Wadytragegia nie idzcie tam
strona 1 z 127
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Zefir / 2024-11-20 13:54
T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden . -
-
~emil / 2024-11-20 10:12
Jeżeli ktos ma oferte freemix to nie jest oferta na kartę tylko abonament. Za taką pomyłkę jestem stratny 60 zł i kilka dni bez możliwości dzwonienia i wysyłania wiadomości. Banda oszustów. Wycofam wszystkie umowy związane z nimi. -
~Piko / 2024-11-16 00:42
Połączenia głosowe w ramach sieci 5G (VoNR) nie oferuje żaden operator w Polsce i chyba w całej Europie jest podobnie. -
~Zyga / 2024-11-15 19:51
Mirek nawet nie masz pojęcia jakie bzdury piszesz. Rozmowy po sieci 5G to będziesz mieć wtedy kiedy w Polsce powstaną sieci 5G SA. Obecnie wszyscy polscy operatorzy budują sieci 5G w modelu NSA. A teraz idź na piwo i przemyśl jakie bzdury napisałeś. -
~Kot / 2024-11-15 19:45
Do Eweliny: dziecko ile Ty masz lat albo ile klas podstawówki ukończyłaś i czy potrafisz czytać ze zrozumieniem jakiekolwiek umowy??? Nie ośmieszaj się publicznie chyba, że to lubisz. -
~Znawca usług gsm / 2024-11-15 19:41
Do poniższego wpisu: z opisu wynika, że problemy pojawiły się lub nasiliły po nabyciu nowego aparatu (smartfona). -
~Mariusz / 2024-11-12 07:19
Szanowni państwo piszę tą opinię nie po to aby szkalować firmę T-Mobile ponieważ na swój wizerunek Ona pracuje samodzielnie i jaki on jest każdy widzi czytając choćby poprzednie opinie. Jestem abonentem sieci T-Mobile od przeszło 20 lat wcześniej oczywiście była to ERA GSM, z którą mam bardzo dobre wspomnienia. Obecnie z siecią T-Mobile pomimo posiadania nowego aparatu telefonicznego, gdzie bym się nie ruszył posiadam problem z zasięgiem bo rozmowy są przerywane lub w ogóle nie mogę ich nawiązać. Jeszcze gorsza sytuacja ma miejsce jeżeli chodzi o internet mobilny w miejscu mojego zamieszkania w Niepołomicach, nie ma go praktycznie w ogóle, nie mogę wysłać nawet wiadomości e-mail lub jej odebrać . T-Mobile był o tym wielokrotnie informowany rzekomo podejmowano próby rozwiązania mojego problemu. co nigdy nie nastąpiło, gdyż jak mi powiedziano ten nadajnik jest przeciążony i Oni nie mogą nic z tym zrobić , oczywiście nic poza braniem co miesiąc pieniędzy za usługę z której nie da się korzystać, Internetu mobilnego nie posiadam w dalszym ciągu. Prosiłem o przedterminowe rozwiązanie umowy, niestety odmowa i straszenie karą umowną. Tak dzisiaj w sieci T-Mobile traktuje się klienta, który przez 20 lat na czterech usługach bez żadnej zwłoki płaci rachunki. Został mi już tylko rok wszystkie usługi przenoszę do innej firmy.
Myślę, że w miejscowości Niepołomice i okolice nie jestem wyjątkiem, jeżeli są osoby w podobnej sytuacji proszę się kontaktować ze mną sporządzę zbiorowe wystąpienie do organu nadzorującego Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konsumenta, może głos grupowy będzie bardziej wymowny.
Pozdrawiam e-mail do kontaktu.
