Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 714 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.50
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2022-02-22 10:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Mili są tylko przy zawieraniu polisy a przy szkodzie niestety już tak nie jest. brak kontaktu ze strony PZU. Brak informacji o kolejnych krokach. zaniżanie sumy odszkodowania i kolejne moje odwołania nic nie dały. Oszukują Olę mogą, nie dotrzymują terminów żeby tylko nie wypłacać odszkodowań.
    Tragedia!!!.
    Nie polecam!
  • ~Anonim / 2019-05-10 00:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam !!!! Strata pieniędzy !!!!
    Nie wypłacają odszkodowań !!!!

  • ~Ariel / 2019-03-15 11:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam OC w PZU.
    Dostałem list że jestem sprawca kolizji, bo kogoś otarłem nie poczułem i odjechałem.
    Wskazał mnie świadek.
    Napisałem więc do PZU że nie mogę napisać oświadczenia co nie wiem gdzie to miało miejsce i jaki był przebieg zdarzenia. Po prostu nie poczułem otarcia.
    Olali mnie.
    Drugi email olali mnie.
    Telefon na infolinię - nie jestem strona nie udziela mi informacji. Nie mogłem więc złożyć oswiadczenia.
    Dziś byłem na policji, bo poszkodowany nie dostał ubezpieczenia - nie złożyłem dokumentów.
    Teraz ja przez PZU będę miał mandat, bo chciałem to załatwić normalnie z polisy- co mi szkodzi, mam i tak ubezpieczone zniżki.
    WadyBrak zalet
  • ~Artur / 2019-11-25 19:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam Zgłoszona awaria instalacja wodna w mieszkaniu (ślady zamakania sufitu u sąsiada)- zgłosiłem awarię kranu pod prysznicem - mocno przeciekał. Wizyta hydraulika po kilku dniach.Zrzucił winę hydraulik na przegniły brodzik ( pod brodzikiem nieprzepuszczalne dla wody lastriko). Owszem były ślady rdzy na brodziku. Kranu nie naprawił ani nie wymienił (nie miałem nowego w domu ale mogłem mieć dość szybko). Efekt - na własny koszt wymieniłem kran . Z PZU dostałem fakturę za wezwanie hydraulika bez powodu 200 zł. Złożyłem reklamację - odrzucono . Powołałem się na wyniki oględzin dokonanych podczas remontu czyli woda pod brodzikiem była jak się okazało z przeciekającej rury odpływowej z pralki (sugerowałem to hydraulikowi z PZU) i dodatkowo ściana pod brodzikiem była mokra pod tym lejącym się kranem (woda przedostała się przez silikon). Lepiej na własny koszt wezwać hydraulika - za wymianę baterii zapłaciłem 50 zł.
    Zaletymiła obsługa na infolini
    Wadydługi czas oczekiwania na fachowca ,brak usunięcia awarii
  • ~Aśka / 2019-09-19 09:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Moj półroczny samochód zastal wgnieciony na masce stojąc na parkingu, ponieważ ubezpieczyciel osoby która zawiniła był rosyjski sprawa ciągnęła się w nieskończoność i zmuszeni byliśmy naprawić samochód z wlasnego ubezpieczenia ponieważ wyjazd z kraju zmusil nas do jego szybkiego sprzedania. Umowa z pzu przewidywala wymiane czesci na nowe, po odstawieniu samochodu do warsztatu okazało się, że pzu postanowiło „wyklepać” bo było to dla nich o połowe tańsze co obnizylo wartosc samochodu. Oczywiscie nie bylo zadnej dyskusji z nimi. Szkoda płacić 5k za ubezpieczenie, które Tak w praktyce wygląda.
  • ~Bert / 2022-06-04 10:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem zadowolony z PZU dopóki nie okazało się że to złodzieje którzy najpierw dają się naciągnąć a potem próbują to ściągnąć z kogoś.
