Proszę się nie sugerować gwiazdkami - wszędzie oceniam na '-10'. Także cenę. Za jej stosunek do jakości powinni dopłacać Klientom. Korzystałem z ich łącza przez kilka lat, aż do roku +/- 2011. Wtedy zrezygnowałem na korzyść innej sieci osiedlowej. Awarie internetu zdarzały się kilka razy w tygodniu (np. podczas deszczu), ale to nie koniec. Naprawą awarii z piątku firma zajmowała się w poniedziałek lub wtorek, po nieustającej batalii z infolinią. Dziś (minęło kilka lat), poszukując dostawcy internetu zadzwoniłem do firmy Telpol, aby dowiedzieć się, czy coś się w tym temacie zmieniło. Obecny dostawca przyzwyczaił mnie do tego, że gdy odebrał telefon już znał przyczynę awarii oraz udzielał informacji do jakiego czasu nie będzie dostępu do sieci. Nie muszę chyba mówić, że skoro traktowano Klientów w taki sposób, to awarię usuwano w przeciągu kilku minut. Raz zdarzyło się, że dostępu do sieci nie było przez +/- godzinę. Pani z infolinii firmy Telpol wyprowadziła mnie z błędu i poinformowała, że informatycy pracują od poniedziałku do piątku, więc awarie informatyczne wynikłe w czasie weekendu nie mogą zostać usunięte, aż do poniedziałku następnego tygodnia. Drodzy Państwo (te słowa kieruję w stornę firmy Telpol), proszę mieć na uwadze, że mamy XXI wiek, KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA, nie jesteście jedyną firmą na rynku a Klient jest waszym źródłem utrzymania, więc... należy wyciągać wnioski, prosić o opinię swoich dotychczasowych Klientów i po głębokiej analizie prowadzić firmę w stronę PROKONSUMENCKĄ! Osobiście odniosłem wrażenie, że oprócz objęcia swoim zasięgiem większego grona osób niewiele państwa interesuje. Jak się 'zmodernizujecie', co w tym tempie może się zejść w czasie z następnym tysiącleciem... może wtedy doczekacie się pozytywnej opinii. Przy okazji: (tak było kilka lat temu) panie na infolinii - dyletantki, nie przeszkolone z zasady uprzejmości. Nie podpiszę z państwem umowy. Szukam dalej, nawet drożej, nawet o gorszych parametrach, ale szukam niezawodności i uprzejmości.Zaletymożna zerwać umowę, można odciąć kabel, można podpisać umowę z innym dostawcą
Wadyawarie kilka razy w tygodniu, awarie w weekend naprawiane dopiero w poniedziałek, deszcz = awaria,