Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Telpol - Internet opinie

Ocena na podstawie 215 opinii

2.05 / 5

  • Niezawodność
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.56
  • Parametry
    2.16

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient telpolu / 2020-12-09 15:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma nierzetelna.
    W tym roku wystąpiły kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu (awarie i przerwy techniczne) w dniach roboczych do południa.

    W momencie awarii nie można sie dodzwonić do firmy - wszystkie telefony sa niedostepne ("nie można zrealizować połączenia" "nie ma takiego numeru"). Natomiast dzień po awarii na te same numery telefonu można dodzwonić sie bez problemu.
    Firma nie zamieszcza informacji o szacowanej długości awarii/przeprosin na swojej stronie i portalach spolecznosciowych. Nie odpowiada na wiadomosci na FB.
    Świadczy to o braku szacunku i lekceważeniu klienta.
    ZaletyPo dokonaniu uslugi np. Zmiany modemu czy pakietu tv. Dzwonia za jakis czas i pytaja sie czy wszystko działa.
    WadyBrak komunikacji w przypadku awarii.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Olo / 2020-12-09 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja kablowa o internecie nawet mnie wspomnę TRAGEDIA.Jestem już o krok od odstąpienia od umowy i zmiany operatora.Wieczne awarie i brak możliwości skontaktowania się z operatorem.Szczerze odradzam tego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyWieczna awaryjność.Ciagłe problemy z internetem.
    MiejscowośćChorzów
  • ~aSymetryczny / 2020-12-09 00:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem tak, jestem uczniem liceum dla tego mogło by się coś nie zgadzać więc nie piszę nic o umowach aczkolwiek nternet jak dostawca beznadziejny a ich slogan że od 30 lat świadcxy o momencie w którym rozwój dostarczanej sieci sie zatrzymał ponieważ router (podobno świetny i nie zawodny) do którego kabel idzie pod sufitem i sobie dynda miewa takie voś że ni z gruszki ni z puetruszki nagle zaświeci czerwone kropki i sie wyłączy... akurat na ping w grach nie nażekam ale użytkownik ~rossegerstrasse bardzo ładnie opisał problem i chcę tylko powiedzieć że zgadzam się z nim w 100%. Jak chcecie kupić internet to lepiej wydajcie troche więcej kasy i udajcie się do bardziej wiarygodnwgo dostawcy internetu który nie ma jako jedynego atutu trzydziestu lat na rynko bo to nic nie oznacza a w tym wypadku dostawca sie ośmiesza. Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieje że kogoś ostrzegłem.
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet, zrywa, wyłącza się.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Kuba / 2020-12-09 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne przerwy w dostawie internetu, najczęściej o późnych godzinach (tak żebyś nie mógł zadzwonić i zareagować).
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćChorzów
  • ~Przemkowyy / 2020-11-24 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    internetu więcej nie ma niż jest, mam po 200pingu(miejąc pakiet SILVER!!!) a znajomi mają po 10pingu miejąc internet 8mb/s.
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćChorzów
  • ~Franczeska / 2020-11-10 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tej firmy jest nie do przyjęcia. Nauka zadalna i kolejny dzień z przerwami w dostawie. Dzień w dzień to samo i jak zwykle nikt nic nie wie. Trzy lata męki Ale już na szczęście koniec tego koszmary. Nie polecam nikomu tej firmy.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadySame wady.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~rossegerstrasse / 2020-10-28 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    KU PRZESTRODZE

