Netia zablokowala dostep do Netia Go z powodu niby błędnych prób logowania. Dowiedziałęm się o tym po 20 minutach oczekiwania na rozmowę z konsultantem, bo na stronie pisali tylko, że błędny login lub hasło. Do tego zmieniliśmy hasło na nowe, mogliśmy sie zalogować na konto, ale nie na Netia Go! Beznadzieja. Dowiedziałem się, że mam czekać do następnego dnia na odblokowanie. Czy ta firma jest w stanie zrobić coś od ręki??
Obsługa klienta powolna i zasłaniająca się ciągle "do 14 dni".
Jakość telewizji po światłowodzie kiepska. Pikseloza na ciemnych fragmentach ekranu. Z tego powodu odstąpiłem od umowy.
Odradzam. Nie mam żadnych miłych doświadczeń z tą firmą. Ja zrezygnowałem z usług, jednak mamy jeszcze jedną umowę w rodzinie.ZaletyMają kanały Warner TV oraz Polsat Sport Premium
WadyPikseloza na dużym telewizorze mimo światłowodu. Dyskwalifikacja.
Bardzo słaba obsługa klienta. Na wszystko czeka się niemiłosiernie długo począwszy od przysłania sprzętu, przez infolinię, po prawidłowe odsąpienie od umowy.
MiejscowośćŁódź