Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 928 opinii

2.15 / 5

  • Oferta
    2.48
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2024-07-01 12:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam biura podróży TUI, w dniu powrotu nie został zapewniony nam transfer z hotelu na lotnisko, dodam że opcja ta jest dodatkowo płatna .Biuro z problemem zostawiło nas samych sobie , a teraz nie chce zwrócić środków pieniężnych za nie wykonanie usługi transferu, kpina jakich mało. Wszystkich z państwa przestrzegam przed tym biurem , omijajcie z daleka szkoda czasu i nerwów, ja byłem stałym klientem od przeszło 6 lat i co mi z tego zaufania którym obdarzyłem biuro przyszło. Pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, klient się nie liczy
  • ~K / 2024-06-26 15:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeżeli decydujesz się na wakacje to omijaj TUI szerokim łukiem! W dniu wczorajszym zakupiliśmy wakacje przez stronę TUI.pl, pieniądze zapłacone od razu, ściągnięte z konta, wiadomość po wpłacie: Gratulacje, Twoja rezerwacja została potwierdzona. Po kilku minutach mail od TUI, z informacją, że : "Wystąpił problemy techniczne i rezerwacja nie została założona. W sprawie skontaktuje się z Państwem nasz konsultant". Pieniądze wpłacone, wakacji nie ma! Po kilkudziesięciu rozmowach z konsultantami okazało się, że pieniądze zostaną zwrócone do...14 dni. Można złożyć reklamację, czas rozpatrywania do...45 dni. Zaproponowano też możliwość wybrania innej wycieczki z oferty, natomiast w "cudowny" sposób oferowane przez konsultanta wycieczki z minuty na minutę potrafiły podrożeć o kilkaset złotych! Sprawa zgłoszona do UOKiK, okazuje się, że firma TUI w takim przypadku powinna niezwłocznie zwrócić pieniądze bo w przypadku jakichkolwiek problemów technicznych nie obowiązuje regulaminowe 14 dni na zwrot środków. Dobrą praktyką jest też zaproponowanie rabatu dla klientów na inne wycieczki z oferty. Sprawa jest rozwojowa, na tę chwilę nie mamy ani pieniędzy ani zarezerwowanej wycieczki a urlop ucieka...
    Zaletyładne zdjęcia i opis oferty
    WadyInfolinia to dno i kupa mułu, wszystko do załatwienia mailowo, zero propozycji rozwiązania problemu i zrozumienia w zaistniałej sytuacji!
  • ~Natalia / 2024-06-25 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasze doświadczenie z TUI było bardzo złe. Zmienili hotel na trzy dni przed wylotem, mimo że zależało nam na piaszczystej plaży. Na miejscu była żwirowa plaża z kamieniami, co było niebezpieczne dla mojej ciężarnej żony. Hotel miał wiele schodów, co było dodatkowym problemem. Zostawiliśmy plecak w autobusie, a TUI nie miało kontaktu do swoich autobusów i nie zapewniło lokalnego przedstawiciela. Obsługa klienta była niegrzeczna i niepomocna.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe TUI, ich serwis, podejdźcie do klienta
  • ~Olka / 2024-06-24 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Miejscowość Bali na Krecie, hotel Sunset Bali. Piękny, zadbany, na wysokim poziomie; opieka i zainteresowanie turystami super, infrastruktura hotelowa super, pokój z zejściem do basenu z tarasu - super, jedzenie dobre, okolica typowo wakacyjna port, 5 plaż - przepięknie.
    ZaletyTui - wszystko bez zastrzeżeń, pobyt, transfery, wykupiona wycieczka. Na czas i zawsze w kontakcie.
    WadyBrak. Tylko za krótkie wakacje:-)
  • ~agat / 2024-06-20 22:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem akurat w hotelu locanda beach na zakhyntos. Nie duży hotel czysty 4 gwiazdkowy. I na tym koniec dobrych informacji. Wyżywienie paskudne nie smaczne z owoców dostajemy jabłka krojone na ósemki arbuz też krojony na malutkie kawałki. Woda ma posmak słony nie da się pić ani kawy ani herbaty. Kupujemy w pociskiem makecie zgrzewki wody. Dozywiamy się na mieście. TEN HOTEL TO PORAZKA NIE POLECAM
    ZaletyCzystość, przy morzu.
