Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia (TV) opinie

Ocena na podstawie 83 opinii

2.56 / 5

  • Oferta
    2.93
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.69
  • Parametry
    1.67
  • Cena
    2.33
  • Niezawodność
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szef / 2018-01-11 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia 2 tyg czekałem na podłączenie Tv. Teraz już czekam 3 dzień na aktywację bo podłączone wszystko jest tylko nie działa na info linii spychologia. Nigdy więcej
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLubin
  • ~ula / 2018-01-09 15:50
    wczesniej był DIALOG teraz NEIA i to co sie dzieje od listopada to mozna sie wsciec
    telwizia nieustannie sie ZACINA -WIESZA - OBRAZ POKAWAŁKOWANY cały grudzien taki zmasakrowany wymienilu juz modem bo sylwester za pasem ale i tak sie zawieszało potem jakas kostka i tek nic z tego po kliku godzinach zawieszki i tak do dzisiaj
    Czekam od rana i jeszcze ikt nie przyszedł tv zawiesza sie ile to trzeba cierpliwosci !?
    Ktos by pomyslał ze gdzies na prowincji tak sie dzieje ? Nie,to wrocław !!!!!!!
    A płacic abonament trzeba spróbuj nie na czas to juz cie ponaglaja a za co ja mam płacic
    mosci panowie skoro macie w dupie klienta jedynie o kase wam chodzi?
    Co z tego ze pan automat jest uprzejmy no co z tego skoro za tym kryje sie olewanie
    klijenta.

    I komu to potrzebne ta cyfrowa bubelka.
    Zaletyhmmm ?
    Wadycały grudzien zawieszanie trzaski obraz w kawałkach
    MiejscowośćWrocław
  • ~koala / 2018-01-07 15:52
    Netia pretenduje do miana najgorszego operatora...
    ...najwyższy czas poszukać innego .Oferują pakiety za które pobierają opłaty, a następnie likwidują programy twierdząc,że nie są gwarantowane , o czym nigdy nie było mowy. Ostatnio usunęli : CBS Action, Cinemax HD, Cinemax 2 HD, CBS Europa, a opłata za pakiet bez zmian.
    ZaletyGiganagrywarka
    Wadyzmiana zawartości pakietów
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~marzena / 2017-12-30 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna siec , w najciekawszym momencie przerwa programu do godziny czasu lub dłużej. Nikomu nie polecam
    Miejscowośćkraków
  • ~SBDUK / 2017-11-30 00:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Po około 7 latach umowy usługi internetu Max 4Mbps, bo takie osiągi dawało łącze ADSL w budynku przyszła kolej na modernizację światłowododową. Żeby podpisać nową umowę trzeba było zrezygnować ze starej (mało atrakcyjnej skoro za taką samą cenę miałbym 5 razy szybszy internet) i odesłać router Netia Spot.
    Decyzja nowej umowy - internet z telewizją.
    Zlecenie podpisania nowej umowy widnieje cały czas w profilu netiaonline, Pani zapewniała, że urządzenia zostały wysłane, instalator miał być w zeszłym tygodniu żeby z mufy światłowodowej podłączyć nowy kabel.
    Jeśli chodzi o to co powyżej, to nie trudno się domyśleć, że progres to soczyste zero, ale w między czasie dowiedziałem się więcej o tej telewizji, bo oczywiście w mieście nie ma już stacjonarnego punktu Netii, tylko dzwonić trzeba na infolinię.
    Założenie było takie. Może by wziąć tv skoro można by dodawać pakiety kiedy się chce. Czyli dajmy na to w danym miesiącu będzie leciał serial, kupuję na ten miesiąc pakiet - przecież to super interakcja. Kupujesz dostęp na miesiąc i odnawaiasz kiedy chcesz. No, ale jest inaczej po 3 miesiącu można tylko dodawać pakiety, to tak jakby dołączona kula u nogi porastała coraz to większym balastem.
    Dobra tam, pomyślałem wezmę to pod uwagę, najwyżej zostawię sobie do przetestowania sam podstawowy pakiet w cenie usługi, ale oczywiście granda jest taka, że MUSZĘ do tej ceny usługi (internet + tv) dokupić zestaw pakietów łącznie za 35 zł (Pakiet na start 15 zł w cenie, czyli 20 zł dodatkowo koniecznie do usługi).
