Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek1233 / 2014-05-08 23:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to jedne wielkie bagno, jak wleziesz to już nie wyjdziesz. Konsultanci kłamią bezczelnie przy podpisaniu umowy, na temat parametrów łącza. Miało być osiągalne 20, było 14. Mało tego, co miesiąc prędkość spada. DZISIAJ MAM 4,5 Mbps !!! Firma nie reaguje na żadne zgłoszenia, reklamacje !!! Za każdym razem mówią, że takie są parametry łącza, ale teraz nawet nie osiągam prędkości, jaką oni sami deklarują !!! PARANOJA, WIELKI SYF!!!
    ZaletyBRAK
    WadyCo miesiąc obniżająca się szybkość internetu
    14 miesięcy, 45,90
  • ~jedrula / 2007-10-04 22:53
    Ocena: 4.33 / 5
    zdecydowanie leprze od neostrady ,Niestety jak to teraz modne kontakt z firmą doskonały ale tylko do momentu podpisania umowy.Załatwienie czegokolwiek puzniej łącznie z reklamacją graniczy z cudem.Od momentu gdy zostałeś klientem płać a z nami i tak nie pogadasz mamy twoją umowe.
    Wadyw razie awarji godzinami nie można sie dodzwonić do obsługi klienta
    1,5 roku
  • ~Klient / 2013-01-30 16:43
    moja opinia na temat neti nie ruzni sie od tych tutaj (zamowilem netie 15 mb co do czego mam 8 max wchwili obecnej 5 mb do tego mamhbo go rachonki mialy byc okolo 99 zl z tel z ktorego sie prawie nie dzwoni rachunki na chwile obecna wynosza 150zl bez uzywania hbo go ktore stoi na pulce nic po za tym lipna firma nie polecam nie umieja nic naprawic skoro ja zamawiam 15 mb a mam 5mb-8mb to oni moim zdaniem powinni to naprawic zmienic lacze lub kable zeby byla taka predkosc jaka powinna byc czyli do 15mb nie polecam nikomu neti (szkoda czasu na polskie znaki itd)
    Zaletyzadnej
    Wadymultum
    2 lata
  • ~Konrad / 2012-10-29 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez 10 dni trwania w Netii awarii Internetu, bylem przez ta firme ignorowany i wprowadzany w blad. Pierwszego dnia przyjeto zgloszenie o awarii i sprawa ucichla. Po kilku dniach zadzwonilem do nich i poinformowano mnie, ze to zapewne awaria u mnie w domu i ze wysla nastepnego dnia technika, ktory rano zadzwoni i sie umowi na konkretna godzine przyjazdu. Przez caly kolejny dzien nikt sie nie odezwal. Technik pojawil sie w kolejny dzien, informujac, ze ma do obslugi region wielkosci dwoch wojewodztw i nie nadaza z robota. Po zbadaniu sprawy stwierdzil awarie w centrali Netii. Okazalo sie przy okazji, ze Netia zwlekala ze sprawdzeniem awarii u siebie, poniewaz TPSA (Orange) u ktorej dzierzawi lacza, nie dopuszcza ich do sprzetu w centrali, jezeli najpierw nie stwierdza awarii u klienta (sic!). Przez kolejne dni nic sie nie dzialo - za kazdym razem, po dzwonieniu na infolinie automat informowal mnie, ze problem zostal rozwiazany, a konsultanci przesylali nastepne ponaglenia do technikow (kolejny kwiatek: komunikacja pomiedzy infolinia a technikami przebiega przez wiadomosci podobne do mejlowych, poniewaz ci ostatni pracuja w firmie-podwykonawcy Netii i nie mozna sie do nich bezposrednio dodzwonic). W miedzyczasie jeden z konsultantow, po odczytaniu informacji od technikow, ze na centrali wysiadla karta, stwierdzil, ze chodzi o karte sieciowa w moim komputerze i musze ja wymienic (pomimo, ze wiadomosc byla wypisana jak krowie na rowie, a modem