    WadyWyżywienie
  • ~Japs / 2024-06-16 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Latam z TUI już jakiś czas i jeszcze się nie zawiodłam z czego bardzo się cieszę
    ZaletyWszystko na tak
    WadyNie ma
  • ~Turysta / 2024-06-15 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety jestem rozczarowany biurem Tui.
    Podczas zakupu w biurze Pani ładnie zachwalała że można w aplikacji zamówić sobie wcześniej wybrana wycieczkę fakultatywną bo będzie taniej niż po przylocie. Jak się okazało dziwnym trafem żadne wycieczki nie były dostępne. Po prostu nie było możliwości zakupu. Dodam że wyjazd wykupiony prawie pół roku wczesniej.
    Teraz o pobycie.
    Po wylądowaniu Pani z biura Tui jak szybko wpadła do autokaru tak szybko z niego wyskoczyła. Na odczepnego podała informacje że autokar jedzie do tych hoteli i koniec. Jednym słowem nara ludzie bawcie się, nie mam dla was czasu.
    W hotelu kolejna niemiła sytuacja mianowicie w miejscu gdzie były informacje z różnych biur podróży odnośnie wycieczek itd u nas w biurze TUI informacje tylko po angielsku trochę lipa skoro przyjeżdżają Polacy bo nie każdy musi znać angielski no ale dobra mniejsza o to. Ogólnie u innych touroperatorów były informacje po polsku i po angielsku nawet była podana godzina i data wylotu w przypadku TUI nic, cisza, echo. Dowiedziałem się że wszystko w aplikacji i tyle. A jak ktoś by miał np problem z internetem albo zepsuł by mu się telefon, to jak taka osoba ma się dowiedzieć o której jest wylot?
    Teraz tak transfer na lotnisko (wylot do Polski) wchodzi przedstawiciel z Tui do autokaru i oczywiście przekazuje informacje po angielsku, który nr lotu gdzie się udać itd. a dlaczego nie po polsku? Gdzie była rezydentka polka w tym czasie? Równie dobrze mógł ktoś wejść i przekazać te informacje np po szwedzku a czemu nie.
    Pierwszy raz spotkałem się z takim potraktowaniem ze strony biura podróży.
    Nie polecam tego biura.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa podróżnego. Kiepski kontakt z rezydentem. Brak informacji odnośnie wylotu.
  • ~Krystian / 2024-06-09 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    "Witam. Wczasy w Algarve 6 czerwiec do 17 czerwiec 2024 .W styczniu 2024 wykupiłem z TUI Polska 3 wycieczki fakultatywne na 8 czerwca 2024 do Faro, Olhao i Tavira , na 9 czerwca 2024 do Lagos, Sagres i przylądek i na 14 czerwca 2024 do Lizbony. Wycieczki z TUI są droższe od innych biur, ale wykupiłem bo przewodnik w każdej z tych wycieczek miał być w języku polskim. 2 tygodnie przed wycieczką do Lagos zmienili datę wycieczki na 11 czerwca 2024 i ja na to się zgodziłem. Później 6 czerwca przysłali mi email że ta wycieczka odbędzie się w języku angielskim i jak chce to mogą mi anulować i oddać pieniądze. Następnie 7 czerwca przysłali mi e-maila że wycieczka do Faro 8 czerwca może być tylko w języku angielskim ( dzień przed wycieczką ) DRAMAT. I też przysłali czy chce zostawić czy anulować . Tylko z innych biur wycieczki w tym terminie były zarezerwowane. Pewnie tak samo zrobią w przypadku wycieczki do Lizbony i zmienią na język angielski. Dlatego nie polecam i ostrzegam przed kupnem wycieczek fakultatywnych przez biuro TUI . Banda oszustów . Dużo podróżuje ale coś takiego pierwszy raz doświadczam . Po prostu ludzi mają w du..e !!!!!!!!!!!! NIGDY WIECEJ TUI POLSKA !!!!!!!!!!!! OSZUŚCI !!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyDrogo i oszustwo
  • ~Marta / 2024-06-07 21:52
    Ocena: 5.00 / 5
    To były najpiękniejsze wakacje. Pan Szymon jest najlepszy. Profesjonalizm na najwyższym poziomie! Idealnie trafił w nasz gust. Hotel pięknie położony, spokój, cisza, przepiękne widoki z balkonu. Do tego wyjazdu mieliśmy zasadę że nie jeździmy dwa razy w to samo miejsce...to zmieniło się po powrocie. Mamy już rezerwację na następny rok. Panie Szymonie! You are simply the best!Dziękujemy z całego serca i do zobaczenia.
