Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 91 opinii

2.48 / 5

  • Oferta
    2.86
  • Obsługa klienta
    2.16
  • Cena/Jakość
    2.57
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pantera / 2018-05-01 20:00
    Ocena: 2.00 / 5
    żaluje ze podpisałam umowe na internet z telewizja,dałam sie namowic telefonicznemu doradcy, co innego mówili,co innego mam, internet sie zacina, telewizja ciagle sie zawiesza, w każdym miesiącu mieszają programy, wyłączają co chca , włączaja byle co w zamian, oferta więcej niz skromna,
    czekam tylko na koniec umowy i nigdy więcej, zastanawiam sie jak to jest, bo jeżeli nadawca tak jak i sieci telefoniczne zmieniają ofertę w czasie trwania bez mojej zgody to ma sie prawo do rozwiązania umowy
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    Miejscowośćkatowice
  • ~kate / 2018-04-24 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna firma, jeden wielki bałagan.Z winy konsultanta popełniony błąd w sporządzeniu umowy.Nikt z firmy nie zadała sobie trudu by nie o tym powiadomić,Kazdy z chyba 15-konsultantów mówił coś innego!!!!!Nikt nie dba o klienta.Ich należy się bać.Podpisanie umowy z nimi to jak podpisanie paktu z diabłem!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćŁódz
  • ~Ewa / 2018-03-16 22:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie jestem zadowolona... Po 18 latach w Cyfrowym Polsacie przeniosłam sie do Netii. A tu prosze taka niespodzianka. Ciągle program się zacina !!! Wcześniej miałam tylko internet w Netii i było ok. Teraz zachciało mi się zaoszczędzić trochę pieniędzy no i mam...
    Szata graficzna programu bardzo nieczytelna, malutkie literki, duże obrazki.
    Zaletycena
    Wadyciągłe zacinanie się obrazu
    Nieczytelny program tv
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Tomasz / 2018-03-09 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kraków. Beznadzieja!!!! Nikomu nie polecam neti. Wciąż awarie i brak programu. Giga nagrywarka ... Może i nagrywa jeżeli jest możliwość nagrania na danym programie o czym przy umowie nie informują. Pelno bledow. Jak niema programów to się zacina nawet przelaczanie. Czekam żeby tylko umowa się skończyła. Do punktu jak się dzwoni to się słyszy że to wina użytkownika. Bezsens. Jeszcze raz nie polecam!!!
    ZaletyZalet brak
    WadyPelno
    MiejscowośćKraków
  • ~Jerzy / 2018-02-08 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy całym szacunku, żeby w Legnicy były większe możliwości jeśli chodzi o internet i telewizje w niektórych miejscach (światłowody..itd) ten dramat "Netia" nie miał by racji bytu tak jak ich beznadziejni, znający się na niczym z główką w górze przedstawiciele.
    ZaletyNiestety brak.
    WadyTelewizja tnie (czasem nie działa mimo zapłaconych rachunków), infolinia nie odbiera praktycznie zawsze (przepełniona niby),wady technicznie realizowane-naprawiane ""zdalnie""-fałsz, 2 miesiące płaciliśmy za telewizje, której nie mieliśmy, gdy zerwaliśmy zgodnie z prawem umowę przedstawiciel (bardzo mądry i obeznany) groził nam sankcjami wyssanymi z palca.
    MiejscowośćLegnica
  • ~Lukz / 2018-01-13 11:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Z początkiem stycznia 2018 zostały wyłączone bez żadnej informacji 2 kanały Cinemax, wchodzące wcześniej w skład pakietu Kino. Teraz można je mieć za dodatkowe 10 zł, a pakiet Kino dalej też za 10 zł, choć już bez tych kanałów i bez żadnych dodatkowych w ich miejscem! Takie działanie to dla mnie duże lekceważenie klienta. Jestem mocno zaskoczony, bo uważałem Netię za dużo bardziej profesjonalną firmę.
    Najwyraźniej czas na zmianę dostawcy tv.
    Zalety- giganagrywarka (choć trochę droga bo za 15 zł)
    - bezprzewodowa łączność routera z dekoderem
    - możliwość dobrania wg własnych potrzeb pakietów
    Wady- możliwość tylko dobierania pakietów w trakcie umowy
    - jak pokazuje przypadek z Cinemax ze stycznia 2018 groźba stracenia kluczowych kanałów w danym pakiecie, bez uruchomienia innych kanałów w zamian (w dodatku bez możliwości wycofania się z pakietu)
    - średnia jakość sygnału TV (zwłaszcza przy łączność przez wi-fi)
    - sporo mniejsza średnia prędkość internetu od maksymalnej (u mnie zwykle niewiele ponad 30 przy umowie na 50)
    MiejscowośćWrocław
  • ~LIS / 2018-01-12 19:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieli z pakietu Kino : Cinemax HD, Cinemax 2 HD, CBS Europa, I nagle wymagają , aby za Cinemaxy 1 i 2 dodatkowo płacić jak chce się je oglądać. Czyżby pokłosie wykupu Netii przez Polszmat?
    Mam z tą syfiastą firmą do czynienia od kilkunastu lat, i chyba czas najwyższy aby zmienić operatora, tym bardziej , że umowa skończyła mi się już rok temu
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz więcej
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Szef / 2018-01-11 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia 2 tyg czekałem na podłączenie Tv. Teraz już czekam 3 dzień na aktywację bo podłączone wszystko jest tylko nie działa na info linii spychologia. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLubin
  • ~ula / 2018-01-09 15:50
    wczesniej był DIALOG teraz NEIA i to co sie dzieje od listopada to mozna sie wsciec
    telwizia nieustannie sie ZACINA -WIESZA - OBRAZ POKAWAŁKOWANY cały grudzien taki zmasakrowany wymienilu juz modem bo sylwester za pasem ale i tak sie zawieszało potem jakas kostka i tek nic z tego po kliku godzinach zawieszki i tak do dzisiaj
    Czekam od rana i jeszcze ikt nie przyszedł tv zawiesza sie ile to trzeba cierpliwosci !?
    Ktos by pomyslał ze gdzies na prowincji tak sie dzieje ? Nie,to wrocław !!!!!!!
    A płacic abonament trzeba spróbuj nie na czas to juz cie ponaglaja a za co ja mam płacic
    mosci panowie skoro macie w dupie klienta jedynie o kase wam chodzi?
    Co z tego ze pan automat jest uprzejmy no co z tego skoro za tym kryje sie olewanie
    klijenta.

    I komu to potrzebne ta cyfrowa bubelka.
    Zaletyhmmm ?
    Wadycały grudzien zawieszanie trzaski obraz w kawałkach
    MiejscowośćWrocław
  • ~koala / 2018-01-07 15:52
    Netia pretenduje do miana najgorszego operatora...
    ...najwyższy czas poszukać innego .Oferują pakiety za które pobierają opłaty, a następnie likwidują programy twierdząc,że nie są gwarantowane , o czym nigdy nie było mowy. Ostatnio usunęli : CBS Action, Cinemax HD, Cinemax 2 HD, CBS Europa, a opłata za pakiet bez zmian.
    ZaletyGiganagrywarka
    Wadyzmiana zawartości pakietów
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~marzena / 2017-12-30 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna siec , w najciekawszym momencie przerwa programu do godziny czasu lub dłużej. Nikomu nie polecam
    Miejscowośćkraków
  • ~SBDUK / 2017-11-30 00:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Po około 7 latach umowy usługi internetu Max 4Mbps, bo takie osiągi dawało łącze ADSL w budynku przyszła kolej na modernizację światłowododową. Żeby podpisać nową umowę trzeba było zrezygnować ze starej (mało atrakcyjnej skoro za taką samą cenę miałbym 5 razy szybszy internet) i odesłać router Netia Spot.
    Decyzja nowej umowy - internet z telewizją.
    Zlecenie podpisania nowej umowy widnieje cały czas w profilu netiaonline, Pani zapewniała, że urządzenia zostały wysłane, instalator miał być w zeszłym tygodniu żeby z mufy światłowodowej podłączyć nowy kabel.
    Jeśli chodzi o to co powyżej, to nie trudno się domyśleć, że progres to soczyste zero, ale w między czasie dowiedziałem się więcej o tej telewizji, bo oczywiście w mieście nie ma już stacjonarnego punktu Netii, tylko dzwonić trzeba na infolinię.
