Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2439 opinii

1.57 / 5

  • Oferta
    1.68
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena/Jakość
    1.46
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2023-10-30 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana na internet i telewizję po czym okazuje się że w tej lokalizacji niema światłowodu , mija 2 miesiące i nadal nic , nie mogę zerwać umowy bo zabiorą mi upusty na abonamenty , zwykle złodzieje !!!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Bogdan / 2023-10-30 00:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam.
    Piszę aby zmotywować tych wszystkich którzy myślą o wzięciu światłowodu w T-Mobile.
    Jestem użytkownikiem czegoś takiego i od samego początku rodzą się same problemy. Już na wstępie nie mogłem zapoznać się z umową gdyż do plików pdf dostarczano mi nieaktywne hasła do ich otwarcia. Potem był problem z podziałem pasm. Co z tego że router był dwupasmowy ( 2,4 i 5 GHz). Skoro żaden mój sprzęt nie rozpoznawał tej pierwszej częstotliwości. No po jakimś czasie poświęconym w biurze obsługi udało mi się ten problem ogarnąć. Ale to była chwila radości gdyż po pewnym czasie znów musiałem interweniować. Potem wynikł następny problem z zalogowaniem się do Portalu Moje WiFi T-Mobile. W umowie miałem odnotowany nr usługi i hasło nadane wstępnie przez operatora. Oczywiście jak zwykle coś musiało być do dupy. Nie mogło zabraknąć problemów w postaci hasła które było odrzucane przez system logowania. I znów dzwoń jak wariat... Wpierw miałem nadzieję że załatwię to szybko z pomocą czatu. Ale gdzie... Złudne nadzieje. Więc następnego dnia dzwonię do nich i przedstawiam swój problem. Mówię że chcę zalogować się pierwszy raz na tą stronę aby móc ustawić swój router według własnych potrzeb bo kanały na których pracują obie częstotliwości są przeciążone tak bardzo że na paśmie 2,4 GHz które już jest uwolnione i tak nie chce się logować część starszych urządzeń. Chciałem też zmienić hasło bo to obecne składa się z kilkunastu cyfr nie do zapamiętania. Nawiązuję rozmowę z panią, której przedstawiam problem tu opisany. Wyjaśniam że próbuję się zalogować z przeglądarki internetowej Google na laptopie i telefonie i że w obu przypadkach ciągle widzę dwie komendy: BŁĘDNE HASŁO oraz SESJA JUŻ WYGASŁA. Za każdym razem to się powtarza. Nadmienię że mam umowę na 2 lata ze światłowodem 600/100 i TV. Co do samego internetu też mogę mieć zastrzeżenia bo jego prędkość nie przekracza ⅔ jego nominalnej prędkości. Ale wracając do tematu: Pani mi mówi że ona nie jest władna nic z tym zrobić. Że muszę dzwonić sam na płatny nr telefonu do działu technicznego. Nawet ładnie mi to wysłała w mailu. Cytuję: Proszę skontaktować się z naszym działem technicznym pod numerem *7242, opłata to 2,46 PLN z VAT za minutę połączenia
    Lub pod numerem 708 477 242 koszt połączenia 2,58 PLN z VAT za minutę połączenia.
    No ku*wa! To ja w ramach umowy mam ponosić koszty za ich ewidentną winę?! Człowiek ma problem i należy się mu pomoc jak "psu buda" a oni jeszcze chcą wyłudzić pieniądze za kontakt z nimi i rozwiązanie problemu... To trzeba mieć tupet. "Chcesz żeby wszystko ci działało, to płać". Brak mi słów. Uwierzcie że po podpisaniu umowy z nimi ( T-Mobile ). Obudziłem się z ręką w nocniku. Dlatego osobiście nie polecam światłowodu od tego patooperatora dla którego jesteśmy tylko dojną i naiwną krową. Pomyślicie że mam jakąś obsesję. To poczytajcie więcej opinii o T-Mobile oraz porównajcie co oferują nam w Magencie. A co oferują np: swoim ( Niemcom ) czy też choćby Czechom. Zobaczycie jaka jest kolosalna różnica...
    ZaletyOferta ( ale tylko na papierze).
    WadyLekceważące podejście do klienta. Ignorancja.
  • ~Agus / 2023-10-29 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra,porażka nigdy więcej!Jeszcze rok muszę się z bimi mordować
  • ~Oliwier kryszak / 2023-10-29 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet niedziała prawie wogole niepolecam szkoda pieniędzy i nerwów
  • ~Adek / 2023-10-29 14:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Wykupiony internet bez limitu i bez limitu predkosci. Po miesiacu zmniejszyli predkosc zadlaniajac soe kluczkiem prawnym. I obciazeniem nadajnikow. Ale inne numery na karte mialy w tym samym miejscu wieksza predkosc niz ja na abonament. Po wielu
    Skargach przywrocili predkosc. Nie polecam
    ZaletyBeak
  • ~Lolo / 2023-10-29 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiecka sieć która bierze tylko pieniądze a zasięg ma tylko na reklamach.
