Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nordea Bank opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

1.80 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DANEK 79 / 2014-07-22 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu,zero kultury bankowej wobec klijęta
    Zaletybrak
    Wadypersonel
  • ~fenix / 2012-04-14 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    witam!
    podobnie jak poprzednik od roku "walczę" z tym bankiem o wysyłane do mnie nieuzasadnione monity w sprawie dostarczenia dokumentów ubezpieczenia nieruchomości pod kredyt hipoteczny. Pomimo tego ,że wszystkie były załatwiane w bezpośrednio z w oddziale tego banku. Najpierw interweniowałem kilka razy w tej sprawie w oddziale u mojego opiekuna, zapewniał że wszystko załatwi /byłem oczywiście z wszystkimi papierami na potwierdzenie/. monity przychodziły dalej. Następnie próbowałem poprzez infolinię, monity przychodziły dalej. Napisałem w końcu reklamację. Odpisano mi po czasie i dopiero po mojej telefonicznej interwencji. Pomimo tego, że przyznano mi rację napisali, że wstrzymują wysyłanie monitów na miesiąc dopóki nie dostarczę brakującego dokumentu /który sami zgubili/. Własnie dostałem kolejny monit. Obsługa klienta w tym banku to żenada. Nie polecam nikomu!!! Jeśli się ktoś zdecyduje, radzę wszystkie sprawy załatwiać pisemnie za potwierdzeniem odbioru.
    Zaletybrak
    Wadyżenująca jakość obsługi klienta
    2 lata
  • ~Jarek / 2014-09-02 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na odległy od mojego miejsca zamieszkanie o 35 km (było 2 km). Dostałem z urzędu "doradcę" do którego nie można się dodzwonić albo rozłącza rozmowę w trakcie jej trwania. Konsultanci na infolini niekompetentni. W przypadku trudniejszych pytań najchętniej też się rozłączają. Na wysłane w Netbank wnioski i wiadomości bank po prostu nie reaguje. Trochę tego uzbierałem i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK-u. Zamykam konta - ale to też nie takie proste, bo mimo 30-dniowego okresu wypowiedzenia u mnie trwa to już 1,5 miesiąca! Nikt nic nie wie, czeski film w wydaniu Oddziału nr I w Krakowie przy ul. Królewskiej.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak atrakcyjnych produktów, niekompetencja, ignorują klijenta.
    6 lat, tylko konta
  • ~kathaz / 2013-04-16 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości, które stanowią zabezpieczenie kredytu konsolidacyjnego; zaczęłam się o to starać w czerwcu 2012, gdyż znalazł się klient na jedną z nieruchomości; obecnie nie mam już klienta - kto by chciał tyle czekać a bank cały czas wymyśla kolejne problemy; właśnie się okazało, że operaty robił rzeczoznawca, który nie jest na "ich" liście; jak udzielali mi ten kredyt to wyceny robił dokładnie ten sam rzeczoznawca i wtedy jakoś był OK; już nie mam do nich siły - przeklinam dzień, w którym wpadłam na pomysł, żeby wziąć kredyt w tym banku !
  • ~Klient / 2014-12-17 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
    Zaletybark
    WadyObsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
    8 lat
  • ~Kot / 2014-05-22 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank - koszmar! Bałagan i niekompetecja. Nie wprowadzono do systemu mojego pełnomocnictwa i wzoru podpisu posiadacza rachunku. po godzinie bezproduktywnie spedzonej w tym "banku" odesłano mnie z kwitkiem, bez pieniedzy, do oddziału, w którym rachunek był zakładany. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybałagan, niekompetencja, niekorzystna oferta
  • ~maniac / 2011-06-07 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w tym banku to totalne dno i tragedia. Pracownicy wiecznie się gdzieś spieszą, coś mają do załatwienia i nie za bardzo mogą znaleźć czas dla Ciebie. Co gorsza cały czas się mylą, sami nie wiedzą jakich dokumentów potrzebują i jak należy je wypełnić (oczywiście za wszelkie ich niedopatrzenia odpowiadasz... ty).

    DNO DNO DNO, omijajcie szerokim łukiem. Warunki może mają i dobre ale to tylko pozory!!!
    Zaletydobre warunki
    Wadywszystko pozostałe
    1
  • ~niezadowolony_klient / 2012-05-31 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 3 miesiącach starania się o kredyt inwestycyjny bank nordea najpierw pozytywnie rozpatrzył wniosek po czym stwierdził, że kredytu nie udzieli. Serdecznie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym bankiem.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~Oleńka / 2014-08-06 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku od wielu lat do ubiegłego roku byłam bardzo zadowolona. Nic nie można było zarzucić bankowi. Od momentu gdy w grę wstąpił bank PKO wszystko się zepsuło. To już nie jest ta solidna, miła i kąpetenta NORDEA.Na odpowiedź (pierwszy raz negatywną odnośnie podwyższenia debetu ) czekałam 5 miesięcy. Mimo, żadnych zmian nie przyznano mi kredytu odnawialnego na koncie firmowym.
    Obecnie jestem na etapie zmiany banku.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyniesłowni i niekompetentni pracownicy
    10 lat
  • ~Paweł z Warszawy / 2013-07-08 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała założyć konto, aby rozpocząć pracę w Warszawie. Udaliśmy się do oddziału Wola Park w Warszawie na ulicy Górczewskiej w sobotę 6 lipca. Spędziliśmy tam ponad godzinę i niestety konta nam nie założono. Kazano przyjść w tygodniu, ponoć przez brak dostępu do systemu w soboty. Poniedziałek 8 lipca był dla nas szokiem. Odmówiono założenia konta, twierdząc że osoby z krajów Azji wspólnie z Polakami prowadzą pralnie brudnych pieniędzy. Potraktowano nas jak kryminalistów, a nie małżeństwo. Tymczasem żona nie będzie mogła rozpocząć pracy bez konta bankowego. Czy jest to dyskryminacja rasowa prowadzona przez skandynawski bank?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~peika / 2015-09-09 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Nordea był świetny - prosto i bez problemów. Od Czasu fuzji z PEKaO BP to koszmar. Zamknięcie konta trwa już ponad 6 miesięcy. Mieszkam za granicą - kazali wysyłać pisma lub przyjechać osobiście - przyjechałam na 24 h do Polski tylko by zamknąc konto - odmówiono mi, bo naczelnik banku nie wiedziała jak to zrobić. Pracownicy PeKao nie są kompetentni by poradzić sobie z jakimikolwiek problemami i pytaniami klientów byłego banku Nordea. Wysłałam pismo w lutym - nie dostałam odpowiedzi do dzisiaj. Wydałam tyle pieniędzy na telefony, że szkoda gadać. Nawet nie wiem czy moje konto istnieje, bo pracownicy w infolinii powiedzieli że nie mają dostępu do systemu, tylko osobiście w oddziale banku mogę to sprawdzić. A rozmowa z kierownikiem czy managerem lub kimkolwiek kompetentnym jest niemożliwa. Nordea była w porządku, PEKAO BP to masakra.
    Wadyobsługa po fuzji z PEKAOBP
    4 lata
  • ~pepe / 2013-01-31 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyliśmy wniosek o przedłużenie terminu dostarczenia dokumentów potwierdzających zakończenie budowy. Na aneks czekamy ponad 31 dni roboczych . Po 25 dniach i kompletnym braku jakiejkolwiek informacji poprosiłem o rozmowę z Dyrektorem Oddziału. Pani Dyrektor zapewniła mnie, ze w ciągu pięciu dni temat będzie zakończony - nic z tego - i oczywiście żadnego kontaktu ze strony Banku (a raczej banku). Odnoszę wrażenie, że Dyrektor Oddziału jest marionetką, taką kadrową do sprawdzania obecności swoich pracowników i naliczania płac a byle analityk lub sekretarka w dziale prawnym tajemniczej "CENTRALI" ma więcej do powiedzenia.
    Tym, którzy jeszcze nie związali się z ta instytucją polecam głębsza refleksję i sprawdzenie kilku szczegółów - choćby tego jak długo bank zwalnia środki w przypadku np. likwidacji lokaty przez internet - są w tym mistrzami.
  • ~Rafał / 2013-05-05 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank traktuje mnie jak swoją własność. Brak odpowiedzi na składane wnioski nawet przez kilka miesięcy ( przewalutowanie trwało 8 miesięcy i zostało zrobione dopiero kiedy kurs był dla mnie niekorzystny, wniosek o wakacje kredytowe odrzucony bez podania przyczyny po 6 miesiącach od złożenia i dostarczaniu kilka razy tych samych zaświadczeń). Dodatkowo niekompetentna obsługa i bezczelni dyrektorzy oddziałów - szczególnie odradzam częstochowę.
    Zaletyniskie oprocentowanie
    Wadybardzo zła obsługa i przedmiotowe traktowanie klienta
    od 2006
  • ~tomasz / 2014-03-21 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za trzecim razem dopiero bez błędu. Mam tam kredytyt hipoteczny i jak długo go mam, tak długo żałuję, że mam go w Nordei. Samo przyznawanie go w oddzale Nordei w Piasecznie było drogą przez mękę. Czeski film. Wszystko, co nie mieściło się w nudnych standardach wywoływło panikę i histerię u tamtych kobiet. Nie wiem czy jeszcze pracują, bo teraz przydzielono mnie do Warszawy.Tam procedowanie trwało aż 4 miesiące. Horror! Nikomu nie polecam tego banku! Jedynie jasną stroną jest obecna współpraca z doradcą z placówki przy ul. Dereniowej w Warszawie.To konkretny gość. Ale i on niewiele może. Wszystko robi centrala.Teraz czekam 11 dni na realizację dyspozycji całkowitej spłaty. Uciekam od nich jak najdalej. Czekam, czekam i nic! To jakieś szalństwo! Traktują nas jak nierozumne bydło, które trzeba wydoić, wyciągnąć kasy ile się, poniżyć każąc pokornie czekać, aż nieruzumne panienki coś tam zrealizują.Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia z takim bankiem A wydawało się, że Skandynawia itp. A to jakaś pomyłka. Dowiedziałęm się, że Nordeą rządzą kolesie Tuska z Trójmiasta.
    Zaletypustki w oddziałach
    Wadyfatalna obsługa, długie terminy oczekiwania nawet na proste dokumenty
    5 lat
  • ~Victor / 2012-05-09 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Omijajcie ten bank szerokim łukiem. Pobierają opłaty dosłownie za wszystko nawet za realizację polecenia zapłaty.
    Konsultanci dno w placówce w której mam konto regularnie co pół roku nowe owieczki zagubione w czasie i przestrzeni.
    Monity przychodzą i nie bardzo wiadomo czego dotyczą...

