Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oleksandr Mihal / 2025-01-30 12:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna I dobra obsługa klienta w wydziale Pekao m. Stargard . Oddzielne podziękowanie Alicji Maruszak.

    Pozdrawiam.
  • ~ofiara / 2025-01-30 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    usuwają opinie o nieuczciwych banksterach mimo tego że bank oddał wszystkie pieniądze klientowi okradzionemu przez tzw. doradcę. Uwaga na pochlebcze opinie lizusów tego banku. Wymuszają gwiazdki, przyznaję ZERO gwiazdek.
    Zaletybanczek po polsku, dno
    Wadydno wychodka
  • ~Jedenztysięcyniezawodolonych / 2025-01-20 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta i niekompetencja. STANOWCZO NIE POLECAM

    Jestem bardzo rozczarowany obsługą klienta w Banku Pekao S.A. Pracownicy są niekompetentni i nie potrafią udzielić rzetelnych informacji. Dodatkowo, bank blokuje środki na koncie, co jest niezgodne z przepisami w celu pobrania nieokreślonych opłat bądź prowizji. Nalicza opłaty i prowizje niezgodne z cennikiem. Brak odpowiedniego kontaktu i podawanie błędnych informacji lub unikanie odpowiedzi to niestety standard w tej placówce. Zdecydowanie nie polecam korzystania z ich usług.

