Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3181 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacektychy / 2017-08-13 19:25
    Ocena: 2.25 / 5
    w dzisiejszych czasach żeby internet po kablu był max 14 mb/s i to w dobrych wiatrach
    Zaletywybór programów , miła obsługa ,
    Wadyprędkość internetu , stabilność ,
  • ~Marcin / 2017-08-11 10:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Miałem internet z Netii do 20 Mb/s na łączu Telekomunikacji wtedy jeszcze a mianowicie. W TP czyli dzisiejszym Orange nie mogli mi dać prędkości wyższej niż 10 Mb/s bo nie będzie działać. Byłem tego świadomy a mimo to chciałem to no ale nie dostałem z Netią nie było problemu dostałem do 20 Mb/s gdzie realnie było od 15-16 stabilne cały czas bo tyle wyciąga moje łącze ze względu na odległość do centrali. Co do awarii? W ciągu 3 lat była tylko jedna awaria która została w miarę sprawnie usunięta. Mieszkałem na wiosce więc było całkiem dobrze, dlatego nie obwiniać dostawcy za neta tylko właściciela infrastruktury o złą jakość przewodów.
    ZaletyPrędkość, stabilność, cena
    WadyCzasami utrudniony kontakt w sprawie awarii.
    Białośliwie, wtedy to było około 100 zł za net + podtrzymanie łącza tp
  • ~Gajusz / 2017-08-10 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie "gówniana" Firma. Zero kontaktu z centrum obsługi (godzinowe oczekiwania na połączenie z konsultantem. Szczerze NIE POLECAM
    ZaletyZERO
    WadySAME WADY
  • ~Ariek / 2017-08-08 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Słaby internet, koszmarna, nieprofesjonalna, niedoinformowana obsługa, duże ceny, małe możliwości techniczne. Szczerze nie polecam. Internet na łączach TP S.A. to po prostu tragedia - 20 Mb/s za 79,90 to ofertą jaką dostałem po przeprowadzce po 6 latach korzystania z usług Netii.
    6 lat
  • ~szmcio / 2017-08-08 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia, testowałem wielu dostawców jednak ten jest żałosny. Podczas turnieju esportowego potrafiło wywalić mi internet nawet 4 razy.
    Zaletybrak
    Wadyjakieś małe awarie praktycznie dzień w dzień, żałosny dostawca, obsługa niekompetentna.
  • ~Mc / 2017-08-05 19:24
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągle sie zacina nie polecam zasięg bardzo słaby
  • ~Kamil / 2017-08-05 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop AWARIE, obsługa nie ma pojęcia o podstawowych zagadnieniach technicznych. ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyBARDZO częste awarie (czasami internet działa godzinę dziennie i tak od kilku lat...)
  • ~Joanna / 2017-08-04 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Niedawno był u nas gościu, który reprezentował Netię. Na kartce pisał sobie nasz adres, nr telefonu. Jak nie chcieliśmy podpisać umowy przedwstępnej poszedł sobie i kartkę na której pisał wyrzucił zgniecioną kartkę z naszymi danymi i danymi jeszcze jednej osoby, na skrzynkę pocztową na klatce. Wychodząc z mieszkania zauważyłam tą kartkę i zabrała. Napisałam do Nettii zapytanie o tego człowieka czy jest pracownikiem ich firmy. Potwierdzili mi na maila, ze owszem jest pracownikiem partnera i napisali, że przeprowadzili rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem i tyle. Pracownik stwierdził, ze była to sytuacja incydentalna. Niemniej jednak nasze dane mogły dostać się wszędzie.I skoro oni w ten sposób traktują klienta i taka sytuacja nic dla nich nie znaczy to chyba trzeba to jeszcze inaczej załatwić. NIKOMU NIE POLECAM
    Zalety BRAK
    WadyBRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
  • ~Jelenia Góra / 2017-08-02 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet rozłączany 2 razy dziennie! Do tego mam wykupione 4 a dostaje maksymalnie 3,4Mb/s (najczesciej oscyluje w granicach 2.8) Płace za internet i telefon - internetu prawie nie ma, a telefon jest używany najczęściej do zgłaszania usterki braku internetu. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak!
