Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaca / 2013-02-13 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorzej chyba trafić nie mogłem,po podpisaniu umowy przez pierwsze pół roku bylo ok a na chwile obecną co tydzień problem.Podobno kabel jest nieprawidłowy (przez 6 lat było ok na tym samym kablu!)
    Przestrzegam wszystkich przed NETIĄ!!!!!!!!!!!!!
  • ~kert / 2014-12-16 15:02
    hhahaha poleca. internet netii to DRAMAT. tylko skonczyla mi sie umowa nawet nie próbowalem negocjacji czy sluchania co maja mi do powiedzenia. istny koszmar ta firma! a internet przedpotopowy
  • ~Konrad Rumbach / 2012-06-18 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszukańcza i złodziejska firma. Oszukiwali na fakturach, co innego w ofertach, a co innego przy fakturowaniu za usługi. Dużo czasu i nerwów zanim doszedłem swego... Szybkość oferowanego internetu też pozostawia wiele do życzenia. Stanowczo nie polecam tej firmy!
    ZaletyNie zauważyłem.
    WadyOszukiwanie klientów w zakresie świadczonych usług. Cały czas trzeba pilnować i sprawdzać wysokość faktur.
  • ~Kuba / 2015-12-31 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka kupa. Ciągle problemy, ciągle awarie. Infolinia banda kretynów. Po złożeniu rezygnacji fax-em dzwonie i Pani potwierdza ze rezygnacja przyjęta. Mija okres rozliczeniowy internet działa nadal. Dzwonie na infolinię a Pani twierdzi ze umowa nie jest rozwiązana ponieważ na rezygnacji nie ma podpisu wlasnorecznego. (internet na firmę. pieczątka na rezygnacji). Większego gówna nigdy nie miałem. Szczerze nie polecam....
    Zaletybrak
    WadySama firma jest wielka wada
  • ~lukas / 2007-11-30 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zawiodłem się na firmie Netia. W ostatnich tygodniach prowadzi bardzo silną akcje marketingową w mediach. Co chwila reklama internetu w Neti... jednak jak przyjdzie do realizowania usług... odpada na całej linii. 14.11 odtrzymalem kurierem modem, zainstalowalem, podlaczylem... i ... zobaczylem slynny juz bład nr 721. Gdy skontaktowalem sie z BO abonenta uslyszalem ze wina jest po stronie TP i ze parametry mojego łacza zostały przekazane z błedem. Uslyszalem, ze musze czekac 48h na realizacje reklamacji i uruchomienie uslugi.... tych 48h bylo juz kilka, za kazdym razem slyszalem to samo .. "wina po stronie tp". Ciagle slyszalem ze wysylają ponaglenia jednak nic one nie dawaly. Zlozylem nawet dwa zazalenia na jakosc swiadczonych uslug. Efekt calego zamieszania jest taki ... ze nadal nie mam internetu. Nie mozna zwalac całej winy na TP gdyz Netia jako profesjonalna firma telco powinna miec instrumenty wpływu na swojego "dostawce"/konkurenta.
    Zaletymiły głos konsultantek w BOA
    Wadywszystko co nie jest wymienione w plusach
    nadal nie mam, cena zgodna z aktualna ofertą
  • ~MZ / 2015-10-22 12:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Poczytałam trochę opinii tutaj i bardzo ciekawe, że są albo bardzp negatywne (ocena =1) albo super pozytywne (ocena=5).Czyżby firma świadczyła tak krańcowo różne usługi, czy część opinii jest..... sponsorowana?
    Wracając do meritum- posiadam internet Netii, niestety rozłącza mi co kilkanaście minut, gdy potrzebuję połączyc się z domu z firmową siecią i pracować, jest to jakiś koszmar. Za tę cenę (ok 50 zł za internet, 100 w pakiecie z telewizją) absolutnie jakość nie do przyjęcia.
