Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2523 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 127
  • / 2024-11-20 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden .
    Wadytragegia nie idzcie tam
  • / 2024-11-20 10:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli ktos ma oferte freemix to nie jest oferta na kartę tylko abonament. Za taką pomyłkę jestem stratny 60 zł i kilka dni bez możliwości dzwonienia i wysyłania wiadomości. Banda oszustów. Wycofam wszystkie umowy związane z nimi.
  • / 2024-11-16 00:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Połączenia głosowe w ramach sieci 5G (VoNR) nie oferuje żaden operator w Polsce i chyba w całej Europie jest podobnie.
  • / 2024-11-15 19:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Mirek nawet nie masz pojęcia jakie bzdury piszesz. Rozmowy po sieci 5G to będziesz mieć wtedy kiedy w Polsce powstaną sieci 5G SA. Obecnie wszyscy polscy operatorzy budują sieci 5G w modelu NSA. A teraz idź na piwo i przemyśl jakie bzdury napisałeś.
  • / 2024-11-15 19:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Eweliny: dziecko ile Ty masz lat albo ile klas podstawówki ukończyłaś i czy potrafisz czytać ze zrozumieniem jakiekolwiek umowy??? Nie ośmieszaj się publicznie chyba, że to lubisz.
  • / 2024-11-15 19:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższego wpisu: z opisu wynika, że problemy pojawiły się lub nasiliły po nabyciu nowego aparatu (smartfona).
  • / 2024-11-12 07:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Szanowni państwo piszę tą opinię nie po to aby szkalować firmę T-Mobile ponieważ na swój wizerunek Ona pracuje samodzielnie i jaki on jest każdy widzi czytając choćby poprzednie opinie. Jestem abonentem sieci T-Mobile od przeszło 20 lat wcześniej oczywiście była to ERA GSM, z którą mam bardzo dobre wspomnienia. Obecnie z siecią T-Mobile pomimo posiadania nowego aparatu telefonicznego, gdzie bym się nie ruszył posiadam problem z zasięgiem bo rozmowy są przerywane lub w ogóle nie mogę ich nawiązać. Jeszcze gorsza sytuacja ma miejsce jeżeli chodzi o internet mobilny w miejscu mojego zamieszkania w Niepołomicach, nie ma go praktycznie w ogóle, nie mogę wysłać nawet wiadomości e-mail lub jej odebrać . T-Mobile był o tym wielokrotnie informowany rzekomo podejmowano próby rozwiązania mojego problemu. co nigdy nie nastąpiło, gdyż jak mi powiedziano ten nadajnik jest przeciążony i Oni nie mogą nic z tym zrobić , oczywiście nic poza braniem co miesiąc pieniędzy za usługę z której nie da się korzystać, Internetu mobilnego nie posiadam w dalszym ciągu. Prosiłem o przedterminowe rozwiązanie umowy, niestety odmowa i straszenie karą umowną. Tak dzisiaj w sieci T-Mobile traktuje się klienta, który przez 20 lat na czterech usługach bez żadnej zwłoki płaci rachunki. Został mi już tylko rok wszystkie usługi przenoszę do innej firmy.
    Myślę, że w miejscowości Niepołomice i okolice nie jestem wyjątkiem, jeżeli są osoby w podobnej sytuacji proszę się kontaktować ze mną sporządzę zbiorowe wystąpienie do organu nadzorującego Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konsumenta, może głos grupowy będzie bardziej wymowny.
    Pozdrawiam e-mail do kontaktu.
    lechu.car@op.pl
    ZaletyObecnie brak
    WadyOgromne problemy z zasięgiem
  • / 2024-11-09 21:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Chcę mieć w Orange 50 a nam 20, duże miasto powiatowe.
    ZaletyOrange to że w ogóle jest 5 g
    WadyTragiczne rozmowy.