DSL'owy nie dawal znaku zycia) - gdyby dal taka porate mniej uswiadomionemu klientowi, to dzieki takiej poradzie Netii, wpedzony by on zostal w spore, bezsensowne wydatki. Po wielu bezskutecznych telefonach do Netii i ponad tygodniu oczekiwan, dodzwonilem sie do kierownika konsultantow, z checia rozwiazania umowy z Netia - od niego dowiedzialem sie, ze awaria nie moze byc powodem rozwiazania umowy. Kiedy zapytalem, jak dlugo musi trwac awaria, aby mozna bylo rozwiazac umowe z winy Netii, dowiedzialem sie, ze awaria moze trwac do konca trwania umowy, a i tak nie da sie jej uniewaznic (tak podobno rzecze regulamin i istotnie nie zostal tam opisany taki przypadek). Pozniej na infolinii poinformowano mnie, ze po miesiacu trwania awarii przysluguje prawo do uniewaznienia umowy - jak jest w rzeczywistosci niewiadomo. Probowalem dowiedziec sie rowniez, czy moge rozwiazac umowe z powodu niedostarczenia zapowiadanej przepustowosci lacza, poniewaz Netia przed podpisaniem nowej umowy badala moje lacze i twierdzila, ze bede mial lacze o szybkosci do 16 Mb/s (w wykupionym pakiecie Internetu do 20 Mb/s), a po dostarczeniu uslugi jest okolo 12 Mb/s . Okazalo sie, ze te pierwotne obiecanki sa nic niewarte, poniewaz (jak twierdza konsultanci) jest to 12Mb/s w pakiecie do 16Mb/s... ktory jest do 20Mb/s. Potem nie chcialo mi sie juz nawet drazyc dalej, dlaczego Netia wprowadza tak bezczelnie ludzi w blad, bo konsultanci infolinii potrafia znalezc logike tam gdzie jej nie ma, dorobic ideologie do kazdego klamstwa i wciskac ja metoda zdartej plyty. Tak wiec moje doswiadczenia z Netia sprawiaja, ze nie podpisze juz z nimi wiecej umowy i niepolecam nikomu uslug tej firmy. O ile te klamstewka i naciagactwo na uslugi, ktorych nie moga/niepotrafia dostarczyc, moglem jakosc przebolec, to nie moge przebolec ignorowania/bagatelizowania przez 10 dni awarii i robienie przezemnie glupka na infolinii. Nikomu nie polecam uslug tej nieudolnej i podszytej oszustwem firmy.
    ZaletyW miare szybki i tani Internet, darmowy telefon w wieczory i weekendy.
    WadyNiezawodnosc, jakosc i rzetelnosc uslug, infolinia, naciaganie na uslugi, ktorych nie moga dostarczyc.
    4 lata.
  • ~leninio / 2013-10-24 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Niekompetencja, brak profesjonalizmu, arogancja. Dla tej firmy klient jest najważniejszą osobą na świecie ale tylko do dnia podpisania umowy!!!
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~maciej / 2008-06-17 17:48
    witaj dzięki sprawdziweł w koncu jedna osoba mnie zrozumiała i mi powiedziała dzięki jeszcze raz sprawdziłem i jest tyle ile miało byc
    3 miesiące
  • ~Maciej / 2013-07-17 21:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Od 3 tygodni, mam awarie Internetu polegającą na systematycznym rozłączaniu, czasem kilka razy na dobę czasem kilkanaście razy na godzinę, cholery można dostać. Kontakt na infolinii tylko z automatyczną sekretarką, podaje numer kontaktowy do siebie, smsy ślą do Żony, dzwoni jakiś idiota z obsługi i mówi, że według niego wszystko jest w porządku, a jeśli uważam inaczej to on może zmniejszyć mi prędkość łącza, może wtedy będzie działać stabilniej. Tłumaczenie, że przez 2 lata działało dobrze przy tej prędkości, Pana z obsługi nie przekonuje.