    poniższe informacje napisane o firmie telpol są jak najbardziej prawdziwe i piszę tylko ku przestrodze dla przyszłych klientów
    Podpisałem umowę w dniu 17.09.2020 roku na świadczenie usług dostarczanie internetu i telewizji na dwa dekodery. Od samego początku były problemy techniczne , a to nie było internetu , a to nie było telewizji , a to sygnał telewizyjny się zacinał - jednym słowem nie było jednego dnia spokojnego , żeby można było skorzystać z usług do których się zobligowała firma telpol
    w dniu 21.09 z racji tego że nic nie działało wymienili pierwszy dekoder, 22.09 wymienili dekoder po raz kolejny, 12.10 wymienili po raz kolejny obiecując , że już teraz wszytko będzie działać - i nie działa , a na odpowiedź działu informatycznego czekam już ponad tydzień - nie są w stanie określić jakie kanały mam otrzymywać - podpisując umowę wiedzieli, nie wiedzą kiedy będzie możliwość nagrywania w chmurze , choć w dniu 12.10 informowano mnie że będzie taka możliwość po podłączeniu dekodera arris vip
    Podsumowanie :
    obsługa klienta wprowadza w błąd ciągle tracisz czas swój i się denerwujesz bo mają cię gdzieś
    brak jakiejkolwiek możliwości uzyskania informacji rzetelnej bo bajek to się nasłuchałem
    jeśli nie chcecie żeby technik właził wam do domu co parę dni to znajdźcie innego operatora
    ten nie jest wart zaufania
    ludzie to co ja otrzymałem od firmy telpol to nie mieści się w głowie
    niestety mój deweloper podpisał umowę z telpol i wrobił swoich klientów w g...no
    mam wystający kabel ze ściany i robiącą sobie jaja ze mnie obsługę klienta
    jeśli ktoś chce wiązać się z tą formą umową to niech najpierw jedzie do sklepu budowlanego , kupi łopatę i się walnie w głowę
    na wszytko co napisałem mam dokumentację


    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Alka / 2020-10-25 16:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Wciskają ludziom modemy firmy Arris z wadliwym chipsetem Intel Puma 6. Jest to dokładnie ten sam problem który dotyczy Virgin Media czy UPC, z tym ze ich infrastruktura jest żałosna.

    Próbowałam porozumieć się na infolinii, by wymienili nasz modem na Technicolora i uargumentowałam to problemami wyżej. Niemiła konsultantka zaczęła wyzywać mnie przez telefon, klnąć i rzuciła słuchawką.
    Niekompetentne osoby z działu technicznego też nie rozumieją o co chodzi.

    Gdy 300Mb/s było średnią (i najbardziej popularną ofertą) wszystko jakoś działało, zwłaszcza że dawali modemy firmy Cisco które były dobrze wykonane. Teraz zwiększyli do 600Mb/s wszystkim automatycznie i jest to wręcz żałosne gdy mając niby 600Mb/s nie możemy obejrzeć filmu na YouTube bez buforowania co kilka sekund.

    Internet wysiada całkowicie kilka razy na dzień i nie jest to wina routera (Ubiquiti). Po restarcie modemu zazwyczaj wraca, albo na następnego wyłożenia się albo na 5 minut.

    Wysoki bufferbloat w testach dslreports również wskazuje na problemy z infrastruktura sieciowa.

    Jeszcze kilka miesięcy umowy. Na całe szczęście w naszym budynku pojawiło się Orange z ofertą FTTH.

    Czuję że umowy nie przedłużymy :)
    ZaletyByć może cena
    Wady-Niemiła obsługa
    -Niekompetentni technicy
    -Wciskanie wadliwych modemów
    -Tragiczna infrastruktura sieciowa
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Beata / 2020-10-02 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Odbiór nie warty swojej ceny. Na szczęście na próbę podpisałam umowę na najniższy parametr. Teraz wiem że wolę zapłacić im za rok 130 zł niż dalej bawić się w tak słaba telewizję. Wszystko jest lepsze niż Telpol
  • ~zubi / 2020-09-06 13:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku miesięcy nie mogę się doprosić o wymianę okablowania ponieważ internet jest strasznie słaby i nie mogę mieć kablówki. Obiecują ale nic nie robią
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćChorzów
  • ~Bennito / 2020-08-12 13:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Co by dużo mówić, ich internet jest dobry oczywiście jak tylko zacznie działać a nie działa prawię w ogóle. Telewizja działa lecz również. Cena nie porównywalna do jakości. Wstyd jakim cudem to funkcjonuje? Cieszę się że obecnie mieszkam w Rzymie ale to jest wiadomość dla przyszłych pokoleń
    ZaletyDziała od czasu do czasu działa
    WadyNie działa prawie w ogóle
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Eugenjusz / 2020-08-12 13:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Siema jestem zaskoczony tym że internet jest dobry tylko nie ma dostaw prądu czekam na prąd pozdrawiam
    ZaletyPoprawili neta
    WadyNie mam prądu
  • ~Krzysiek / 2020-07-26 17:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Czytajac opinie o firmie TelPol, postanowilem podzielic sie wlasnymi doswiadzeniami.

