Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2430 opinii

1.57 / 5

  • Oferta
    1.67
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena/Jakość
    1.46
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Prezes / 2023-11-23 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ośmieszasz się na potęgę przed wszystkimi. W tym swoim rozumku myślisz, że jak masz wykupioną opcję do 60 mega, to masz mieć prędkości zbliżone do górnej wartości??? Oszalałeś??? Jedyną opcją, którą operator gwarantuje to, że nie przekroczysz górnej granicy pobierania. A to czy masz 5 mega czy 55 mega nikogo NIE OBCHODZI, bo wszystkie prędkości są zależne od wielu czynników, o czym jest mowa w regulaminie promocji. Nie "umisz" czytać ze zrozumieniem. Co za wstyd. Nie brnij w ten temat dalej. Dokształć się.
  • ~Nie zadowolony / 2023-11-22 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Pana Prezes jesteś Pan nie doinformawany bo T Mobile w internecie ma pakiety do 20Mb/s do 40Mb/s do 60 Mb/s do 90Mb/s jak i bez ograniczeń które znacząco się różnią w transmisji prędkości więc jak kolego ma do 20Mb/s pakiet a otrzymuje 10Mb/s a drugi ma bez ograniczeń za bardzo dużą kwotę powyżej 100 zł na mc a też otrzymuje tylko 10Mb/s to poco jest ten podział na różne prędkości to poco.jest dokonywany wybór płatności i prędkości tylko poto że jak ktoś chce to może dużo płacić i nic oprócz większej faktury z tego niemiec więc pytam poco ten podział prędkości z różnymi kwotami za transmisję szybkość jak wszyscy mają 10Mb/s a różnica tylko w oplatach