lechu.car@op.plZaletyObecnie brakWadyOgromne problemy z zasięgiem -
~Ewelina / 2024-11-09 21:31
Chcę mieć w Orange 50 a nam 20, duże miasto powiatowe. ZaletyOrange to że w ogóle jest 5 gWadyTragiczne rozmowy. -
-
~Sonia / 2024-11-09 15:15
Wczoraj dzwonił do mnie trochę zakręcony Pan z T-Mobile (dzwonił do mnie 3 razy a za drugim razem nawet pomylił osoby jakby nie wiedział z kim rozmawia) proponujący telefon Samsung Galaxy S24 fe na pół roku za darmo a po tym okresie co miesiąc 180zł na 2 lata a do tego dokłada drugi telefon Samsung A25. Za całe dwa lata zapłaciłabym ponad 4 tysiące złotych a znalazłam ofertę dużo lepsza ponieważ do tego kompletu dołożono jeszcze słuchawki bezprzewodowe i w dodatku cała ta oferta wychodziła tysiąc złotych taniej. Dodam jeszcze , że według tego Pana drugi telefon jaki miałam dostać kosztuje ponad 4 tysiące a w rzeczywistości kosztuje niecałe 3 tysiące... Po prostu naciągacze!!! Nie polecam -
~mirek / 2024-11-06 18:29
Kpina z jakością usługi (jakość rozmów i prędkość internetu). Mam nowego iphone 16 i działa jak stary iphone 11. Prędkość internetu do 30 mega a VoGR (rozmów w sieci 5G) jak nie ma tak nie ma. Non stop przełącza do VoLTE. Kpina do kwadratu i tyle a zasięg wcale nie jest taki cacy. -
~AGNIESZKA / 2024-11-06 16:11
Drogo, naciąganie z wprowadzaniem w błąd celowo, straszna obsługa. ZaletyŻadnych -
~Stick / 2024-11-04 08:08
T-Mobile jest ok ale w przypadku tej sieci trzeba mieć już telefon minimum ze średniej półki. Jeśli ktoś ma problemy z zasięgiem to albo jest na zadupiu albo ma szrot telefon. Jak komuś nie pasuje to niech porówna sobie zasięg/jakość z Plusem i otrzeźwienie przyjdzie bardzo szybko. ZaletyDobrze dxiałająca sieć LTEWadyza słaby zasięg LTE 800/900 -
~Jsnek / 2024-11-03 15:18
Przeniosłem numer 2 tyg temu z Play do t mobile oczywiście na kartę. Net w Play był na 40 Mbit max. Teraz nawet czasem 90.mbit. Mam wrażenie że jakość rozmów się poprawiła. Ale zauważyłem że baterie w telefonie pożera 2x szybciej. Czyli agregacja pasm wyjadą prąd. Nawet po tygodniu bycia w t mobile rozważałem powrót do Play. Ale i w Play było masę problemów. Od neta który był przeważnie na LTE , rozmowy potrafiło zrywać lub przełączać volte do 3g. W sumie place tyle samo w t mobile co Play. Tak więc po testuje, choć baterie ciagnie. ZaletyNet przyspieszył, zawsze LTE+ ,WadyBaterie pożera 2x szybciej. Telefon lubi być ciepły. -
~Piotrek / 2024-10-23 11:01
Tragedia. W 21 wieku nie powinno byc problemow z polaczeniami i internetem. Wszedzie gdzie jestem internet tak muli ze musze resetowac tel aby na chwile skozystac z neta. Zmienilem nawet tel bo myslalem ze to byla przyczyna, nic bardziej mylnego. Na nowym to samo. A polączenia, to musze na balkon wychodzic albo na dwór. A pieniadze lecą, za kupe nerwow. ZaletyAplikackaWadyBrak zasiegu -
~Marlena / 2024-10-08 10:57
Najgorsza firma z którą współpracowałam. Jak zakładali net to nie widać było, że zakładają w bloku teraz nagle się obudzili i blok im wyrósł jak grzyb po deszczu i diagnoza postawiona - net jest w bloku i oni nie mają wpływu na to i inni mieszkańcy zakłócają mój sygnał. I nic nie można z tym zrobić, ani naprawić ani rozwiązać umowy, można jedynie płacić im bo przecież oni dostarczają usługę
Zaletybrak, co mi po tym, że oferta super jak ona nie działaWadyt-mobiile jest wadą -
~Mnno / 2024-10-03 15:25
Nie polecam. Odstąpienie od umowy jest 30 dni. Złożona rezygnacja po 2 tygodniach od podpisania umowy. Po kolejnym tygodniu nadal nie mam możliwości przeniesienia numeru do innej sieci ponieważ T mobile robi problemu. Nagle im rezygnacja nie wpłynęła gdzie zrobiła to Pani w placówce A na infolinii każdy mówi co innego Tragedia Nie polecam i będę odradzała każdemu bo firma nie jest kompetentna. WadyWszystkie z mozliwych -