    Debilna firma, z debilnymi pracownikami
    Zalety-
    Wadyzrywa połączenie
    2,5roku
  • ~Marvin / 2013-10-15 08:25
    Zamówiłem sobie pakiet Canal+ przez INFONETIA i super zgłoszenie przyjęte , lecz wkrótce otrzymuje od nich pismo że aby umowa na Canal + weszła w życie muszę wpłacić kaucję 2.500 pln . Jestem w szoku że wymagają kaucji za Canał+. Jestem abonentem NETI w usłudze internet max 20 oraz telewizji pakiet idealny , a te barany chcą ode mnie kaucji za zafajdany Canal+. Oczywiście operator ma prawo jak doczytałem zażądać kaucji aby świadczyć mi usługi ale jak łapali mnie jako klienta na internet i telewizję to nie chcieli żadnej kaucji a przecież mam w domu ich sprzęt NETIA SPOT oraz NETIA PLAYER. Nie rozumiem kompletnie takiego postępowania ale wiem jedno , że nikomu nie będę polecać uslug NETI gdyż brak jakiekolwiek wiedzy pracowników INFONETIA aby wyjaśnić moje sprawy.Pismo w sprawie kaucji 2500pln przyszło poleconym i gdy wyjaśniałem sprawę to pani konsultantka zanim udzieliła mi odpowiedzi najpierw musiala się skonsultować z kimś innym bo chwilę czekałem a przecież powinni tam mieć wszystko w komputerze gdy zweryfikowali mnie jako abonenta. Przykro mi z tego powodu ale żałuje że jestem abonentem NETIA. Kiedyś byłem abonentem DIALOGU i tam nie było żadnych problemów z czymkolwiek a teraz NETIA pomalu wchłania DIALOG co niestety pogarsza jakość tego usługodawcy. Olałem canal+ bo za 2500 pln to ja wole sobie kupić nową rzecz do mieszkania .
    Zaletyżadne
    Wadyjakość usług i nie zrozumiałe podejście do klienta
  • ~Monika / 2013-01-28 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze, a szczególnie Paulina Statkiewicz. Nie polecam, nie przenoście numeru, bo zapłacicie więcej. Najpierw zachęcają, a po pierwszej fakturze, która jest 2 razy wyższa niż powinna być się okazuje, że ona mówiła o tym o tamtym.
    Wadykłamcy i naciągacze
  • ~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 11:35
    Ocena: 1.50 / 5
    zachecili mnie kosztami - na laczach tpsa mialem nie ponosic oplaty za utrzymanie lacza. po kilkudziesieciu miesiacach (4 m-ce po podpisaniu nowej umowy) dopatrzyli sie jednak, ze to CYTAT: blad systemu i musze ponosic dodatkowa oplate. zadnego ostrzezenia przy podpisaniu nowej umowy... ani nawet sory...
    Zaletykiedys cena i chyba troska o klienta - teraz to przeszlosci
    Wadytraktowanie klienta, cena, elastycznosc, ZMIANA warunkow w TRAKCIE TRWANIA UMOWY
    6 lat ~50 zl/mc
  • ~Nichorlaor / 2012-10-16 19:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Aktywacja internetu trwała ponad 5 tygodni podczas których przeprowadziłem 9 godzin rozmów telefonicznyh z biurem obsługi, z czego większość spędziłem w akompaniamencie melodyjek typu winda taniego motelu oczekując na połączenie z konsultantem.
    Gdybym ich ciągle nie ponaglał, intenetu pewnie bym sie nie doczekał. Na domiar złego Netia obciążyła mnie abonamentem za ten okres, a gdy odmówiłem zapłaty rozłączyli mi internet i telefon.

    Wczoraj rozwiązałem umowę i przy okazji podsumowałem sobie ostatni rok z Netią:
    -14 awarii
    -45 dni bez interetu
    -bezpodstawne podwyższenie abonamentu o 30zł w okresie trwania umowy (na zwrot pieniędzy czekam już 3 miesiące)
    Zaletytylko jedna: router Netia spot ładnie wygląda
    Wadynaciąganie klienta, okropna obsługa, zawodny internet
    1 rok
  • ~niezadowolona / 2015-04-27 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM jakichkolwiek interesów z tą firmą Internet od nich mam już ok. 4 lat. i zawsze są z nimi problemy, przy przedłużaniu umowy. Pierwszy problem pojawił się od razu po zawarciu umowy, miała być faktura elektroniczna a dostałam przez pocztę za co życzyli sobie dodatkowej opłaty, następnie prosiłam o lepszy router za który chciałam zapłacić a dostałam najtańszy za 1 zł.
    Konsultanci w tej firmie mają chyba płacone dodatkowo jak wkopią w coś klienta, gra słowna w tej firmie to jakaś paranoja, częste przerwy na łączu a pod koniec umowy to internet ledwo działa ( raz to przez tydzień nie było neta). Żałuje że jeszcze u nich jestem ale drugi raz tego błędu nie popełnię.
