Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nordea Bank opinie

Ocena na podstawie 41 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    2.13
  • Obsługa klienta
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Jarosław Chrulski / 2013-04-04 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat banku Nordea. Aż nie mogę uwierzyć. Czyżbym był jednym z nielicznych szczęśliwców, który złego słowa nie może powiedzieć, a wręcz przeciwnie - bardzo dziękuję losowi, ze mnie do tego banku skierował. Mam nadzieję, że oddział w Rzeszowie przy ulicy Rejtana nie jest jedynym takim oddziałem a pracownicy tego banku to nie jedyni prawdziwi profesjonaliści. W tym oddziale czuję się jakbym miał na koncie milion dolarów. Pani Barbaro i Pani Natalio dziękuję.
    Podejrzewam, że przy tylu negatywach moja opinia wyda się mało wiarygodna, ale co mi tam. Ja wiem jaka jest prawda i ciesze się, że mogłem dać swój pozytyw. Jarosław Chrulski
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa. Bardzo tanie kredyty i darmowe konta.
    WadyBrak
    2 lata
  • ~LEvEL / 2010-01-30 14:24
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolony. Uciekłem do NORDEA z BPH (zabierali mi prawie 20 zł mc) Mam konto SPECTRUM i jedyne opłaty jakie ponoszę to 1.50 zł mc za obsługę karty. Reszta wszystko za darmo, konto (kwartalnie minimum wpływy 4500, jak nie to 8 zł), wszystkie bankomaty bez prowizji, bezpłatny i łatwy dostęp do konta na kanałach www itp. Polecam
    Zaletytanio, tanio i tanio :)
    Wadyinfolinia
    10 miesięcy
  • ~mrówka / 2011-02-11 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    JEŚLI KTOS Z PAŃSTWA NIE LUBI PRECYZYJNYCH DOKUMENTÓW, PORZĄDKU I MA MGLISTE POJĘCIE O PROCEDURZE W TYM BANKU NIE POWINIEN PRZYSTĘPOWAC DO KREDYTU. WSZYSTKIM ZDECYDOWANYM I "POUKŁADANYM" POLECAM
    ZaletySZYBKA PRZEJRZYSTA DECYZJA KREDYTOWA
    WadyBARDZO DUŻO DOKUMENTÓW DO SKOMPLETOWANIA [W NAJDROBNIEJSZYCH SZCZEGÓŁACH]
    KREDYT HIPOTECZNY BARDZO DUŻY
  • barbara23818101 / 2008-09-26 22:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Mieszkajac w Danii zalozylam konto przez internet.Poszlo bardzo sprawnie.Umowe dostalam poczta,podpis potwierdzil mi przedstawiciel Banku Nordea w Danii bez problemu kozystam z wszystkich uslug przez internet.Denerwuja mnie tylko zdrapki z kart uwierzytelniajacych.Powinny byc bardziej uproszczone kody wejscia na konta.Tez nie cieszy mnie ze Visa elektron nie moge oplacac uslug internetowych a opcji "Plac z Nordea"nie wszyscy akceptuja.Poza tymi wadami jest bardzo dobrze. Pozdrawiam i zachecam, bo Banki Nordea sa wszedzie i nie trzeba potwierdzac podpisu u konsula. Barbara
  • ~ela1 / 2011-07-15 17:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Ponad rok temu przewędrowałam przez różne banki i w każdym wystawiano mi symulację wysokości rat. Oferta banku Nordea wydawała mi się dobra, doradcy mili, brak kolejek, nie czułam się anonimową klientką. Zdecydowałam się. Wówczas (czerwiec 2010 r.) przy zakładanym oprocentowaniu 7,35 wyliczono ratę na 1 533 zł. Dzisiaj moja rata przy oprocentowaniu 7,10 wynosi 1 623 zł. Wiadomo, że wkrótce na skutek podnoszenia stóp procentowych będę płaciła więcej. Jeśli oprocentowanie wzrośnie do zakładanego (przed podpisaniem umowy z bankiem) 7,35 to moja rata wyniesie 1 680 zł. Skąd taka rozbieżność (147 zł) przy oprocentowaniu tej samej wysokości, tylko że dwóch różnych sytuacjach: przed podpisaniem umowy i po uzyskaniu kredytu? Jak dotąd nie uzyskałam odpowiedzi poza: "błąd systemu, przepraszam". Za to mam uczucie, że zostałam oszukana. W takiej sytuacji zapomina się, że w banku jest miła atmosfera.
