Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2606 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 131
  • / 2025-06-18 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    dobra powiem w skrócie nie bierzcie od nich żadnego internetu przez ,pierwszy okres 3 miesięcy będzie działał pięknie a później się dzieje zabawa taka jak , utrata polaczenia z serwerem i trzeba router restartować tez traci prędkość do śmiesznych wartości ze nawet youtooba nie da się odpalić . A po zgłoszeniu problemu miał się skontaktować technik i nic zero odzewu od nich i zostawiają cię z ledwo działającym Internetem który działa jak ma ochotę .
  • / 2025-06-14 12:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki internet i dobra jakość połączenia, wszystko działa tak, jak powinno, zapominam o problemach z zasięgiem
  • / 2025-06-13 12:49
    Ocena: 3.00 / 5
    T-Mobile zatrudnia podwórkową dzieciarnię na czacie dostępnym przez mobilną aplikację. Poziom w zasadzie zerowy. Nie mam pojęcia za co tym ludziom płacą. Lepszy pożytek to wygonić ich z biur do zbierania ziemniaków.
    ZaletySieć działa satysfakcjonująco
    WadyObsługa klienta na czacie to w zasadznie DNO
  • / 2025-06-11 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet ,od
    Kilku dni ledwo działa ,rozłącza nikt nic nie robi
  • / 2025-06-09 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologia, błoto,kłamstwo, złodziej... Gnoje, kłamcy, kłamcy, kłamcy
  • / 2025-06-08 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam smartfon od nich na umowę przedtem nie mogłam jechać bo staw skokowy miałam skrecony. Kurier przywiózł stary typ smartfona jak działał boże drogi
    ZaletyZadne
    WadyDuza
  • / 2025-06-07 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle problem z internetem nie polecam osobą które oczekują na dobry internet za który płacą pieniądze problemy z dostawą Internetu ciągłe awarię i brak zasięgu
  • / 2025-06-04 20:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam światłowodu od tmobile, nie da się nawet obejrzeć filmu, bo co chwilę internet się sam rozłącza, obsługuje max 1 pokój do 20m².
    ZaletyBrak
    WadyBrak stabilności, ciągle rozłącza, słaby zasięg.
  • / 2025-06-03 19:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem T-Mobile przeszło 15 lat, prowadzę firmę. Jednak sytuacja na rynku, zamykanie się małych sklepów, coraz większa konkurencja ze strony marketów oraz drożejące koszty pracowników zostałam zmuszona do redukcji personelu, który zatrudniam. 30 marca br. przesłałam rozwiązanie umowy na 4 telefony. Gdzie moja umowa ma miesięczny okres wypowiedzenia i co się stało. Żaden z pracowników T-Mobile nie otworzył mojej rezygnacji, zamiast wyłączyć 4 telefony z dniem 02 maja , to one dalej działały, więc postanowiłam odezwać się w maju z powrotem co się dzieje, aż w końcu łaskawie w połowie maja ktoś zadzwonił i powiedział - system zawalił. No nie sieć T-Mobile zatrudnia tylu pracowników i nikt nie otworzyła sprawy - żenada . Najlepsze jest to, że faktura za maj obejmu 4 telefony, które już powinny być wyłączone, to nie moja wina, że nikt w t-mobile się tym nie zainteresował . nie polecam T-Mobile
    Zaletybrak
    Wadybrak zaangażowania konsultanta - opiekuna, brak dbałości o stałych klientów, brak zainteresowania
  • / 2025-06-01 19:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam internetu światłowodowego od T-Mobile. Co chwilę wyłącza się i nie można nic zrobić. Po kontakcie z infolinią twierdzą że jest coś na linii ale inni operatorzy korzystający z tej samej linii nie mają z tym problemu. Płacę za coś czego nie mam
    ZaletyBeak
    WadyBrak zasięgu, brak internetu
  • / 2025-05-30 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać… ceny dla stałych klientów gorsze niż dla nowych a jakoś usług to jakaś tragedia.
    WadyCałe T-Mobile to wada
  • / 2025-05-29 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę!
    OSZUSCI!!! Dużo obiecują,a po zawarciu umowy, są same problemy i nerwówka. Przekręty z umową, problemy zainstalowaniem routera, telefonicznie nie osiągalni. Beszczelni!!! Jak się w końcu dodzwoniłam to rzucił mi słuchawką!!!
    ZaletyMili, nim się zgodzisz na umowę!
    WadyNie kompetentni,oszusci!
  • / 2025-05-29 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    no to jest chore jakieś, nie mam zasięgu prawie nigdzie. Można kurw*icy się nabawić, przenoszę numer do play.