  • / 2024-11-09 15:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Wczoraj dzwonił do mnie trochę zakręcony Pan z T-Mobile (dzwonił do mnie 3 razy a za drugim razem nawet pomylił osoby jakby nie wiedział z kim rozmawia) proponujący telefon Samsung Galaxy S24 fe na pół roku za darmo a po tym okresie co miesiąc 180zł na 2 lata a do tego dokłada drugi telefon Samsung A25. Za całe dwa lata zapłaciłabym ponad 4 tysiące złotych a znalazłam ofertę dużo lepsza ponieważ do tego kompletu dołożono jeszcze słuchawki bezprzewodowe i w dodatku cała ta oferta wychodziła tysiąc złotych taniej. Dodam jeszcze , że według tego Pana drugi telefon jaki miałam dostać kosztuje ponad 4 tysiące a w rzeczywistości kosztuje niecałe 3 tysiące... Po prostu naciągacze!!! Nie polecam
  • / 2024-11-06 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina z jakością usługi (jakość rozmów i prędkość internetu). Mam nowego iphone 16 i działa jak stary iphone 11. Prędkość internetu do 30 mega a VoGR (rozmów w sieci 5G) jak nie ma tak nie ma. Non stop przełącza do VoLTE. Kpina do kwadratu i tyle a zasięg wcale nie jest taki cacy.
  • / 2024-11-06 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, naciąganie z wprowadzaniem w błąd celowo, straszna obsługa.
    ZaletyŻadnych
  • / 2024-11-04 08:08
    Ocena: 4.00 / 5
    T-Mobile jest ok ale w przypadku tej sieci trzeba mieć już telefon minimum ze średniej półki. Jeśli ktoś ma problemy z zasięgiem to albo jest na zadupiu albo ma szrot telefon. Jak komuś nie pasuje to niech porówna sobie zasięg/jakość z Plusem i otrzeźwienie przyjdzie bardzo szybko.
    ZaletyDobrze dxiałająca sieć LTE
    Wadyza słaby zasięg LTE 800/900
  • / 2024-11-03 15:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Przeniosłem numer 2 tyg temu z Play do t mobile oczywiście na kartę. Net w Play był na 40 Mbit max. Teraz nawet czasem 90.mbit. Mam wrażenie że jakość rozmów się poprawiła. Ale zauważyłem że baterie w telefonie pożera 2x szybciej. Czyli agregacja pasm wyjadą prąd. Nawet po tygodniu bycia w t mobile rozważałem powrót do Play. Ale i w Play było masę problemów. Od neta który był przeważnie na LTE , rozmowy potrafiło zrywać lub przełączać volte do 3g. W sumie place tyle samo w t mobile co Play. Tak więc po testuje, choć baterie ciagnie.
    ZaletyNet przyspieszył, zawsze LTE+ ,
    WadyBaterie pożera 2x szybciej. Telefon lubi być ciepły.
  • / 2024-10-23 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W 21 wieku nie powinno byc problemow z polaczeniami i internetem. Wszedzie gdzie jestem internet tak muli ze musze resetowac tel aby na chwile skozystac z neta. Zmienilem nawet tel bo myslalem ze to byla przyczyna, nic bardziej mylnego. Na nowym to samo. A polączenia, to musze na balkon wychodzic albo na dwór. A pieniadze lecą, za kupe nerwow.
    ZaletyAplikacka
    WadyBrak zasiegu
  • / 2024-10-08 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z którą współpracowałam. Jak zakładali net to nie widać było, że zakładają w bloku teraz nagle się obudzili i blok im wyrósł jak grzyb po deszczu i diagnoza postawiona - net jest w bloku i oni nie mają wpływu na to i inni mieszkańcy zakłócają mój sygnał. I nic nie można z tym zrobić, ani naprawić ani rozwiązać umowy, można jedynie płacić im bo przecież oni dostarczają usługę

    Zaletybrak, co mi po tym, że oferta super jak ona nie działa
    Wadyt-mobiile jest wadą
  • / 2024-10-03 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Odstąpienie od umowy jest 30 dni. Złożona rezygnacja po 2 tygodniach od podpisania umowy. Po kolejnym tygodniu nadal nie mam możliwości przeniesienia numeru do innej sieci ponieważ T mobile robi problemu. Nagle im rezygnacja nie wpłynęła gdzie zrobiła to Pani w placówce A na infolinii każdy mówi co innego Tragedia Nie polecam i będę odradzała każdemu bo firma nie jest kompetentna.