    ZaletyWszystko było perfect????
    Wadyżadnych
  • ~Roman / 2024-06-04 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta, wbrew temu co się później okazało, była jednym wielkim oszustwem!!! Wyjazd o 02.30 niedzielę powrót o 23.50 w następną niedzielę, w rzeczywistości na dwa dni przed odlotem przełożono wylot na 20.30 a że samolot się dodatkowo opóźnił opóźnił to w Palma de Mallorca wylądowaliśmy w poniedziałek, gdyby tego było mało to nawalił autobus transferowy TUI i w hotelu znaleźliśmy się około 05,00 w poniedziałek. Oczywiście biuro TUI nie bierze żadnej odpowiedzialności, bo wylecieliśmy przed północą, a że w ofercie była prawie doba różnicy to mogliśmy na dwa dni przed wylotem zrezygnować, tak poinformowała pani z biura w Warszawie. Dodatkowo zero kontaktu z rezydentem. Ale najlepsze na koniec- w dniu wylotu musieliśmy oddać opaski o 12.00 a wiązało się to z opuszczeniem hotelu i pozbawieniem all inclusiv, czyli jedzenia i picia do 23.55. W rzeczywistości oferta była na 8 dni i 7 nocy, co nas zachęciło do skorzystania, a wyszło 6 dni i 6 nocy bo ostatni dzień musieliśmy koczować na własny koszt. Próbowałem zareklamować ale formularz nie chce przyjąć reklamacji twierdząc, że jestem jeszcze na wakacjach, a kontakt z biurem TUI to rozmowa z bootem, w jednym przypadku konsultantka zaproponował w ramach rekompensaty voucher po 75 zł na przyszłoroczny wyjazd z ich biurem, kpina, nigdy więcej, ani ja, ani moja rodzina nie skorzystamy z TUI!!!!!
  • ~Halina / 2024-06-03 23:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety wycieczka odwołana w ostatniej chwili mimo tego że rano był doradca tui na miejscu, pytaliśmy go jeszcze o konkretną wycieczkę objazdowa na następny dzień i słowem nie zajaknal że może warto by się było przepisać na inną bo ta się nie odbędzie z powodu za małej ilości osób. Dowiedzieliśmy się po południu jak już niczego nie można było w zamian zamówić.
    Udało nam się u konkurencji w Itace bez problemu załapać na wycieczkę.
    Aplikacja to niestety nieśmieszny żart. Długo się ładuje. Trzeba ileś razy odświeżać. Jeżeli w hotelu będziecie mieli słabe WiFi albo przerywany internet a swojego brak to życzę powodzenia.
    Czat na którym pojawiają się automatyczne formułki a na każde pytanie odpowiada ktoś inny, pytają np o nr rezerwacji wycieczki co mają widoczne na pewno bo są przypisane do konta...
    Do dziś nie wiem jak odzyskać te kasę bo jedna osoba na czacie napisała że do 7 dni zwrócą a druga że trzeba się z kimś kontaktować ale nie wiadomo z kim i jak to zrobić bo na czacie są automatyczne odpowiedzi czy jesteśmy zadowoleni z obsługi...
    WadyZa późne informowanie o odwołaniu wycieczki
    Brak dobrej komunikacji na czacie
  • ~Rafels / 2024-06-03 11:39
    Ocena: 2.67 / 5
    TUI to tragedia. Kontakt podczas wyjazdu z ich przedstawicielem praktycznie nie możliwy. Infolinia żyje własnym życiem tzn. kupić wycieczkę TAK, ale już załatwić problem w czasie jej trwania NIE. Czat generalnie to jakiś boot, który odpowiada zapisanymi formułkami. Na lotnisku docelowym przedstawiciel TUI (Polak) skacze wokół turystów z Niemiec i wszystko mówi w ich języku i z wielką łaską odpowiada po polsku. Wycieczka fakultatywna odwołana w ostatniej chwili i w zamian nic do zaoferowania... jak chcesz to sobie radź sam. W hotelu nie ma nawet żadnego segregatora z informacjami o hotelu, destynacji w języku polskim... wszystko przez czat TUI, który co chwilę przestaje działać. Po kilku próbach łączenia człowiek ma dosyć. Na koniec dodatkowa atrakcja na lotnisku - pomimo wykupionej rezerwacji miejsc w samolocie nie otrzymaliśmy ich. Po kilku próbach połączenia z infolinią usłyszeliśmy, że możemy złożyć reklamację po przylocie...super. Najciekawsze jest to, że turyści z Niemiec mają zapewnioną opiekę przez przedstawiciela TUI na miejscu. Ewidentnie jesteśmy dla nich klientami 5 kategorii. Generalnie nigdy więcej TUI.
  • ~Jakub / 2024-05-31 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z biurem przed i po okresie wycieczki ZEROWY. Infolinie tylko po to aby złożyć reklamację i zapłacić NIC WIĘCEJ. Proszę emailowo 6 raz o wystawienie faktury mimo że mineło ponad 20 dni od zakończenia usługi. OSTATNI RAZ Z TUI. Oferta również bez szału, rezydenta na oczy nie widziałem.
  • ~Gosia / 2024-05-25 19:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Hotel ramada w kusadasi. idealne miejsce na wypoczynek-czystość, doskonałe jedzenie ,obsługa na medal, wysoka dbałość o klienta. Oferują Spa ,rozrywki. wróciłam i jestem zadowolona z pobytu
    Zaletywysoka jakość obsługi ,recepcja przyjazna. człowiek czuje się tu gościem
    Wadybrak
  • ~LOL / 2024-05-22 12:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze nie wyjechaliśmy a już nas oszukano. Miła obsługa zakończyła się w momencie wpłaty pieniędzy. Z uwagi na uwarunkowania zdrowotne, wybraliśmy ofertę z porannym wylotem. Zarezerwowaliśmy i opłacili miejsca na dany lot. Nie przeszkadzało to Tui, zmienić lot z porannego na nocny, zmieniając przewoźnika, za nic mając zrobioną rezerwację. Oczywiście na zmieniony lot rezerwacji nie uwzględniono. W ofercie zagwarantowano 14 noclegów, po zmianie wylotu, przyjazd do hotelu zaplanowany jest w godzinach rannych, więc pozostaje tylko 13 noclegów. Latamy już od wielu lat, i zmiana godziny wylotu nie jest mi obca. Nie miałbym uwag o opóźnienie o 2-3 godziny. Zawsze może się coś wydarzyć z przyczyn technicznych. Ale planowa zmiana o 12 godzin, bez poinformowania klientów, mimo zrobionej rezerwacji miejsc, jest delikatnie mówiąc nieprofesjonalne i lepiej nie mieć z takimi "fachowcami" doczynienia. TUI wybraliśmy po raz pierwszy za namową kolegi, teraz wiem że po raz ostatni. Biuo TUI w Wola Park Warszawa.
    Zaletymoże jakieś będą?
    Wadypoziom obsługi jak w głębokim PRL, co innego w ofercie, co innego faktycznie. Samolot nie wiadomo kiedy przyleci z jakich linii i czy w ogóle będzie?