    ZaletyMili, starający się pracownicy
    WadyDuże rozbieżności wysokości rat przewidywanych przed podpisaniem umowy, a obecnymi mimo oprocentowania w tej samej wysokości
    rok
  • ~gonia / 2010-08-25 18:57
    Ocena: 3.67 / 5
    Dosyć ciekawa oferta lokat ale niski procent. Obsługa ok.Nie zawsze wszystko można zrozumieć dla niebankopwca mało czytelne.
    ZaletyProdukty-ciekawe
    WadyMała kompetencja niektórych ludzi z obsługi bezpośredniej.
  • ~alcka / 2012-11-27 21:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Podpisaliśmy umowę kredytową na zakup domku. podpisanie umowy przebiegło sprawnie, ale zaraz potem okazało się, że nie mamy kontaktu z opiekunem, bo został zwolniony, a oddział zamknięto. Nowy opiekun ciągle powtarza, że nie ma czasu zajmować się naszą sprawą, jest obcesowy i bezczelny. Zgadzam się i potwierdzam, że analizy trwają w banku bardzo długo i niczym nie są uzasadnione. Czekamy na aneks do umowy juz 2 miesiące, a bank pobiera opłaty za odsetki i za monity dotyczące dokumentów, których bez ich aneksu nie mozemy załatwić. Nie chcą od nas zadnych dodatkowych dokumentów, wszystko jest w porządku, a mimo tego mamy czekać
    Wadyniemiła i niekompetentna obsługa klienta, narażanie na koszty,
    14 miesięcy, 400.000 tys, zł
  • ~luxon1 / 2010-05-30 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsluga! Pracownicy nie znaja wlasnego produktu - wieczne pomylki i niedopatrzenia. Nerwy, problemy i walka z wiatrakami. Oferta banku moze i konkurencyjna ale jezeli jest nieduza roznica absolutnie wybralbym inney bank - szkoda ze musze teraz splacac hipoteke... :(
    Szczerze nie polecam.
    ZaletyMaja pieniadze na kredyty i ciekawa oferte
    WadySystem online beznadziejny w porownaniu z konkurencja - wiele ograniczen, niebezpieczny.
    6 m-cy
  • ~Mario / 2014-07-20 00:01
    Ocena: 2.00 / 5
    BANK BYŁ OK JAK DO TEJ PORY ,PROBLEMY ZROBIŁY SIĘ JAK ZMIENIŁEM PRACĘ NA BARDZIEJ PŁATNĄ I KU MOJEMU ZDZIWIENIU ZBLOKOWANO MI DEBET.DZIWNE WYMOGI UMOWA O PRACE ITD.... A POTEM DECYZJA NEGATYWNA -------- UCIEKAM Z NORDEA BANK I NIE POLECAM GO JUŻ NIKOMU
    ZaletyJUZ BRAK
    WadyUMOWA O PRACY DO RORU
    8 LAT
  • ~Olaf / 2013-01-15 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna obsługa na infolinii.
    Wygórowane oprocentowanie w przypadku kredytów obrotowych dla firm.
    Zdecydowanie większe niż w innych bankach żądanie ustanowienia zabezpieczenia.
    Ogólnie "Nordea - bank, który stwarza PROBLEMY".
  • ~Ania / 2013-05-20 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna.
    Produkt mam dobry- kredyt, ktory grzecznie splacam.
