Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1562 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogdan / 2025-06-20 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Sprawa trochę skomplikowana załatwiana w oddziale w Krakowie tysiaclecia 42. Miła i - przede wszystkim - profesjonalna obsługa zwłaszcza w osobie Pani Wiesławy, która znalazła rozwiązanie mojego problemu.
  • ~Józefa / 2025-06-16 04:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z placowek wLesku i Ustrzykach.Jestem pod wrazeniem obslugi pracownikow w Lesku.przemiła atmosfera duza profesjalnosć pracowników.ten spokój jaki wprowadzaja pracownicy przy załatwianiu sprawy zasługuje na wyróznienie.Dziekuje za zatrudnienie tych pracowników w Tej placówce.Polecam tą placówkę każdemu klientowi
  • ~Artur / 2025-06-14 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedi. Absolutnie ni polecam tego banku. Jakas porazka. Zablokowali mi konto z brak nie aktualnego dowodu osobistego. TO KPINA I ZART. NIEMOGE ZROBI PRZELWOW CO GENERUJE WIEKSZYMI KOSZTAMI Z MOJEJ STEONY. NIE POLECAM TEGO BANKU. OMIJAC DUZYM ŁUKIEM. TRAGEDIA BANK
  • ~Marek / 2025-06-01 15:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas próby uzyskania kredytu obiecują gruszki na wierzbie, dyrektor oddziału twierdzi że wszystko jest ok tylko trzeba założyć konto. Zakładamy z żoną i nagle po przesłaniu danych do ich systemu okazuje się że jednak nie dostaniemy kredytu. Mam działalność na karcie podatkowej i rozumiem że dla nich to czarna magia ale naciąganie na dane osobowe i zakładanie konta tylko dla ich statystyk to wg mnie lekkie oszustwo. Beznadzieja i dno mułu.
    ZaletyBrak
    WadyOpisałem
  • ~Tomek / 2025-05-19 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna i rzetelna obsluga.Szczególne podziekowanie za uprzejme i fachowe zalatwienie sprawy dla Pani Justyny z 13 oddziału PKO w Bydgoszczy.
    ZaletyWysokie profesjonalizm oraz indywidualne podejście do klienta.
  • ~Roman / 2025-05-14 00:32
    Ocena: 2.67 / 5
    System pekaobiznes24.pl to istna droga przez mękę. Każdą operację potwierdzasz 3-5x a na końcu przelew wstrzymany. To przypomina zabawę w zatrzymanie użytkownika dla wyświetlenia reklam a nie bank. Jak coś robisz to nie ma czasu na takie marnotrawstwo czasu.
    Jeżeli do obsługi systemu trzeba sążnistej instrukcji to chyba powinno to to dać do myślenia dyrekcji banku, że coś jest nie tak
    Wadystrasznie uciążliwa obsługa sytemu komputerowego - MASAKRA
  • ~Edyta / 2025-04-25 19:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Justyna Tataruch to prawdziwy profesjonalista w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta. Jej zaangażowanie, rzetelność oraz doskonała znajomość produktów bankowych sprawiają, że klienci zawsze mogą liczyć na fachową pomoc i indywidualne podejście. Jej komunikatywność, cierpliwość i umiejętność słuchania potrzeb klientów przekładają się na wysoką skuteczność w budowaniu długotrwałych relacji. Pani Justyna potrafi w jasny i przejrzysty sposób przedstawić nawet najbardziej skomplikowane kwestie, dzięki czemu klienci czują się komfortowo i pewnie przy podejmowaniu decyzji finansowych. Dodatkowo, jej pozytywne nastawienie, kultura osobista i sumienność w wykonywaniu obowiązków zawodowych sprawiają, że jest nie tylko ceniona przez klientów, ale także przez współpracowników. Pani Justyna to osoba, na której można polegać – zawsze terminowa, zorganizowana i gotowa pomóc.
    Z czystym sumieniem mogę polecić Panią Justynę jako wybitnego specjalistę, który wnosi ogromną wartość do zespołu i zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta.
  • ~Gosia / 2025-04-25 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa Banku Pekao S.A. w Radomiu przy ul.Piłsudskiego. Polecam doradztwo finansowe oraz opiekę nad rachunkiem bankowym przez Panią Katarzynę R.,pełen profesjonalizm.
  • ~Karolina / 2025-04-16 21:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej fachowej i konkretnej obsługi doradcy klienta Pani Barbary oddział w Śremie.
    ZaletySzybka i fachowa pomoc .
    WadyBrak.
  • ~Tcond / 2025-04-13 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj 13.04.2025 próbowałem wpłacić pieniądze w 4 bankomatach. Żaden nieczynny. Syf nie bank...
