Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2569 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 129
  • / 2025-03-28 01:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Galeria Ogrody Elbląg-przedłużałam ostatnio umowę,naklikała babka mnóstwo nie informując mnie o tym-wcisnęła darmowy internet,za który musiałam zapłacić 19,99 plus koszt 50 za przystapienie do sieci-w sieci jestem od ponad 20 lat,hihi od miesiąca się tam pojawiam,by wyjaśnic niejasności-wczoraj babka mi powiedziała:tylko miesiąc?bezszczelna i arogancka.Dopiero pomógł mi konsultant z infolinii.
    ZaletyGaleria Ogrody Elbląg-Magdalena to powinna innej pracy szukać
    Wadyzwolnić pracownicę,która wciska a potem tłumaczy sie ,że tak musi,bo Centrala każe
  • / 2025-03-27 22:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja opinia pozytywna! W dniu dzisiejszym zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez konsultanta w punkcie sprzedaży ul Drużbickiego w Poznaniu - pan Maciej Kudrawców oprócz przedłużenia umowy zaproponował mi opaskę SOS która zaprogramował tak więc mogłam wyjść z salonu z gotowym sprzętem. Poraz pierwszy czułam się zaopiekowana - tak więc wszystko zależy od tego czy pracownik podchodzi do pracy z zaangażowaniem. Bardzo dziękuję - Maria Frąckowiak
  • / 2025-03-25 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem długoletnią klientką T-mobile. Podpisałam umowę na kolejne dwa lata internetu z routerem. Pytałam kosultanta telefonicznie trzykrotnie przed podpisaniem umowy, jaką finalnie kwotę będę miała do zapłaty po podliczeniu wszystkich opłat z telefonem. Poinformował mnie , że będę płaciła mniej niż teraz , czyli około 120 zł. Zachęcona ofertą zgodziłam się. Po kilku dniach otrzymałam fakturę 150 zł + 28.99 zł dodatkowych opłat. To nie pierwszy raz ze strony T-mobile, że wprowadzają w błąd tylko po to, żeby podpisać umowę. Oczywiście złożyłam reklamację i odeślę im sprzęt.
    Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek dla klienta.
    Wadybrak szacunku do klienta; fatalna obsługa; wciskanie ofert, żeby tylko podpisać umowę ; zatajanie niektórych istotnych rzeczy przy podpisywaniu umowy!!!
  • / 2025-03-25 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    T-MOBILE
    Kłamcy, oszuści, złodzieje !!!
    Mój błąd że po ponad 25 latach idealnej współpracy z ORANGE dałem się namówić na badziew jakim jest T-MOBILE
    NIE !!! POLECAM !!!
    Zalety????????????????????????
  • / 2025-03-23 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylem tam kiedys i juz nigdy nie powroce. Byly nawet jakies uslugi zagraniczne, ktorych nigdy nie bo, a zaplacic trzeba. Nawet raz tak sie zdenerwowalem, ze wyjalem na ponad miesiac karte, a jakies niby sms i rozmowy z sufitu byly. W famturach czesto bylo cos czego nie bylo oczywiscie dodatkowo platne. Reszta tez do bani i drogo. Nigdy nawet nie pomysle o takiej zlodziejskiej firmie.
    ZaletySame wady
    Wady100%
  • / 2025-03-12 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.

    Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.

    Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.

    W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.

    Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.

    Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
  • / 2025-03-12 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.

    Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.

    Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.

    W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.

    Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.

    Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
  • / 2025-03-08 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA ZMIENIA KONTRAKT BEZ WIEDZY KLIENTA.NALICZA NIEUCZCIWE OPŁATY.OBSŁUGA KLIENTA PONIŻEJ JAKIEGOKOLWIEK POZIOMU.
  • / 2025-03-01 12:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Do wszystkich buraków: internet mobilny to tylko uzupełnienie stacjonarnego. Tutaj nigdy nie było, nie ma i nie będzie żadnej gwarancji prędkości. Ci co tego "nie rozumiejo" niech ssą swój palec!
  • / 2025-02-26 14:30
    Ocena: 1.67 / 5
    co z tego że mam 400 gb nie mogę z nich korzystać prędkość Internetu skokowa od 32 spada do 2 mb/s tragedia brak informacji usłyszałem o modernizacji sieci do kiedy niewiadoma
    Wadywolna siać
  • / 2025-02-26 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mobilnego unikać jak ognia! ping potrafi skoczyć do 12000 i to w takich godzinach, w których internet powinien działać najlepiej. Co z tego, że czasami idzie dużo wyciągnąć, jak to g*wno przez większość czasu aktualnie jest niestabilne i takie skoki są. Już lepszy by był słabszy, ale stabilny.. i wydaje mi się, że orange wypadał lepiej, ale ręki teraz nie dam sobie uciąć, bo już od prawie roku go nie mam.
  • / 2025-02-25 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile zdecydował że może wziąć 200 zł za ONT które nie było mi instalowane w mieszkaniu, dokleić naklejki na podpisany dokument przy instalowaniu. Nawet nie powiedzieli gdzie byl instalowany ONT. Chociaż ja ich zaprosiłam do deweloperskiego pomiszczenia żeby oni pokazali co ja mam zabrać i wrócić im. Oszusty!!! Ale sprawa pojdzie dalej, tego nie zostawie
    ZaletyZero
    WadyOszusty
  • / 2025-02-21 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny już raz max 2mb/s internetu i ping skacze po 1000-5000. Szkoda gadać.
  • / 2025-02-20 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    14:00 1mb/s internetu.. już od kilku dni jest tragedia z tym.
  • / 2025-02-19 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Ostrzegam wszystkich aby przy zawieraniu umowy nie zgodzili się na usługę bezpieczny internet (czy tez bezpieczne surfowanie). Powoduje ona brak możliwości podejmowania decyzji która stronę internetową chcecie oglądać. Ponadto trzeba czekać na wyłączenie usługi aż do końca miesiąca rozliczeniowego aby mogli doliczyć pełną opłatę za tą usługę. Tat, tak. Za coś co ogranicza waszą wolność musicie płacić.
    ZaletySzybszy internetowa niż np. W Orange. Zasięgi też wydają się nieco lepsze
    WadyBardzo mało intuicyjna strona internetowa operatora a aplikacja jeszcze gorsza.
  • / 2025-02-14 15:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Ocena poniżej 0.
    Bardzo nie uczciwa sieć. Korzystam z magenta od 1,5roku i marzę o zakończeniu umowy. Nie ma dnia aby poprawnie działał internet nie mówiąc o tv. Dzwonię co tydzień do działu technicznego a po rozmowie dostaje sms że rozwiązany problem a wcale nie został. Szybciej łącze się z sąsiadem dwa piętra niżej i lepszy zasięg/orange/.
    Telemarketer dzwoni co chwilę z niby lepszą ofertą a okazuje się że 15zl drożej. Mało tego wysyła link żeby zaakceptować. Jak mu się zwróci uwagę, że kłamie to ze śmiechem odpowiada, że zwykle ludzie się na to łapią. Gratuluję t mobile!!!
    Zaletybrak
    Wady100
  • / 2025-02-12 23:27
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższego wpisu: jesteś kretynem. Przyznałeś się przed całym światem, że nie masz MÓZGU.
  • / 2025-02-11 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa. Kupiłem internet mobilny z modemem TCL. Po przyjeździe do Włoch okazało się, że nie ma internetu. Dzwonię na BOA, a tam bezczelny konsultant wykłóca się ze mną, że przecież wiedziałem, że ta karta do mobilnego modemu działa tylko w Polsce, a we Włoszech i w ogóle za granicą to roaming jest zablokowany. Gdybym wiedział, to przecież nie wziąłbym tego modemu za granicę, bo po co. Chamstwo na biurze obsługi abonenta i oszukiwanie klientów w salonach. Cała sieć T-mobile. Omijać z daleka.
    ZaletyŻadnych
  • / 2025-02-02 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Od paru miesięcy borykam się z internetem, a raczej jego brakiem. Firma tłumaczy, że jest zwiększone zapotrzebowanie, a co mnie to obchodzi. Płacę abonament od oferty do 300Mb/s niestety nie da się obejrzeć filmu gdziekolwiek. Płacę za coś, czego firma nie jest w stanie sprostać.

    Jutro będzie kontakt do rzecznika praw.
    ZaletyBrak
    WadyWieczny spadek internetu, brak możliwości dodzwonienia się na BOK
  • / 2025-01-22 01:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Próbowali mnie okraść na 280 zł. Sprawę zgłosiłem do organów ścigania.
strona 1 z 129

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4566
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2569
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.03, ilość opinii: 1008
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185