    Założenie było takie. Może by wziąć tv skoro można by dodawać pakiety kiedy się chce. Czyli dajmy na to w danym miesiącu będzie leciał serial, kupuję na ten miesiąc pakiet - przecież to super interakcja. Kupujesz dostęp na miesiąc i odnawaiasz kiedy chcesz. No, ale jest inaczej po 3 miesiącu można tylko dodawać pakiety, to tak jakby dołączona kula u nogi porastała coraz to większym balastem.
    Dobra tam, pomyślałem wezmę to pod uwagę, najwyżej zostawię sobie do przetestowania sam podstawowy pakiet w cenie usługi, ale oczywiście granda jest taka, że MUSZĘ do tej ceny usługi (internet + tv) dokupić zestaw pakietów łącznie za 35 zł (Pakiet na start 15 zł w cenie, czyli 20 zł dodatkowo koniecznie do usługi).
    Dla kogoś kto jest tylko na weekendy w domu, pakiet, który byłby elastyczny tj. kupuję pakiet jaki chce na okres czasu, który by mi odpowiadał, przy zawsze standardowym dostępie do pakietu podstawowego czyli Pakiet na start w cenie umowy byłby w świecie internetu czymś co jest po prostu normalne.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~lucyna / 2017-11-27 11:01
    Od miesiąca nie mogę się doczekać uruchomienia usługi "multiroom".Koszt połączeń telefonicznych z "konsultantami"ok.50zł.Totalne lekceważenie klienta.Krótko mówiąc chamstwo i cynizm na każdym kroku.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Jacek / 2017-11-26 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony od początku wymieniali mi dwa razy dekoder,obraz oraz internet się zacina,cena też jest wygórowana,obsługa klienta to już tragedia
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRybnik
  • ~alicja / 2017-11-19 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientką Netii od niedawna. Wcześniej był to Dialog, z którym (nie licząc samego uruchomienia) byłam naprawdę zadowolona. Nawet kiedy Dialog przejęła Netia było nieźle. W moim odczuciu o niebo lepiej niż w Netii, pomimo, że teoretycznie Netia ma lepszy sprzęt. Jednak dekoder Dialogu, dostępne programy, łatwość i czytelność obsługi bije Netię na głowę. Poza tym w "pakiecie obowiązkowym" za 15 zł, aż 17 to programy regionalne (dobrze że są, ale nie można moim zdaniem liczyć ich w puli kanałów - to raczej przez każdego odbiorcę traktowane jest jak jeden kanał - z mojego regionu który oglądam). Pozostałe pakiety (poza początkowym 2- miesięcznym okresem kiedy można wybrać pakiety, a potem nawet raz zmienić) można już tylko dokupować - nie można z nich zrezygnować. Takie rozwiązanie jest kuriozalne i z miejsca przekreślające tego operatora. To zwykłe naciąganie na kasę. Kiedy reklamowałam jakość TV, bo w ciągu 1 godziny (połączenie przez Wi-Fi) telewizja zawieszała się średnio 10 - 15 razy usłyszałam od konsultanta, że "Netia nie gwarantuje stabilności łącza". No tym stwierdzeniem mnie dobił. Przeszłam na kabel, ale "perełka" wypowiedzi konsultanta pozostała. Kolejna sprawa to to, że nie można wybrać z wykupionych pakietów "moich ulubionych" programów, pomimo, że przed zawarciem umowy konsultant o tym zapewniał. za każdym razem trzeba wpisywać ręcznie numer lub wchodzić w listę wszystkich programów i wybierać ten który się chce. Jednym słowem spore rozczarowanie
    MiejscowośćElbląg
  • ~Adam / 2017-10-27 22:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra oferta programów. Można sobie dowolnie skomponować swój zestaw. Telewizja działa. Błyskawiczne przełączanie programów. Stabilne oprogramowanie i nigdy Netia Player się nie zawiesił. Posiadam model N 7800. Jestem abonentem Netii od kilku lat. Żadnej awarii. Posiadam też telewizję od największej kablówki w Polsce ale telewizja Netii jest o wiele lepsza pod względem praktycznie bezawaryjnego sprzętu i dopracowanego oprogramowania dekodera, który jest urządzeniem multimedialnym. Można podłączyć własny dysk lub Pendrive i przeglądać nagrane na nim pliki. W największej kablówce w Polsce jest to niemożliwe.
    ZaletyDopracowany dekoder Netia Player. Stabilne oprogramowanie. Dobra oferta programowa. Możliwość odtwarzania własnych plików z Pendrive.