    Wady-Nie wywiązywanie się z umowy
    -Częste usterki
    -Ciężko połączyć się z biurem obsługi klienta
  • ~luni / 2017-08-01 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia. Płacę za 4 MB a przez większość czasu mam 2 MB. Ogólnie ten internet to jakaś porażka. Prawie cały czas są skoki pingu, prędkość internetu potrafi obniżyć się do 0,5 MB oczywiście kiedy chcę coś ściągnąć lub coś oglądnąć. Do tego, żeby mieć internet trzeba wziąć telefon stacjonarny, na który dzwonią tylko z ofertami. Osobiście nie polecam.
    ZaletyNawet ciężko by było zmyślić jakąś zaletę
    WadyCena podwyższana przez telefon stacjonarny, którego nie można usunąć z oferty.
    Jak do nich zadzwonisz to powiedzą, że załatwią tą sprawę, ale tak naprawdę nic się nie zmienia.
    Bardzo częste skoki pingu i prędkości internetu
  • ~Tadeusz / 2017-07-31 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia bardzo a to bardzo negatywna.prosiłem o szybką interwencję i usunięcie usterki " brak dostępu do sieci" to zasłania się niby umową że macie 48 godzin. To są kpiny z uzytkownikow . Jak można w dzisiejszych czasach pozbawiać ludzi dostępu do sieci. Dzisiaj pracuje się przez Internet. To jest kpins rano wysyłam rozwiazanie umowy .
  • ~Max / 2017-07-31 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Z początku internet był niezawodny, ale teraz to największy szajs jaki zakupiłem. Nie mówię o wyczerpującym wykorzystaniu transmisji danych, a o zwykłym oglądaniu serialu. Nie polecam, nie pozdrawiam.
  • ~Karol / 2017-07-28 16:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa jest fatalna zapewnia że tak naprawimy państwu internet jak najszybciej to możliwe . Prędkość niby powinna być 100 mb s a jest 20-30 mb/s Jednym słowem nie polecam naszczęście umowa kończy się za tydzięń i rezygnuje z tego gów*a
    Zaletybrak
    Wadyco chwila zrywa łaczę
    2 lata płaciłem 60 zł
  • ~Karol / 2017-07-24 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa co chwilę się wyłącza mam tego dosyć zrywam umowę jak szybko to możliwe
    ZaletyBrak
    WadyBrak mi słów na ten temat
  • ~~L / 2017-07-18 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Opowiastka. Warszawa/ursynów 2017-07. Zachciało mi się światłowodowego dostępu do netu. są dwie opcje Netia i Orange. Poczytałem opinie ale zdecydowałem się na Netię 900.Stronka "powiedziała" że jest u mnie dostępne, pani z CC już nie potwierdziła...:( więc do orange się udałem po 600. technik nie przyszedł bo zlecenie do nich ze sprzedaży nie dotarło( kolejny wolny termin za około 5 dni. Dzwonie do netii i zamawiam światłowód na następny dzień montaż, ale upewniam się najpierw, że to światłowód a nie koncentryk. Przychodzi technik jak było umówione i zadaje z uśmiechem pytanie.." gdzie końcówka podłączenia kablówki jest w mieszkaniu?" ja mu na to że to nie istortne bo przecież i tak musi się wwiercać by swiatłowód zapodać do mieszkania.... on znowu z uśmiechem , " nie... NETIA daje szybki iternet, ale po koncentrycznym kablu". Podziękowałem i ostatecznie mam Orange 600 na światłowodzie. Powiem że Pomyka jak trzeba dl 610/ up 63 oczywiście przy odpowiednim podpięciu. Netii nie polecam, wciskają ciemnotę o superszybkim internecie, ale światłowody to widzieli na obrazkach.