    Wadyniestabilne połączenie
  • ~Netia_to_pasożyty / 2013-02-07 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to zwykli pasożyty, są jak PKP biorą kasę i zero modernizacji, kable mają 35 lat i co? za to co już ukradli dawno był by światłowód.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    4 lata, bo jestem na nich skazany.
  • ~Nigdy więcej NETII / 2014-12-26 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Netii ponad 10 lat. Miasto prawie 200 tysięczne. Umowa na telefon i internet. Przy przedłużeniu umowy 3 lata temu obiecano 20 Mb/s. NIGDY nie było więcej niż 17 Mb/s; zazwyczaj jest 10-12 Mb/s. To nie jest jednak problemem; PROBLEMEM jest to, że kilkanaście razy w ciągu dnia; niemal co godzinę następuje 2-3 minutowa przerwa w połączeniu internetu. Połączenie zostaje przerwane i komputer mieli ze 3 minuty; praca w takich warunkach to koszmar. Zgłaszanie reklamacji mailem NIC nie daje; totalne lekceważenie, zgłaszanie telefoniczne to rozmowa z ignorantami, która niczym nie skutkuje. NIKOMU nie polecam umowy z NETIĄ. Właśnie wypowiadam umowę (po blisko 11 latach) i nigdy do tej firmy nie wrócę.
    Zaletynie ma
    Wadybrak stabilności połączenia, lekceważenie klienta
    ponad 10 lat; telefon + internet 114 zł/miesiąc
  • ~Orzesznik / 2013-06-23 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Problemy w trakcie umowy z Netią to pryszcz w porównaniu z zerwaniem tej umowy. W trakcie nawet kradzież kabla Netii opisywana w gazetach nie był przyczyną reklamacji. A przy rozstaniu dopiero się zaczęło : manipulacja rozmowami, jedne nie można odtworzyć ale się na nie powołują , drugie wymuszają reakcje dzięki kłamstwom , pisma zaprzeczające sobie nawzajem, wystawianie faktur z coraz to lepszymi błędami, korekty tych faktur, wystawianie not obciążeniowych za zerwanie umowy, wycofywanie tych not i twierdzenie że zerwania nie było. Dwa miesiące po wysłaniu do nich pisma rozwiązującego umowę niczego nie jestem pewny. Najlepiej byłoby się skrzyknąć i wystąpić z pozwem zbiorowym przeciw tej firmie.
    ZaletyZero
    WadyDodam jeszcze mały kwiatek : prędkość przesyłu do XXX. Świetna ściema - nawet 0,001 będzie do XXX i nie ma powodu do reklamacji
    3 lata .2 po 110 pln a póżniej miało być po 90 / promocja/ a było 105
  • ~piotr / 2014-09-30 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    szkoda słów jak wystapia jakies problemy
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    3 lata
  • ~RE / 2014-08-19 18:15
    Netia ma nowego prezesa ale po staremu naciągają klientów. Może nawet bardziej. Teraz polega to na telefonicznym, świadomym proponowaniu, jak się później okazuje, nierealnych warunków oferty np. MAX20 z telefonem. Następuje aktywacja usługi na warunkach Netii, np. MAX10 bez uzgodnienia zmian z klientem. Następnie pracownik zmusza, pod groźbą opłaty wyrównawczej, do akceptacji umowy, pod pozorem niemożliwości anulowania już aktywowanej usługi. Klient nie ma możliwości wcześniejszego sprawdzenia czy usługa działa żeby zrezygnować. Jednocześnie bezczelność i arogancja pracowników jest niewyobrażalna.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
    za długo
  • ~Stam / 2009-09-01 21:19
    Ocena: 1.67 / 5

