Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 177 opinii

2.13 / 5

  • Oferta
    2.40
  • Obsługa klienta
    1.94
  • Cena/Jakość
    2.10
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2021-10-16 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tv przerywa, znikają kanały, a dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem
    ZaletyBrak
    Wadyoszuści naciągacze
    MiejscowośćJelcz-Laskowice
  • ~gogski / 2021-09-30 20:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta przy wymianie lub zdaniu osprzętu. trzeba wysłać na wlasny koszt a potem walczyć listownie lub telefonicznie żeby udowodnić ze sie go ...zdalo do Magazynu Centralnego w Mielcu. Niezdanie grozi kara 200-300zl naliczona natychmiast na Konto użytkownika. Żadnych przeprosin gdy nagle sprzęt sie "odnajdzie" w magazynie.
    Sprawa ciągnie sie tygodniami a kara pozostaje.
    Zaletysprawny internet
    Wadybezczelna obsługa, naliczanie kar bez winy użytkownika. bałagan w dokumentach i magazynie zdawczym
    MiejscowośćWrocław
  • ~Angelika / 2021-09-12 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam co dzień zacina telewizję nic nie idzie wogole obejrzeć w tej telewizji
    ZaletyŻadnych
    WadyZacina rano popołudniu wieczorem nic nie idzie obejrzeć
    MiejscowośćKalisz
  • ~mko / 2021-08-12 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta - naciągana, konsultanci to po prostu oszuści. Oferują coś czego nie ma.

    Obsługa klienta - praktycznie nie istnieje, zawsze winien jest klient lub bliżej nieopisane przyczyny. Opóźnione odpowiedzi na maile, pisane zawiłym prawniczym językiem. Nawet jak wina jest po ich stronie, to i tak winien jest klient, że zgodził się na coś czego nie ma. Tylko jak miał to wcześniej sprawdzić?

    Cena/Jakość - żenująca jakość wszystkich usług. Internet - nie ma dnia, żeby się nie rwał. Konsekwencją jest praktycznie niemożliwość oglądania telewizji.

    ZaletyŻadne
    WadyCała ta firma to jedna wielka WADA
    MiejscowośćWrocław
  • ~Miki / 2021-08-07 20:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Kablówka non stop gubi programy lub występuje błąd w nadawaniu sygnału . Opierają się tylko na zewnętrznym dekoderze, choć telewizor ma już wbudowany oryginalny dekoder z lepszą jakością HD lub 4K . Nie dają karty do dekodera w tv by operować jednym pilotem od telewizora . Nie polecam , wybiorę innego dostawcę po wugaśnięciu umowy .
    ZaletyInternet jest ok
    WadyKablówka gubi programy
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kaja / 2021-08-02 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    TV Koszmar. Nieustające "awaria masowa". Przerywa,zawiesza się-czyli jakość fatalna.Infolinia koszmarna.miala być telewizja internetowa a będzie kablowa bo umowy beż kar nie da się rozwiązać.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~ffwfw / 2021-08-01 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    non stop internet nie działa czieżko sie dodzwonic do obsuługi każa czekac 48 h po czym i tak problem nie ustaje..
    Zaletyzadne
    Wadynetia sa to jest wada
    Miejscowośćkielce
  • ~Roksia / 2021-07-31 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która nie powinna istnieć. Internet oraz telewizja nie działa w cale. Jakoś żałosna... Kontakt z infolinią nie przynosi rezultatów. Jeżeli chcesz używać normalnego i dobrego internetu oraz telewizji omijaj to bagno szerokim łukiem... Żenada
    ZaletyBrak
    WadyCała firma to wada
    MiejscowośćKraków
  • ~Karolina / 2021-07-26 13:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy montowaniu powiedziano że telewizja w drugim pokoju będzie działała bez zarzutu po wifi. Tv przerywa, Internet przerywa, przyjeżdża kolejny Pan i mowi, że to po Wifi nie ma szans działać po dekoder jest za słaby w tym pakiecie ????
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2021-07-14 19:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem posiadaczką telewizji internetowej w tej firmie. Od podpisania umowy minął dopiero tydzień, a ja co drugi dzień zgłaszam, że nie da się oglądać telewizji. Nauczyłam się już, ze aby zdążyć na wieczorny dziennik, cały rytuał: włącz router, dekoder i
    tv należy rozpocząć co najmniej z 15-20 min wyprzedzeniem. Inaczej nie obejrzysz tego co chcesz, bo co wieczór jest problem techniczny, a na infolinię nie da się dodzwonić. Jeśli stać Cię na porządną telewizję satelitarną, nie trać czasu ani zdrowia na ten szajs.