  • ~dede / 2016-07-24 10:36
    Ocena: 1.67 / 5
    stały klient PZU wszystkie zniżki, OC w PZU 16 letniego lanosa 650zł - w HDI ten sam lanos 350zł, żegnam PZU !
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
  • ~Grzegorz / 2017-08-01 08:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Największy OSZUST UBEZPIECZENIOWY W POLSCE. polisa kosztowała mnie prawie dwukrotnie ale co tam nowe auto to trzeba ubezpieczyć w porządnej firmie PZU. A za porządne ubezpieczenie trzeba porządnie zapłacić. Otóż nic bardziej mylnego. Do takiego wniosku doszedłem przy szkodzie jaka powstała. Została ona wyceniona na 3 000 zł do wypłaty lub zrobienie auta w serwisie. Zdecydowałem się na serwis. Jednak w serwisie powiedzieli, że ta wycena nie obejmuje wszystkich elementów które trzeba wymienić , naprawić. Po dodatkowej ocenie okazało się że koszt naprawy auta w serwisie przekroczyło wartość samochodu. W związku z powyższym wypłacili mi dodatkowo 100 zł. Pisałem dzwoniłem i nic. Bez skutku. Poszedłem do firmy która zajmuje się walką z nimi, i wywalczyłem dodatkowo 3500 zł gdzie powinienen dostać jeszcze nieco ponad 1000 zł, ale odpuściłem. Dlatego z cała odpowiedzialnością mogę nazwać firmę PZU złodziejską i wyłudzeniową. Mam na to całą dokumentację i w razie potrzeby mogę to udowodnić. NIE POLECAM,
    Zaletymiła obsługa
    Wadydroga polisa i oszukańcze odszkodowaniaa.
    GRONOWO GÓRNE
  • ~Jacek / 2017-02-11 08:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta.Przedłużają naprawę samochodu czym sobie szkodzą bo płacą za wynajęcie samochodu zastępczego przez co później są takie ceny oc.Panienka na infolinii mówi:poczeka pan chwilkę zaznajomię się ze sprawą po czym czekam 30 minut i żadnego odzewu.Po prostu olewają klienta.
  • ~jerzy / 2017-08-17 07:04
    Ocena: 1.67 / 5
    usługa jest niedokładna którą można dowolnie interpretować według uznania pracownika PZU.Myślałem że jak ktoś umrze pracownik będzie pomagał w szybkim i pozytywnym załatwieniem odszkodowania a jest na odwrót,wymyślają bzdurne teorie co to jest nieszczęśliwe zdarzenie. Jurrek
    Wadyinterpretacja zależna od pracownika
  • ~Jubiler / 2018-01-24 20:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam!!!!!Lodówka po przepieciu szkoda zgłoszona już prawie tydzień i nic. Dobrze ze jest zimno to lodówka jest nie potrzebna hihi. Pewnie mają takie podejście. Polisa dom o 60 % wyższa od konkurencji, a mimo to brak poszanowania klienta. Porażka
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak słów
  • ~k.Sinkowska / 2017-06-16 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak PZU oszukuje klientów inaczej nabija ich w butelkę

    Witam ubezpieczyłam mieszkanie i przynależne mienie ruchome, dnia 15-05-2017 w nocy zostaje Mi skradziona trampolina dzieci z ogrodu ogrodzonego solidnymi przęsłami został Mi zdewastowany płot i trampolina wyniesiona.Ubezpieczając mieszkanie oraz swoje mienie kierowałam się głównie tym że również ubezpieczone będzie moje mienie w ogrodzie na czym głównie Mi zależało.Zapłaciłam za trampolinę 1500 zł po to został ogród ogrodzony żeby ją zabezpieczyć Mimo wszystko doszło do włamania zgłoszone zostało na policje.Została sporządzona notatka