    Moim skromnym zdaniem Netia to firma,w której brak podstawowych procedur obsługi klienta...

    Przykład - klient zgłasza reklamację. Nikt nie podaje Numeru sprawy reklamacyjnej.
    Zazwyczaj tłumaczenie pracownic infolinii jest " przekazałam Pana sprawę do działu reklamacji......" do kogo?!? jaki jest numer sprawy, kto ją prowadzi, kto przekazał?..brak elementarnej organizacji....

    Podobno firma ma ISO 9001:2000
    Może ich certyfikował wujek Janek ze wsi,.....bo tylko tak można sobie wytłumaczyć fakt, że firma, czyje pracownicy zachowują się w podobny sposób, działa zgodnie z procedurami ISO.....

    " Do końca tygodnia się ktoś odezwie" - spychotechnika, zazwyczaj nikt się nie odzywa.

    W przypadku jakichkolwiek kłopotów jedynym telefonem to infolinia – klient jest skazany na drogę przez mękę....

    Teoretycznie oferta Netii jest lepsza cenowo i technicznie....
    4 mega w cenie 2 w TP....mobilny internet za niewielką opłatę i podobne...

    Z tym,że to ofertą dobra...tylko do pierwszej wpadki technicznej bądź organizacyjnej

    Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług – to firma kiepsko zorganizowana i nieodpowiedzialna.

    Nie chce na forum cytować imion,ale jeżeli ktoś chce poczytać fakty mojej „przygody”

    bardzo proszę o podanie maila, przeszlę całą swoją korespondencję, naprawdę jest co poczytać...i nad czym się zastanowić przed wpakowanie się w kłopoty...

    Zaletytechnicznie i cenowo oferta pozornie lepsza
    WadyFirma jest zarządzana źle,obsługa klienta na poziomie nieandertalskim
    nie doszło do tego,wycofałem się chwała Bogu na czas....inaczej moja firma została by bez internetu
  • ~wigaaaaaaa / 2013-01-29 09:29
    Ocena: 3.67 / 5
    szybki internet- bez granic -cena 59,90 pierwsza wersja bez granic druga do 20 mb. Nowy modem. sprawdzenie dostępności , szybkiego internetu na liniach tP- wszystko ok
    Niestety szybkość jego jest niezmieniona 161kb na wejściu i 261 kb na wyjściu- i to przez okres 1 roku- ja kupując usługę zawierzyłam i nie sprawdzałam szybkości- zgłosiłam tę wadę do Netii - 2 doby na naprawę już minęły -szybkość w dalszym ciągu słaba- nikt do mnie nie dzwoni- nic się nie dzieje dalej
    Zaletycały czas dostępny
    Wadynie jest szybki- niezgodny z umową
    od 2008- niby szybki od 2011
  • stroggo81717A / 2013-03-17 18:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Proszę moderatora o to, by nie usuwał tej opinii. Chciałbym przestrzec wszystkie osoby, które chcą skorzystać z pakietu telewizja+internet+telefon.

    Właśnie udało się nam zrezygnować z telewizji. Powód rezygnacji jest prosty: babka z infolinii stwierdziła (nie żartuję!), że telewizja będzie za darmo. Zainteresowaliśmy się tą ofertą - i co?

    Pomijając fakt, że pomimo zgłoszeń internet dalej działa jak chce, to rachunek zamiast na tradycyjne 100 zł z groszami, przyszedł na 131 zł. Bezczelne manipulowanie klientów na linii, i tym samym większe opłaty. Pragnę zaś podziękować konsultantce z działu reklamacji, która pozytywnie rozpatrzyła reklamację i skorygowała fakturę.

    Proszę was wszystkich o to, żeby uważali na oferty na infolinii, bo można wdepnąć w g...! Pozdrawiam.
    ZaletyJedna - pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
    WadyManipulowanie klientami!
    Internet i telefon bez zmian, telewizja miesiąc.
  • ~Autumn81702 / 2014-11-28 00:59
    Ocena: 1.33 / 5
    No witam. Miałem swojego czasu problem z internetem od Netii, i jak któryś raz z rzędu go zgłaszałem, to konsultant powiedział, bym sprawdził go na innym komputerze, a nawet zasugerował bym je*nął formata.
    Od niedawna zaczęły się nagłe problemy z ładowaniem stron, że żadna strona nie szła odpalić. YouTube w jakości "ZIEMNIAK". Dzisiaj już nie wyrobiłem i poprosiłem ziomka, by ten pożyczył mi na moment swój stary komputer. Podłączyłem jego kompa do routera i...
    DL - ok. 8 Mb/s, UP - ok. 0,52 Mb/s. Ping - 144ms.

    Co śmieszne - mój komputer skanowany, brak wirusów. Komputer ziomka niedawno miał robionego formata i postawiony od nowa system.
    A prędkości jakie są, takie są :-).

