Niestety po blisko dwóch latach jestem bardziej niz rozczarowany. Pracownicy, nie dość, że nie znają oferty banku to sprawiają czasami wrażenie jakby w ogóle poznać nie chcieli.
Wpłatomaty rzadko serwisowane, interfejsy płatności elektronicznych ubogie w funkcje, jakakolwiek pomoc techniczna od reki po prostu niedostępna, na wszystko trzeba czekać.
Na bank Nordea zdecydowałem sie głównie ze względu na wpłatomaty, stąd fakt ich nieserwisowania (np. po tym jak karta utknęła mi z niewiadomych przyczyn Pani w banku odpowiada mi, że nie widzi potrzeby dzwonienia do serwisu bo oni sami przyjadą, a na pytanie kiedy przyjadą Pani mówi, że pewnie za dwa dni).
Ocenić każdy musi sam, jak dla mnie Bank Nordea = Opinia negatywna ZaletyLiczna liczba placówek
WadyMała liczba oddziałów, w których można wypłacić pieniądze.
20 miesięcy