    Na poczatku zaznacze , ze nie jestem zwyklym klilentem, a internet uzywam glownie do pracy. Zajmuje sie IT profesjonalnie od lat i chodz sama siec to nie moja dziedzina to NSX-T postawie :)

    Dodam , tez ze patrzac na opinie klientow, mozna nas podzielic na 2 grupy.
    1.Oferta ze strony telpol, lacze DSLowe, modemowe.
    2.Klienci przejeci po SSI. Ja , i tutaj moge sie wypowiedziec.

    W roku 2011 zawarlem umowe z firma SSI. Opcja dotakowe stale zew IP. Od tamtego momentu z laczem nie bylo wiekszych problemow, byly usterki, ale je naprawiono. Z racji pracy mialem zestawione VPNy po calej Polsce i mialem tez stycznosc z innymi operatorami. Najczesciej usterki byly po drugiej stronie.
    W roku 2016 SSI zostaly przejete przez Telpol.
    Krotko pozniej zmienilem prace i juz zajmuje sie srodowiskiem miedzynarodowym. Lacze w Chorzowie, zmienilo troche dla mnie znaczenie. Zmienily sie uslugi poczta,VPNy,CA,monitoring, system zgloszen i wiele innych. W tym czasie tez zmieniono predkosc do 100Mb/s w tej samej cenie. Na poczatku to dzialalo nawet fajnie. Chodz przyznam ze deklarowane 100Mb/s symetryczne, bylo do uzyskania na UDP, na TCP 35-40Mb/s.
    Od 6 lat mieszkam we Wroclawiu i tu tez mam zestawione lacze VPN. Ktoregos pieknego dnia lacze padlo.

    Podczas pierwszej diagnostyki od razu cos dziwnego wyszlo. Lacze pojawialo sie i znikalo.

    Gdy dzialalo

    Tracing route to [188.]
    over a maximum of 30 hops:

    1 4 ms 2 ms 9 ms 172.26.10.1
    2 2 ms 2 ms 1 ms 192.168.9.3
    3 2 ms 2 ms 4 ms 192.168.2.7
    4 18 ms 20 ms 20 ms rs1.ssnet.pl [31.133.16.1]
    5 20 ms 14 ms 9 ms 82.10.48.185.ip4.epix.net.pl [185.48.10.82]
    6 16 ms 16 ms 16 ms finemedia.plix.pl [195.182.219.116]
    7 22 ms 16 ms 19 ms host-188-122-4-34.finemedia.pl [188]

    Trace complete.

    A chwile pozniej
    Tracing route to [188]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms 2 ms <1 ms 172.26.10.1
    2 4 ms 3 ms 5 ms 192.168.9.3
    3 3 ms 2 ms 3 ms 192.168.2.7
    4 3 ms 6 ms 2 ms rs1.ssnet.pl [31.133.16.1]
    5 3 ms 4 ms 3 ms 82.10.48.185.ip4.epix.net.pl [185.48.10.82]
    6 * * * Request timed out.
    7 * * * Request timed out.

    Mysle co jest grane.
    Sprawdzam polaczenie z drugiej strony.
    Jak dziala
    Tracing route to [31.133]
    over a maximum of 30 hops:

    1 6 ms 2 ms 5 ms 172.26.12.1
    2 <1 ms <1 ms <1 ms partynice-gw.finemedia.pl [188.122.7.254]
    3 14 ms 14 ms 14 ms telpol.plix.pl [195.182.218.234]
    4 14 ms 14 ms 14 ms host-n4-95-102.telpol.net.pl [83.242.95.102]
    5 31 ms 28 ms 29 ms host-n4-95-186.telpol.net.pl [83.242.95.186]
    6 20 ms 27 ms 25 ms rtrn.ssnet.pl [31.133.18.254]
    7 14 ms 14 ms 14 ms r2-r3.ssnet.pl [31.133.16.94]
    8 15 ms 21 ms 16 ms 31.133

    Trace complete.


