Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 215 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.57
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 11
  • ~m.Bambo / 2024-04-12 16:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie było intenetu przez godzinę (poniedziałek 08.04.2024 ok 10:20-11:20) bo "podobno" technicy coś robili w okolicy.
    Nie powiadomią o swoich zamiarach, a to ma wpływ na wszelkie aktywności on-line w tym płatne.
    Akurat wówczas przerwało to sesję w poczcie internetowej - uf niski poziom zagrożenia - tylko strata czasu i akurat nie trafili z przerwą w transmisję plików do przesłania.
    Złożyłem skargę z prośbą o pisemną odpowiedź poprzez e-mail i formularz kontaktowy - czekam już piąty dzień - nawet nie wiem czy ktoś odczytał zgłoszenie. Dowiedziałem się, że reklamacje rozpatrują 14 dni i może przy tym liczą, że inne poważniejsze problemy przyćmią tamto wydarzenie i zapomnę.
    ZaletyOczekuję niecierpliwie, że zalety, o których warto napisać, kiedyś się objawią
    WadyOczekuję, że kiedyś nadejdzie dzień gdy będzie mi bardzo-bardzo potrzebny internet i że wszystko tego dnia będzie działało jak należy i zejdzie ze mnie lęk wywołany bieżącym stanem niepewności.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Coco bongo / 2024-04-12 15:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Niezgodność z zamówieniem - stałe kłamstwo "w żywe oczy" przez tel. i przy odbiorze routera światłowodowego.
    W realizowanym zamówieniu miałem mieć możliwość wyłączania WiFi (i włączania w dowolnym momencie) ale Firma nie jest w stanie tego zrealizować - dziesiątki osób w tej Firmie i u producenta sprzętu przez szereg dni teraz się tym zajmują. Proponowałem, że przyjmę inny router ale oni we wszystkich nie mają funkcjonujących wyłączników WiFi.
    Najgorsze, że otrzymałem na start nowe urządzenie, w którym działało wyłączanie WiFi i podpisałem umowę, a następnego dnia po podpisaniu umowy mi to wyłączono i nie potrafią przywrócić. W firmie byli świadomi, że nie otrzymam możliwości prostego wyłączenia WiFi i brnięto w kłamstwie. Podobno firma ma 40 lat doświadczenia na rynku - to się czuje gdy chce się z nimi rozmawiać- dobrze wiedzą jak uniknąć kontaktu i obiecują oddzwonić czego nie czynią. Maksymalnie kontakt z przedstawicielem lub Panią z sekretariatu.

    Spróbujcie wyłączyć opcję WiFi lub usługę WPS u siebie - pozostawiając internet stacjonarny po kablu włączony i zastanówcie się dlaczego nie możecie.

    U innych dostawców nie tylko wyłączycie WiFi ale też otrzymacie router ze złączem USB umożliwiającym podłączenie dysku lub drukarki do sieci wewnętrznej co umożliwia korzystanie z zasobów bez konieczności włączenia komputera - Firma Telpol nie umożliwia takich funkcjonalności - chociaż przy zawieraniu umowy obiecują się rozejrzeć po takich urządzeniach z USB.

    Ilość kłamstw i obietnic rośnie z każdą rozmową. Menadżerowie nie oddzwaniają - zamiast nich oddzwaniają pracownicy szeregowi i znowu obiecują tere-fere.

    Na co dzień nie chcę WiFi więc siła rzeczy nie korzystam z całości internetu - bo to nierozdzielne, a poproszeni wielokrotnie o wyłączenie opcji WiFi do czasu znalezienia innego rozwiązania - nie zrealizowali prośby - TOTALNA OLEWKA KLIENTA.