    Zaletyczasem działa normalnie, ale rzadko kiedy
    Wadyno zero zasięgu, nic kompletnie
  • / 2025-05-28 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W galerii Stela w Cieszynie siedzą za karę. Odpychają od siebie ludzi. Miałam przedłużyć umowę ale szanowny Pan skutecznie mnie od tej decyzji odciągnął. No nic trzeba szukać gdzie indziej
    ZaletyBrak
    WadyZarozumialstwo, olewanie, siedzenie za karę, brak uprzejmości , patrzenie na ludzi z góry ( pozory mylą drogi Panie ;) )
  • / 2025-05-25 07:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem przez długi czas problem z internetem nawet wystawiałem tu opinię ale po modernizacji nadajnika problem ustał. Nawet byłem zadowolony bo na umowie 90 często łapałem większą prędkość. Byłem na tyle zadowolony że podpisałem nową umowę tym razem z anteną zewnętrzną i prędkością 300 mb. I tu zaczyna się moja nowa przygoda o ile przez pierwsze 2 miesiące prędkość na spedtestach pokazywało mi w okolicach 500mb na nocnym i w godzinach szczytu trochę ponad 300. Tak teraz po 4 miesiącu na nocnym mam 20 mb, jest gorzej niż było na starej umowie. Znowu dałem się oszukać.
  • / 2025-05-24 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia, nawet nie można dokupić pakietu Internetu. Zakupiłem pakiet i wskazało, że jest ok a po 24h wysyłają mi sms, że się nie powiodło. Zakupiłem ponownie i znowu wszystko wskazuje, ze jest ok ale potwierdzenia sms nie ma. Mieszkam ok. 15km od centrum Wrocławia w linii prostej i zasięg już jest fatalny. Nie polecam, omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • / 2025-05-21 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    To że podczas wakacji na wsi nie mam zasięgu podczas gdy Plus działa normalnie jeszcze bym jakoś zniosła, ale to że brak dostępu do internetu i problemy z połączeniami występują w centrum Poznania to już przesada. Do tego próba zainstalowania światłowodu i telewizji w tej sieci to droga przez mękę. Od prawie czterech tygodni ich dział techniczny nie może przysłać instalatora. Najpierw gościu w punkcie obsługi wpisał do kontaktu numer telefonu, który właśnie byłam tam wyłączyć i ponoć w związku z tym nie mogli potwierdzić umówionej wizyty. Za drugim razem instalatorowi popsuł się samochód i nie miał czym przyjechać. A trzeci raz i trzeci tydzień z rzędu kiedy musiałam zrywać się z pracy mimo potwierdzonej wizyty instalator nie przyszedł i nawet nie zadzwonił. Kiedy zadzwoniłam na infolinię pan wciskał mi kit, że instalacja jest na przyszły wtorek, tylko że przed godziną przyszła mi automatyczna ankieta z zapytaniem: czy jestem zadowolona z instalacji co oznacza, że w systemie instalacja była na dziś. Do tego gościu ponoć nie mógł umówić mnie na nowy termin. Ponieważ mamili mnie, że wszystko szybko zrobią zrezygnowałam z kablówki i od dzisiaj nie mam ani telewizji ani internetu przez co nie mogę pracować z domu.
    Ogólnie kicha. Podsumowując nie polecam T-mobile i radzę wybrać innego operatora.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyProblemy z zasięgiem. Chaotyczna i niedouczona obsługa. Problemy z obsługą techniczną. Niewywiązywanie się z umowy.
  • / 2025-05-19 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    wyje...lem ten ich starter , nie bede pisal dluzszej opini jak tu kazexie bo nie ma o czym dyskutowac, wybierzcie innego oleratora playa redbula virgina ostatecznie orange czy moze rwczej plusa bardziej wiecej nie znam
    Zaletyzalety?
    Wadywszystko nic nie dziala i do d...y
  • / 2025-05-19 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się oszukana, żałuję że wcześniej nie przeczytałam tych opinii. Nie mogę też się odwołać od odpowiedzi na odwołanie. Napisano mi, że ustnie zgodziłam się o zmianę abonamentu, co nie jest prawdą. Niestety, muszę się z tym pogodzić. Jestem bardzo ciekawa, czy ktoś odpowiedzialny za cały ten bałagan czyta nasze skargi. Jednocześnie w odpowiedzi na skargę T-mobile przeprasza mnie za błąd systemu, który nie naliczył mi rabatu. Maiłam zmienić operatora na tańszy, a teraz przepłacam. Proszę, czytajcie Państwo uważnie umowę, choć w moim przypadku niewiele to pomogło.
  • / 2025-05-19 14:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Płacę abonament w T-Mobile ponad 20 lat. Na początku czułem się oszukiwany, tak kręcili z umowami że sam do tego doszedłem że mogę za tą samą usługę płacić mniej. Obecnie też mnie oszukują z roumingiem w UE, myślę że płacę za inne grupy społeczne. Tłumaczą się że taką mam umowę. Wiem, ale innej mi nie dadzą, chyba że zapłacę bajońską cenę. Są największymi krętaczami z pośród operatorów.Co chwilę zmieniają warunki zę niby promocja ale na ich korzyść.Niech wymyślą umowę która będzie satysfakcjonowała obydwie strony i o warunkach dokładnie powiadomią klienta
    A nie wciskają umowy do podpisania.
strona 1 z 131

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4665
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3014
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2606
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.87, ilość opinii: 1082
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186