    I jak nie

    Tracing route to [31.133]
    over a maximum of 30 hops:

    1 <1 ms <1 ms <1 ms 172.26.12.1
    2 <1 ms <1 ms <1 ms partynice-gw.finemedia.pl [188.122.7.254]
    3 * * * Request timed out.

    Pisze do obu operatorow, jedni nadaja na drugich ze to ich wina. Jednak Finemedia przeslala dane , a Telpol w kulki leci.

    Tutaj dodam dla zainteresowanych, jak dziala internet w PL ( I nie tylko )
    Dostawcy internetowi robia sobie siec wlasna, czy to Telpol, Vectra, UPC, PLUSGSM itd. Jednak musza sie jakos laczyc z innymi operatorami. Takie wezly to NOC. Miedzy operatorami TelPOL i Finemedia byl w sumie jeden wezel czy dwa, obaj mieli routery w tym samym NOC, EPIX i PLIX.
    Pisalem do obu NOC znajdujacych sie po drodze, nawet dzwonilem, co nie jest takie latwe.
    Okazalo sie , ze szpece w TelPolu rekonfigurowali siec, zapewne po przejeciu SSI. Jednak zrobili taka partanine, ze jeden z adminow NOC smial mi sie do sluchawki. Oczywiscie nie mogl powiedzie ktory to operator itd. Latwo mozna sie bylo domyslic. Okazalo sie ze router telpolu rozglasza trasy, jednak pozniej ich nie swiadczy.

    Moj drugi operator tak to podsumowal
    “Panie K. nie ma co PLIXa do tego dłużej mieszać. PLIX już pomógł w diagnozie problemu i wskazał że TELPOL okresowo nie odpowiada na zapytania ARP i stąd problem z dostępnością ich sieci w węźle PLIX, mimo że swoje trasy nadal rozgłaszają. Operator węzła PLIX nie może nic więcej zrobić, to po stronie uczestników węzła leżą chęci do współpracy.

    Ja ze swojej strony mogę jedynie całkowicie wyciąć otrzymywanie ich (TELPOLu) tras poprzez ten węzeł i to z pewnością rozwiąże problem dostępności, natomiast z dużym prawdopodobieństwem pogorszy to jakość połączenia do nich bo wtedy cały ruch na tej trasie poleci przez zagranicę. My ze swojej strony nie mamy żadnego interesu w tym, aby utrzymywać aktualny status. Jeżeli Telpol z Panem nie współpracuje w tym zakresie (a rozumiem, że jest Pan również ich klientem w innej miejscowości), to pozostaje Panu złożenie oficjalnej reklamacji do nich lub obejście problemu u nas, przez puszczenie ruchu przez zagranicę ze wszystkimi tego konsekwencjami. Także jeżeli brak jest jakiegokolwiek kontaktu to prosiłbym jedynie o informacje jaka jest Pana decyzja, wytniemy ich trasy od strony PLIXa na naszym routerze brzegowym i będzie po temacie.”
    Operator Telpol zostal wyciety na wezle. Po czym ta. ku. Firma napisala maila. Problem usunieto.
    Moja odpowiedz byla dosc emocjonalna
    Prosze Pana,
    aby klamac trzeba przynajmniej sie postarac.
    FineMedia wyraznie poinformowala, ze wycina was z PLIXa. Jak tylko to zrobili lacze zaczelo dzialac. Niestety zmienila sie trasa ( co jest logiczne )

    Moj drugi operator tez juz nie wytrzymal
    “"Oj Panowie, temat który trwa od czerwca.... naprawdę tak przykro się to czyta... Czy naprawde przez 6 miesięcy nie da się naprawić odpowiedzi na ARP ? A skoro nie (choć nie wiem czemu) to czy naprawdę nie da się zmienić kierowania ruchem, aby po prostu pchać to na inny styk gdzie Wasz router potrafi odpowiadać na ARP ? Przecież to są 3 polecenia na krzyż na routerze. A na końcu tego wszystkiego klient, któremu mamy wyglądać na poważnych operatorów i w cale on nie musi rozumieć że to tylko jeden z operatorów jest zwyczajnym paprokiem.......”
    Przez 6 miesiecy nie mialem internetu jaki potrzebowalem.
    To oczywiscie skrot. Firemka przyznala mi chyba 20zl odszkodzowania. Ale spokojnie , prosze sie o pozew.
    Pisalem tez do UKE I mam ich opinie.