  • ~Stary dziad™ / 2023-10-28 22:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Górny Śląsk miejscowość Zabrze ,od około 4 miesiecy wyłączyli 3G i efekt jest taki ,że zwykle rozmowy telefoniczne zrzuca z LTE od razu na 2G i efekt jest taki że nieda się normalnie rozmawiać ,trzeba się drzec do słuchawki...mam 2 numer w sieci Virgin teraz to Play i rozmowy są.krystalicznie czyste w HDvoice lecącym na 3G ...w efekcie zrezygnuje z 2 nr w.t-mobile.
    ZaletyBrak
    WadyHuj..a jakość rozmów w 2G
  • ~Zbig19 / 2023-10-28 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jak taki stwór utrzymuje się jeszcze w Polsce działają na zasadzie oszustwa i naciągania ludzi. Internet -zaniżone przesyłanie danych prawie 40%od zawartej umowy. Telewizja to wielkie nieporozumienie. Programy bez przerwy szukają zasięgu właściwie właściwie ogląda się tylko kręcące kółko. Na reklamacje nie odpowiada nikt a jeżeli już to nie potwierdza się to w rzeczywistości. Ogólnie najgorszy przedstawiciel tej branży. Omijać z daleka.
    Zaletybędą jak znikną z tej branży
    Wadyoszustwo i naciąganie
  • ~Dawid / 2023-10-27 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięg porażka, urywa połączenia były zgłaszane przez e-mail i telefonicznie oczywiście to nie jest ich wina.
  • ~Tom / 2023-10-27 10:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada 3 miesiące czekam na zwrot przypadkowej nadpłaty 8 razy telefon do obsługi klienta 3 razy mail do boa 2 razy czat i pieniędzy brak nawet odpowiedzi zwrotnej bagno uwaga na nich
    ZaletyBrak
    WadyBrak dbałości o stałego klienta
  • ~Ozim80 / 2023-10-26 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zlikwidowałem pod koniec września .transfer został zawieszony a faktura w październiku przyszła do zapłaty.Żenada kradną w biały dzień.Żłodzieje!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Mariusz / 2023-10-21 16:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultanci nie mówią wszystkiego do końca jeśli chodzi o roaming
  • ~Sławomir / 2023-10-21 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile to jest najgorszy operator . Po 12 latach przeniosłem swoje numery z PLAY do T-mobile i to był najgorszy błąd . W PLAY wszystko śmigało ale dostałem lepszą ofertę i się skusiłem . Teraz przy rozmowach słyszę co drugie słowo , sms nie przechodzą a internet jest jak w latach 90-tych a raczej go prawie nie ma . TRAGEDIA nie róbcie tego błędu . Na dodatek pomimo wielu pism nie chcą rozwiązać umowy i twierdzą , że jest wszystko ok .
    ZaletyPięknie gadają przed podpisaniem umowy
    WadyBardzo słaba jakość połączeń ( przerywana ) problem z sms a internetu to właściwie nie ma
  • ~abonent / 2023-10-18 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    50 kbps w internecie domowym M, nieśmieszny żart, ostatnio było 8-9 mbps, nawet niektóre filmy w 1080p na yt się przy takich prędkościach buforują nadmiernie, jednak prędkość dial-upu, czy nawet 10x wolniej od darmowego aero2 woła o pomstę do nieba.
  • ~Anna / 2023-10-18 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku praktycznie nie mam mobilnego internetu, ani internetu w telefonie, ciągłe przeciążenia i zakłócenia, tylko co mnie to obchodzi? Nie mieszkam 100km od cywilizacji, tylko w środku miasta wojewódzkiego.Rozwiązać umowy nie chcą, choć to ich wina, co jakiś czas łaskawie dają 10zł zniżki, przy abonamencie 80 zł. Żenada, doczekam do końca umów i nigdy więcej T-mobile, choć jestem w nim od czasu Ery. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyZasięg
  • ~Paula / 2023-10-17 14:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta firma to jakiś żart, nie dość ze pokazują mi się wiecznie 2 kreski zasięgu w domu jak i na zewnątrz to w dodatku internet jest tak wolny… wifi i LTE prawie nie działają…
  • ~Piotr / 2023-10-13 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet LTE 0,20MB.s - reklamacja nie widzi problemu BO TAK MA BYĆ
    Zaletybrak
    WadyLTE 0,20Mb/s , reklamacja nie widzie problemu. tak ma być
  • ~Karolina / 2023-10-10 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Drugi raz w przeciągu 6 miesięcy przez niemal cały dzień nie miałam dostępu do sieci (brak możliwości wykonania połączeń i ich odbierania, bardzo ograniczony dostęp do Internetu). Powód prace techniczne. Nie rozumiem jak w XXI wieku prace techniczne w tak dużej sieci telekomunikacyjnej odbywają się w godzinach biznesowych - w cywilizowanym kraju zostałby zrealizowane w godzinach popołudniowych lub nocnych. Kto mi teraz zwróci pieniądze za stracony cały dzień pracy?!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie z możliwych
  • ~marcin / 2023-10-10 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta to jakas masakra. chamscy, cwaniacy. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadychamscy konsultanci
  • ~Wojciech / 2023-10-09 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet lte domowy... zasięg jest, ale internet bardzo wolny. Netfliks się zacina na minimalnych ustawieniach jakości. Disney i cda nie ładuje.. kończy mi się umowa i nie przedłużam. Brak internetu zgłaszany naście razy.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet lub jego brak.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1166
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179