~Mikolaj / 2024-10-01 17:47
Nigdy sie tak nie zawiodłem internet wogule nie dziala Internet nie przekraca nawet 2mb ZaletyDuzo InternetuWadyWolny internet jak w dupie mojego starego -
~Zuzanna / 2024-09-30 11:50
Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak bardzo niezadowolona ze współpracy z jakąś firmą, tak jak jestem z t-mobile. Miałam wykupiony internet bezprzewodowy przez rok. Podczas podpisywania umowy nie została mi przekazana informacja, że w moim miejscu zamieszkania sieć bezprzewodowa praktycznie nie działa. Prawdziwy cyrk zaczął się już tydzień po uruchomieniu usługi, kiedy to podczas pracy zdalnej musiałam udostępniać internet z telefonu od Orange ponieważ też z tym od t-mobile nie mogłam nawet wysłać maila. Po wykonaniu speed testu okazało się, że mój internet od t-mobile ma zawrotną prędkość 1mb/s, podczas gdy wykupiłam pakiet, który miał mi zapewniać nawet 90mb/s. I wtedy zaczęło się piekło. Nie było możliwości wcześniejszego wypowiedzenia umowy, więc cały rok płaciłam za usługę, która nawet nie istniała. Wielokrotnie dzwoniłam na infolinię proszę o rozwiązanie tego problemu, większość razy konsultanci byli zupełnie nie pomocni, raz nawet usłyszałam od sympatycznego konsultanta że niestety ale dałam się „wyrolować” bo na naszej ulicy ich internet nie działa w sumie za bardzo :) Kiedy zgłaszałam problemy techniczne, za każdym razem konsultant był zaskoczony bo moje poprzednie zgłoszenia nie były nawet w systemie. Było mnóstwo obietnic, wprowadzanych zmian, resetowania i długich rozmów - nic nie pomogło. Jednak dnem dna był moment, gdy Firma wyłączyła nam internet całkowicie na 2 tygodnie za karę, ponieważ jak to usłyszałam „wyciągnęłam kartę z routera a tak nie można”. Tylko, że taka sytuacja wcale nie miała miejsca, ani routera ani karty nie ruszałam. Z resztą co miałabym zrobić z kartą, która zapewnia mi 1mb/s? Oczywiście o tej wspaniałej każe nawet mnie nie poinformowano, musiałam spędzić pół dnia na infolinii aby się o tym dowiedzieć. Dodatkowo karuzela śmiechu jeszcze bardziej się rozpędziła, gdy raz zapomniałam zapłacić w terminie i obniżono szybkość internetu do 16kb/s i wiecie co - nie było kompletnie żadnej różnicy! Był tak samo wolny i niemal nie istniejący jak podczas płacenia! NIE POLECAM NIKOMU WSPÓŁPRACY Z T-MOBILE. Jeszcze nigdy nie czułam się tak olewana i wykorzystana. Ich oferta, obsługa klienta i poziom przekazywania informacji to jeden wielki żart. To co tutaj opisałam to nie jest nawet połowa nieprzyjemnych sytuacji, jakie mi zaserwowali. Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą i ich usługami nic wspólnego.WadyWszystko -
~Marcin / 2024-09-28 11:36
Testowy starter z kiosku. Włączam 5G a tam 51Mb/s. Przełączam na LTE+ a tam 24Mb/s. Duże miasto, balkon, 4/5 piętro, nadajniki widoczne gołym okiem, testowy telefon iPhone 13 mini.
Karta KOSZ...
Podałem najwyższy wynik a
testów w czasie od godziny 7:40 do teraz 39 -
~Jerzy / 2024-09-27 14:50
Na jednym z numerów firmowych pojawił się problem polegający na tym, że nie można się dodzwonić (przy włączonym telefonie i gdy akurat z nikim nie łączy się). Problem był zgłoszony 2 razy i dwóch "konsultantów" - pomimo deklaracji - nie zgłosiło problemu do działu technicznego. Dzisiaj zadzwoniłem po raz trzeci i w końcu po rozmowie z kobietą tym razem otrzymałem w końcu SMS, że zgłoszenie zostało przyjęte do realizacji. Zadziwiające praktyki panów "konsultantów", których firma powinna potraktować odpowiednio do zasług.
strona 1 z 127
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »