No niestety NETIA to syf jakich mało. Same problemy. Próbowałem dwa razy i zawsze jest coś nie tak, a to ich pseudo przedstawiciel Cię oszuka, później się okazuje że usługa miała być, a nie ma. Oczywiście za usługę zapłacisz, potem możesz sobie pisać wyjaśnienia i reklamacje. Dział reklamacji ma klienta głęboko w poważaniu,a jak nie zapłacisz to naliczą Ci odsetki. Potem jeżeli nawet uznają cudem reklamacje, to będziesz musiał pisać kolejną o zwrot naliczonych odeset etc. Tragedia. Skończy się okres promocyjny (umowa podpisana na 2 lata, można zapomnieć jakie tam były wszystkie warunki umowy) wtedy Netia zamiast np wyjść frontem do klienta i napisać e-mail przypominający że kończy się umowa i okres promocyjny w związku z tym zmieni się to i to, to robi swoje. I z opłaty A robi się 3xA. Podpisałem z nimi umowę bo to Polska firma, ale niestety tak działającego działu reklamacji i obsługi klienta nikomu nie polecam.ZaletyMają dośc dobrą ofertę.
WadyTragiczni, nierzetelni i nieuczciwi przedstawiciele sprzedający usługi. Handel danymi osobowymi. Niby można zgłosić do GIODO ale komu się chce. Tragiczny, nastawiony od razu na "nie" dział reklamacji. Brak zwykłej przyzwoitości.