcją poszedłem sprawdzi, czy nikogo nie ma okazało się, że siedziały tam dwie osoby, które oznajmiły, że nikt z biura do nich nie dzwonił. Więc wiec kto kłamie? " Opieka" to jest coś, na co mam inne zdanie niż biuro Tui. Podczas powrotu do Polski na lotnisku w Izmirze okazało się, że tylko osoby z tego biura w liczbie 16 nie mogą dostać się na samolot, czyli dokonać bukowania biletu na odlot w firmy enter. com, w którym firma Tui wyczarterowała lot. Osoby, które odprawiały około 200 Polaków, ponieważ lot wyczarterowało biuro Coral , które zadbało jak należy o swoich klientów, osoby odprawiające nas w 3 okienkach nie znały języka polskiego, jedynie turecki ewentualnie niemiecki sic!!! Nikogo z biura nie obchodziło czy my odlecimy, czy nie. Żadnej informacji z biura TUI , a osoby, które nas odprawiały i bukowały bilety, stwierdziły, że nie ma nas na liście pasażerów i one nie widzą, dlaczego i mamy czekać. Czekanie trwało 50 min !!!!! Nie wiem, czy ktoś z Państwa kiedyś czekał bezradny na lotnisku w państwie poza Unią europejska? Nie wiesz, czy masz próbować rezerwować lot na inny samolot? Szukać noclegu? Bo przecież w biurze jak do nich dzwonisz, jest 5 numerów, z których żaden nie pomoże na twoje problemy? Już Cię nie ma w systemie, możesz złożyć skargę, ale nie dzisiaj dopiero po 2 dniach od przylotu sic!!! Czat 24/7 nie odpowiada, bo już nie jesteś uczestnikiem:((( Wykonałem telefon do córki, za co oczekuję zwrotu pieniędzy od TUI i za sms też. Dopiero ta interwencja pomogła Córka skontaktowała się z biurem Tui i osoba z biura zainteresowała się w ogóle naszym problemem na godzinę przed odlotem. ( na lotnisku byliśmy 2.5 godziny przed odlotem) zostaliśmy odprawieni. Było to spowodowane tym, co ustaliłem później, że nikt z biura nie miał o tym pojęcia!!!/ Myślę, że to, że zadzwoniłem do Polski do córki prosząc o pomoc masakr!!!!a nie można liczyć na pomoc biura mając na uwadze fakt, że płacisz za minute niechciane rozmowy 4,15 zł, ponieważ dzwoniąc do Tui usłyszałem 5 informacji, które odsyłały mnie do kolejnych osób przez 15 minut, minut. Nie interesują mnie wymówki biura, że to ni ich wina Zapłaciłem ponad 5 tysięcy za pobyt dwóch osób do biura TUI, wiec jeśli ktokolwiek dla mnie zawinił to biuro Tui i nie chcę słyszeć, że ktoś inny zawinił. Oczekuje przeprosin zwrotu pieniędzy z nerwy, stres i brak opieki przez biuro i połączenia telefonicznie i smesowe z córką, ponieważ były to połączenia wymuszone sytuacją, za którą odpowiada tylko i wyłącznie biuro TUi . ZaletybrakWadyjak wyżej -
~Norpie / 2023-09-26 16:45
Brak słów. Najgorsze wakacje jakie przeżyliśmy. Korfu 2023.Wszystko nie tak. Przelot 8 godzin. Hotel ok tylko dla nas najgorsze miejsca. Wycieczki fakultatywne odwołane parę godzin przed wyjazdem. Po reklamacji bezpośrednio w tui, radźcie sobie sami od nas nic nie dostaniecie. Najgorsze biuro w historii nigdy więcej. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Angelika / 2023-09-25 22:47
Wyjazd do Turcji sierpień 2023. Od poczatku porażka. Wykupione miejsca w samolocie a przy odprawie okazuje sie, ze brakuje 1 i osoba leci gdzies na koniec samolotu...Porazka. na powrocie to samo, mnóstwo email i udało sie odzyskac oplcone miejsce. Docelowo w samolocie i tak dostajemy inne miejsca... Zlozona reklamacja do biura i zero odzewu...
Sam pobyt w porządku, hotel z dobrym jedzeniem, sprzatanie pokoju srednie alendo przezycia, widok na morze okazal sie jak zazwyczaj bujdą...
Calosciowo wypad oceniam średnio a sporo podróżuje. To ostatni raz z zakupem w biurze stacjonarnie z tui pewnie tez.ZaletyPogoda za granica, jedzenie, obsluga hoteluWadySlaba obsluga biura, slaba obsluga po pobycie, brak odpowiedzi na reklamacje, -
~Ewa / 2023-09-24 20:11
Wyjazd z TUI na Djerna 14 wrzesien 2023 Hotel Club Calimera Yayti Beach. Co do hotelu brak zastrzeżeń czysto smacznie. Jedynie okolica beznadziejna za hotelem tylko pustynia i brud . Po wyjściu z hotelu jedynie do zwiedzenia farma krokodyli ciekawe, polecam około 16 godz jest karmienie, do zwiedzania muzeum i skansen wszystko w jednym. Powyjsciu z hotelu na prawo jeden sklep około 10 min drogi na rondzie w lewo do farmy krokodyli około 10 min .Wycieczki z TUI beznadziejne błędne info o czasie trwania wycieczki miała być 8 godz trwala 14 godz jazda autobusem .
Zwiedzanie 1 godz a reszta to jazda autobusem . Gwiezdne wojny , jazda wielbłądami o gaj oliwny jakąś nędzna chata . Wszystkie po 5 min i biegutkiem do autobusu ŻENADA , lepiej kupić przejazdzke na wielbłądzie na plaży .ZaletyHotelWadyBłędne informacje o wycieczkach . Pracownik z TUI rezydent info na spotkaniu o wycieczkach tylko w języku angielskim. -
-
~Turystka / 2023-09-22 09:43
Wakacje w Turcji hotel Big Blue Sky bardzo dobra organizacja, hotel super czysto, bardzo dobre jedzenie, miła obsługa w hotelu i na plaży. Przepiękny widok z tarasu w Restauracji na 7 piętrze i ciekawe wieczorne atrakcje dla turystów. Wycieczki fakultatywne super. Gorąco polecam już teraz chętnie bym tam wróciła.
W hotelu przy zakupie sejfu leżaki na plaży za darmo, korzystniej niż płacić codziennie 4 euro. Pani w Tui nie wie, że jest taka możliwość.Zaletyczysto, miła obsługaWadybrak -
~Anna / 2023-09-17 19:15
Byliśmy teraz,we wrześniu na wycieczce całodniowej na Majorce do Port Soller i klasztoru Lluc, autobusem, statkiem, tramwajem i pociągiem. Super sprawa gdy można zwiedzić tak duży region wyspy. Nasz przewodnik,Marcin zaopiekował się nami super. Otrzymaliśmy mnóstwo ciekawych informacji i co bardzo było miłe przekazanych z dużą kulturą.
Jeszcze dodać trzeba, iż wszystkie punkty programu były wykonane we właściwym czasie, a tak naprawdę, co do minuty. Polecamy gorąco.Dziękujemy Marcinie i TUI. -
~Daniel / 2023-09-17 18:38
Ostrzegam przed sprzedawanymi wycieczkami fakultatywnymi na CYPR . Z Pafos do stolicy po Tureckiej stronie . Caly dzień w autokarze i prawie nic nie zobaczyliśmy . Obiad poniżej krytyki , przewodniczka skutecznie obrzydziła stosunek do strony Tureckiej . Pieniądze wyrzucone w błoto . Zmarnowany dzień z o tak krótkiego pobytu . ZaletyBrakWadyA-z -
~Krzysztof / 2023-09-17 12:53
Sprzedaz wycieczki jednodniowej na Santorini przez rezydenta. Pomimo zapewnien że na Santorini bezie czas na zwiedzanie miasteczka przez 6 godzin i kąpieli w ciepłych źródłach. Czas pobytu na Santorini ograniczył się do 4 4 godzin pobytu na wyspie w tym 1.5 godziny śledziliśmy w autokarach. Nie było czasu nawet zhesc posiłku na wyspie. Czas zwiedzania miasteczka 1.6h . Pomimo exstra zapewnień że Czas zwiedzania to 6h. Wycieczka masakra. Będziemy reklamować.Nue dostaliśmy tego za ci zaplacilismy Zalety18 h w greckich środkach transportu . Wspueranue finansowo TUI i greckich przewoźnikówWadyOszustwo
strona 5 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »