strona 1 z 136
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2025-10-30 13:43Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakieś nieporozumienie. Miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z 4 konsultantami. Każdy z nich podaje błędne informacje. Błędy pojawiały się od samego początku przedstawiania oferty, aż do samego końca - odstąpienia od umowy. Konsultanci nie wiedzą nic, jakie są programy, jak odstapic od umowy. Jeden konsultant rozłączył się w trakcie rozmowy. Czy wobec tych ludzi są wyciągane jakiekolwiek konsekwencje? PRZEDSZKOLE Pomijam to, że ceny usług są bardzo drogie w porównaniu do innych ofert -
-
~Tomasz / 2025-10-30 04:17Ocena: 2.33 / 5
Usługa światłowód w T-Mobile regularnie nie działa. Brak całodobowej obsługi klienta. W godzinach 23-00 do 7:00 nie jest możliwe uzyskanie pomocy od Operatora sieci. Nie polecam. Nie trać czasu i pieniędzy. Zaletyteoretyczna szybkość transmisjiWadyNic nie działa -
~Mirek / 2025-10-29 17:30Ocena: 1.00 / 5
Notoryczne wyłączanie internetu w roamingu.Abonament posiadam od kilku lat i nigdy takiej sytuacji nie bylo.To ostatnia moja umowa z Tmobile. -
~Karolina Koszela / 2025-10-26 10:27Ocena: 1.00 / 5
INTERNET KOSZMAR !!! DRAMAT NORMALNIE. od jamiegoa czasu zawiesza sie, traci zasieg, nie mozna otworzyc aplikacji. Dzwonisz po pomoc, a ONI ODP, ZE POWINIEN BYC DOBRY I ONI NIE WIEDZA DLACZEGO JA MAM BRAK ZASIEGU. wysylam screeny, to przyznaja racje ale nadal mie wiedza dlaczego. ZA CO JA PLACE?!?!? moja praca polega na byciu w internecie, a nie m9ge zarabiac.
Z CALEGO ❤️ NIE ONI. ODRADZAM I ZABIERAM WSZYSTKIE MOJE NUMERY OD TYCH OSZUSTOW.
NIE POLECAM. SAME PROBLEMYZaletyZADNYCHWadyINTERNET, ZASIEG, LACZNOSC I OBSLUGA INFOLINII -
~Lukasz / 2025-10-25 14:21Ocena: 1.00 / 5
Co za żenada najgorsza sieć jaką miałem nie polecam nikomu ZaletyŻadnychWadyWszędzie problem -
~Łuk dzi / 2025-10-23 06:59Ocena: 1.00 / 5
Zmiana szaty graficznej i menu to dramat . Zmienili coś co działo bardzo dobrze. Zastanawiam się nad zmianą operatora. -
~PRZEMYSŁAW / 2025-10-21 13:58Ocena: 2.33 / 5
Masakra. Jestem klientem od kilku lat. Potrzebowalem dodatkowej oferty na telewizję. Obecnie posiadam: 2 telefony, swiatłoo, 3 mobilne internety, 1 pakiet podstawowy na tv... wysztko w T Mobile... i wiecie co? po wstepnej weryfikacji: adersu, nr telefonu, peselu... mialem podać ostatni rachunek gdzie mam ustawione zlecenie stałe... szkoda że numer gaci nie prosili...no nie wszystkie dane mam pod reką..a chcialem dopytać o full pakiet na TV...cholera... czy naprawdę ja czegoś nie widzę czy tez jestem za bardzo ograniczony...lol..gratki dla konsultanat... t mobile... s...dalam -
~Oleg / 2025-10-19 11:43Ocena: 1.00 / 5
przy przenoszeniu eSIM z jednego telefonu na drugi wyłączyli numer i wysyłają kod aktywacyjny SMS-em na wyłączony numer! gdzie tu logika??? dwa dni bez zasięgu i żadnego rozwiązania. jeśli operator nie potrafi zrealizować tak prostej funkcji, to chyba nie warto mu ufać. -
-
~Marian / 2025-10-17 11:54Ocena: 3.00 / 5
Szata graficzna po zmianie aplikacji Mój T-Mobile nieczytelna. Kolory nieciekawe. Problemy z ładowaniem. Wyskakują błędy. ZaletyZaletą jest dostęp do karty SIM.WadyProblemy z ładowaniem aplikacji Mój T-Mobile. Kolory nieciekawe. -
~Pati / 2025-10-16 12:22Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziona. Jesteśmy klientami już ponad 20 lat, zawsze przedłużaliśmy umowy, braliśmy sprzęt. Dziś chciałam zakupić kolejny sprzęt - odmówiono mi tej możliwości bez uzasadnienia. Chciałam zakupić go za gotówkę / przelew jednak nie mogłam. Mamy 4 numery + internet. Nie polecam. Będziemy się przenosić do innego operatora gdzie nie będą robić takich problemów. -
~Niepolecam / 2025-10-13 19:47Ocena: 1.00 / 5
Zakupiłem telewizję kablowa wraz ze światłowodem ruter i dwa dekodery ,przy zakupie zapewniano mnie że będzie wszytko działało jednak 2 dekoder jest w innym pokoju i zasięg przerywa nie ma szans na oglądanie czego kolwiek,biuro obsługi zaproponowało wzmacniacz dedykowany do tego rutera koszt 15 złoty miesięcznie ,przy zakupie nie było mowy o takim rozwiązaniu .Miła osobą z działu obsługi poinformowała mnie że mogło oddać sprawę do sądu .Nie polecam,podpisujcie umowę po przetestowaniu sprzętu najlepiej parę dni -
~jo / 2025-10-12 09:41Ocena: 1.00 / 5
kiepsko , marna usługą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyżadneWadyslaby zasięg,roming fatalny -
~Syf tmobile / 2025-10-11 20:18Ocena: 1.00 / 5
nic nie robią tylko siedzą na tych pizdach i sie patrza tylko w monitory. Internet od tygodnia dziala chujowo a ich tłumaczenie to nadajniki są poprzeciazane i nic nie są w stanie w tej chwili zrobic tyle czasu bylo dobrze a teraz nagle nadajniki są poprzeciazane ZaletyNie ma zalet obiecują a i tak gowno robiaWadyNie chce sie im ruszyć dupy z fotela -
~xevvvvvvvvv / 2025-10-10 18:39Ocena: 1.00 / 5
Co jest dzisiaj z tym pingiem? Grać się nie da potrafi skoczyć do 1000-3000 -
~Tomasz / 2025-10-09 17:57Ocena: 1.33 / 5
Oferta T-Mobile mix, średnio atrakcyjna, obsługa klienta nie informuje o ukrytych dodatkowych kosztach, np.podwyższona opłata po wygaśnięciu oferty.