    Zaletywarunki
    Wadyfatalna obsluga
    3 lata
  • ~edw / 2012-08-29 09:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank wygląda dobrze tylko w rankingach i nie wiem skąd się one biorą. Długo czeka się na decyzje a od decyzji do przelania pieniędzy mija szmat czasu.Ponadto czepiają się rozliczenia transz. Pracownicy w banku wogóle nic nie mogą i mało wiedzą
  • ~hellena / 2013-01-14 18:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze niedawno byliśmy z mężem gotowi "nosić" ten bank na rękach i wychwalać pod niebiosa - wszystko super, kredyt na budowę domu na dobrych warunkach, obsługa, podejście do klienta, "bezproblemowość" w załatwianiu określonych spraw. W tej chwili natomiast prowadzimy z Nordeą walkę na smierć i życie (przynajmniej dla nas, dla naszego być albo nie być) w zakresie bezciężarowego odłaczenia cześci nieruchomości. Złożyliśmy wszelkie potrzebne dokumenty łącznie z wyceną rzeczoznawcy, na dzień składania dokumentów rzeczoznawcy honorowanego przez bank. Jak bardzo zdziwiliśmy się kiedy okazało się, ze bank z niewiadomego powodu wycenę odrzucił, a wartość naszej nieruchomości według swoich tajnych baz wycenił na jedyne 250 000zł mniej niż wynika to z operatu, co oczywiście uniemożliwia uszczuplenie hipoteki. Próbowaliśmy rozmawiać, składaliśmy reklamacje, poprosiliśmy o pomoc różnych instytucji, i jedyne co bank w tej chwili zrobił, to zaproponował powtórzenie wyceny przez ICH rzeczoznawcę, czego koszty, niebagatelne, poniesiemy oczywiście znowu my. Jaki będzie wynik tej wyceny - nie trzeba chyba tłumaczyć. Wiemy też, że banki w różnych momentach kredytowania dla własnych korzyści, wartości nieruchomości faktycznie zaniżają, ale 250 000zł, jakie ma miejsce w naszym przypadku to bezczelność, absurd i jawne pokazywanie, gdzie klient może im podskoczyć. Nie polecam banku.
    Zaletyw tej chwili brak
    Wadyzaniżają wartość nieruchomości, co ociera się wręcz o granice absurdu i bezczelności
  • ~zed / 2015-05-07 22:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Nordea nigdy nie była bankiem wybitnym. Odkąd jednak została przejęta przez PKO jakkolwiek forma kontaktu z bankiem stała się koszmarem. JEDNA procedura odblokowująca prowadzona przez telefon trwa ok. 1 godziny. JEDNEJ GODZINY. Klient jest przełączany do kolejnych konsultantów i czeka po 20min. Oczywiście całość w płatnym czasie.
    ponad rok
  • ~ja / 2013-03-25 20:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient czegoś chce. Nas życie zmusiło do podjęcia próby bezciężarowego odłączenia części nieruchomości. Walka toczy się od roku, opiera się o interwencje KNF, bowiem bank nieustająco zaniża nam wartość całej nieruchomości o jedyne 250 000zł, co skutkuje za wysokim LTV i niemożliością odłączenia czegokolwiek. Walka ma się ku końcowi i jeśli bank nadal będzie podtrzymywał swoje stanowisko, sięgniemy po drogę sądową.
    Zaletyw tej chwili brak
  • ~aldgol / 2012-04-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku walczę z bankiem o wstrzymanie natretnego pobieranai opłat za monit - nieuzasadniony bo sprawa dawno załatwiona a 30 zł za każdy list o przypomnieniu znika z rachunku.
    Po wielu zabiegach bank kwoty zwraca. Zaczyna mnie to denerwować i zastranawiać na jak szeroką skalę w tym banku jest to zjawisko. Czy jestem tylko paskudnym wyjątkiem czy może jest to powszechna praktyka banku. Proszę o informacje od osób, które mają podobny problem w Nordea.