    Nawet jak zrobią, to co obiecali, to kłamstwo było i tego nic nie odwróci - miałem mieć możliwość wyłączenia WiFi i nie mam. Jest opcja (SPECJALNA), że wezmę (MUSZĘ WZIĄŚĆ) na siebie odpowiedzialność, za zarządzanie urządzeniem - będę mógł wyłączyć WiFi w opcjach - ale do ego potrzebny jest czas i komputer - nie pstryk na wyłącznik i przy tym mam przejąć na siebie finansową odpowiedzialność za wszelkie problemy techniczne z urządzeniem - KPINA i CHAMSTWO - takie moje odczucie.
    ZaletyRouter jest cichy i ma ograniczone funkcjonalności poniżej oczekiwań to chyba super
    WadyPo aktualizacji oprogramowania nie funkcjonują podstawowe przyciski na urządzeniu umożliwiające wyłączenie WiFi i usługi WPS.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~gezdil / 2024-02-28 15:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Oglądałem sobie lnstagram:znieprawiona w konkretnym celu jak się każdy 18+ domyśla - no i wywaliło internet!! ze to wielki minus!!!
    Wadymasakra insta:znieprawiona
    MiejscowośćPoznań
  • ~Przemysław / 2024-02-01 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawcie ten internet bo jest prawie 18 a mi nie działa coza gówno xdd nie polecam nikomu
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Jurek / 2023-12-11 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Znikają programy z telewizji a analogowej, Dziadostwo się robi.
    WadyZnikają programy z telewizji a a nalogowej. Dziadostwo!
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 20:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy ISP z jakim kiedykolwiek maiłem styczność.
    Wyłączają usługę bez żadnego powiadomienia, ponieważ nie potrafią rozwiązać problemów po swojej stronie.
    Twierdzą, że ich magiczny informatyk skończył już pracę o 16 i należy czekać do następnego dnia roboczego na jakąkolwiek reakcję w sprawach technicznych.
    Kompletny brak kompetencji, niestety w niektórych lokalizacjach jest dostępna tylko ich usługa i klienci są zmuszeni do współpracy z nimi.
    WadyZawodność
    Brak wykwalifikowanego personelu (przesówanie odpowiedzialności)
    Brak supportu 24h
    Niezgodność usługi z umową
    MiejscowośćChorzów
  • ~Grzegorz / 2023-09-11 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy ISP z jakim kiedykolwiek maiłem styczność.
    Wyłączają usługę bez żadnego powiadomienia, ponieważ nie potrafią rozwiązać problemów po swojej stronie.
    Twierdzą, że ich magiczny informatyk skończył już pracę o 16 i należy czekać do następnego dnia roboczego na jakąkolwiek reakcję w sprawach technicznych.
    Kompletny brak kompetencji, niestety w niektórych lokalizacjach jest dostępna tylko ich usługa i klienci są zmuszeni do współpracy z nimi.
    WadyZawodność
    Brak wykwalifikowanego personelu (przesówanie odpowiedzialności)
    Brak supportu 24h
    Niezgodność usługi z umową
    MiejscowośćChorzów
  • ~Daniel / 2023-08-17 15:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja zgłaszałem reklamację została rozpatrzona negatywnie mimo, że posiadam dowody że wina leżała ewidentnie po stronie operatora i bez żadnych działań z mojej strony po około miesiącu zgłaszania tego samego w końcu problem ustąpił. A operator mimo to twierdził że u nich ciągle wszystko prawidłowo a ja mogę udowodnić że jednak coś grzebali, bo po pierwszym zgłozeniu było gorzej niż przed kontaktem... Ale tak to jest jak się nie ma kompetentnych osób w pracy i to jest śmiechu warte, że ja jako klient znam lepiej technologie za pomocą której oni świadczą usługi niż wszyscy pracownicy razem wzięci z którymi rozmawiałem. I to że nie potrafią prawidłowo podłączyć i skonfigurować swoich urządzeń przez miesiąc czasu... Ostatnio wszystko działa już dobrze więc adekwatna ocena.
    WadyReklamacja rozpatrzona negatywnie mimo, że proble
    MiejscowośćChorzów
  • ~Kuba / 2023-05-11 21:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam pytanie czy ktokolwiek zerwał umowę przed terminem lub zgłaszał jakieś reklamacje? Chciałbym dopytac jak to wyglada formalnie
    ZaletyBrak
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~asoksf / 2023-04-15 16:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Sobota 16:30 i mam 3mb/s neta xD reset nic nie daje.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Lol / 2023-01-22 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest bardzo słaby, nie sięga do końca mieszkania, często przerywa i często są awarie
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćChorzów
  • ~Hubert / 2022-11-16 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 600mb na kabli a podczas pobierania gier nawet powyżej 3mb/s nie dochodzi. Co to ma być żeby człowiek płacił za coś czego nie otrzymuje. 30KB/S TO ja miałem pobieranie jak internet 5mb był.
    WadyBardzo słabe pobieranie
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Grześ / 2022-10-12 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    internet PORAŻKA logowanie np. do banku udaje się po dłłłłłłłłłłłłłłługim czasie . Jak był RUTEX było wszystko w porządku. koniec umowy i się żegnamy
    ZaletyNajwiększą zaletą jest bardzo dobre MULENIE , oraz zrywanie non stop
    WadySAME WADY 100%
    MiejscowośćChorzów
  • ~Bydlak123 / 2022-08-11 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieprzone gówno co chwilę wywala internet i zacina nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Krzysztof / 2022-08-10 10:49
    Ocena: 2.00 / 5
    traktowanie klienta który jest od samego początku sieci internetowej na tym osiedlu jest ohydne ,
    zmiana opłaty bez namysłu z stwierdzeniem że obowiązkiem klienta jest pilnowanie umowy , wszyscy inni jacy kol-wiek operatorzy dzwonią do klienta z informacją o kończącej umowie ,i to z wyprzedzeniem i wielokrotnie, ale nie TELPOL, TELPOL z tego co sprawdziłem dzwonił o 16,47 16.07.2022 r. , widocznie nie mogłem odebrać ale oddzwoniłem o 17,37 tego samego dnia i także mi nikt nie odebrał. Chwyt poniżej pasa, ale pozwoliło to na natychmiastową zmianę umowy na droższą i co się okazało nie do zmiany, Dopiero od następnego okresy rozliczeniowego.
    Żadnych chęci utrzymania klienta , nie zależy im na tym, widocznie mają dość kasy, zrobię wszystko by zmienić dostawcę internetu, O szybkości i walorach samej sieci nie będę się wypowiadał za bardzo mnie stanowisko TELPOL u zniesmaczyło.
    Pozdrawiam Krzysztof
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~pepega / 2022-08-03 19:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki widziałem. Awarie po kilka razy w tygodniu, raz w jeden dzień naliczyłem około 57 krótkich awarii. Zgłaszane awarie są naprawiane byle jak np. "Zmiana Nadawania Internetu z 4G na 5G" nic to nie dało, a ten ich "Fachowiec" zamiast pomóc to zepsuł mi kabel od internetu. Wymienili nam router prawdopodobnie używany (brudny, zarysowany) a nawet zaczął razić prądem, a po kilku dniach od wymiany routera największa awaria internetu jaką widziałem.