HIT - do końca umowy zostały trzy dni a już zostałem od możliwości dzwonienia.
UWAGA
FIRMA PASOŻYTY -
~Wowil / 2025-10-07 14:38Ocena: 1.00 / 5
Zgłosiłem sie do sklepu T-Mobile w Warszawie KEN 98 z zamiarem kupna Samsunga A56 za cene oferowaną w internecie 999 zł, plus opcja znizki 200 zł. za zwrot starego aparatu. Zaczeto mnie tam namawiać na kupno tańszego modelu A36 nizszej klasy niż A 56. Mają na uwadze nizszą cene zdecydowałem sie na model A36 za 798 zł. ale dopiero pózniej kiedy zacząłem szukac gdzie sie podziała znizka 200 zł . poiformwano mnie w sklepie nastepnego dnia, ze była to cena z upustem 200 zł, za stary telefon o czym mnie w sklepie wczesniej nie poinfomowano .Oznacza ze wcisnięto mi nieuczciwie model gorszy za cenę lepszego. Umowy zawartej w sklepie nie mozna wypowiedziec, moja reklamacja została oczywiscie odrzucona i zostałem z reką w nocniku bo jeszcze dodatkowo musiałem wykupic droższy abonament bo taki jest warunek 200 zł upustu za stary telefon. Nowi klienci tego sklepu. Strzezcie sie pociągów. -
~JTM / 2025-10-05 22:12Ocena: 2.00 / 5
Zwykły syf już lepiej było z mikrofalami, zasięgu nie ma prawie nigdzie internet posysa jak tirówka. ZaletyŻadneWadyINTERNET PO OKRESIE PRÓBNYM ZWALNIA O 20 RAZY/ -
~imato / 2025-10-04 23:32Ocena: 2.33 / 5
Generalnie refluks. Leci się w kulki z 5G, bo po co dawać znaczek 5g jak transmisja danych i połączenie to jakiś żart. Co lepsze jakiś czas temu miałem jedną kreskę zasięgu w miejscu gdzie bywam, ze znaczkiem E, a teraz w tym samym miejscu ma jedną kreskę 5G i wiecie co? Dalej CH.. . Tnie, ping skacze, przerywa, gubi się. Jak na 25 rok 21 wieku żenada. Ale jakby nie było fur deutschland Zaletymożna dzwonićWadyłajnowata transmisja danych -
~Andzia / 2025-10-03 22:08Ocena: 2.67 / 5
Porażka, choć doceniam prezenty w aplikacji to niestety ale internet nie działa i nic z tylnie robią. Inna sieć dostrajała anteny i realnie pomagali. Miarka się przebrała, przenoszę się -
~Jarak / 2025-10-03 20:38Ocena: 1.00 / 5
Od początku jestem klientem tej firmy. Byłem zadowolony . Z roku na rok było coraz gorzej. W tym roku jest fatalnie. Korzystanie z internetu praktycznie niemożliwe. Rozmowy przerywane w trakcie połączenia. Od stycznia regularnie zgłaszane problemy co miesiąc. Doradcy pięknie tłumaczą że postarają się naprawić i ......???. Wciskają pewnie wszystkim ten kit a internetu jak nie było tak nie ma. Pomęczę się tak do końca umowy i wszystkim w okolicy poradzę aby też zmienili tego pseudooperatora . Dodam, że to okolice Słupna koło Płocka. Dość gęsta zabudowa i nie radzą sobie z ilością użytkowników , ale umowy dalej podpisują. Zalety0 0 0 0WadyNa każdym kroku. Po przerwaniu połączenie z winy t.mobile żaden konsultant nigdy nie oddzwonił. Takie wychowanie jaka firma
strona 1 z 136
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »