ludzie uciekajcie gdzie sie da byle nie tuuuuuu.................................. to jak zostalam potraktowana przeszlo moje wszelkie oczekiwania !!!!! zero szacunku do klienta, pisma ktore sami wysylaja i ktore same sobie przecza a jak dzwonie i ptyam o wyjasnienie otoż jest nastepujaca - nie jestem w stanie pani tego wyjasnic , prosze zlozyc reklamace...... ale do ktorego pisma ? paranoja !!!!! zakladam sprawe w sadzie !!!! na dodatek wyludzaja pieniadze od ludzi !!!!! telefony odbierają chyba przypadkowi przechodnie zulicy i bawia sie w pracownikow - cyrk kazdy mowi co innego na jeden temat, kazdy nalicza inne oplaty i podaje inna kwote, ja mam juz cztery do wyboru!!! hahahhha wybiore zdecydowanie z najmniejsza suma hahahha a moze jeszcze podzwonie i jeszcze ja troche zminimalizuje!!!! jeden przyjmuje zgloszenie przez tel a jak czlowie dzwoni i pyta czy cos juz wiadomo dowiaduje sie ze nie ma zadnego zgloszenia i baba przekrzykuje mnie przez telefon ze ona ma dokumenty i wie lepiej. czy tak sie traktuje klientow??? zaczelam nagrywac ich rozmowy do obrony i dowodow przez sadem . najgorsza firma na jaka trafilam w zyciu . kazdemu bede odradzala i opowiadala jak zostalam potraktowana i na jakich patentach leca myslac ze po drugiej str sluchawki jest ktos kto posiada iloraz inteligencjii ponizej marginesu spolecznego. opisze ich na kazej mozliwej str a jak sie uda bardziej naglosnie. czy wy tez macie z nimi takie badz podobne problemy???? jak tak mozna ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletyjakie????? nerwy upokozenie przez wielkich konsultantow, koszty zwiazane z rozmowa tel, i brak kompetencji wsrod pseudo pracownikow!!!!!!! moze tak zamiast inewstowac w dorabianie sie kosztem klientow ktorzy placa wam ciezko zarobione pieniadze zainwestujcie w szkolenia dla pracownikow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wadynetia powinna zmienic nazwe na "wada"
kilkuletni klient niestety