    Zaletyciekawe doświadczenie w rozmowach z cc."czy będę miał w domu światłowód?, będzie pan zadowolony z naszego super szybkiego internetu, ale czy światłowód, tak jet u pana w budynku światłowód, ale czy w mieszkaniu on będzie ? ......300 megabitów to super prędkość, na którą ma przyjść technik ?"
    Wadynaginanie prawdy.
    Nie kozystam bo oferta to jedno, a praktyka to drugie
  • ~Szkoda gadac / 2017-07-16 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Na prawdę nie wiem co wy robicie i czy wy wgl uzywacie mozgu bo z mojej strony wy go wgl nie macie zamiast przyciagac klientow, odganiacie i jestescie zdziwieni i nic nie potraficie zrobic zeby bylo cos lepiej z tym netem.
    Zalety-brak jak zawsze i w najblizszym czasie chyba nie bedzie
    Wady-ping 600-800 pol godziny juz tyle jest tylko grac albo cokolowiek robic ( link do speed testa http://www.speedtest.pl/test/153163133) wynik wysmienity lepszy mam na telefonie
    o pare lat za dlugo z ta firma
  • ~Mariusz Z / 2017-07-13 10:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest to jedna z najgorszych firm, przesyłających internet bezprzewodowy. Ciężko tutaj wymienić jakiekolwiek zalety. Można powiedzieć, że jest więcej awarii, wymian itp. niż dni, w których internet się rzeczywiście pojawia. Do tego szybkość nie jest powalająca, a wręcz przeciwnie. Często nie można spokojnie obejrzeć wiadomości, a to nie wymaga świetnego internetu. Nigdy mi się nie zdarzyło, żeby konsultant pomógł cokolwiek naprawić. Awarie często trwają przez kilka dni. Naprawdę, nie polecam.
    WadySłaby transfer, bardzo częste awarie, brak pomocy ze strony konsultantów
    Korzystam z Netii dwa lata i mam dość.
  • ~goti / 2017-07-12 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    PO raz kolejny wystawię ocenę negatywną - ostatnia 2 miesiące temu miejscowość Turek dla zainteresowanych. Mieli polepszyć niestety na liniach tpsa nadal ten sam problem aktualny wynik speed test down 10 cały czas spadek w ostatnich miesiącach upload 0,7 totalny szok zdjęcia ładuję 0,02 i nic więcej nie mogę zrobić a ping w grach około 100. Jestem użytkownikiem od 6 lat i czekam na koniec aktualnej umowy niestety. Wszelakie awarie zganiają na orange, a technicy orange nie znajdują problemów na linii
    Wadynie ma sensu w nic grać zrywa co 15 minut max
    6 lat
  • ~Joanna / 2017-07-11 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej współpracy z tą firmą! Fatalna obsługa klienta - każdy konsultant mówi co innego. Kiedy poprosiłam o kontakt z pierwszą osobą prowadzącą moją sprawę dostałam informację, że nie jest to konieczne. Konsultant (i jego słowa) zniknęły.

    Kolejny pracownik Netii powiedział mi przez telefon, że składa, na moją prośbę odwołanie od reklamacji. Po kilku dniach zaniepokojona brakiem kontaktu zadzwoniłam na infolinię i co się okazało? Że takie pismo nie wpłynęło...totalny brak profesjonalizmu!

    Odradzam wszystkim!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa klienta, brak chęci współpracy, zły kontakt
  • ~Marek84 / 2017-07-10 05:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Do konca ubiegłego roku nie było problemów. Od stycznia ciągle jakieś awarie. Wywala internet, nie ma dostępu przez kilka godzin lub dni. Obecnie od soboty znów jestem bez Internetu. Obsługa klienta to jakiś żart. Czeka się 20 min aż ktoś łaskawie odbierze telefon. Oczywiście wg doradców wszystko jest w porządku, a ich pomoc głównie skupia sie na restarcie routera i komputera. Umowę niestety mam jeszcze do sierpnia przyszłego roku. Za żadne skarby jej nie przedłuże.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179