policyjna w której jasno zostało napisane że doszło do kradzieży z włamaniem na posesje.Dostarczyłam wszystkie stosowne dokumenty a pan który przyjechał na oględziny w ogóle nawet nie w terminie nie chciał zobaczyć nawet zdjęć które zrobiłam jak wyglądała sytuacja w obecności policji w dniu stwierdzenia kradzieży.Po czym firma ubezpieczeniowa z którą kontakt pozostawia wiele do życzenia a pani która prowadziła szkodę to po prostu jak do prezydenta ani się skontaktować ani nie raczyła odpisać na pismo....wielka...to w końcu raczyła odpisać od 26-05-2017 tyle czasu potrzebowała żeby spuścić klienta na drzewo bo odpowiedz otrzymałam 09-06-2017 że nie mogą uznać Mi szkody którą mam zawarta w polisie na której Mi zależało bo po to ubezpieczałam mało tego po co wysyłają rzeczoznawce na miejsce stwierdzenia szkody z Krakowa żeby nagle odpisać Mi że szkoda nie jest podstwaną a przyjmują ją jako zgłoszenie po podaniu numeru polisy jako zapis w polisie...z kogo robią idiotów z siebie ze Mnie czy z rzeczoznawców????? .Absolutnie będę odwoływać się do skutku aż zostanie szkoda uznana ponieważ mam ja w polisie dowiadywałam się w innej firmie ubezpieczeniowej i mam jak byk czarno na białym a firma nie uznała za konieczne uznanie Mi szkody ale kasę wzięła.PZU OSZUŚCI-wejdę na drogę sądową jeśli nie zostanie Mi uznana szkoda którą mam czarno na białym zapisaną w polisie.Nie dam się spuścić na drzewo bo tak zostałam potraktowana.Wszędzie ich opiszę nawet do gazety.
    Zaletyżenada
    Wadyobsługa kontakt i oszukiwanie klientów
    Jelenia Góra
  • ~Kinga / 2023-07-18 13:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to jest jaka jedna wielka pomyłka. Jeśli chodzi o ubezpieczenie to jakaś masakra. Zgłosiłam zalanie mieszkania, płytki mi odwarstwilo od podłogi. Nie uznali mi bo przyczyny brak. Po niecałym miesiącu przyczyna sama się ujawniła, okazało się że miałam zepsuta baterie która skraplała wodę a ta uciekała możliwymi ujściami (po plytkach sciennych). Odwołałam od pierwszej decyzji, wysłałam filmy i zdjęcia. Przyszedł drugi raz rzeczoznawca i UWAGA ! Pan był nie przygotowany przyszedł i opis miał z pierwszego mojego zgłoszenia a nie z odwołania i jeszcze wciskał kit dotyczacy remontu. To pretensje ze on jest nie przygotowany. Musiałam mu pokazac w meilu pismo odwolujace od decyzji i dowody co przy jakim zgloszeniu bylo ! Te wasze ceny i kosztorysy to nie czasowe sa. PZU ogarnijcie się kto w dzisiejszych czasach za położenie
    plytek bierze 27zl/m2 !!! Znajdźcie mi takiego fachowca i przyślijcie byle bym nie musiała reklamować robocizny!.
  • ~Klaker / 2022-06-05 14:22
    Ocena: 1.67 / 5
    PZU nauczyło mnie jak za darmo wyremontować uszkodzony samochód. Należy zaczaić się niedaleko swojego samochodu i zrobić zdjęcie innemu który będzie bardzo blisko Waszego. Potem wystarczy zgłosić na policję że sprawca uciekł i macie remont za darmo. Trzeba tylko na sprawcę wybrać samochód starszy ponieważ taki nie udowodni że nigdy nie miał kolizji bo i tak trochę porysowany a opinia rzekomego sprawcy się nie liczy.
  • ~Krzys / 2023-07-10 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    potwierdzam to co mówicie. walczę z PZU ok kilku miesięcy. i nic.
    ZaletyŻadnych
    Wadyokropna firma
  • ~Krzysztof / 2020-01-04 18:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda blacharska w samochodzie -ponieważ jestem sprawcą i właścicielem uszkodzonego pojazdu, zdecydowałem o naprawie w oparciu o własne AC. Szkoda zgłoszona do PZU, poinformowałem że ponieważ zależy mi na zachowaniu gwarancji na samochód, naprawy dokona autoryzowany serwis Skody(ten w którym nabyłem auto). Ponieważ uszkodzenie było niewielkie i nie stanowiło problemu w dalszym korzystaniu- postanowiłem naprawę dokonać w terminie gdy samochód będzie mi mniej potrzebny. Po wizycie w salonie Skody, dowiedziałem się że przestał on być autoryzowanym przedstawicielem Skody, a przyszłe losy firmy są jej pracownikom nieznane(POLMOT) Odesłano mnie do nowego autoryzowanego przedstawiciela(dealer innej marki, który przejął autoryzację na obsługę SKODY) . Tam zgłosiłem się i ustaliłem naprawę szkody, podając jej numer nadany przez PZU. Samochód został naprawiony, ale pomimo wysłania faktury do PZU, wykonawca nie otrzymał (pomimo wielokrotnych interwencji) zapłaty do tej chwili . Powód jaki przedstawia PZU to fakt, że osoba odpowiedzialna za obsługę szkody przelała pieniądze(bez faktury!) na konto firmy, którą podałem w chwili zgłoszenia jako planowanego wykonawcę naprawy. Z punktu widzenia PZU szkoda została rozliczona. Żadne tłumaczenia: że podana przeze mnie firma przestała być wpierw autoryzowanym salonem, a następnie prawdopodobnie upadła całkowicie, że naprawy dokonałem w serwisie autoryzowanym zgodnie z moja deklaracją tylko innym ponieważ niezależnie ode mnie nastąpiła jego zmiana; że nie rozumiem jak to jest możliwe, że przelano pieniądze bez faktury, na konto firmy która przestała istnieć, a odmawia się zapłaty firmie która rzeczywiście dokonała naprawy-nie trafiają do PZU. Obecnie wykonawca naprawy zażądał ode mnie pokrycia jej kosztów, na co się nie zgodzę. Sprawa trafi niewątpliwie do sądu. Morał- jeżeli chcecie mieć problemy-korzystajcie z usług PZU
    Zaletynie ma
    Wadyżenujący poziom obsługi szkód, unikanie rozliczenia likwidacji szkody, brak przyznania się do własnej pomyłki i obciążanie kosztami klienta
  • ~Krzysztof / 2022-09-19 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra odzyskać własne pieniądze za szkodę trzeba iść do sądu i obsługa bardzo nie miła wręcz arogancką oraz nie kompetentną każdy mówi i piszę co innego.
    WadyChyba wszystko co złego Cię może spotkać podczas szkody i walki o własne pieniądze.
  • ~Łukasz / 2018-12-02 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinie w sytuacji awaryjnej gdzie czas odgrywa kluczowa role
    ZaletyPrzyjazd autolawety we wskazanym czasie
    WadyBrak informacji na j folini
  • ~Maciej / 2022-05-13 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Tygodniami nie da się załatwić prostej sprawy, którą broker ubezpieczeniowy załatwia w parę minut. Nie warto! To moloch, w którym podejście do klienta jest urągające!
  • ~Marcin / 2018-02-16 16:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiłem polisę Wojażer.
    Od zgłoszenia mija 1,5 miesiąca i pomimo próśb aby ktoś się ze mną skontaktował brak reakcji. Po 2 tygodniach dostałem pismo że mam przesłać dokumenty które już mają bo wysłałem je przy zgłoszeniu. Podczas jednej z rozmów z infolinią Pani stwierdziła że nie wysyłali do mnie żadnego pisma, a ja to pismo otrzymałem.
    Takiego bałaganu i dziadostwa dawno nie widziałem.
    Jestem ciekaw końca tej historii, bo początek jest genialny.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 821
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 714
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 411
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807