Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2017-11-16 14:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalny poziom świadczenia usług. Miałem u nich telewizję internet i telefon i tak naprawdę to tylko telefon był OK reszta fatalna, nie poleca tego operatora, chyba , że ktoś jest masochistą.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
    MiejscowośćLegnica
  • ~Andrzej / 2017-11-21 12:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem neta 20Mbit/sek.Do kompa trafiali nie więcej niż 13Mbit.Okazalo się,że korzystałem z ich modemu ADS,który z definicji nie przepuścić więcej.Reklamacji nie uwzględniono.
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Andrzej / 2017-12-20 12:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem dołączyć swą negatywną opinię o tym operatorze. Zrezygnowałem z ich usług z końcem października, ale wykiwali mnie na rezygnacji z telefonu ( bo chciałem zachować swój stary numer ) i teraz dalej chcą zapłaty za telefon mimo, że nic nie jest do gniazdka podłączone a ja żądałem natychmiastowego wyłączenia telefonu. Nie polecam tego operatora bo dla nich jesteś dobry jak płacisz jak rezygnujesz z ich usług to jesteś wróg.
  • ~ANDRZEJ / 2019-01-28 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bardzo podupadła w obsłudze klienta, przeliczajcie sobie ceny całościowej umowy, pamiętajcie że za każde opóźnienie w płatności czeka was gigantyczna kara, firma netia głównie zarabia na naliczeniu dodatkowych opłąt, PAMIĘTAJCIE ŻE TA FIRMA GŁÓWNIE PODNAJMUJE Z ORANGE USŁUGI. Samo to że nie ma możliwości dodawania opini na swojej stronie świadczy o jej rzetelności
    Zaletybrak
    Wadyodłączanie bez informacji bo owych nawet sami nie mają
    MiejscowośćRaDLIN
  • ~Andrzej / 2021-01-21 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mam dobrych wrażeń z tej sieci mylący się internet Odłączanie tv i neta bez powiadamiania Kretyni unikajcie tej sieci
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
    MiejscowośćElblag
  • ~Andrzej / 2021-01-21 22:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie mam dobrych wrażeń z tej sieci mylący się internet Odłączanie tv i neta bez powiadamiania Kretyni unikajcie tej sieci
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
    MiejscowośćElblag
  • ~Andrzej / 2021-06-12 19:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze badziewie ,przypuszczam że w Afryce mają lepszy internet. Mamy podniesioną prędkość internetu z 100 na 300 a chodzi jak by było z 10 .Telewizja też chodzi jak chce, nie polecam najgorszemu wrogowi. Będziemy żałować do końca życia że podpisaliśmy kolejną umowę na którą daliśmy się namówić .Z całą stanowczością zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami .Ciągle dosyłane są dodatkowe urządzenia dla polepszenia odbioru za które należy dodatkowo płacić a nic nowego nie wnoszą.
    Stanowczo nie polecam ,proszę omijać z daleka Netię.
    WadyWszelkie możliwe,
    fatalnie działający internet i telewizja ,ciągłe przerwy w dostawie.
    MiejscowośćŁódź
  • ~andrzej / 2021-10-21 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy dostawca interenetu jakiego mialem, w ciagu osttanich 3 tyg nie mam internetu wiecej niz mam, po zgloszeniu na infolinie, pani wyslala serwisantow ktorzy dotarli po 3 dniach i na dodatek stwierdzili ze oni nie naprawia gniazda bo nie ma miejsca w szafie, wystraczylo zacisnac kabel ale im sie nie chcialo
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    Miejscowośćjasło
  • ~Andrzej / 2022-04-10 13:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Kompletne nieporozumienie pod każdym względem!!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny internet lub jego brak. Częste, nazywane przez Netia" awarie masowe". Wadliwy dekoder evobox z brakiem możliwości wymiany. BOK ugrzeczniony, ale z przewagą ignorancji, amatorstwa i brakiem kompetencji.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Andrzej / 2022-04-27 10:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Od podpisania umowy (październik 2021) ciągłe kłopoty z TV (awaryjny dekoder avobox) i internetem, a to wszystko przypisywane - jak to w Netii nazywają - "awarii masowej". Niekompetentna obsługa klienta, okłamywanie i zwodzenie z propozycjami pomocy polegającymi na... "uzbrojeniu się w cierpliwość". I tak już kilka miesięcy bez perspektywy terminu naprawy owej usterki masowej, bo podobno - jak stwierdził konsultant - usunięcie awarii nie leży po stronie Netii, a po stronie Cyfrowego Polsatu. To jest szok w jaki sposób jest zarządzana Netia i ktoś chyba wykalkulował, że utrata klientów się opłaca.