    Obecnie przez miesiac nie mam wogole juz internetu. Telpol juz nie odpowiada na maile. Dostaje tylko autoresponder jak z wakacji.
    “Witam,
    Dzięujemy za kontakt.
    Potwierdzamy otrzymanie od Państwa wiadomości.”

    W 2011 podpisalem umowe o swiadczenie uslug internetowych z firma Slaskie Sieci Internetowe.
    Waznym punktem tej umowy, bylo wykupienie zewnetrznego IP. W tamtym okresie firma SSI, miala dwie opcje. Pierwsza dostep do internetu za NATem oraz druga zewnetrzny staly adres IP. Byla to platna jednorazowo opcja.
    Podczas instalacji poinformowano mnie jaki bede mial adres IP. Wazne jest to ze adres byl ustawiony statycznie od tego dnia i tak bylo przez lata. Moj IP nie ulegl nigdy zmianie.
    W roku 2016, firma SSI zostala przejeta przez firme TelPol. Warunki umowy mialy pozostac takie same. Bylo tak, do zeszlego miesiaca. Podczas czestych usterek sprzetu, firma dokonala modyfikacji wew. wlasnej infrastruktury. Wedlug moje wiedzy zastapili lacze radiowe znajdujace sie na dachu budynku, laczem modemowym (xDSL chyba). Oczywiscie firma nie powiadomila mnie o planowanej zmianie i przygotowaniu sie. Problem w tym, ze moj adres IP przestal dzialac. Z rozmowy z technikiem dowiedzialem sie ze na nowym sprzecie ustawienie tego adresu bedzie trudne i ze musi porozumiec sie z szefostwem. Od tamtej pory nie mam odpowiedzi na pisma wysylane do TelPolu. Wstepnie , firma uznaje ze nie mam stalego adresu IP, ze mialem wykupione tylko zew. Jednak moj IP nigdy sie nie zmienil zgodnie z umowa z SSI.


    Sprawa znowu trafi do UKE I chyba tym razem nie odpuszcze.

    Dla zainteresowanych , wczoraj zalaczylem zew. Monitoring.
    1.Moj IP
    2.Chyba glowny router telpolu
    3.Router posredni dla mojego IP.

    https://stats.uptimerobot.com/nN92MuGKVP


    Firma, krzak, nawet nie maja systemu zgloszen, brak numeru zgloszenia , ciaglosci korespondencji. Masakra
    Gdy im przesylalem dane z monitoringu, to mialem wicej infomracji niz oni.
    Dlatego , czytajac komentarze innych osob, moge przypuszczac , ze porada prosze zresetowac problem jest u Pana/ni wynika z tego ze oni poprostu monitoruja tylko routery, nic wiecej nie widza.

    Wiec czy polecam, tak oczywiscie ???? Ile sie mozna o sieciach nauczyc, zdobyc nowe kontakty oraz doswiadczenia.