    ZaletyCena, duży wybór kanałów
    WadyCodziennie problemy z dostępem, nie obejrzysz tego co sobie zaplanowałeś, utrudniony dostęp do pomocy technicznej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Elektro / 2021-07-12 10:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie ma miesiąca "bez awarii", najczęściej brak internetu , lub zacina w weekendy. Od dwóch dni nie mam internetu, zgłosiłam, nam czekać jeszcze 48 godz, aż podejmą działanie, masakra!
    ZaletyNie ma
    Wady"Awarie weekendowe"
    MiejscowośćRybnik
  • ~Dorota / 2021-07-02 21:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak dostępu do światłowodu, słaby sprzęt, telewizja bardzo często się zacina, czasami nie da się normalnie obejrzeć filmu. Ciągle trzeba resetować ruter.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długo czeka się na realizację zamówienia. Brak możliwości wymiany sprzętu na mniej zawodny,nowszy.
    MiejscowośćTczew
  • ~JJ / 2021-06-14 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, gorzej niż źle. Drugi dzień z rzędu wieczorem nie da się obejrzeć filmu, bo co 15 sekund zacina się obraz.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Nl / 2021-04-21 11:57
    Ocena: 4.33 / 5
    Cześć, mam netie od roku, porównuję między cyfra, Polsatem cyfrowym a play tv oraz Vectra. Od roku brak problemów z internetem, co prawda przy zwiększeniu przepustowości pojawiły się problemy ze stabilnością ale teraz jest ok. Nie było dnia do tej pory aby jakąś awaria była. Oferta programowa dobra, wszystkie sporty, kanały filmowe itd. Jestem zadowolony, ale mieszkam na nowym osiedlu w dużym mieście może to ma znaczenie.
    ZaletyOferta tv, najniższe ceny w porównaniu z innymi operatorami, time shift działa super, jakość tv też super, brak dodatkowych opłat za spóźnienie w opłatach wiadomo jak jest teraz. Polecam
    WadyZapping dość słaby, i mało kanałów muzycznych, brak radia internetowego oraz vod czy Fox play, National geo play.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Niezadowolonyklient / 2021-04-15 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu z jakim miałam do czynienia. Od wczoraj nie mam internetu ani też żadnej informacji na temat postępów w usuwaniu awarii... Jedynie sms z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Ja się pytam: serio?! Teraz, w dobie zdalnej nauki i pracy dostaję informację, że macie 48 godzin na usunięcie awarii zgodnie z umową???!!! A może tak raczej frontem do klienta, a nie du.ą za przeproszeniem...
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Justyna / 2021-01-16 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę rachunek co miesiąc 190 zł. W dziale utrzymania klienta obiecują złote góry za każdym razem a gówno dają. Po zawarciu umowy nowej czekałam na podłączenie światłowód i się nie doczekałem bo anulowali i nawet nie raczył mnie poinformować. A dokładniej to dwa razy była taka sytuacja. Zwykle oszusty i tyle z całego serca nie polecam nikomu. A 190 złoty place za 50mb/s i pakiet L z hbo.
    ZaletyBrak
    WadyKażda z możliwych
    MiejscowośćGłogów
  • ~Zawiedziona / 2021-01-14 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem czy to norma ale o 16 tej pan podłączył mi Netię, teraz jest 23i mam jedynie Polsat. Może ktoś mi coś podpowie.
  • ~Ann / 2021-01-14 12:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak Tv-ciągle wyłączony.Nie ma miesiąca abym miała internet i TV bez awarii
    Zaletybark
    Wadyciągłe awarie
    Miejscowośćrybnik
  • ~Jolanta / 2021-01-09 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłam z niej zadowolona, teraz niestety nie to jest jakaś masakra co miesiąc wyłączają mi nagrywarkę. Brak słów musze czekać do końca umowy i uciekam
    ZaletyBrak
    WadyNotoryczne wyłączanie nagrywarki bez mojego zlecenia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Afili / 2021-01-06 18:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość dekoderów tragiczna przesłano mi zepsuty dekoder i wmawiano ze to mój telewizor ma złe podłączone kable dekodery różnią się w wsadem aplikacji nowe maja yt ale są tylko dla wybranych i nie można ich otrzymać mimo wymiany zepsutego na działający. Cały tydzień swiateczny ni działało hbo go WiFi zrywa prędkość z umowy nigdy nie jest osiągają ledwo 30 %
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyObsługa klienta słaba 45 minutowe czekanie na połączenie z opetatorem technicy działają za wono i mimo obietnicy nie informują o statusie zgloszenia

    MiejscowośćWr
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.61, ilość opinii: 2185
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1468
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 702
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 592
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 459
UPC (TV)
Ocena: 2.08, ilość opinii: 297
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3693
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3542
UPC Internet
Ocena: 1.82, ilość opinii: 3336
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3157
Plus
Ocena: 1.42, ilość opinii: 2546