Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ddz / 2018-04-02 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci jakich malo,to co ja przeszlem z ta firma to tragedia na koniec koszta 1000zl za zerwanie umowy
    to samo t-mobile kolejna porazka..
    Zaletybrak
    Wadymnustwo
    MiejscowośćPilawa Górna
  • ~de0 / 2010-03-12 14:14
    Ocena: 2.50 / 5
    nikomu nie polecam netii i chyba nie zmienię juz zdania.
    bałagan w centrali, niekompetencja i chmastwo pracowników bok (zdarzyło się nawet rzucanie słuchawką). w przypadku gdy usłyszycie w słuchawce damski głos konsultanta można sobie z góry darować wszelkie dyskusje.
    podczas zamawiania usługi należy zwrócić uwagę , czy to co zostało wpisane w umowę (+ to co posiadają w swojej bazie, ale to wyjdzie w praniu) jest tym co zamawialiście. żeby na koniec nie okazało się, że korzystaliście z promocji a trzeba zapłacić za pełną usługę.
    darujcie sobie "elektroniczny obraz faktury" - to jakieś kompletne nieporozumienie. od początku nie otrzymałem do dziś dnia powiadomienia o fakturze (via e'mail) a co dopiero mowa o samej fakturze - myślę, że powinna się tymi praktykami zainteresować skarbówka
    za to kilka dni temu naruszając ustawę o ochronie danych osobowych netia postanowiła poinformować (nieupoważnioną) osobę za pomocą sms'a o zaleganiu przez nas z opłatą.
    włąśnie zastanawiam się nad zerwaniem umowy z tytułu niedochowania warunków umowy przez netię i powrocie do tepsy. różnica jak pomiędzy niebem a ziemią.
  • ~Deareq Olek / 2020-06-16 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego dostawce internetu ponieważ są ciągłe lagi w grach i często mnie wywala z gier.
    Zaletybrak
    Wadypodczas grania w gry jest ciągły spadek mbps
    MiejscowośćBożejewice
  • ~Dehit / 2017-07-05 08:31
    Ocena: 4.50 / 5
    widzę że netia ma bardzo złe opinie ale ja nigdy nie miałem problemów od kilku lat korzystam z internetu obiecany 100mb a jest ze 120 + strumieniowanie ze spotify w najwyższej jakości poza tym jeszcze multiroom ping bardzo dobry 6 do 16 kiedyś zdarzały się problemy z dostarczaniem internetu ale chyba od roku nie było przerwy w jego dostawie ani na chwilę
    mankamentem jest logowanie się za każdym razem kiedy zmienię router
    Zaletyszybszy internet niż w umowie
    dobry ping
    niezawodność
    Wadyprzy każdej zmianie routera trzeba się zalogować
  • ~Dejm332 / 2020-05-16 22:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka, internet jest i nagle go nie ma znika kiedy chce i w najmniej odpowiednim momencie jak z oknie to na dobre 3 godziny.
    WadyWszystko
    MiejscowośćBędzin
  • ~demo / 2022-08-13 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to syf i ściek. Cena za którą można mieć najlepszy internet a sam internet to syf.
    Jak ktoś włączy netflixa w domu to nie da się nawet połączyć z grą.
    A obsługa ma tak wywalone na klijenta że szkoda gadać.
    NIE POLECAM SYF JAKICH MAŁO.
    Zaletynic
    Wadydosłownie wszystko
    Miejscowośćżywiec
  • ~Diablo / 2019-05-05 22:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa jest do 50 mb/s ( DO ). Odkąd mam umowę z Netią ( 4 lata ) maksymalnie osiągnąłem 8 mb/s, gdzie 4 mb/s to norma. Jak dla mnie są to naciągacze :/ Mogę zgadywać, iż przy ofertach z 100,200 czy 500 mb/s również nie ma szans na zadowalający wynik.
    ZaletyŻadne
    WadySłaby zasięg
    MiejscowośćOzimek
  • ~Dimaan / 2024-05-24 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z Netii! Wczoraj zerwali z nami bez zgody umowę ! Powiedzieli, że następnego dnia przyjdzie majster, i co? Nikt nie przyszedł. Dziś Wsparcie mówi, że Internet będzie dopiero za tydzień. Jak ja muszę pracować? Gdyby pracownik od razu powiedział, że poczekaj tydzień, dawno bym zmienił operatora. Napiszę na wszystkich stronach swoją recenzję i nigdy nie polecę Netii moim znajomym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~djsidor / 2023-08-29 10:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Dla tych może trochę mniej doświadczonych. Internet od NETIA wcale nie jest zły, tylko ich urządzenia są do niczego... Możliwości konfiguracji są znikome. Jednak da się z tym poradzić. Po pierwsze router standardowo ma włączone WiFi na obu pasmach 2.4GHz i 5GHz, przez co ich router nie daje rady, a dekoder od TV, ciągle gubi zasięg i się rozłącza mimo że ma bardzo blisko do routera. Inteligentne przełączanie częstotliwości i wykrywanie obciążenia pasma praktycznie nie działa. Jednym ze sposobów jest wyłączenie opcji 2.4Ghz, wtedy router zaczyna żyć i połączenie jest stabilne, natomiast wadą jest to że wtedy urządzania bez 5GHz WiFi po prostu nie mają internetu.