  • ~XXX / 2025-04-12 20:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy Bank w jakim miałem konto, wypłacałem pieniądze z bankomatu, pieniędzy nie otrzymałem ale konto zostało obciążone. Reklamacja, potem następna odrzucona,transakcja z historii rachunku została usunięta. Posiadam potwierdzenie, bank twierdzi że moje konto nie zmieniło stanu i w taki sposób zostałem okradziony na 700 zł
    WadyInfolinia totalne dno i zniczulica
  • ~Dolcenera / 2025-04-04 20:07
    Ocena: 1.33 / 5
    W skali od 0 do 10 to jest -50. Ten bank to jest pozostałość komunistycznego monopolu i pisowskiej władzy do pobierania zaliczki na podatek. Posiadam tu konto w zł oraz €, na które przychodzi moja zagraniczna e.emerytura. Na samych wewnętrznych transakcjach (zaliczka na podatek, międzynarodowe przelewy ekspres oraz przelewy z jednego konta na drugie) bank zarobił na mnie 950 euro w ciągu 10 miesięcy co oznacza koszt w wysokości 95 EURO miesięcznie. Do tego niekompetenta obsługa w siedzibie oraz na infolini ora wszystkie reklamacje, które są niezasadne. Mają szczęście bycia wyłącznie polskim bankiem bo zagranicą zamknęli by swoje odziały. Merda totalne. Total shit.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko. Zamknąć barak.
  • ~L. / 2025-04-02 10:05
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu dzisiejszym byliśmy w Oddziale w Kolbudach-super obsługa. Był problem z rejestracją do MObywatel-Panie szybko znalazły przyczynę i teoretycznie prosty bo błąd w imieniu ( brakowało dtugiego "n"). Szacunek dla Pań bo sama nie mogłam na to wpaść.
    Lila
  • ~Dorota / 2025-04-01 12:23
    Ocena: 5.00 / 5
    WSZYSTKO OK, JESTEM ZADOWOLONA OD LAT KORZYSTAM Z TEGO BANKU
    PANI BARBARA Ż Z PUASECZYŃSKUEGO ODDZUALU BARDZO POMOCNA
    NA PLUS
  • ~Jolanta S / 2025-03-31 18:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Ostatnio odwiedzałam oddział banku w Konstantynowie Łódzkim, bardzo miła obsługa. W kasie Pani bardzo przyjazna dla klienta pełen profesjonalizm ,szybka obsługa w miłej atmosferze .
  • ~Marek Andrzej Purowski / 2025-03-18 07:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Niedawno odwiedziłem oddział banku PeKaO SA na ul. Emilii Plater w Warszawie. Załatwiałem sprawy związane z konsolidacją kredytu oraz likwidacją karty kredytowej. Panie Danuta i Anna, które pomagały mi w załatwieniu sprawy, w prosty i zrozumiały sposób pomogły w uzyskaniu właściwych informacji i wypełnieniu dokumentów. Od lat korzystam z usług banku Pekao SA i jestem zadowolony ze świadczonych usług. W tym przypadku oprócz profesjonalnej obsługi chciałbym zwrócić uwagę na miłą atmosferę i uprzejmość.
    ZaletyLiczne oddziały. Dobre i proste w użyciu oprogramowanie. Korzystne oferty
  • ~Andrzej / 2025-03-04 12:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Bank PKO SA w Ząbkach- profesjonalna obsługa oraz szybkie i sprawne załatwienie wszystkich spraw finansowych.
    Jestem stałym klientem tej placówki.
  • ~ELA / 2025-02-27 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    WSZYSTKO OK, JESTEM ZADOWOLONY OD LAT KORZYSTAM Z TEGO BANKU
    ZaletyMIŁA OBSŁUGA
    WadyNIE MA
  • ~Gerda / 2025-02-27 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia nie należy do najlepszych gdyż ani pracownicy ani ludzie nad nimi Nie potrafili mi w prostej rzeczy pomóc jaką jest odblokowanie konta internetowego.
    Nie dość że trzeba było czekać do następnego dnia za kodem który i tak nie wchodził to słowa które mówiłam nie docierały do pracowników i kazali mi od nowa wprowadzać rzeczy które wcześniej Wprowadzałam 500 razy w kółko i to samo a potem pani stwierdziła że no niestety nie może mi pomóc i żebym poczekała chwilkę bo musi mnie z kimś połączyć i tak kolejna osoba którą mnie połączyła też niestety nie potrafiła mi pomóc także uważam że trzeba jakieś kompetentne osoby zatrudniać na tych stanowiskach które potrafią ludziom pomóc w prostych rzeczach
    WadyMnóstwo
  • ~Bartunio / 2025-02-13 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam co ludzie mówią i piszą. Ja uciekłem od banku od sytuacjj co miałem zakup bez autoryzacji w Google sklep. Zero jakiekolwiek pomocy z ich strony i rozwiązania problemu i kłopotu. A ostatnio walczę o zwrot odsetek za wcześniejszą spłatę kredytu u nich przez kancelarie. Nie dość że pół roku czekałem na odpowiedź to jeszcze odrzucili wniosek kancelarii bo niby podpis się nie zgadza u nich. Bzdura bo wszędzie mam identyczny podpis. To jest specjalna ich zagrywka żeby nie wydać moich pieniędzy. Złożyłem reklamację nie dawno ale znów żadnej odpowiedzi a kancelaria czeka na odpowiedź kolejne pół roku. Nie korzystajcie z tego banku szkoda słów i nerwów. Wszystko i kontakt do klienta, poszanowanie i ogólnie na totalnym dnie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1562
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1230
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1033
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 993
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 934
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4034
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123