Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nordea Bank opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

1.80 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Mireczek1965 / 2011-06-30 07:00
    Wystąpiliśmy Nordea Bank o kredyt konsolidacyjny. Na początku doradca kredytowy banku uprzejmie wyjaśnił nam promocje, jakich doświadczymy biorąc u nich kredyt. Oczywiście zastawem pod kredyt miał być nowo wybudowany rok temu dom piętrowy z działką 1000 m. kw. Potrzebną dokumentację szybko dostarczyliśmy do doradcy finansowego Norda Bank. Wszystko przebiegało w sielskim nastroju, uśmiechy, uściski rąk, zapewnienia, że mamy wystarczającą zdolność kredytową. Pozostał tylko rzeczoznawca wyznaczony przez bank, który miał wycenić nasz dom. Oczywiście za rzeczoznawcę płaciliśmy z góry 400 zł. co już wydało nam się dziwne gdyż w innych bankach jak się pytaliśmy opłata za wycenę potrącana jest z otrzymanego kredytu, a w przypadku nie otrzymania kredytu płaci bank. I tu zacząły się schody. Pan rzeczoznawca gdy tylko zadzwonił zaczął narzekać, że daleko ale może jakos dojedzie. Po przybyciu na miejsce zapytał się od razu na ile byśmy chcieli aby wycenił nasz dom. Jeszcze rok temu jak braliśmy kredyty na jego budowę rzeczoznawca z innego banku wycenił go na 600 tyś. więc taką sumę podaliśmy obecnemu rzeczoznawcy. Zaczęło się kręcenie nosem, wytykanie usterek, dłuższe siedzenie na kanapie patrzenie w nasze oczy i wzdychanie, że może dałoby się coś zrobić ale będzie ciężko. Sprawiało to takie wrażenie jakby rzczoznawca chciał jakieś dodatkowe wynagrodzenie finansowe zwane potocznie "łapówką". W zyciu takich rzeczy nie robiłem, zresztą jakbyśmy szastali kasą na lewo i prawo to napewno nie bralibyśmy kredytu. Rzeczoznawca pocmoktał i dojechał. Poinformowałem o tej sytuacji doradcę z Nordei, ten jednak tylko westchnął i powiedział, że nie jemu oceniać zachowanie ich rzeczoznawcy. Oczywiście procedura wyceny trwała ponad tydzień ( cztery zdjęcia i jedenen krótki opis).nasz dom wyceniony został na 450 tyś. zł. Dordca kredytowy stwierdził, że czarno widzi nasz kredyt, nawet nie dołożył starań aby nam w jakiś sposób pomóc pomimo tego, że wycena i tak przewyższała kwotę kredytu o jaki się ubiegaliśmy. Zaczął unikać moich telefonów. Pojechaliśmy osobiścię do doradcy poprosiliśmy z żoną o wycofanie dokumentów. Jak sie okazało po trzech tygodniach zastaliśmy wszystko w takim stanie jak przy ich składaniu. Zauważyliśmy, że doradca kredytowy Nordei przez trzy tygodnie bardzo się napracował nad naszym wnioskiem. Widać było ulgę na jego twarzy jak je nam oddawał, przecież wreszcie pobył się problemu. Oczywiście kasa za rzeczoznawcę przepadła. ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN BANK, PAPIEROLOGIA, BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM.TYLKO WSÓŁCZUĆ KIEROWNICTWU NORDEA BANK TAKICH PRACOWNIKÓW I NAJTAŃSZYCH RZECZOZNAWCÓW.Dokumenty złożyliśmy w innym banku. Doradca kredytowy nowego banku dzwoni po trzy, cztery razy na dzień ponieważ sporządza dokumentację dla analityka, przynajmniej widać, że coś się z naszym wnioskiem dzieje.
    ZaletyŻadnych plusów
    WadySame minusy
  • ~Oszukana / 2014-03-19 09:34
    Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a Bank obracając naszymi pieniędzmi. Nie dość , że na przy podpisywaniu umowy był termin 12 m-cy , co okazało się nie prawdą , bo było 13 i parę dni . To koniec polisy 13.03.2014 otrzymuję moją wpłaconą kwotę i nic więcej. Gratuluję moje pieniądze popracowały na bank. Ponadto środki znajdujące się na koncie nie można ulokować na promocyjnych lokatach , bo dotyczy tylko nowych środków z zewnątrz. Ja dziękuję już temu bankowi nie polecam nikomu więcej.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejstwo
  • ~rcnr / 2010-06-04 16:37
    Niestety po blisko dwóch latach jestem bardziej niz rozczarowany. Pracownicy, nie dość, że nie znają oferty banku to sprawiają czasami wrażenie jakby w ogóle poznać nie chcieli.
    Wpłatomaty rzadko serwisowane, interfejsy płatności elektronicznych ubogie w funkcje, jakakolwiek pomoc techniczna od reki po prostu niedostępna, na wszystko trzeba czekać.

    Na bank Nordea zdecydowałem sie głównie ze względu na wpłatomaty, stąd fakt ich nieserwisowania (np. po tym jak karta utknęła mi z niewiadomych przyczyn Pani w banku odpowiada mi, że nie widzi potrzeby dzwonienia do serwisu bo oni sami przyjadą, a na pytanie kiedy przyjadą Pani mówi, że pewnie za dwa dni).

    Ocenić każdy musi sam, jak dla mnie Bank Nordea = Opinia negatywna
    ZaletyLiczna liczba placówek
    WadyMała liczba oddziałów, w których można wypłacić pieniądze.
    20 miesięcy
  • ~RF / 2012-06-27 09:42
    Nordea raz na miesiąc przysyła monity z informacją, ze nie dostarczyłem dokumentów dotyczących ubezpieczenia nieruchomości, które były dawno dostarczone. Po długiej korespondencji okazało się, że chodzi o brakujące podpisy ubezpieczonego na polisie z Avivy. Kontaktowałem się w tej sprawie z Avivą i mam na piśmie od nich informację, że polisa jest ważna jeśli jest podpisana przez ubezpieczającego i nie musi byc podpisana przez ubezpieczonego. A Nordea wymaga, żeby była podpisana przez ubezpieczonego.

    Jeśli ktokolwiek ma podobny problem bardzo proszę o kontakt. Może razem uda się coś wywalczyć. Każdy monit kosztuje mnie jakies 7 EUR miesięcznie i wydaje się że Nordea jest tu całkiem bezkarna i może sobie robić co chce.

    Pominę już fakt, ze nasz opiekun zmieniał się kilka razy, Dyrektor oddziału zmieniła również pracę i sprawą zajmuje się aktualnie centrala.

    Nie zamierzam tego odpuścić wieć jeśli ktoś ma podobnę problemu z nieuznawaniem polis przez Nordee proszę o kontakt.
    ZaletyBrak
    WadyKompletna niekompetencja, opiekun zmieniany kilka razy. Nordea gubiła nasze dokumenty. Ogólnie porażka!!!
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1919
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1420
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1168
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 885
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 769
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 767
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770