    ZaletyŻadnych zalet!!!
    WadyPermanentne awarie dekodera avobox oraz brak lub niestabilny internet.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Andrzej / 2022-07-26 12:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Gdy mało korzystaliśmy z internetu było super. Teraz ze względu na pracę, często używam internetu, zaproponowano mi zwiększenie szybkości do 100, ale to tylko teoria. Gdy podpisałem przedłużenie umowy zaczęły się problemy. przy zakupie pakietu zgłaszałem, że żadne z moich urządzeń nie ma możliwości podłączenia do kabla i otrzymałem zapewnienie, że jesli będę korzystać ze sprzętu dostarczonego przez NETIA nie będzie problemu. I to by było na tyle, teraz gdy zgłaszam problemy, zgłoszenie jest zamykane, a Państwo z obsługi klienta na infolinii opryskliwi i traktujący mnie jak zło konieczne. Nigdy więcej NETIA, czekam z utęsknieniem na zakończenie umowy, ponieważ zerwanie jest zbyt kosztowne. Ostrzegam przed tym operatorem.
    ZaletyBrak
    Wadybark możliwości korzystania z opłaconej opcji
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Andrzej / 2022-11-06 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma internetowa i telewizyjną ciągle mi coś nie działa żałuję że przedłużyłem umowę ale już niedługo pozbęde się dziadów jak netia nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyCiągle brak A to telewizij A to internetu
    MiejscowośćŁódź
  • ~Andrzej / 2022-11-09 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Chu*owy internet, a technicy maja wypie*dolone w zgloszenia i klientow.
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2023-03-01 20:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Krótko. NIE POLECAM NETII. Sprzedałem mieszkanie. Poprosiłem firmę o zablokowanie sygnału do mojego "starego" mieszkania, gdyż za 3 miesiące chciałem przenieść usługi do nowej lokalizacji. Jedyne co usłyszałem od kilku konsultantów Netii to: - rozwiąż umowę i zapłać karę. Nowy właściciel mieszkania wie o tym z jakiej sieci korzystałem. Zapytałem konsultanta o to, kto będzie odpowiadł, za korzystanie z moich usług bez mojej zgody. Jaką mam gwarancję, że nowy właściciel nie użyje usług np: do płatnych serwisów. Tłumacząc to NETII, stwierdzili, że ja odpowiadam bo podpisałem umowę. Zastanawiam się czy rozmawiam z robotem czy mało rozgarniętym człowiekiem. Zero pomocy, zero empatii a problem pozostał. Liczę tylko na to, że przez te kilak miesięcy właściciel mieszkania nie narobi mi kłopotów.
    MiejscowośćMalbork
  • ~Andrzej / 2023-06-03 21:27
    Ocena: 4.00 / 5
    Pomijając niezbyt częste zawieszenie się dekodera nie mam większych zastrzeżeń do usług NETI.
    Sygnał mocny i stabilny.