    Najlepszym rozwiązaniem jest zakup własnego routera i kontakt z konsultantem NETIA, aby przełączyli router w tryb mostu (Bridge), wtedy wszystko konfigurujemy po swojemu na własnym routerze, jednak sami musimy dbać o bezpieczeństwo (NAT, Firewall itd...), dlatego zalecam konfigurację przez kogoś doświadczonego. Najważniejsze żeby podłączyć odpowiednio routery kablem, ten od Netii na 1 porcie(chyba że konsultant powie że na innym), a w swoim routerze do portu WAN. Nawet taki router z marketu za 150zł będzie lepiej działać niż ten od Netii.

    Plusem jest że u niektórych (w tym u znajomego) na wsi, gdzie światłowód jest po słupach, często prędkość wysyłania nie jest ograniczana. U znajomego przy Internecie 600mb, ma wysyłanie na poziomie 500mb.
    Zaletycena
    Wadysłaby sprzęt
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~dkw / 2018-07-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Internet gorszy niż najgorszy. Praktycznie przez 100% czasu przerywa, a w Obsłudze klienta pracują sami idioci.
    MiejscowośćPoznań
  • ~do borowkat / 2012-06-05 17:37
    w umowie wyraźnie pisze ze bezpieczny internet jest bezpłątnie przez pierwsze 3 miesiące, trzeba czytać co się podpisuje a nie potem tylko narzekać, poza tym w każdym momencie można z niego zrezygnować
  • ~Domi / 2018-06-21 23:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna obsługa klienta, miesiąc czekaliśmy na włączenie internetu bo naszej umowy zapomnieli sobie uaktywnić, po roku problemy z cesją, kontakty z biurem obsługi to czekanie po 20min na konsultanta i przede wszystkim zostałam wprowadzona w błąd przez przedstawiciela, który dał nam ofertę na internet z kartą sim "za zero złotych bez żadnych zobowiązań" (dopytywałam się dwa razy o wszelkie zobowiązania z kartą, zostałam ZAPEWNIONA że nie ma żadnych) po czym zirytowana problemami z cesją decyduję się umowę po prostu zerwać i dowiaduję się że mam za zerwanie internetu 400zł i za telefon 200zł. DOBRE PODEJŚCIE DO KLIENTA. Dostarczenie umowy cesji miało trwać 3-4 dni czekaliśmy prawie dwa tygodnie, co z oczekiwaniem na wysyłkę pocztową do nowych właścicieli i od nich do netii naciąga nas na kolejny miesiąc opłat, żeby rozciągnąc to jak najbardziej. Używam internetu w 90% mojego wolnego czasu ale mając wybór netia:gapienie się w ścianę, wolałabym gapić się w ścianę. Nie polecam.
    Zaletyna światłowodach dobra stabilność, szybki internet, ping ok.
    Wadyobsługa klienta, kłamanie przedstawicieli, problemy z formalnościami, wieczne czekanie na założenie internetu.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Dominik / 2022-06-07 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam niestety internet i tv ,to jest dramat tv nie działa od 14 dni i nie sa w stanie przez tyle czasu naprawić,złożyłem rezygnację i oczywiście trzeba czekać .a te tempaki z infolinii tylko formułkę z kartki potrafią czytać.Technika to albo tam nie ma albo jest debilem .LUdzie NIE ZAKŁADAJCIE TEGO GÓWNA
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
    MiejscowośćWarzzaw
  • ~Dominik / 2023-04-15 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Bardzo duza biurokracja, ciezko zalatwic jakakolwiek sprawe. Jest problem z przepisaniem cesji, gdzie obie strony wyrazaja zgode. Musielismy zerwac umowe, co wiaze sie z duzymi kosztami. Na poczatku rowniez obiecali 3 miesiace internetu za darmo (wg umowy) i rzadali zaplaty za ten okres. Dopiero po wymianie okolo 10 mejli i pism doszlo do skutku, ze nie musielismy placic (w umowie bylo jasno zapisane!!) masakra, nie polecam nic zwiazanego z tą firmą. Naprawde odradzam. Szkolą konsultantów, zeby utrudniac wszystko klientom. NIE POLECAM!!
    ZaletyBRAK!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dominika / 2019-08-15 14:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Porazka telefon komorkowy w ich sieci masakra brak romingu na wakacjach usluga 5 dni nie wlaczona i czlowiek odciety od rodziny majac chora Mame to jest tragedia !!w tym wieku taka siec w europie nie ma mozliwosci istniec ciagle problem z internetem.televizja koszmar 5 razy w roku awarje a telefon komurkowy 5 dni na uruchomienie romingu ?? A konsultanci i locznosc z firma masakra i brak kompetenci!!! Wiekszosc konsultantow masakra nie zglaszaja usterek nie zaznaczaja !!!
    ZaletyJeden rachunek
    WadyWszystkie
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Dominika / 2021-07-27 17:40
    Ocena: 1.50 / 5
    7 lat jestem klientkom internetu od nich. Ponad 2 tyg temu otrzymałam telefon ze zmianą oferty na szybszy internet 5G bo wprowadzają to każdemu, który jest płatny 10zl więcej niż było. Pani powiedziała że raczej mam stary router i będzie do wymiany ale ze mną się będą kontaktować w tej sprawie. Kilka dni później otrzymałam smsa od firmy kurierskiej o przesyłce z Netia. Przyszła paczka z nowym routerem. Tego samego dnia 14.07 przestał działać poprzedni. Następnego dnia próbowałam podłączyć nowy ale nie mogłam i zadzwoniłam na infolinię . Po 20 min pani z obsługi sprawdzając łącze z nowego i starego routera stwierdziła że musi zgłosić sprawę do technika aby sprawdził połączenie u mnie. Po naszej rozmowie miałam otrzymać smsa że zgłoszenie zostało przyjęte i kiedy się u mnie zjawi technik. Nic nie dostałam. Nasptenego dnia 16.07 Po 10.00 ktoś mi dzwoni na domofon. Okazuje się że to bez żadnej zapowiedzi technicy. Ja byłam aktualnie zajęta ale mimo wszystko wpuściłam ich do mieszkania. Jeden posprawdzał ale nic to nie dało. Wyszli sprawdzać łącze, nie było ich ponad 30 min . Później na klatce schodowej też coś sprawdzali i przyszli do mnie. Pan oznajmił ze możliwe że nie dochodzi do mnie zasieg . (Mieszkam na 2 piętrze, a wcześniej nic się nie działo) i ze to poważniejsza sprawa niż myślał oraz ze może ktoś uszkodził główny kabel ale oni się tym nie zajmują i to zgłoszą i muszę jeszcze kilka dni być bez internetu. Ale mam obserwować diody i jak będzie świeciła stale na zielono to już działa. Czekałam tydzień . Zadzwoniłam 23 07 zapytać czy coś wiadomo. Usłyszałam, że na dziś miał być u mnie serwis i czy ktoś się ze mną kontaktował. Powiedziałam, że nie . To ona zaznaczy ponaglenie. Dziś 27.07 kolejny raz zadzwoniłam to usłyszałam że były kilkakrotne próby telefonu do mnie i ze strony serwisu ale się nie może dodzwonić co jest nieprawdą. W dodatku zasugerowano mi abym sprawdziła u operatora czy nie mam włączonej funkcji blokawnia połączeń od nieznanych numerów(Sprawdziłam i nie mam ani nigdy wcześniej nie miałam) oraz ze ona zaznaczy że jestem dziś cały dzień dostępna pod telefonem aby się ze mną skontaktowali. Zapytałam czy mogę dostać numer do nich , że może tak się prędzej skontaktujemy skoro jest problem ale usłyszałam że nie, że oni nie podają. Oczywiście nikgo nie było. Przed 17.00 zadzwoniło do mnie biuro obsługi Netia pytając czy ktoś u mnie był i czy internet działa bo dostali powiadomienie ze zakończono u mnie zlecenie. Nikogo nie było a internetu jak nie było tak nie ma. To są kpiny jakieś!!! Jestem obuzona takim traktowaniem klienta. Intetent jest mi potrzebny do pracy. Korzystałam obecnie z pakietu w telefonie ale mi się kończy i musiałabym dokupić. Porażka. Stracili w moich oczach .
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Domknika / 2024-06-08 14:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak działa internet netia? W tym problem że większość dnia nie działa. Odkąd mam założony światłowód internet non stop przerywa
    Wadyusługa nie działa
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Don Mateo / 2021-07-01 15:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo słaby dział podwykonawczy zarządzający monterami
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorian / 2022-03-25 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Niezawodnie oszukują od samego początku (3 miesiące za darmo po czym przyszły opłaty już od pierwszego miesiąca i to na 140 zł umowa na 60 ) dalej już tylko gorzej po zmianie miejsca zamieszkania okazało się że nie da sie przenieść usług na tych samych zasadach nowe warunki gorsze łącze i większą suma podałem również 6 innych adresów na każdym ta sama zabawa nie dajcie się wciągnąć w żadne umowy najwięksi oszuści na rynku
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Dorka / 2021-12-27 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu. Dziadostwo jakich mało. Mam od 2 lat i właśnie rezygnuję. Nikomu nie polecam.
    WadyJedna wielka tragedia.. Same wady..
    MiejscowośćJelenia Góra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2602
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2022