    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Reza / 2023-11-22 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zgadzajcie się na przedłużenie umowy przez telefon naciągacze przysyłają nowy numer z nowym telefonem .a gdy zauważycie przekręt po jakimś czasie to po ptokach.
    ZaletyZero
  • ~Marta / 2023-11-22 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam swój numer do T-Mobile kilka lat temu , namówiłam bliskich na zmianę sieci na T-Mobile. Niestety sieć ta okazała się nie rzetelna , zostałam wprowadzona w błąd , zostałam bez środków na koncie , bez pakietów minut , poinformowano mnie grzecznie ,że mogę doładować konto i dzwonić korzystając ze środków na koncie , jakby T-Mobile cofnęło się w czasie o 20 lat gdzie abonamenty były puste i każda minuta rozmowy słono kosztowała .
    Brawo T-Mobile. Proszę zatrudniać konsultantów którzy będą zgodnie z prawdą informować klienta nie wprowadzać w błąd. Na szczęście , jak to zawsze informujecie przed rozmową , wasze rozmowy są nagrywane więc i wasz błąd został zarejestrowany . Pozdrawiam
  • ~Vortex / 2023-11-21 16:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Tmobile jest mocno przereklamowany z tą swoją "super nowoczesną siecią bez 3G". Po wyłączeniu wiosną 3G tmobile nie dostał żadnego kopa w wynikach internetu. Budowanie w mass-mediach obrazu prawdziwej potęgi internetu mobilnego faktycznie ociera się o scam.
    Wadykłamliwa i droga sieć
  • ~Prezes / 2023-11-21 10:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: po pierwsze żaden operator komórkowy nie ma w swojej ofercie i nie będzie jeszcze długo mieć zapisu w regulaminie danej promocji, że gwarantuje określoną prędkość. Po drugie zanim coś napiszesz na forum, wylewając swoje żale, przeczytaj na spokojnie jeszcze raz regulamin swojej umowy, a zobaczysz, że nie ma tam zapisu gwarantującego pobieranie 60 mega, a do 60 mega.
  • ~Bogdan / 2023-11-20 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku tygodni nie można się dogadać z nikim na infolinię totalna żenada, lekceważenie klientów dno place 69,99 za 60 mb/s a otrzymuje 2,5 - do 10 to poniżej najtańszego pakietu do 20Mb/s nawet poniżej 50% jego .Szanowni Państwo może zaczniemy pisać do Urzędu Ochrony Konsumenta jak i do prasy lokalnej razem można coś zdziałać, albo ostrzec innych .Płaci się regularnie a niema z kim porozmawiać odpisujemy jest i przykro i cza płacić faktury totalny szok W okresie próbnym internet ok by nie wypowiedzieć umowy a potem tylko w dół Zróbmy Coś Razem Piszmy Nie Poddawajmy Się to są nasze pieniądze zarobione którymi płacimy za coś co jest niezgodne z umową.
    ZaletyBrak
    WadyZły kontakt , lekceważenie , brak wiedzy
  • ~Rotor / 2023-11-20 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej lokalizacji w Gdańsku 5g nie działa od ponad miesiąca,po przełączeniu na LTE prędkości w dzień średnio 20mb/s,wieczorem spadają do 5mb/s.
    Nadajniki w odległosci 500m oraz 450 m,od konsultantów slyszę,że sieć przeciążona i coś tam niby działają ale kiedy poprawa tego już nie wiedzą.
    WadyWolny internet,spadający zasięg mimo bliskiej odległosci od nadajnika,brak perspektyw na rozwiązanie problemu
  • ~jazda z Tmobilami / 2023-11-19 21:32
    Ocena: 1.67 / 5
    posiadam internet homeofice z anteną 5g płacę za internet który wieczorami nie potrafi przekroczyć 5mbps a czasami nawet 1 płacąc 130zł jednak czuję się oscamowany bo jednak mieszkam na Targówku a ten nawet w dzień on nie jest jakiś zadowalający tak od 20 do 50 mbps
    Zaletynielimitowane gówno
    powalone wysyłanie nie adekwatne do pobierania
    Wadypobieranie 1mpbs wysyłanie 50mbps XD
    130 pln za coś co nie działa prawidłowo
  • ~Jożin z Bażin / 2023-11-19 20:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Do tego nygusa co ma 1 kilo: zmień ustawienia z GSM na 4G. Ogarnij się ludziu.
  • ~Krzysztof / 2023-11-19 01:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka miałem w życiu człowiek płaci co miesiąc regularnie a usługi jak nie ma tak nie było!!!! To jest jakaś masakra!!!! Internetu nie ma w ogóle 1000000 zgłoszeń na infolinię wieczne awarie totalna kpina z klientów
    ZaletyBrak
    WadyMilion sto
  • ~T mobile to scam / 2023-11-17 23:29
    Ocena: 1.33 / 5
    jakość taka że internet mi nie działa na stronie pisze jakieś pierdoły że pakiet aktywny, wszystko nie limitowane i jeszcze 240gb zostało ale próbuje co kolejek odpalić to wychodzi na to że mam około 1kilo bajt na sekunde
    ZaletyBrak
    WadyCena i jakość
  • ~Maria / 2023-11-15 18:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona z obsługi doradcy T-Mobile Pana Sebastiana,profesjonalny dobór oferty do potrzeb ,życzymy aby każdy doradca był taki.
  • ~Rozczarowany Klient / 2023-11-14 19:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszustwo, za oszustwem. Nie bierzcie abonamentu bo po zakończeniu umowy tak kombinują by klient nie odszedł. Umowa skończyła się 7 listopada, okres rozliczeniowy 12 listopada, a oni (TM) ustawili na 13 listopada by wymusić dodatkowe pieniądze i zmusić do kontynuacji umowy na ich warunkach. Wspomnę, że zgłoszenie rezygnacji nastąpiło 25 września. Dobry matematyk zauważy, że jest ponad 30 dni ustawowych, ale w TM chyba nie ma dobrych matematyków. Co więcej numer został przeniesiony na kartę, mimo że nie było takiej decyzji. Reklamacja każe czekać ... po co? Sytuacja jest klarowana, chyba tylko dla klienta, bo dla TM raczej nie. Uważajcie na to co robią. Głęboko przemyślcie abonament w tej sieci.
    ZaletyTrudno je znaleźć ...
    WadyWystarczy poczytać komentarze. Pełny wachlarz.
  • ~Thommy84 / 2023-11-13 03:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem tej firmy. Zawsze brałem abonament z telefonem, bo mogłem płacić tani abonament i w tej cenie co około 2 lata mogłem dostać nowy smartfon. Teraz oferty tak beznadziejne, że podpisałem umowę na sam abonament bez telefonu. Obsługa klienta do bani totalnie. Nie potrafią nawet zaksięgować poprawnie i na czas wpłaty za fakturę. Przysyłają smsy o tym, że nieopłacona faktura i proszę zapłacić. Faktury płacone zawsze na czas, a chyba trzeci miesiąc z rzędu problem. Gdy płaciłem kartą w aplikacji miła Pani stwierdziła, że nie można zaksięgować, bo jest konserwacja systemu księgowego chociaż jest 10 dzień miesiąca i godzina 15. To jest chore, traktowanie stałych klientów jak zło. Od jakiegoś czasu tylko slogany reklamowe w miare jakoś wypadają. Reszta to jest dno. Żeby w XXI wieku nie potrafić zaksięgować wpłaty to już jest apogeum zła.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyJest ich wiele
  • ~anonim / 2023-11-11 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    internet ssie pale!!! Opisałbym jak słaby jest, ale nie jestem w stanie, gdyż go nie ma




    Zaletydobrze ssie
    Wadyssie
  • ~Kazimierz / 2023-11-10 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamację na internet mobilny są rozpatrywane tylko na niekorzyść klienta.Argumenty typu zła jakość,zakłócenia sygnału,brak sygnału itp. do nikogo nie trafiają.Podpisałeś umowę na dwa lata PŁAĆ!!!.Dział reklamacji to fikcja.
  • ~Magda / 2023-11-10 07:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Pamiętajcie o swoich prawach i przeanalizujcie umowy pod kątem ich zakończenia wraz z okresem dwu lat. Zakończenie świadczenia usług zgodnie z umową nie powinno być wznawiane bez przedłużenia tej umowy i to z podniesioną ceną za abonament
  • ~Lilal / 2023-11-08 15:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa tmobile jest bardzo nieprofesjonalna. Konsultant oszukał mnie przy uzgadnianiu umowy. Podał swój prywatny numer na który miałam się kontaktować w sprawie urządzenia. Podał mi cenę, która totalnie się nie zgadza z ceną brutto oraz Netto. konsultant dzwonił do mnie z prywatnego numer, z którego zawarł ze mną umowę. Jest to karygodne. Firma z wieloletnim doświadczeniem oszukuje stałych klientów. Oczywiście moje reklamacje nie zostały pozytywnie rozpatrzone.
  • ~Marcello / 2023-11-07 20:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaby Internet Zacina się jest opóźnienie i trzeba się caĺy czas łączyć na nowo
    ZaletyNie ma
    WadyZacinanie, opóźnienie i trzeba się łączyć na nowo co kilka godzin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3750
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1159
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 939
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4261
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179