    WadyWszystkie z mozliwych
  • / 2024-10-01 17:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy sie tak nie zawiodłem internet wogule nie dziala Internet nie przekraca nawet 2mb
    ZaletyDuzo Internetu
    WadyWolny internet jak w dupie mojego starego
  • / 2024-09-30 11:50
    Ocena: 1.00 / 5

    Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak bardzo niezadowolona ze współpracy z jakąś firmą, tak jak jestem z t-mobile. Miałam wykupiony internet bezprzewodowy przez rok. Podczas podpisywania umowy nie została mi przekazana informacja, że w moim miejscu zamieszkania sieć bezprzewodowa praktycznie nie działa. Prawdziwy cyrk zaczął się już tydzień po uruchomieniu usługi, kiedy to podczas pracy zdalnej musiałam udostępniać internet z telefonu od Orange ponieważ też z tym od t-mobile nie mogłam nawet wysłać maila. Po wykonaniu speed testu okazało się, że mój internet od t-mobile ma zawrotną prędkość 1mb/s, podczas gdy wykupiłam pakiet, który miał mi zapewniać nawet 90mb/s. I wtedy zaczęło się piekło. Nie było możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy, więc cały rok płaciłam za usługę, która nawet nie istniała. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię proszę o rozwiązanie tego problemu, większość razy konsultanci byli zupełnie nie pomocni, raz nawet usłyszałam od sympatycznego konsultanta że niestety ale dałam się „wyrolować” bo na naszej ulicy ich internet nie działa w sumie za bardzo :) Kiedy zgłaszałam problemy techniczne, za każdym razem konsultant był zaskoczony bo moje poprzednie zgłoszenia nie były nawet w systemie. Było mnóstwo obietnic, wprowadzanych zmian, resetowania i długich rozmów - nic nie pomogło. Jednak dnem dna był moment, gdy Firma wyłączyła nam internet całkowicie na 2 tygodnie za karę, ponieważ jak to usłyszałam „wyciągnęłam kartę z routera a tak nie można”. Tylko, że taka sytuacja wcale nie miała miejsca, ani routera ani karty nie ruszałam. Z resztą co miałabym zrobić z kartą, która zapewnia mi 1mb/s? Oczywiście o tej wspaniałej każe nawet mnie nie poinformowano, musiałam spędzić pół dnia na infolinii aby się o tym dowiedzieć. Dodatkowo karuzela śmiechu jeszcze bardziej się rozpędziła, gdy raz zapomniałam zapłacić w terminie i obniżono szybkość internetu do 16kb/s i wiecie co - nie było kompletnie żadnej różnicy! Był tak samo wolny i niemal nie istniejący jak podczas płacenia! NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY Z T-MOBILE. Jeszcze nigdy nie czułam się tak olewana i wykorzystana. Ich oferta, obsługa klienta i poziom przekazywania informacji to jeden wielki żart. To co tutaj opisałam to nie jest nawet połowa nieprzyjemnych sytuacji, jakie mi zaserwowali. Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą i ich usługami nic wspólnego.
    WadyWszystko
  • / 2024-09-28 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 51Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 24Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
    Karta KOSZ...
    Podałem najwyższy wynik a
    testów w czasie od godziny 7:40 do teraz 39
  • / 2024-09-27 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Na jednym z numerów firmowych pojawił się problem polegający na tym, że nie można się dodzwonić (przy włączonym telefonie i gdy akurat z nikim nie łączy się). Problem był zgłoszony 2 razy i dwóch "konsultantów" - pomimo deklaracji - nie zgłosiło problemu do działu technicznego. Dzisiaj zadzwoniłem po raz trzeci i w końcu po rozmowie z kobietą tym razem otrzymałem w końcu SMS, że zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji. Zadziwiające praktyki panów "konsultantów", których firma powinna potraktować odpowiednio do zasług.
strona 1 z 127

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183