    Jednym słowem DRAMAT
  • ~wp@wp.pl / 2011-08-25 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam na decyzje juz 73 dni, wszystko wyjaśnione pisemnie a NIKT w tym całym banku nie jest mi w stanie udzielić jakiejkolwiek konkretnej informacji !!!! ODRADZAM !!!!!
    Zaletybrak
    Wadyczekam na decyzje juz 73 dni, wszystko wyjaśnione pisemnie a NIKT w tym całym banku nie jest mi w stanie udzielić jakiejkolwiek konkretnej informacji !!!! ODRADZAM !!!!!
    -
  • ~7_lat_kredytu / 2010-07-22 15:38
    Wszystkim, którzy decydują się na współpracę z bankiem doradzam cierpliwość i opanowanie, ale przede wszystkim jakiś kurs bankowości, żeby doradzać personelowi. Należy też pamiętać o terminach i nie liczyć na Bank bo tam jest taki bałagan, że w życiu nigdzie nie spotkałem. Obsługa nie zna oferty, zasad i obowiązujących procedur. O wszystkim decyduje tajemnicza Centrala (kojarzy się z filmem Siedemnaście mgnień wiosny :-))), do której w żadnym wypadku nie ma dostępu (mój pion jest akurat w Łodzi). W razie problemów polecam pisanie od razu do Zarządu firmy do Gdyni. Inaczej raczej bez odzewu. Podsumowując: Bank dużych możliwości, w którym zapomniano, że utrzymuje go klient a cennym nabytkiem jest dobry pracownik (przez 7 lat obsługiwało mnie jako dedykowanego klienta 5 różnych osób). A blondynowi z reklamy polecam kontakt z Bankiem. Gwarantuje, że przestanie się uśmiechać.
    Zaletypo 7 latach mam bardzo dobre warunki
    Wadycałkowity brak kontaktu
    brak wiedzy personelu
    zacofanie informatyczne
    brak kompetencji, zarządzanie Centralne
    7 lat
  • ~aldgol / 2012-04-16 10:00
    Dziekuję za reakcję Fenix! Widzę że scenariusz ten sam. Niepokoi mnie fakt notorycznego pobierania opłat i dlatego zamierzam przesłać informację do ochrony konsumenta i nadzoru bankowego. Zaczynam mieć obawy, że to doraźne poprawianie wyników przez bank.
    Mam propozycję abyśmy szukali podobnych przypadków i przesłali podobnych skarg jak najwięcej.
    Pozdrawiam
    A.
  • ~Dijx / 2012-11-20 17:15
    Produkt w danym momencie to jedno, a obsługa klienta po jego sprzedaniu to drugie, a ta ostatnia jest fatalna i narusza obowiązujące przepisy.
    W umowie z nimi (tak COU, jak SCU) znajduje się kilka klauzul niedozwolonych z listy UOKiK, z części zaczęli ostatnio korzystać na potęgę kasując 30zł za wysłanie papierka pt. przypomnienie o dostarczeniu dokumentów - co jest niezgodne z prawem. Sami swoim niedbalstwem i biurokracją generują sytuacje, w których pisma takie wysyłają, a wysyłają je tak, że za nim otrzymasz pierwsze z nich, oni wyślą już trzy następne.
    Pobierają kwotę za pisma, w których nie ma wzmianki o tym, że zostajesz obciążony jego kosztami. Kwota -30zł nie pojawia się na Twoim koncie w momencie jej domniemanego zaistnienia, po prostu jak będziesz mieć środki, to Ci ją ściągną, inaczej nawet nie wiesz, że coś im rzekomo jesteś winien, co w zasadzie uniemożliwia złożenie reklamacji zanim kwota zostanie pobrana z konta.

    Pod poniższym linkiem można zapoznać się ze szczegółami:
    http://www.goldenline.pl/forum/1600656/czy-w-nordei-pracuja-ludzi e/s/9

    Polecam lekturę tematu.
  • ~kartofel04 / 2008-10-16 08:33
    ale przez internet lacze sie bez problemow. Oplat tylko sciagaja duzo. Pijawy
    Zaletylatwy dostep
    Wadydrogie obsluga, maly %
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 901
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 789
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794