    Jeśli nie chcecie tracić nerwów wybierzcie innego dostawcę najlepiej takiego który ma punkty stałe w całej Polsce.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA KONSULTANTÓW, CZĘSTY BRAK ŁĄCZA, CENY NIEZGODNE Z UMOWĄ, BRAK STAŁYCH PUNKTÓW W POLSCE
  • ~plies78 / 2014-01-07 16:04
    Jeden z gorszych operatorów z jakim miałem do czynienia. Głównie zraża mnie brak kompetencji pracowników lub to że absolutnie nie da sie uzyskać sensownych odpowiedzi lub pomocy.Jak tylko skończy mi się umowa przechodze do innego operatora, bo nie da rady tyle.
  • ~Polak / 2014-09-13 17:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Każdej osobie która jest zainteresowana internetem od NETIA mówie NIE !!! Ludzie, nie dość ze ciągle są problemy technicznie, niema internetu to usuwanie awarii trwa minimum tydzień!!! Ja się pytam, CO TO KU*** MA BYĆ , ja rozumiem raz, dwa ok no może trzy razy usterka/awaria ale co dwa, trzy tygodnie jest to samo a serwis?? JA SIĘ PYTAM CO TO ZA SERWIS KTÓRY NAPRAWIA USTERKĘ PRZEZ TYDZIEŃ CZASU?? BEZ JAJ! CZŁOWIEK PŁACI ZA COŚ CZEGO NIEMA a gdy zadaje pytanie na infolinii kiedy usterka zostanie naprawiana, słyszy "trzeba czekać" i tak czeka ku*** tydzien minimum bez internetu......
    ZaletyNIEMA ZALET
    WadyCIĄGŁE AWARIE, BRAK INTERENTU
    ROK
  • ~Salomonidas / 2012-09-07 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna firma, internet mieli założyć do 14 dni założyli po 48 dniach! rozmowa z kobietami z call center bezcelowa.Złożona skarga również bezcelowa - nic nie dała. Firma opierająca się o kruczki prawne.
    Zaletydobry PR , reklama
    Wadyhierarhia wartości oparta na pomnażaniu kosztów kosztem klienta i jakości usług.
    2 miesiące
  • ~slawek / 2016-01-22 15:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisałem umowę fakt mój błąd nie czytając ,ale nagrałem rozmowę jak dzwoniła pani z neti i na temat ceny miałem płacić 59 zeta plus 100 zeta kaucji i 258 jednorazowo za użytkowanie lini.Teraz się okazało że muszę dodatkowo płacić jesczę 30 zeta co miesiąc za używanie lini tp,a gdy rozmawiałem z konsultantem nie było o tym mowy notabene nagrałem całą naszą rozmowe.Net miał być 20 mb jest mniejszy po moich telefonach nic nie zrobiono z tym
    Zaletyżadne
    Wadyod groma
    miesiąc
  • ~Totalnie rozczarowana / 2008-03-05 07:28
    Ludzie którzy pracują na infolinii powinni przejść kurs czytania, względnie wizytę u okulisty. Od listopada 2007 starałam, się o internet. Tysiące telefonów , na infolinii co 10min. stwierdzali coś innego.Jeden nie widział odpowiedzi z Telekomunikacji i "już" wysyłał interwencję ,a po 5min. i rozmowie z kolejnym "mądrym" infoliniowcem okazało się że od tygodnia odpowiedź jest tylko nie wiadomo dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował.Umowę odsyłałam 3 razy (list polecony) nawet jeden raz przyjechał kurier u którego podpisałam umowę, zabrał i wcięło go , po tygodniu gdy zadzwoniłam powiedziano że "nie wiedząjak to się stało ale już jutro wysyłają kolejną kopię umowy"
    LUDZIE OD NETII DALEKO
  • ~wkurzony / 2016-01-14 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Cd opinii z wkurzony / 2015-10-21 21:45

    No i po kolejnych misiacach powtarzajacych sie problemow z wi-fi, nagrywaniem na dysku zewnetrznym oraz problemach z obrazem napisalem reklamacje.
    Jak sie domyslacie odrzucono ja w calosci.
    Wg nich problemy z wi-fi zaleza od wielu czynnikow w domu (nikt z nich nigdy tego nie sprawdzal), awarie trwajace mniej niz 24h nie podlegaja reklamacjom (czyli jedna godzina dziennie bez awarii nie jest powodem do reklamcji), a problemy z nagrywaniem to tez nie ich sprawa bo nie odpowiadaja za sprzet uzytkownika - dziwne bo pytalem sie ich jaki kupic, a gdy nie dostalem odpowiedzi zakupilem taki jaki polecaja w ich e-markecie do wspolpracy z dekoderem.
    Zamierzam poskarzyc sie do UOKiK oraz prosic o mediacje w UKE.

    Co to za regulamin?
    Mozesz bez kar wypowiedziec umowe do 14 dni ale nie po dostarczeniu uslug. Ja chcialem juz to zrobic po niecalych 2 tygodniach jak sie okazalo co za jakosc uslug oferuja. Uwazam ze powinno to byc 14 dni po dostarczeniu uslug aby zweryfikowac to co obiecali z rzeczywistoscia.
    Awarie trwajace ponizej 24h nie podchodza pod reklamacje - czyli jak dziennie bedziecie miec obraz czy wi-fi tylko pomiedzy 3:00, a 4:00 nad ranem to nic nie wskuracie.

    ODRADZAM. Wole zaplacic innym wiecej niz Netii o te 25 zl czy mniej ( lub jeszcze wiecej)
    Zaletyprzestalem je widziec
    Wadywszystko
    9 miesiecy
  • ~Yarecky / 2013-12-14 17:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam usług firmy neta, moja przygoda z tą firmą zakończyła się na wizytach technika, który miał wykonać przyłącze dla usługi internetu. Zamówienie dokonane przez internet, po chwili telefon od konsultanta, potwierdzenie danych , sprawdzenie doostępności i wysyłka Netia Spota wraz z umową do montera. Monter przybył po tygodniu od złożenia zamówienia i zabrał się za podłączanie, niestety po półtora godzinnej "walce" montera z infrastrukturą netii poinformował o braku możliwości podłączenia mnie do sieci i że trzeba pociągnąć nowy kabel ze skrzynki na słupie a kiedy to nastąpi nie był w stanie tego powiedzieć po czym odjechał nie informując co dalej z moim zamówieniem, po 2 dniach napisałem do firmy netia zapytanie odnośnie mojego zamówienia w odpowiedzi otrzymałem następującą odpowiedź :

    "W naszych systemach znaleźliśmy informację od techników, że na linii podwieszanej z słupa energetycznego jest brak wolnych par, co teoretycznie mogłoby być wykonane, jednak znaleźliśmy również informację, że firma ENEA nie wyraziła zgody na wyłączenie prądu w celu wykonania nowej instalacji, co byłoby wymagane, aby zrealizować tego typu instalację.Bardzo nam przykro, ale wygląda na to, że z uwagi na to umowa nie będzie realizowana. W przeciągu najbliższych dni powinien Pan otrzymać korespondencję od nas z informacją na ten temat. "

    Po tej wiadomości następnego dnia zjawiło się 2 monterów zaczęli coś grzebać w puszcze Netii po czym zaczęli grzebać w puszce należącej do TP S.A . Czekam więc jak cała sprawa się zakończy, jednak osobiście widzę że raczej nie mam co liczyć na przyłączenie mnie do supernowoczesnej infrastruktury firmy Netia w 350 tyś mieście.
    nie kupiłem gdyż firma twierdzi że nie ma możłiwości technicznych by mnie przyłączyć
  • Invader / 2013-02-14 19:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Od około 3 lat mam internet z netii i generalnie było wszystko ok. Niestety od 09.02.2013 w całym budynku padł internet i linie tel. do dnia dzisiejszego 14.02 brak odzewu odnośnie usunięcia awarii, dzwonimy codziennie po 3-4 razy, niestety cały czas to samo "nie wiemy co się stało" ze strony netii niema kompletnie żadnej informacji, firma netia to przysłowiowa firma "krzak" jutro składamy rezygnację i przechodzimy do tp. Reasumując firma netia to jedna wielka KPINA.
    Zaletycena
    Wadysłaba usługa adekwatna do niskiej ceny
    3lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024