    WadyNie stwierdziłem.
    Abonent Netii od czterech lat. Abonament 49.90 Internet 50 Mb/s, telefon stacjonarny, telewizja.
  • ~Ola / 2017-09-11 00:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciagle sie wszystko tnie nie wszytskie kanały da sie cofnąć niektóre kanały nie działają , najgorszy dekoder jaki kiedy kolwiek miałam !
    WadyWszystko
  • ~jaro8686 / 2017-09-01 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    internet niby ok, nie doswiadczam problemow z awariami itp ale biorac pakiet 20mb/s mam max 12mb/s, teraz juz wiem czemu nazywaja te pakiety "do 20mb" bo te 20 jest tylko na papierze... Co do tv to tragedia, jakosc obrazu nawet na kanalach hd jak dla mnie porazka, zaluje ze wzialem umowe na 2 lata, niech to sie w koncu skonczy...
  • ~tomek / 2017-08-29 17:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Odpowiem krótko : parametry to ping od 7 - 20 , moim zdaniem nieżle, z obiecanych 30 mb przy każdym teście wychodzi mi od 27 do 31 , a upload około 11 . Cena 109 zł za ponad 80 kanałów tv , C+ prestige , Eleven i 30 mb internet do tego multiroam . Obsługa klienta , wiadomo trzeba trochę poczekać kilka minut ale nigdy nie było sytuacji zebym się nie dodzwonił. Niezwodność : myslę że miałem 1 lub dwie awarie usunięte natychmiast po mojej interwencji w BO.
    Wadyjedna wada: w czasie oglądania meczy czasami jest minimalna pikseloza, rzadko i narawde mała.
    2 lata
  • ~Robert / 2017-07-27 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Odjęcie a następnie dodanie pakietów (w drugim okresie rozliczeniowym) to chwyt marketingowy. Pozostaniecie z programami "wylosowanymi" przez operatora. Co najwyżej możecie domówić nowe i oczywiście dopłacać. Kontakt telefoniczny i reklamację oczywiście płatne wg taryfy premium. Po długich bojach - pismach i reklamacjach za pomocą internetu firma proponuje oddanie skasowanych pieniędzy za połączenia do obsługi klienta. Kontakt za pomocą internetu to czas oczekiwania 48 godzin. W tym czasie nie możecie nic nowego reklamować i dodawać - do czasu zamknięcia reklamacji. Maksymalne w....e a nie oglądanie telewizji. Co to za telewizja gdy do jej oglądania potrzebny Wam jest prawnik albo siedzicie i piszecie skargi i reklamacje. Wasze zgłoszenia "giną" jak są dla Netii niekorzystne albo mogą być przez Was wykorzystane. Komunikaty wyświetlane podczas zmiany pakietów mają Was wprowadzić w błąd - mimo Wyboru pakietów za 65 zł (dobierałem pakiety za złoty 20 a rezygnowałem z pakietów za złoty 10) w nowym rozliczeniu pojawiły się pakiety tylko za złoty 10 a usunięto za złoty 5. Przy czym ten który pozostał powtarza się z opłatami w innych pakietach. Próba reklamacji to jak waleniem głową w mur! Mam płacić z nowy a ze starego nie mogę zrezygnować - bo jest już 3 okres rozliczeniowy. Pan przyjmujący reklamację "nie rozumie" że zmiana nastąpiła w 2 okresie rozliczeniowym. Zgodnie z jego radą mam pisać kolejną reklamację. Kolejnej oczywiście nie mogę bo ta jest nie zakończona! Mogę zadzwonić na .... extra płatną obsługę klienta. 20 minut to czas wiszenia na słuchawce i słuchania automatu. Tylko rachunek za telefon jestniemiłosiernie wysoki i prawdziwy.
    Warszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.88, ilość opinii: 836
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.56, ilość opinii: 536
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 273
Netflix
Ocena: 2.60, ilość opinii: 261
HBO GO
Ocena: 1.79, ilość opinii: 188
UPC (TV)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 128
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 890
mBank
Ocena: 1.92, ilość opinii: 754
ITAKA
Ocena: 2.69, ilość opinii: 396
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 358
nju mobile
Ocena: 3.02, ilość opinii: 176
Virgin Mobile
Ocena: 2.44, ilość opinii: 139