    Wniosek - ta firma to jeden wielki ściek. Bulisz za internet MAX 20, a Netia tak dba o twój internet jakbyś miał MAX 8. Jakby tego było mało, kilka miesięcy po przedłużeniu do bloku zaczęła doprowadzać resztę usług (w tym internet) inna firma, wcześniej tylko dostarczała telewizję...
    A bandyckiego paktu z tą firmą nie zerwiesz bo kara umowna; zmienić nie zmienisz bo kto wie - pewnie przedłużą.
    Dobrze że lekko ponad rok został do końca.
    ZaletyWcale
    WadyDużo
    Ponad 4 lata i o 4 lata za dużo, rachunki opadły do niecałej stówy.
  • ~dawid / 2012-07-06 16:42
    netia to dziadostwo wieczne problemy i awarie nie polecam tego internetu bo przeklinam to mam 1 mbs a mialem miec 5 mbs a place 129zl z telewizja a sie zawiesza i nic nie mozna poogladac jednym slowem lipa
  • ~ILONA / 2010-05-24 22:25
    Dla mnie to wprost nie do wiary, że firma tak działająca nadal może nabierać Klientów.Zostałam podłączona "z automatu" do NETII, po przejęciu przez nią TELE 2. Kilka miesięcy temu postanowiłam skasować numer stacjonarny. W trakcie rozmowy z KONSULTANTKĄ usłyszałam zapewnienie, że procedura zostaje wszczęta natychmiastowo, a odłączenie numeru nastąpi po miesięcznym wypowiedzeniu.Skasowałam telefon i ze zdziwieniem odebrałam rachunek za 2 miesiące - za abonament. Myśląc, że to nieporozumienie, zatelefonowałam (z komórki) do Konsultanta, który poinformował mnie, że jedyna ważna forma rozwiązania umowy musi być przekazana na piśmie. Wysłałam rzeczoną rezygnację z podaniem wszelkich zaistniałych okoliczności, przy czym chcę Państwu przypomnieć,że wszystkie rozmowy są nagrywane, nietrudno więc NETII sprawdzić czy opowiadam bzdury, czy też zawalił ktoś z ich pracowników. Nie otrzymawszy odpowiedzi, zatelefonowałlam dzisiaj ponownie i dowiedziałam się - cytuję - iż wina tkwi po stronie konsultantki, ale to niczego nie zmienia, bo okres wypowiedzenia będzie sie liczył od początku. Podejrzewam, że parę miesięcy zajmie im rozpatrywanie mojej rezygnacji, a w tym czasie zapewne będą rosły moje opłaty abonamentowe. Ludzie, czy nam sie naprawdę chce żyć w takim dziadostwie? Spólka giełdowa? Przeciez to rozpacz.
    Zaletysame minusy
    Wadymnostwo minusów
  • ~internauta / 2012-08-01 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niejasne umowy, nieuczciwy telemarketerzy. Ogólnie dno. Do tego płatne połączenie z obsługą klienta.
  • ~Jacek / 2013-06-13 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Usterka- nazwa która oddaje profil działalności firmy. Nieustające zrywanie internetu, wymiana routera, dziesiątki zgłoszeń na infolinii i .... nic. Teraz nie można się dodzwonić na infolinię więc będą mieli mniej zgłoszeń ale czekając w kolejce do konsultanta płacicie za połączenie. To jest deal.Nie dajcie się robić w ... misia.
    ZaletyLubię Kota
    Wadygdyby działało to wiedziałbym jakie ma wady ....
    za długo, za drogo
  • ~Jajko / 2013-10-30 15:39
    Ocena: 1.25 / 5
    Ostrzegam przed tą firmą. Schowali się za automatycznymj systemami głosowymi. W razie awarii, problemów, zerwania umowy nie dogadasz się z nikim. Właśnie co po dwóch tygodniach awarii dzwonił z centrali z zapytaniem czy już jest internet? Nie ma. Ale on nic wiecej nie wie bo jest tylko podwykonawcą. Jak faktura nie jest opłacona to nie masz połączenia z BOK. Tylko ci gada ile masz do zapłaty i koniec na tym. A co jak chcesz coś wyjaśnić? Nic. Najpierw zapłać. A jak chcesz wyjaśnić wysokość rachunku? Najpierw zapłać. I tak w kółko. Bałagan. W internecie jak jednego zgłoszenia nie zamknie konsultant to innego nie zgłosisz. Możesz też zamknąć swoje zgłoszenie i uznać tym samym że sprawa jest załatwiona. Chociaż nie jest załatwiona. nitka w kółko. Koszmarna firma. Po prostu koszmarna. O szybkim internecie w netii moglbym osobne bajki pisać ale po co?
    ZaletyWspaniałe reklamy szybkiego internetu. Poruszające.
    WadyBrak internetu w ogóle. U mnie już 2 tygodnie nie ma.
    Kupiłem za drogo i miałem za długo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024