    Dla kogoś kto jest tylko na weekendy w domu, pakiet, który byłby elastyczny tj. kupuję pakiet jaki chce na okres czasu, który by mi odpowiadał, przy zawsze standardowym dostępie do pakietu podstawowego czyli Pakiet na start w cenie umowy byłby w świecie internetu czymś co jest po prostu normalne.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~lucyna / 2017-11-27 11:01
    Od miesiąca nie mogę się doczekać uruchomienia usługi "multiroom".Koszt połączeń telefonicznych z "konsultantami"ok.50zł.Totalne lekceważenie klienta.Krótko mówiąc chamstwo i cynizm na każdym kroku.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Jacek / 2017-11-26 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony od początku wymieniali mi dwa razy dekoder,obraz oraz internet się zacina,cena też jest wygórowana,obsługa klienta to już tragedia
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRybnik
  • ~alicja / 2017-11-19 11:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientką Netii od niedawna. Wcześniej był to Dialog, z którym (nie licząc samego uruchomienia) byłam naprawdę zadowolona. Nawet kiedy Dialog przejęła Netia było nieźle. W moim odczuciu o niebo lepiej niż w Netii, pomimo, że teoretycznie Netia ma lepszy sprzęt. Jednak dekoder Dialogu, dostępne programy, łatwość i czytelność obsługi bije Netię na głowę. Poza tym w "pakiecie obowiązkowym" za 15 zł, aż 17 to programy regionalne (dobrze że są, ale nie można moim zdaniem liczyć ich w puli kanałów - to raczej przez każdego odbiorcę traktowane jest jak jeden kanał - z mojego regionu który oglądam). Pozostałe pakiety (poza początkowym 2- miesięcznym okresem kiedy można wybrać pakiety, a potem nawet raz zmienić) można już tylko dokupować - nie można z nich zrezygnować. Takie rozwiązanie jest kuriozalne i z miejsca przekreślające tego operatora. To zwykłe naciąganie na kasę. Kiedy reklamowałam jakość TV, bo w ciągu 1 godziny (połączenie przez Wi-Fi) telewizja zawieszała się średnio 10 - 15 razy usłyszałam od konsultanta, że "Netia nie gwarantuje stabilności łącza". No tym stwierdzeniem mnie dobił. Przeszłam na kabel, ale "perełka" wypowiedzi konsultanta pozostała. Kolejna sprawa to to, że nie można wybrać z wykupionych pakietów "moich ulubionych" programów, pomimo, że przed zawarciem umowy konsultant o tym zapewniał. za każdym razem trzeba wpisywać ręcznie numer lub wchodzić w listę wszystkich programów i wybierać ten który się chce. Jednym słowem spore rozczarowanie
    MiejscowośćElbląg
  • ~Adam / 2017-10-27 22:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Dobra oferta programów. Można sobie dowolnie skomponować swój zestaw. Telewizja działa. Błyskawiczne przełączanie programów. Stabilne oprogramowanie i nigdy Netia Player się nie zawiesił. Posiadam model N 7800. Jestem abonentem Netii od kilku lat. Żadnej awarii. Posiadam też telewizję od największej kablówki w Polsce ale telewizja Netii jest o wiele lepsza pod względem praktycznie bezawaryjnego sprzętu i dopracowanego oprogramowania dekodera, który jest urządzeniem multimedialnym. Można podłączyć własny dysk lub Pendrive i przeglądać nagrane na nim pliki. W największej kablówce w Polsce jest to niemożliwe.
    ZaletyDopracowany dekoder Netia Player. Stabilne oprogramowanie. Dobra oferta programowa. Możliwość odtwarzania własnych plików z Pendrive.
    WadyNie stwierdziłem.
    Abonent Netii od czterech lat. Abonament 49.90 Internet 50 Mb/s, telefon stacjonarny, telewizja.
  • ~Ola / 2017-09-11 00:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciagle sie wszystko tnie nie wszytskie kanały da sie cofnąć niektóre kanały nie działają , najgorszy dekoder jaki kiedy kolwiek miałam !
    WadyWszystko
  • ~jaro8686 / 2017-09-01 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    internet niby ok, nie doswiadczam problemow z awariami itp ale biorac pakiet 20mb/s mam max 12mb/s, teraz juz wiem czemu nazywaja te pakiety "do 20mb" bo te 20 jest tylko na papierze... Co do tv to tragedia, jakosc obrazu nawet na kanalach hd jak dla mnie porazka, zaluje ze wzialem umowe na 2 lata, niech to sie w koncu skonczy...
  • ~tomek / 2017-08-29 17:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Odpowiem krótko : parametry to ping od 7 - 20 , moim zdaniem nieżle, z obiecanych 30 mb przy każdym teście wychodzi mi od 27 do 31 , a upload około 11 . Cena 109 zł za ponad 80 kanałów tv , C+ prestige , Eleven i 30 mb internet do tego multiroam . Obsługa klienta , wiadomo trzeba trochę poczekać kilka minut ale nigdy nie było sytuacji zebym się nie dodzwonił. Niezwodność : myslę że miałem 1 lub dwie awarie usunięte natychmiast po mojej interwencji w BO.
    Wadyjedna wada: w czasie oglądania meczy czasami jest minimalna pikseloza, rzadko i narawde mała.
    2 lata
  • ~Robert / 2017-07-27 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Odjęcie a następnie dodanie pakietów (w drugim okresie rozliczeniowym) to chwyt marketingowy. Pozostaniecie z programami "wylosowanymi" przez operatora. Co najwyżej możecie domówić nowe i oczywiście dopłacać. Kontakt telefoniczny i reklamację oczywiście płatne wg taryfy premium. Po długich bojach - pismach i reklamacjach za pomocą internetu firma proponuje oddanie skasowanych pieniędzy za połączenia do obsługi klienta. Kontakt za pomocą internetu to czas oczekiwania 48 godzin. W tym czasie nie możecie nic nowego reklamować i dodawać - do czasu zamknięcia reklamacji. Maksymalne w....e a nie oglądanie telewizji. Co to za telewizja gdy do jej oglądania potrzebny Wam jest prawnik albo siedzicie i piszecie skargi i reklamacje. Wasze zgłoszenia "giną" jak są dla Netii niekorzystne albo mogą być przez Was wykorzystane. Komunikaty wyświetlane podczas zmiany pakietów mają Was wprowadzić w błąd - mimo Wyboru pakietów za 65 zł (dobierałem pakiety za złoty 20 a rezygnowałem z pakietów za złoty 10) w nowym rozliczeniu pojawiły się pakiety tylko za złoty 10 a usunięto za złoty 5. Przy czym ten który pozostał powtarza się z opłatami w innych pakietach. Próba reklamacji to jak waleniem głową w mur! Mam płacić z nowy a ze starego nie mogę zrezygnować - bo jest już 3 okres rozliczeniowy. Pan przyjmujący reklamację "nie rozumie" że zmiana nastąpiła w 2 okresie rozliczeniowym. Zgodnie z jego radą mam pisać kolejną reklamację. Kolejnej oczywiście nie mogę bo ta jest nie zakończona! Mogę zadzwonić na .... extra płatną obsługę klienta. 20 minut to czas wiszenia na słuchawce i słuchania automatu. Tylko rachunek za telefon jestniemiłosiernie wysoki i prawdziwy.
    Warszawa
  • ~Mariusz / 2017-06-18 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja i internet ciągle się zawiesza, mam internet do 100Mb/s a zazwyczaj są 2Mb/s. Miałem UPC 10 lat i nie było problemów, chciałem zaoszczędzić 20zł miesięcznie i teraz żałuje. Stanowczo odradzam.
    Zaletybrak
    Wadytelewizja się zawiesza, internet często przerywa
  • ~Tomek / 2017-05-28 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    cena ok, jakośc beznadziejna, ciagłe wieszanie sie programów tv, nie działa nagrywanie na dysk zewnetrzny, obsługa reklamacji i kontakt z klientem katastrofalny, jak na razie nie zamierzam przedluzac umowy.
    Zaletycena
    Wadyjakosc beznadziejna
  • ~Bosy / 2017-05-17 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa klienta KATASTROFA!!! Dopóki nie podpisałem umowy było OK. Jak juz sie zdecydowałem to olewka pełna
  • ~Dab / 2017-03-14 13:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa inforlinii to jakiś żart, mają Cię w d****. Dzwonienie po 10 razy w tej samej sprawie, a dalej nie ma efektu.
    Zaletycena
    Wadyjakość połączenia,zrywanie połączenia, obsługa infolinii.
    ODRADZAM
  • ~Cycu1996 / 2016-11-29 15:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja Oferta Neti Pojawiła Się u Mnie w Domu 28.10.2016 i Od Tej Pory Mogę Się Cieszyć Doskonałą Rozyrwką Za Przystępną Cenę,Ważne Że Moge Oglądać Moją Uwielbianą Piłkę Nożną
    ZaletyPrzebojowa Cena,Dobry Wybór Kanałów,Usługi Interaktywne,VOD,Radio On-Line
    WadyBrak
    Netia ( 28.10.2016 )
  • ~Płotka / 2016-10-19 10:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam, na początku byłem sceptycznie nastawiony do zmiany operatora. Wiadomo przyzwyczajenie, niechęć do papierologii itd. Ale odkąd przeniosłem usługi tv do netii to jestem bardzo zadowolony. Ciekawa oferta dopasowana do potrzeb każdego no i przyzwoita cena. Mogli by troszkę szybciej odbierać telefon na infolinii ale tak poza to wszystko jest OK.
    ZaletySzeroka oferta
    Przyzwoita cena
    Wysoka jakość transmisji
    WadyDługi czas oczekiwania na infolinii, ale do przeżycia
  • ~Witek / 2016-10-18 11:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Witajcie, moje doświadczenia z Netią są pozytywne, mam z netii Gigakablówkę i działa bez zarzutu. I jak na razie nie mam żadnych uwag, pan przyjechał podłączył, wytłumaczył co zrobic gdybym chciał np zmienić sprzęt.
    Zaletynie zacina się, wszystko to co umowie mam w pakiecie
    Wadypilot nie jest najprostszy w obsłudze, ale to kwestia przyzwyczajenia
    zamówione przez konsultanta
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.87, ilość opinii: 732
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.54, ilość opinii: 392
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.38, ilość opinii: 181
Netflix
Ocena: 2.77, ilość opinii: 179
UPC (TV)
Ocena: 1.77, ilość opinii: 116
Netia (TV)
Ocena: 2.56, ilość opinii: 83
Flixbus
Ocena: 2.28, ilość opinii: 764
mBank
Ocena: 1.94, ilość opinii: 607
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 325
Link4
Ocena: 1.58, ilość opinii: 324
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 138
Virgin Mobile
Ocena: 2.54, ilość opinii: 105