    Czekam tylko na 5G w rejonie i znikam.
    ZaletyDzieki partactwu tej firmy wiele sie nauczylem o Internecie w Polsce, zdobylem tez kontakty do ciekawych osob.
    WadyCala ta firma jest wada.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Lesiu / 2020-07-13 18:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Powiem tylko tyle firma porazka jedno wielkie dno. W Sosnowcu mialem internet i tv od nich 6 lat i naprawde chodzilo to dobrze i bylem zdziwiony negatywnymi opiniami ale tylko do dzisiaj. Niedawno przeprowadzilem sie do Dg i przenioslem calosc na nowy adres ale z lepszymi uslugami i od samego poczatku jest jedno wielkie gow..dawniej mialem internet 30mb i chodzil mi lepiej i szybciej niz teraz jak mam 500mb, sciaganie na tym internecie mam 3mb na sek. Nie wiem czy to zart. A na starym internecie mialem lepszy transfer i dzisiaj dzwonil do mnie ich jakis "kierownik" i stwierdzil ze u nich tak jest i bd, a jak zadalem pytanie czemu na starym mieszkaniu bylo ok to stwierdzil ze teraz moglo sie pogorszyc i to nie ich wina( i w tym momencie mialem chyba cisnienie 300na 200 ) bo tak debilnego tlumaczenia sie nie spodziewalem
    ZaletyZadne wielki shit
    WadyWszystko do dupy
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Adam / 2020-06-20 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Na ul. Okręzna internet beznadziejny. Osiedle pod Platanami
    ZaletyNie ma zalet jedna porazka
    WadyCiągłe awarie
  • ~Ala / 2020-04-30 10:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Częsty brak Internetu, zwykle usuwane awarie tego samego dnia, ale tez na infolinii usłyszycie " abonent czasowo niedostepny", irytujące, bo najczęściej tak jest wtedy, kiedy najbardziej potrzebujecie pomocy
    MiejscowośćChorzów
  • ~jedenzwielu / 2020-04-25 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    TELPOL tak jak wielu już pisało to absolutna porażka - nie poleciłbym nawet najgorszemu wrogowi.
    Od ponad tygodnia zrywa połączenie, a po kontakcie z infolinią otrzymujemy informację, że "już wszystko działa".
    No nie, nie działa, gdyby nie nadchodząca przeprowadzka to już dawno wypowiedziałbym umowę.
    Zaletyczasem działa?
    Wadyciągłe zrywanie połączenia
    upload nigdy nie był taki, jak powinien
    cena nie powala w porównaniu do konkurencji
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~M4rv3l / 2020-04-22 23:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie internet leży, co chwile zrywa połączenie, nie tylko mi ale także u znajomych dokładnie w tym samym czasie. Obsługa twierdzi ze wszystko u nich w porządku. Telewizja też czarna magia, niby full hd a wyglada jak 480p, a czasem zdarza się ze jest kompletna pixeloza. Za taką cenę kanałów też tyle co kot napłakał. Ktokolwiek przy zdrowych zmysłach po przeczytaniu tak ogromnej ilości komentarzy negatywnych na temat tej firmy nigdy nie zdecydował by się na ich usługi. Jakimś cudem jednak ta firma nadal funkcjonuje. Jak? Nie wiem. W każdym razie odradzam i proponuje zapierać się rękami i nogami gdy ktoś będzie chciał wcisnąć wam ten kit zwany telpol. Pozdrawiam.
    ZaletyCzasem działa, choć mizernie.
    WadyZbyt dużo by wymieniać
    MiejscowośćChorzów
  • ~Max / 2020-04-22 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie no, serio. Jak macie możliwość to bierzcie coś innego. Telpol to niedziałający syft.
    Zaletytak że smutkiem i drobną domieszką wkurzenia zapytam, że co?
    WadyNet się regularnie zawiesza, wolno działa, jest drogi.
    MiejscowośćChorzów
  • ~Plajer valoranta / 2020-04-22 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Modem z funkcja wifi nie pokazuje nawet ze ono jest włączone, próby resetowania modemu bezskuteczne, pakiet internetu zaniżony, niezgodny z parametrami podanymi za dana ofertę, obsługa klienta wyglada tak ze u znajomego modem był wymieniany 2 razy bez uprzedzenia go o tym, w moim przypadku przyjazd do firmy i poproszenie o wymianę podziałało wymiana wraz z dołożeniem 30 zł, internet zostaje przerwany w losowych chwilach nie wiedząc czemu, brak jakiejkolwiek informacji ze jest przerwa lub awaria, jeśli ktoś ma zamiar podpisać umowę to niech się zastanowi dokładnie
    ZaletyBrak zalet
    WadyWymienione w opisie
    MiejscowośćChorzow
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179