3 tygodnie zajęło im uruchomienie usług, które zamówiłem.
Przez pierwsze kilka dni usługa nie działała w ogóle, potem uruchomili, ale działało z prędkością 1/100 tego co zamówiłem i tylko z 1 komputera, przy zamawianiu zaznaczyłem od razu, że chce dostęp do strony konfiguracyjnej modemu. wł dopiero po 3 tygodniach.
3 tygodnie zajęło zanim wszystko zaczęło działać zgodnie z zamówieniem....
Zgłosiłem w tej sprawie reklamacje - rozpatrzona negatywnie, bo działa (ale 3 tygodnie nie działało!!! to się nadaje do sądu/uokiku)
To jest żenada i cyrk, zgodnie z prawem mają obowiązek nagrywać rozmowy, a na rozmowach są wszystkie przedstawione problemy i pozostawienie klienta bez rozwiązania. Przez 2 tygodnie nikt nie potrafił nawet sprawdzić parametrów sygnału i liczby kanałów DS i US.
Po tygodniu spokoju i działania znów te same problemy... ZaletyJak działa to jest ok
Wady- ogromne problemy z podłączeniem usług - 3 tygodnie by podłączyć standardową swoją ofertę i wszystko działało.
- brak dostępu do konfiguracji modemu pomimo zamówienia takiej usługi od razu przy zamawianiu usługi (3 tygodnie aż uruchomią)
- nie potrafią rozwiązać problemów przez 3 tygodnie, a każą płacić za wskazany okres reklamacja rozpatrzona negatywnie, a w systemach na pewno są kontakty, rozmowy, być może logi, które wskazują/udowadniają, że to był problem po ich stronie, bez żadnych działań z mojej strony w końcu zaczęło działać.
- nieatrakcyjna cena
- duża zawodność działania (z 5 tygodni korzystania 4 coś nie działało zgodnie z zamówieniem - np. w ogóle nie działa, zaniżona prędkość, nie działa na 2 komputerach, brak dostępu do konfiguracji modemu mimo zamówienia takiej usługi od samego początku)
- kiepska/beznadziejna obsługa, która nic nie potrafi i nie może, wie mniej o działaniu modemu od klienta.
- modem sam z siebie traci konfiguracje
MiejscowośćChorzów