Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 129
  • / 2025-04-17 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSA, COŚ CI SIĘ WE ŁBIE PORĄBAŁO. NAWET Z KRYMINAŁU NIE POWINNNI CIĘ PUSZCZAĆ NA PRZEPUSTKĘ. WEŹ SIĘ DO ROBOTY KANALIO. ŻEBY CI WRESZCIE POŁAMALI TRZONY KRĘGOWE, TO PRZEPUSTKA NIE BYŁABY CI POTRZEBNA, BO BRAK CI MÓZGU WE ŁBIE I ROZUMU TEŻ ....
  • / 2025-04-16 18:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Mark kiedy wypuścili ciebie LESZCZU z Tworek na przepustkę do mamusi?
    Zaletysuper LTE
  • / 2025-04-16 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    .... ZA WYDŁUŻENIE WAŻNOŚCI KKONTA O ROK, CHCĄ BAŁWANY AŻ 30 ZŁ., JAK ABONENT POSIADA ŚRODKI, TO AUTOMATYCZNE POBIERAJĄ TRZY ZŁ.I WYDŁUŻAJĄ WAŻNOŚĆ O 3O DNI, NAWET BEZ ZGODY ABONENTA. TOTALNE BEZPRAWIE I WYZYSK RODEM Z PRL-U. UOKiK POWINIEN IM DOWALIĆ ZE ZE 3O MLN. ZŁ. KARY ZA TO BEZPRAWIE.
  • / 2025-04-15 01:39
    Ocena: 1.00 / 5
    NIECH UMOŻLIWIAJĄ WYDŁUŻENIE WAŻNOŚCI KONTA ZA SYMBOLICZNĄ CENĘ W OFERCIE NA KARTĘ I WPROWADZĄ PAKIETY MINUT I SMS. ISTNIEJE JAKIEŚ POPRAWO TELEKOMUNIKACYJNE, JAKAŚ WYKŁADNIA W/S TYCH KONT, UCHWAŁ....
  • / 2025-04-08 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety podkusiło mnie zmienić internet (światłowód) z Orange na t-mobile. Kilka lat miałam super działający internet, pod tym samym adresem zaznaczę, po zmianie ciągle się wiesza, na chwilę się rozłącza by zaraz potem samoczynnie się połączyć. Mamy w domu tv i dwa komputery, jeden z nich połączony jest po kablu więc nie jest to kwestia odległości od routera jak początkowo próbowali mi wmówić. Na moje liczne reklamacje zawsze ta sama odpowiedź; po naszej stronie wszystko ok. Tylko, że to ja płacę i u mnie nie jest ok
    Wadybrak reakcji na reklamacje
  • / 2025-04-04 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    DO PONIŻSZEJ WYPOWIEDZI. TEN POKÓJ BEZ KLAMEK JEST DLA TAKICH PALANTÓW JAK TY.
    ZaletyBRAK.
    WadyWSZYSTKIE.
  • / 2025-04-03 14:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: pomyliłeś fora cudaku. Pokój bez klamek już czeka.
    ZaletyNajlepsze LTE w Polsce.
  • / 2025-03-28 06:36
    Ocena: 1.00 / 5
    ZLIKWIDOWAĆ TE WSZYSTKIE SIECI,KAPITALIZM, SĄDY, FWLCZERIĘ, POŁAMAĆ IM KOŚCI KRZYŻOWE I TRZONY KRĘGOWE I USŁAĆ TR..AMI RAZEM Z MEDIAMI.
  • / 2025-03-28 01:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Galeria Ogrody Elbląg-przedłużałam ostatnio umowę,naklikała babka mnóstwo nie informując mnie o tym-wcisnęła darmowy internet,za który musiałam zapłacić 19,99 plus koszt 50 za przystapienie do sieci-w sieci jestem od ponad 20 lat,hihi od miesiąca się tam pojawiam,by wyjaśnic niejasności-wczoraj babka mi powiedziała:tylko miesiąc?bezszczelna i arogancka.Dopiero pomógł mi konsultant z infolinii.
    ZaletyGaleria Ogrody Elbląg-Magdalena to powinna innej pracy szukać
    Wadyzwolnić pracownicę,która wciska a potem tłumaczy sie ,że tak musi,bo Centrala każe
  • / 2025-03-27 22:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja opinia pozytywna! W dniu dzisiejszym zostałam bardzo profesjonalnie obsłużona przez konsultanta w punkcie sprzedaży ul Drużbickiego w Poznaniu - pan Maciej Kudrawców oprócz przedłużenia umowy zaproponował mi opaskę SOS która zaprogramował tak więc mogłam wyjść z salonu z gotowym sprzętem. Poraz pierwszy czułam się zaopiekowana - tak więc wszystko zależy od tego czy pracownik podchodzi do pracy z zaangażowaniem. Bardzo dziękuję - Maria Frąckowiak
  • / 2025-03-25 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem długoletnią klientką T-mobile. Podpisałam umowę na kolejne dwa lata internetu z routerem. Pytałam kosultanta telefonicznie trzykrotnie przed podpisaniem umowy, jaką finalnie kwotę będę miała do zapłaty po podliczeniu wszystkich opłat z telefonem. Poinformował mnie , że będę płaciła mniej niż teraz , czyli około 120 zł. Zachęcona ofertą zgodziłam się. Po kilku dniach otrzymałam fakturę 150 zł + 28.99 zł dodatkowych opłat. To nie pierwszy raz ze strony T-mobile, że wprowadzają w błąd tylko po to, żeby podpisać umowę. Oczywiście złożyłam reklamację i odeślę im sprzęt.
    Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek dla klienta.
    Wadybrak szacunku do klienta; fatalna obsługa; wciskanie ofert, żeby tylko podpisać umowę ; zatajanie niektórych istotnych rzeczy przy podpisywaniu umowy!!!
  • / 2025-03-25 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    T-MOBILE
    Kłamcy, oszuści, złodzieje !!!
    Mój błąd że po ponad 25 latach idealnej współpracy z ORANGE dałem się namówić na badziew jakim jest T-MOBILE
    NIE !!! POLECAM !!!
    Zalety????????????????????????
  • / 2025-03-23 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylem tam kiedys i juz nigdy nie powroce. Byly nawet jakies uslugi zagraniczne, ktorych nigdy nie bo, a zaplacic trzeba. Nawet raz tak sie zdenerwowalem, ze wyjalem na ponad miesiac karte, a jakies niby sms i rozmowy z sufitu byly. W famturach czesto bylo cos czego nie bylo oczywiscie dodatkowo platne. Reszta tez do bani i drogo. Nigdy nawet nie pomysle o takiej zlodziejskiej firmie.
    ZaletySame wady
    Wady100%
  • / 2025-03-12 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.

    Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.

    Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.

    W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.

    Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.

    Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
  • / 2025-03-12 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Jestem wieloletnim klientem i do pewnego momentu współpraca przebiegała bez zarzutów. Niestety, po podpisaniu umowy biznesowej w lipcu 2023 roku zaczęły się problemy. Regularnie otrzymywałam błędnie wystawiane faktury, które trzeba było korygować po składaniu reklamacji.

    Największym absurdem było to, że we wrześniu 2023 roku dostałam wezwanie do zapłaty, na które złożyłam reklamację. Reklamacja została uznana, a ja otrzymałam informację o wyzerowaniu konta. Jednak w grudniu 2024 roku, ponad rok później, nagle otrzymałam pozew i sądowy nakaz zapłaty za tę samą sprawę! Złożyłam kolejną reklamację z żądaniem natychmiastowego wycofania pozwu i ponownego wyzerowania konta – zgodnie z decyzją z 2023 roku.

    Obsługa klienta okazała się kompletnie niekompetentna. Konsultantka, która zajmowała się moją sprawą, wykazywała się brakiem profesjonalizmu i szacunku – nie dość, że zwracała się do mnie błędnym imieniem, to jeszcze nie wywiązała się z obietnicy wyzerowania konta. W konsekwencji byłam zmuszona składać kolejne reklamacje.

    W ramach “rekompensaty” otrzymałam rabaty: dwa razy po 60 zł brutto, co jest śmieszną kwotą w porównaniu do problemów, jakie mi sprawiono. Kolejną skargę złożyłam osobiście w salonie, ale – ku mojemu zdziwieniu – trafiła do tej samej konsultantki, która wreszcie przeprosiła za zwracanie się błędnym imieniem. W ramach “odszkodowania” zaproponowano mi kolejne 90 zł jako zwrot opłaty skarbowej nałożonej przez sąd oraz dodatkowe 60 zł.

    Poprosiłam o przekazanie mojej sprawy komuś bardziej kompetentnemu, ale ponownie dostałam odpowiedź od tej samej osoby, która stwierdziła, że każdy pracownik salonu jest profesjonalny, a sprawa jest zamknięta.

    Podsumowując – brak profesjonalizmu, fatalna obsługa i ignorowanie klientów. Odradzam współpracę z T-Mobile każdemu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek.
  • / 2025-03-08 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA ZMIENIA KONTRAKT BEZ WIEDZY KLIENTA.NALICZA NIEUCZCIWE OPŁATY.OBSŁUGA KLIENTA PONIŻEJ JAKIEGOKOLWIEK POZIOMU.
  • / 2025-03-01 12:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Do wszystkich buraków: internet mobilny to tylko uzupełnienie stacjonarnego. Tutaj nigdy nie było, nie ma i nie będzie żadnej gwarancji prędkości. Ci co tego "nie rozumiejo" niech ssą swój palec!
  • / 2025-02-26 14:30
    Ocena: 1.67 / 5
    co z tego że mam 400 gb nie mogę z nich korzystać prędkość Internetu skokowa od 32 spada do 2 mb/s tragedia brak informacji usłyszałem o modernizacji sieci do kiedy niewiadoma
    Wadywolna siać
  • / 2025-02-26 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mobilnego unikać jak ognia! ping potrafi skoczyć do 12000 i to w takich godzinach, w których internet powinien działać najlepiej. Co z tego, że czasami idzie dużo wyciągnąć, jak to g*wno przez większość czasu aktualnie jest niestabilne i takie skoki są. Już lepszy by był słabszy, ale stabilny.. i wydaje mi się, że orange wypadał lepiej, ale ręki teraz nie dam sobie uciąć, bo już od prawie roku go nie mam.
  • / 2025-02-25 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile zdecydował że może wziąć 200 zł za ONT które nie było mi instalowane w mieszkaniu, dokleić naklejki na podpisany dokument przy instalowaniu. Nawet nie powiedzieli gdzie byl instalowany ONT. Chociaż ja ich zaprosiłam do deweloperskiego pomiszczenia żeby oni pokazali co ja mam zabrać i wrócić im. Oszusty!!! Ale sprawa pojdzie dalej, tego nie zostawie
    ZaletyZero
    WadyOszusty
strona 1 z 129

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186