  • ~Magdalena / 2024-05-16 22:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura tui podczas składania reklamacji @ zdążyłam wrócić z urlopu a konkretniej odpowiedzi do dziś nie otrzymałam swoich klientów traktują jak zło konieczne nigdy więcej wakacji z tui. Konsultanci zero kompetencji.
  • ~Rob / 2024-05-14 20:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno, naciąganie klientów III. Nie kupujcie wakacji w TUI!!!!! Musiałem pokryć koszty dodatkowego hotelu i 7-dniowego pobytu w innym hotelu, bo docelowy hotel na który miałem umowę z TUI nie miał miejsc (brak rezerwacji!!!) - w sumie zapłaciłem podwójnie, łącznie dobrze ponad 10 000 zł/
    Teraz odrzucili moja reklamację i nie chcą mi zwrócić kosztów pobytu ani rekompensaty (uwierzycie w to????)
    Sprawę kieruję do sądu. I wszystkim którrzy mają problem z TUI proponuję to samo - tylko w ten sposób doprowadizmy wspólnie do upadłości "turystycznych oszustów", którzy w Polsce czują się kompletnie bezkarni
    Zaletybrak
  • ~marcin / 2024-05-11 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze biuro podróży byłem w kwiecień maj na Cyprze 64079360 dostałem pokój bez prądu popsuta instalacja czekałem na zmianę pokoju 3 godziny wreszcie sam dopłaciłem i dostałem pokój z lepszym standardem co się okazało Tui się wypięło na mnie według nich powinienem spać w recepcji przyleciałem na wczasy a nie zmieniać pokoje co dwa dni zresztą pokój za który dopłaciłem był zalany z góry śmierdziało ale zostałem bo już nie miałem sił na zmiany

    oni tylko odpisują ze bardzo im przykro cwaniaki i tyle uważajcie na to biuro bo wykorzystują po powrocie złożyłem reklamacje na którą odpisali ze nie zasadna przekazałem sprawę pomocnikowi zobaczymy jak się skoczy

    po podróży miałem spać w recepcji
    Zaletyżadne
    Wadybezczelni
  • ~Joanna / 2024-05-08 14:36
    Ocena: 4.33 / 5
    Chciałbym serdecznie podziękować naszej rezydentce w Turcji w regionie Okulcalar za jej nieocenioną pomoc i profesjonalizm. Jej zaangażowanie i gotowość do niesienia wsparcia w trudnych momentach są naprawdę godne podziwu. Dzięki jej wsparciu udało się nam szybko rozwiązać problem i otrzymaliśmy rekompensatę od hotelu w postaci wydłużenia zakwaterowania w hotelu, co znacznie wpłynęło na nasz komfort Jej kompetencje i ciepłe podejście do ludzi sprawiają, że jest nie tylko świetnym specjalistą, ale także cennym członkiem. Jesteśmy bardzo wdzięczni za jej pomoc.
    Zaletypokoje codziennie sprzątane, różnorodność jedzenia duża
    Wadybrak owoców morza w hotelu, jedzenie często zimne
  • ~Damian / 2024-04-28 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tui-oszuści. Dotyczy wyjazdu do Marasa Alam.
    Przed samym wylotem skrócono nam czas pobytu o bagatela 23h, co w praktyce przełożyło się na 2 dni wypoczynku.
    Tylko że te oferowane wcześniej dogodne godziny wpłynęły na wybór tej imprezy.
    Nie dość tego na miejscu okazało się, że mamy do dyspozycji 3 posiłki zamiast all inclusive.
    W pierwszym przypadku nie uwzględniono reklamacji, ponieważ zmieściliśmy się w dacie. W drugim przypadku zgłoszenie miało nastąpić w czasie trwania imprezy turystycznej, a nie po. Czujecie to mowa jest o Egipcie !!!
    Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam przed TUI!!!!!!!!
    WadyZero empatii w stosunku do klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907