    Omijajcie telpol szerokim łukiem nawet internet z jakiejś wiochy będzie lepszym wyborem
    Wadywszystko
  • ~telpol obciaga / 2022-07-02 23:43
    Ocena: 1.50 / 5
    telpol obciaga internet wogole nie dziala nie da sie spokojnie pograc bo scina nie powiem jak
    Zaletynie ma, gowniany internet
    Wadywszystko
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Daniel / 2022-06-20 19:33
    Ocena: 1.75 / 5
    3 tygodnie zajęło im uruchomienie usług, które zamówiłem.
    Przez pierwsze kilka dni usługa nie działała w ogóle, potem uruchomili, ale działało z prędkością 1/100 tego co zamówiłem i tylko z 1 komputera, przy zamawianiu zaznaczyłem od razu, że chce dostęp do strony konfiguracyjnej modemu. wł dopiero po 3 tygodniach.
    3 tygodnie zajęło zanim wszystko zaczęło działać zgodnie z zamówieniem....
    Zgłosiłem w tej sprawie reklamacje - rozpatrzona negatywnie, bo działa (ale 3 tygodnie nie działało!!! to się nadaje do sądu/uokiku)
    To jest żenada i cyrk, zgodnie z prawem mają obowiązek nagrywać rozmowy, a na rozmowach są wszystkie przedstawione problemy i pozostawienie klienta bez rozwiązania. Przez 2 tygodnie nikt nie potrafił nawet sprawdzić parametrów sygnału i liczby kanałów DS i US.
    Po tygodniu spokoju i działania znów te same problemy...
    ZaletyJak działa to jest ok
    Wady- ogromne problemy z podłączeniem usług - 3 tygodnie by podłączyć standardową swoją ofertę i wszystko działało.
    - brak dostępu do konfiguracji modemu pomimo zamówienia takiej usługi od razu przy zamawianiu usługi (3 tygodnie aż uruchomią)
    - nie potrafią rozwiązać problemów przez 3 tygodnie, a każą płacić za wskazany okres reklamacja rozpatrzona negatywnie, a w systemach na pewno są kontakty, rozmowy, być może logi, które wskazują/udowadniają, że to był problem po ich stronie, bez żadnych działań z mojej strony w końcu zaczęło działać.
    - nieatrakcyjna cena
    - duża zawodność działania (z 5 tygodni korzystania 4 coś nie działało zgodnie z zamówieniem - np. w ogóle nie działa, zaniżona prędkość, nie działa na 2 komputerach, brak dostępu do konfiguracji modemu mimo zamówienia takiej usługi od samego początku)
    - kiepska/beznadziejna obsługa, która nic nie potrafi i nie może, wie mniej o działaniu modemu od klienta.
    - modem sam z siebie traci konfiguracje
    MiejscowośćChorzów
  • ~Tomasz / 2022-06-20 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakiego korzystałem, pare razy przerwy w dostawie inernetu, nie da się normalnie korzystać.
    Po 5-6 krotnym zgłoszeniu problemu przez infolinie za każdym razem to samo - "zgłaszam to do działu informatycznego, będziemy oddzwaniać, po czym niby zmieniają ustawienia w routerze co oczywiście nic nie daje.
    Po kolejnym zgłoszeniu zaplanowana jest wizyta informatyka w mieszkaniu aby sprawdzić problem lecz stwierdza, że wszystko jest w porządku i wychodzi.
    Zaletywystarcza żeby wrzucic posta na facebooka..
    Wadywszystko jest okropne
    MiejscowośćChorzów
  • ~Venom / 2022-06-16 09:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Awarie w ciagu roku w moim przypadku conajmniej 50 najlepsze ze najczesciej w weekendy i swieta rowniez. Obsluga klienta slaba i monterzy slabo kompetentni. Jakosc obrazu tv bardzo slaba jesli masz duzy telewizor zapomnij o HD. Na wszystko maja czas i zero konkretnych odpowiedzi czy dzialan z ich strony NIE POLECAM
    ZaletyInternet
    Wadytv po jednym kablu z internetem, slaba jakosc obrazu w tv,slaba obsluga klienta
    MiejscowośćChorzów
strona 1 z 11
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2029
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179