strona 84 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »
-
~Bzozz / 2023-01-09 19:43
Najgorszy operator z jakim miałem możliwość współpracować.
1.przy zawarciu umowy konsultanta wprowadziła w błąd z możliwością szybkości int.
2.umowa została rozwiązana po tygodniu a za usługę mam płacić za cały miesiąc.
OSZUSCI -
-
~cezar1234 / 2016-05-12 14:09
wg mnie netię warto rozważyć, bo wszędzie są jakieś problemy czy awarie ale tutak jakoś najrzadziej się to zdarza no i cenowo fajnie to wygląda -
~Cher / 2022-09-08 12:13
Tydzień temu dzwoniłam i umówiłam się o instalacji internetu w domu i technik nie oddzwonił. Każdy dzień dzwonię do Netii i jedna Pani mówi że dzwonili i nikt nie odebrał, druga mówi że nikt nie dzwonił. Porażka. WadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Co za kiepski internet / 2023-07-26 08:04
Z internetu Netii korzystam od lat, bo w zasadzie nie mam większego wyjścia. Ilość otwartych przeze mnie awarii jest olbrzymia. Ciagle utraty pakietów, obniżenia wydajności, opóźnienia na sieci. Pracuje z domu i niestety nie raz najadłam się wstydu na telekonferencjach. W dalszym ciągu nie ma światłowodu tylko miedź, w porywach ściągnie danych koło 5 Mb/s, a wysyłka ponizej 0,5 Mb/s - śmiech na sali. Jakakolwiek awaria ma dwie możliwości - wymienimy ci ruter (w jednym miesiacu było to 3 razy), jakby to coś miało zmienić. Druga to technicy, którzy przyłożą raz miernik i mówią, ze „u nich się zgadza”, mimo, iż wszelkie okablowanie jest Ok, inne punkty które mogą korzystać z wifi są odłączone. Zero jakiejś analityki czy sprawdzenia w czym problem, byle zamknąć interwencje. Dramat. Nie polecam WadyW ciągu dnia utrata pakietów, opóźnienia, bardzo niska wydajność. Brak konkretnych działań, aby wyeliminować źródło problemu. -
~Cos / 2020-12-17 15:22
Jestem bardzo nie zadowolona po rozmowie z Panem Markiem Gutowskim który był bardzo bezszczelny wobec mnie jego hasła mnie uraziły. Muszę płacić za rzecz której sobie nie rzyczyłam. -
~cross17 / 2010-12-06 17:36
19 listopada zlozylem telefonicznie zamowienie na internet minelo dwa tygodnie dzis dzwonie a jakas baba mi mowi ze 3 grudnia umowa poszla dopiero do drukarni.... no skandal tak dbaja o swoich klientow zapewniany bylem ze umowa bedzie w ciagu dwoch tygodni -
~Crys / 2019-10-12 10:32
Zamiast 10 Mb mam od 2 do 4,75 mam zamiar zrezygnować z ich usług bo sytuacja taka trwa od maja Wadysłaby internetMiejscowośćWrocław -
~Cyclops B / 2021-10-07 11:41
ogólnie to 8,5/10. Nie ma przerw w dostawie, prędkość na kablu zbliżona do prędkości na umowie. Niestety obsługa klienta na siłę wciska dodatkowe usługi. ZaletyNie ma przerw w dostawie, prędkość na kablu zbliżona do prędkości na umowieWadyobsługa klienta na siłę wciska dodatkowe usługiMiejscowośćWrocław -
-
~cykor21 / 2018-05-14 23:23
Szybkość i niezawodność internetu zależy od lokazlizacji - w Warszawie niektóre bloki są pod światłowodem i interenet jest szybki, ale w innych miejscach gdzie Netia dzierżawi łącza, to jakośc internetu może być zupełnie nieadekwatna do ceny.
Duży minus za obsługę klienta: po podpisaniu umowy klient ma jedynie płacić - kontakt z firmą jest drogi: na infolinię dodzwonić jest się bardzo trudno, w dodatku infolinia jest płatna. Firma nie pójdzie na żadne minimanlne ustępstwa wobec klienta, naprawdę szkoda nerwów.