    ZaletyCena, prędkość internetu.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Andrzej / 2023-09-11 08:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet światłowodowy po kablu był absolutnie bez zarzutów, wifi ze sporadycznymi zerwaniami natomiast fakt, że przedłużając umowę zostało mi do niej dodane, że nie będzie na rok tylko już na dwa po czym gdy po roku się wyprowadzałem zostałem obciążony kosztami 900 zł za usługę, której nigdy nie dostanę sprawia, że nie da się poważnie traktować tej firmy. Pod względem prawnym wszystko mają pokryte ale w moich oczach stracili całą godność, zaufanie i przyzwoitość. Nikomu nie polecam
    ZaletyStabilny internet po kablu światłowodowym
    WadyFatalna obsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Andrzej / 2025-06-04 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Stabilność tego internetu jest dobra tylko do przeglądania Facebooka
    Jak chcesz pograć to ping masz +200, jak pracujesz zdalnie to wywala Cię w trakcie połączenia na Teams.
    Bardzo żałuję, że mam z nimi cyrograf przez następne 1.5 roku... Infolinia leży, odpowiada szablonami, odwołują reklamację.
    Nie polecam, weźcie cokolwiek innego niż Netię!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Andrzej Sikora / 2010-03-29 13:55
    Telefon z Netii SA.
    Tam zasady współpracy z klientem są rodem z Białorusi. Reklamacji nie da się złożyć, ponieważ na infolinii można czekać nawet parę godzin.

    RADZĘ NIE KORZYSTAĆ Z USŁUG NETII !!!
    Około pół roku
  • ~Andrzeju / 2023-10-05 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet przez stronę dostawcy, z myślą, iż przyśpieszy to instalację Internetu. pierwszy telefon z Netia po dwóch dniach od złożenia zamówienia. podobno wszystko dopięte, nic tylko czekać na telefon od monterów. po tygodniu od złożenia zamówienia dowiedziałem się, że nagle trzeba opłacić KAUCJĘ bo inaczej nie będzie w ogóle dyspozycji do moneterów by CI się kontaktowali ze mną i założyli internet. Brak informacji o obowiązkowej opłacie jaka jest kaucja oraz numeru konta i wysokości kwoty przy zawieraniu Umowy. po opłaceniu kaucji - cztery dni później nadal nie wydano dyspozycji do założenia Internetu. kolejna rzecz panowie monterowi tez nie założą internetu od ręki tylko za tydzień może dwa. także nie doczekałem się nawet Internetu
    Zaletybrak
    Wadyciężko ocenić usługę gdy sam operator nie pozwala z niej skorzystać
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Aneta / 2019-08-13 20:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałam zwrócić uwagę na podpisywanie umowy telefonicznie gdyż kadra pracownicza pozostawia wiele do życzenia!Dzwoniąc w danej sprawie jeden konsultant mówi co innego i obiecuję złote góry.Potem dostajesz fakturę na kwotę na którą się nie umawiałeś/łaś po czym kolejny pracownik robi Ci korektę faktury bo stwierdza,że faktycznie miałeś/miałaś płacić po "staremu".Przychodzi kolejny okres rozliczeniowy i znowu otrzymujesz wyższą fakturę,ponownie dzwonisz po czym dowiadujesz się,że taką będziesz płacić i nie wiedzieć czemu i na jakiej podstawie poprzedni konsultant zrobił korektę(no chyba,że to był święty Mikołaj w lipcu)!Poprostu każdy tam robi co chcę więc krótko rzecz ujmując konsultanci w tej firmie nadają się ale chyba do tarcia chrzanu...bo na pewno nie do obsługi klienta z takimi kwalifikacjami i niedouczeniem...Tak więc pozostaje rozwiązanie umowy bo nie wyobrażam sobie dalej podpisywać umów z "oszustami"!
    ZaletyDobry Internet dopóki nie pada deszcz bo wtedy zawsze jest awaria.
    WadyNiewykwalifikowana kadra pracownicza(konsultanci)!!!
    MiejscowośćBochnia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2603
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023