    Dla tych, którzy zastanawiają się nad wyborem tego banku - NIE WARTO!
    Przez wiele lat był przeciętny ale od dłuższego czasu jest po prostu zaskakująco nędzny
    Zaletybrak zalet
    opłaty i prowizje w Banku Pekao S.A. wywindowały w górę i są niejasne, natomiast jakość obsługi klienta gwałtownie spadła
    Wady- bardzo mała liczba bankomatów, a te które są, bardzo często nie działają
    - niewystarczająca liczba oddziałów
    - naliczanie opłat i prowizji niezgodnych z cennikami
    - blokowanie środków bez uzasadnionego powodu
    - bardzo niska jakość obsługi klienta
    - częste przerwy w działaniu przestarzałego portalu oraz wyskakujące okienka rodem z lat 90-tych
  • ~Andrzej / 2025-01-15 09:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank OOdział w Deblinie . Obsługa miła , merytoryczna i bardzo sprawna w dniu 15.01.2025
    ZaletyDuża wiedza o inwestycjach
    Wadybrak
  • ~Maria / 2025-01-13 22:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank przyjazny dla klienta.Bardzo rzetelna i miła obsługa w banku.Szeroki wachlarz usług i produktów.
  • ~Konrad / 2024-12-15 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem.
    ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.
    WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych
  • ~Jolanta / 2024-12-11 16:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Dnia 11.12.2024 zostaliśmy bardzo miło i profesjonalnie obsłużeni w banku Pekao S.A w Dębicy ul.Kościuszki 6.Pani Anna z działu obsługi klienta była dla nas bardzo miła ,chcielibyśmy jeszcze raz podziękować za miłą i bardzo sympatyczną obsługę,z czystym sumieniem polecam ten bank
    ZaletyBardzo miła i profesjonalna obsługa
  • ~Monika / 2024-11-29 16:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Bank w Policach PKO S.A. NA UL. BAKOWEJ.Jestem w tym baku średnio jeden raz w tygodniu i krew mnie zalewa jak muszę kwitnąć godzinę czasu, żeby zrobić wpłatę ( max 10 min obsługi). Pani manager tej placówki nie widzi problemu przechadzając się po sali i widząc potworną kolejkę do kas, gdy pozostałe punkty obsługi świecą pustkami. Kasjerki mają w obowiązku proponowanie klientom jakiś dodatkowych usług bankowych np. otwieranie kont, odblokowywanie itd.a to niestety wpływa na płynność obsługi. Czy naprawdę nie ma możliwości ulepszenia, uzdrowienia tej chorej sytuacji?
    ZaletyMiłe Panie kasjerki
    WadyKolejki spowodowane złym zarządzaniem
  • ~Marcin / 2024-11-21 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam złodzieje jakość obsługi klienta jak za PRL
  • ~Moni / 2024-11-20 20:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Pełen profesjonalizm oraz podejście zadowalające do klienta. Polecam Izabelę z oddziału w Barlinku
  • ~Karo / 2024-11-17 20:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Całe szczęście moja jedyna styczność z tym bankiem wynika z kupienia mebla na raty przez stronę sklepu. Raz pomyliłam kwotę przelewu raty o, uwaga, 79 groszy i zaczęło się wydzwanianie. Wręcz groźnym tonem pani zapytała mnie CZY WIEM, ŻE OD MIESIĄCA MAM ZADŁUŻENIE. Na 79 groszy. Milion telefonów w godzinach pracy, a nawet w sobotę. Dla porówania w Alior Banku miałam podobną sytuację i dostałam jedynie SMS z informacją i prośbą o zwiększenie kolejnej wpłaty o daną kwotę. Bez nękania telefonami w weekend. Dodatkowo specjalnie ściągnełam PeoPay aby mieć informacje o usłudze. Ani nie ma konta do wpłat, a wyświetlana kwota raty najwyraźniej jest błedna, bo na taką kwotę zrobiłam przelew i było źle. Nie polecam. Całe szczęście nie mam tam konta.
    WadyNękające telefony
    Nieintuicyjna aplikacja
  • ~Bożena / 2024-11-11 12:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, ostatnio przeżyłam szok przy kasie w banku PKO SA Zamość wpłacając pieniądze pobrali prowizję, nie dość ze im wpłacam, obracają póżniej moimi pieniędzmi to jeszcze trzeba im za to zapłacić. Draństwo!!!
  • ~Iza W. / 2024-11-09 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Od prawie 30 lat korzystam z usług Banku Pekao SA w Gdańsku i regularnie odwiedzam oddziały przy ul Kołobrzeskiej oraz Grunwaldzkiej 92.Jestem bardzo zadowolona z obsługi kompetentnych i miłych Pań obsługujących, które zawsze przychylnie i profesjonalnie spełniają swoje obowiązki. Dziękuję i życzę wszystkiego, co najlepsze, gdyż wyprowadziłam się z Trójmiasta. Iza W.
    ZaletyMiły i kompetentny personel
    WadyZbyt krótkie godziny pracy oddziałów
  • ~Edward / 2024-11-09 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
    WadySzablonowość
  • ~Pat / 2024-10-24 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dokonującego wpłat w placówce banku w Gdańsku to kpina. Czekam 15-20 minut aby pracownik skończył rozmawiać przez telefon w sprawie obsługi pralki!!!
  • ~Ola / 2024-10-23 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank PEKAO a szczególnie placówka w Jastrzębiu Zdroju to jakiś dramat. Jeden bankomat na prawie 100 tyś miasto
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo
  • ~Tadeusz / 2024-10-22 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z uslug banku pekao w Stargardzie ul Czarnieckiego w Stargardzie , od pewnego czasu obsluguje mnie Dorota Wardzinska ,bardzo kompetentna ,mila .gratuluje takiego pracownika
  • ~Bodzio / 2024-10-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby darmowe konto a kurier przywozi kartę i 36 zeta w plecy
  • ~Marzena / 2024-10-21 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenie z tym bankiem trwają bardzo krótko z rok ,wcześniej był to Alior Bank i powiem szczerze że w najbliższym czasie rezygnuje z tego banku PKO .Moja ocena to 0 ,koszmar notoryczne awarie ,problemy .Więcej nie mogę korzystać z własnych pieniędzy niż mogę ,w innych bankach czegos takiego nie ma jak co najmniej kilka awarii na miesiąc.Dzis znów płacę zbliżeniowo z 40 osób w kasie i odmowa a następnie brak możliwości płacenia blokiem ,dzwonię na infolinię i po 15 minutach pan powiedział mamy znów awarie .!!!!!!Dno
    ZaletyBrak
    WadyAwarie i problemy z aplikacją
  • ~Grzegorz / 2024-10-18 21:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry,byłem obsugiwany w oddziale Banku PekaO w Zduńskiej Woli,obsługiwała mnie P.Ewa M.Profesjonalna obsługa,osoba b.kompetentna,przemiła.????Aby wiecej takich pracowników w Banku.Polecam i pozdrawiam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 913
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004