    A.
    Zaletybrak
    Wadysporo
    10 lat
  • ~była klientka / 2014-01-26 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie potrzebujemy. Najprostszych pism nie potrafią wystawić. Pismo tot. wykreślenia z hipoteki otrzymałam z rażącym błędem: innym numerem księgi... Sam kredyt, który mieliśmy od samego początku był błędnie naliczany i po 3 latach okazało się że płaciliśmy za duzo. Bank zwrócił nam pieniądze, ale tylko dlatego, ze bardzo drążyłam temat, bo coś mi się nie zgadzało.Opłaty za pisma sa niejasne. Pani w banku np. za ten sam dokument chciała policzyć 300 zł a na infolinii 100. Rozbieżności jest sporo. Obsługa i wiedza pracowników poniżej krytyki.Zmieniałam ostatnio bank, bo dostałam lepsze warunki kredytowe, ale po ostatnich sytuacjach zamykam również rachunek.
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa w banku, błędne informacje przekazywane w oddziałach, niekompetencja
    2008
  • ~DANEK 79 / 2014-07-22 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu,zero kultury bankowej wobec klijęta
    Zaletybrak
    Wadypersonel
  • ~fenix / 2012-04-14 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    witam!
    podobnie jak poprzednik od roku "walczę" z tym bankiem o wysyłane do mnie nieuzasadnione monity w sprawie dostarczenia dokumentów ubezpieczenia nieruchomości pod kredyt hipoteczny. Pomimo tego ,że wszystkie były załatwiane w bezpośrednio z w oddziale tego banku. Najpierw interweniowałem kilka razy w tej sprawie w oddziale u mojego opiekuna, zapewniał że wszystko załatwi /byłem oczywiście z wszystkimi papierami na potwierdzenie/. monity przychodziły dalej. Następnie próbowałem poprzez infolinię, monity przychodziły dalej. Napisałem w końcu reklamację. Odpisano mi po czasie i dopiero po mojej telefonicznej interwencji. Pomimo tego, że przyznano mi rację napisali, że wstrzymują wysyłanie monitów na miesiąc dopóki nie dostarczę brakującego dokumentu /który sami zgubili/. Własnie dostałem kolejny monit. Obsługa klienta w tym banku to żenada. Nie polecam nikomu!!! Jeśli się ktoś zdecyduje, radzę wszystkie sprawy załatwiać pisemnie za potwierdzeniem odbioru.
    Zaletybrak
    Wadyżenująca jakość obsługi klienta
    2 lata
  • ~Jarek / 2014-09-02 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na odległy od mojego miejsca zamieszkanie o 35 km (było 2 km). Dostałem z urzędu "doradcę" do którego nie można się dodzwonić albo rozłącza rozmowę w trakcie jej trwania. Konsultanci na infolini niekompetentni. W przypadku trudniejszych pytań najchętniej też się rozłączają. Na wysłane w Netbank wnioski i wiadomości bank po prostu nie reaguje. Trochę tego uzbierałem i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK-u. Zamykam konta - ale to też nie takie proste, bo mimo 30-dniowego okresu wypowiedzenia u mnie trwa to już 1,5 miesiąca! Nikt nic nie wie, czeski film w wydaniu Oddziału nr I w Krakowie przy ul. Królewskiej.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak atrakcyjnych produktów, niekompetencja, ignorują klijenta.
    6 lat, tylko konta
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 662
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 305
PEKAO SA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 296
Millennium
Ocena: 1.84, ilość opinii: 90
PKO Inteligo / iPKO
Ocena: 1.99, ilość opinii: 71
ING Bank Śląski
Ocena: 2.52, ilość opinii: 66
Flixbus
Ocena: 2.30, ilość opinii: 849
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 365
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 336
Netflix
Ocena: 2.62, ilość opinii: 209
nju mobile
Ocena: 3.14, ilość opinii: 149
Virgin Mobile
Ocena: 2.53, ilość opinii: 119