Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 215 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.56
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Margolica / 2019-02-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu bradzo często nawet w niedzielę nie potrafią naprawić porażka jak macie awaie to chociaż poinformujcie
    ZaletyBrak slow
    WadyBrak zalet
  • ~tmq / 2019-02-10 14:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Oferta na papierze ok, cena/prędkość też ale niezawodność połączenia leży. Co tydzień nawet kilkugodzinne braki połączenia z internetem :(
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Joannna78 / 2019-02-07 20:04
    Ocena: 4.75 / 5
    Korzystam od wielu lat. Nie pamiętam kiedy coś nie działało. Widzę negatywne opinie ale ja ich nie podzielam.
    ZaletyZmiana prędkości w trakcie umowy. Faktura.
  • ~anon / 2019-02-06 00:55
    Ocena: 2.25 / 5
    wyłączają internet tak po prostu od czasu do czasu głównie nocą :) nie polecam.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Lucifer / 2019-01-27 13:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeszedłem z Firmy Dąbrowskie Sieci Internetowe (zostali wykupienie przez Telpol)do Telpol gdyż nie było innego wyjścia i zaczęły się problemy najpierw podpisanie nowej umowy nic nikt ni wie totalna pomroczność z ze strony nowego dostawcy następnie monter który był nieporadny nierzetelny (plecak w nim bałagan nic po za tym wciąż o coś prosił a to o drabinę a to o kleszcze pomoc przy zakładaniu przewodu itd)problemów ciąg dalszy nastąpił w momencie podłączenia modemu firmy Cisco(ubrudzony jakby ktoś używał go w miejscu gdzie się robi remonty)miałem mieć prędkość 300Mb/s a miałem 90 Mb/s Pan Instalator nie umiał mi pomóc wiec dzwoniłem na infolinie w przeciągu miesiąca byli u mnie Panowie technicy 7x wymieniali modem na taki sam (używany brudny grzejący się jak piec Pani na infolinii powiedziała abym napisał skargę napisałem Telpol ją odrzucił twierdząc że z ich strony wszystko jest ok lecz tak nie było przyjechał do mnie główny Pan technik stwierdził ze wina po stronie instalacji otrzymałem modem Arris TG 2492 przez ok 2 miesiące było dobrze aż nagle sam zaczął "wariować mianowicie w czasie pracy gasły wszystkie kontrolki po za kontrolką Power infolinia nic nie wie co się dzieje gdy zadzwoniłem traktują klientów jak intruzów kablówka to także kpina problemy jak nie internet to kablówka koszmar Pan technik stwierdził jaka firma takie usługi
    ZaletyCena
    zwiększenie prędkości w czasie trwania umowy
    Wadykiepscy pracownicy (technicy i obsługa telefoniczna)
    notoryczne problemy z internetem i kablówką
    nie miła obsługa
    widzą problemy u klientów a nie u siebie
    brak dostępu do modemu w celu jego konfiguracji (zmiana hasła nazwy użytkownika itd tylko przez stronę internetową
    nieaktualna strona internetowa
    papierowe faktury
    i wiele innych problemów
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Dylan / 2019-01-20 13:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam! Korzystam z internetu od Telpol już od ładnych paru lat i dopiero po przed wczorajszym incydencie zdecydowałem się na wyrażenie właśnej opinii ale proszę się nie spodziewać ze będzie ona ociekać pozytywizmem.
    Proszę Państwa do rzeczy! Mianowicie dziś jest 20.01.2019 i od 17.01.2019 nie ma internetu a najlepsze jest to ze ani się nie zapowiada na to żeby wrócił szybko... Pracuje przez internet i dzięki firmie Telpol straciłem już paru klientów przez ich brak profesjonalizmu i lenistwo które definiuje się w braku poinformowania użytkownika ich internetu ze będzie przerwa techniczna. Dodam, ze zdarza się to nie pierwszy raz a przez te trzy dni kiedy nie ma internetu szacuje straty projektów na około 600 zł. Gdy zadzwoniłem na infolinie (to za bardzo oficjalna nazwa) odebrała Pani nie zbyt miła zreszta. Po tym jak powiedziałem ze nie ma internetu od x czasu, Pani kazała mi i teraz uwaga! ZRESETOWAĆ ROUTER!!!! Jako ze mam ponadpodstawowe pojęcie na ten temat wykonałem te czynności już dużo wcześniej z myślą ze może zostało coś zwyczajnie rozłączone i po restarcie wszystko wróci do normy. To brzmi bardzo absurdalnie. Poinformowałem o tym jakze bardzo konpetenta Panią z infolini ze zostało wykonane to już dużo wcześniej jednak Pani nieugięcie wmawiała mi z nakazem abym powtórzył ten zabieg jakoby internet magicznie po tym miał wrócić.... ŻENADA. Mimo wszystko postanowiłem zrobić Pani dobrze i wykonałem wszysktie polecenia jeszcze raz i jak mogą się drodzy Państwo domyślić nie przyniosło to żadnego skutku bo jeśli problem leży po stronie dostawcy to jakim cudem restart routera ma naprawić mi internet? ŚMIESZNE. Poinformowałem Panią o tym ze dalej nie ma internetu na co Pani rzekła „Będziemy starali się jak najszybciej naprawić usterkę” i tak mija kolejny dzien kiedy firma TELPOL nieudolnie próbuje poradzić sobie z usterka internetu w moim przypadku, tym samym mija kolejny dzień kiedy odnoszę straty finansowe spowodowane brakiem profesjonalizmu firmy która nie jest wstanie zapewnić stałego łącza.. Szczerze na prawdę bardzo SCZERZE odradzam te firmę i jeśli jest inna opcja na innego dostawce to proszę się drodzy Państwo nie zastanawiać i uciekać jak najdalej od TELPOLU bo szkoda Państwa nerwów.

    Na koniec dodam, ze przyciąga fajna cena (jak się później okazuje adekwatna do oferowanych usług), są nieoczekiwane zerwania połączenia, niefachowa obsługa. Pracownicy na infolini są niekompetentni. Internet często nie działa z szybkością taka jak powinien.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających i jeszcze raz odradzam usług firmy Telpol, zreszta jak jak zdedyownana większość..
    Zalety- Czasem wszystko było okej
    - Wszyscy inni dostawcy internetu to największa zaleta Telpolu
    Wady- brak profesjonalizmu
    - niekompetentni pracownicy
    - częste przerywane połączenie
    - wolne naprawy połączenia
    - zbywanie klienta
    - brak informacji o przerwach technicznych (są nagle i nie wiadomo kiedy)
    - przestarzałe metody łącza
    - niemiła obsługa
    MiejscowośćChorzow
  • ~Krzysiek / 2019-01-13 21:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerywające połączenia. Serwis nie jest w stanie z tym nic zrobić. Chcą aby było dobrze ale nie jest dobrze. Nie polecam. Jeśli jest inna opcja to nie zastanawiać się...
    Wadyprzerwy w połączeniu
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~!!! / 2018-12-09 17:24
    Ocena: 1.25 / 5
    co prawda niska cena ale jeszcze niższa jakość świadczonych usług - NIE POLECAM!!!
  • ~Adrian / 2018-12-06 19:58
    Ocena: 4.25 / 5
    U mnie wszystko chodzi dobrze już od lat, więc mogę śmiało polecić :). Wiem, że oceny są podzielone, ale ja nie mam prawie żadnych problemów.. jedynie modem przydałby się nowy i będzie się trzeba do nich zgłosić. Cena chyba jedna z najniższych na rynku, a parametry też mnie nie zawodzą.
    ZaletySzybkość internetu na plus
    Cena na plus
    Awarie bardzo rzadko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sabina / 2018-11-29 12:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja jako kilkunastoma letni klient zostałam potraktowana bardzo nieładnie dzwoniąc do was o mniejszy Internet,z49zl na 37zl,muszę czekać do stycznia i płacić teraz 59zl bo włączyła się promocja każdy noże zapomnieć że kończy się, ale od tego jest firma aby powiadomić bardzo są nie uprzejmi nistety muszę zmienić firmę A szkoda obsługa do kitu
    ZaletyDziwnie że pytając się o Dyrektora powiedziano mi że niema absurd
    WadyTylko chciałam zmiany z Internetu 49zl na 37zl
    MiejscowośćChorzow
  • ~schabowy / 2018-11-21 21:35
    Ocena: 3.75 / 5
    + Duża szybkość w obydwie strony, 3 publiczne adresy IP.

    - Obsługa klienta jak za komuny, call center nie pracuje w nocy. Dopóki wszystko działa - jest OK, ale jak Ci coś padnie albo masz wymianę modemo-routera to przez kilka dni jesteś bez netu. Chyba nie widzą co to jest "on-call", wyjście na świat pada o 3 w nocy to dopiero rano o 7:00 ktoś przychodzi do roboty i restartuje urządzenia. Brak e-faktur, wolą drukować papierowe. Brak możliwości konfigurowania sobie usług przez jakiś portal klienta, dzwonienie i bieganie do punktu obsługi to jakaś pomyłka.
    ZaletyDuża szybkość w obydwie strony, 3 publiczne adresy IP.
    WadyObsługa klienta jak za komuny, call center nie pracuje w nocy. Dopóki wszystko działa - jest OK, ale jak Ci coś padnie albo masz wymianę modemo-routera to przez kilka dni jesteś bez netu. Chyba nie widzą co to jest "on-call", wyjście na świat pada o 3 w nocy to dopiero rano o 7:00 ktoś przychodzi do roboty i restartuje urządzenia.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Jozek / 2018-11-07 09:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Ktos lubi problemy i zadko kozysta z internetu ta firma jest dla niego
  • ~Kamil / 2018-10-28 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gowno jakie miałem. Obsługa klienta dno, organizacja w tej całej śmieszne firmie tak samo dno. Totalnie bezczelni "informatycy", którzy według mnie mieliby problem z obsługą samej przeglądarki internetowej
    ZaletyBrak zalet
    WadySzybkość, stabilność sieci, brak szacunku do klienta, brak wykwalifikowanych informatyków
    MiejscowośćChorzów
  • ~Euge / 2018-10-22 16:16
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet od 2008r .Długi czas przestarzały modem nie spełniający opłacanej opcji brak N . Dobrze że modem się zepsuł. Zmienili i dalej na niewłaściwy bez obsługi N.Po interwencjach zmiana w 2017 r na właściwy modem. Sam się nie znałem co powinno być dopiero inni otworzyli mi oczy. Telpol sam ma w nosie skoro milczysz to oznacza ze jest O.K. Żądają opłat w 2018r za 2008r choć wtedy opłacało się za usługę na miesiąc z góry.Mają bałagan i przerzucają to na klienta.Pierwsze powiadomienie o niby zadłużeniu przysyłają w 2015r po siedmiu latach. Żenada rozwiązuje umowę.
    ZaletyMyślałem że są ale inni otworzyli mi oczy i zrozumiałem dlaczego ummie w bloku tak wielu zmieniło Telpol na inna firmę.
    WadyIgnorancja klienta jak śmie zawracać głowę firmie Telpol
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~zemi / 2018-10-15 23:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem. Tnie się na okrągło. Obsługa w niczym nie pomaga. Żenada
  • ~borut / 2018-09-23 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator na rynku. Internet wolny jak za komuny. Kończę umowę już na szczęście.
    Zaletybrak
    Wadyszybkość, sprzęt,wszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Daniel / 2018-09-20 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca firma i ludzie w niej pracujący. W momencie problemów,przełączają do innych osób, działów. Brak kompetentnych osób które CHCĄ pomóc ,osobom dzięki którym mają pracę bo gdyby nie abonenci to by tam niepracowali,firmy by nie było. Oby tak dalej....Brawo Wy...Buachachacha Żenada
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Sebastian / 2018-09-04 18:00
    Ocena: 4.50 / 5
    Wymieniłem ostatnio router po 7 latach na nowszy. Jestem bardzo zadowolony. Posiadam pakiet bronze+. Płacę co miesiąc śmieszne pieniądze za oszałamiajacy internet w porównaniu do "konkurencji", ktora jest zmiatana (pobieranie 423Mbps/upload 32.05 Mbps).
    ZaletyRewelacyjny internet względem ceny
    Wadybrak dostepu do routera oraz zmiany danych, dosc slaba infolinia/pomoc techniczna.
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Rysiu197812 / 2018-07-22 00:27
    Ocena: 4.50 / 5
    Ja ma usługi na koncentryku, działają stabilnie prędkość interentu co najmniej tyle ile na umowie,
    Zaletyzwiekszenie prdkosci internetu podczas trwania umowy
    MiejscowośćChorzów
  • ~Adam / 2018-05-23 09:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Generalnie jestem zadowolony zwłaszcza z internetu telewizja też śmiga polecam
    ZaletyŚwiatłowód to jest najlepsze
    WadyKonserwację i prace remontowe
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179