ZaletyNa światłowodzie internet działa szybko.Wadyobługa klienta
trudny kontakt z infoliniąMiejscowośćWarszawa -
~czarek / 2023-05-27 10:04
Syf. Nada się jedynie do przeglądania poczty. Pobieranie czegokolwiek, granie online czy oglądanie filmów to istna katorga. Obsługa klienta to nieśmieszny żart. Najgorszy dostawca internetu na rynku ZaletybrakWadywszystko -
~Czekaj / 2019-10-22 22:02
Nie polecam w ogóle.Dwukrotnie brak Internetu +Tv a zero chęci skontaktowania się z abonentem tylko informacje,że działa co w rzeczywistości nie jest prawdą.Każdy z infolinii przyjmuje zgłoszenie i tyle, każą czekać, czekać .... i tak trwa ponad 5 dni.Oczywiście jeśli chcesz zmienić warunki umowy to zadbają o bardzo szybki kontakt ale tylko i wyłącznie w tym i żadnym innym przypadku.Jeśli coś nie gra to radź sobie sam. ZaletyBrakWadyJak wyżejMiejscowośćWrocław -
~Czerwony Kapturek / 2020-03-20 22:43
Warszawa. Mam 150 mb, nigdy nie przekracza 75 mb a bardzo często jest ok 15 mb i bywają przerwy. Infolinia to jakieś nieporozumienie, co innego gadają co innego robią. Dzisiaj dostałem e-maila, że w prezencie przyspieszają na 30 dni do 300 mb a faktycznie jest 12. DNO. Zamierzam rozstać się z tym dziadostwem. ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćWarszawa -
~dadada / 2022-10-20 17:36
. MiejscowośćDrawsko Pomorskie -
~Dafjo / 2020-03-20 15:05
Bardzo słaby przesył internetu, nagle i częste zrywy zasięgu. Bez kontaktu samodzielnie z obsługą nie ma co liczyć na naprawę jakiejś awarii. Chodź w ofercie mam 11mb/s to przy dobrych wiatrach jest 5mb/s a zazwyczaj poniżej 1mb/s... MiejscowośćBielsko-Biała -
~dakry / 2009-12-07 20:07
Od tygodnia czekam na podłączenie internetu. Dzwonię do netii codziennie przez 7 dni i rozmowa z konsultantem kończy się obietnicą, że juto, albo pojutrze, albo do godziny 18 będe miała podłączenie. Pomijam kwestię 40 - 50-minutowego oczekiwania na rozmowę. TO NIEBYWAŁE, ŻEBY TAK LEKCEWAŻYĆ KLIENTÓW. Może netia ma takie STADARDY OBSŁUGI. Chyba rozwiążę z nimi umowę zanim rozpoczęłam współpracę. -
~Dam123 / 2023-01-27 09:35
Netia ma bardzo stara infrastrukture jesli chodzi o jakakolwiek integralnosc z kontem klienta. Znalezc cos tam to jest jakis dramat, nie wspominajac juz o jakichkolwiek udogodnieniach w zarzadzaniu platnosciami. Nie znajdziesz latwo maila do napisania reklamacji czy nie skontaktujesz sie z reprezentantem w latwy sposob na jakims chatcie, tylko dzwon i sie modl, ze ktos odbierze na infolinii.
Co mnie jednak sklonilo do napisania negatywnej opinii to fakt, ze po zakonczeniu uslugii i odeslania sprzetu, naliczyli mi note korygujaca za niezwrocony sprzet, mimo, iz go odeslalem. I to spoczywa na kliencie, zeby udowodnic, ze towar zostal doreczony i musi sie starac o poprawienie tej noty korygujacej, bo inaczej windykacja. Jezeli jest wiecej takich przypadkow, proponuje pozew zbiorowy z PODEJRZENIEM o probe wyludzenia pieniedzy, bo wiele osob zaplaci te 200zl, bo albo nie maja potwierdzenia, albo beda chcieli miec to juz za soba i nie tluc sie z koniem.
Nigdy juz nie skorzystam z uslug Netii, chocby byl to jedyny dostawca internetu w Polsce.MiejscowośćGdańsk -
-
~dama234 / 2018-10-02 16:39
Nie dziala internet od ponad tygodnia i nikt nie zamierza naprawic usterki. Dzwonimy na infolinie i na tym sie konczy. Porazka. Nie polecam!!! -
~Damian / 2017-11-06 19:29
Gigawolność w dosłownym znaczeniu. Płacisz za coś czego nie masz. Nie polecam i pozdrawiam. ZaletyNie ma czegoś takiego u tego dostawcy.WadyWszystkoZdecydowanie za dlugo -
~Damian / 2020-05-09 12:54
Netia to wielka kupa 2 razy w tyg nie ma TV internet chodzi jak chce zgłaszane usterki są lekceważone rezygnujcie z netii poprostu hłam wielki głównodowodzącego MiejscowośćJastrzębie zdroj -
~Damian / 2020-08-03 20:33
Bielsko-Biała osiedle internet i TV ładnie działają ZaletyCenaWadyUmowa na 2 lataMiejscowośćBielsko-Biała
strona 84 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »