Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~123 / 2023-01-08 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalny ten Internet nawet wchodząc na tę stronę musiałem poczekać około 10 sekund. Max prędkość pobierania wynosi 700 kB/s (to jakiś żart?). Za korzystanie z tego Internetu netia powinna dopłacać klientom. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBystra-Sidzina
  • ~123 / 2023-02-07 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet, 700 kb/s Nic tu nie działa jest to katastrofa
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćBystra-Sidzina
  • ~123456789 / 2021-01-19 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jakaś porażka w wersji dla klientów będących dłużej.
    Od 5h serwisanci na siłe próbują postawić sieć na nogi zamiast zwyczajnie wymienić mi rputer tak jak to powinno być w przypadku urządzenia z 2012 roku.
    U mnie w bloku światłowodu nie oferują (chociaż tytuł oferty to dla całego Krakowa xD a potem pewnie dopisek sprawdź czy u Ciebie xDD),
    bo ma go tutaj Orange, które z kolei zasłynęło też z przerywanego internetu.
    U Netii po latach nie ma różnicy względem Orange niestety.
    Serwisanci dążą do udowodnienia winy klientowi, nie wymienienia routera, który powinni wymienić, a który pochodzi z 2012 roku, Netia sama przyznaje, że nie jest w stanie w moim bloku dać prędkości pobierania z umowy czyli 20, tylko 12 maks, ale płacę za 20 xD.
    Ciekaw jestem czy ktoś się z góry wreszcie zajmie taką działalnością.
    Serdecznie nie polecam, słyszałem też, że inni ze światłowodem od nich też mają problemy.
    Zaletybrak
    Wady- ciągle przerywane łącze
    - beznadziejna obsługa
    - strasznie wolny internet
    - brak możliwości zainstalowania światłowodu pomimo oferty w internecie!!!
    MiejscowośćKraków
  • ~328945351dsf / 2023-11-06 12:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Netia to bez dwóch zdań najgorszy, i zarazem najbardziej cwaniacki, dostawca internetu w Polsce, posiadany oczywiście przez najgorszego, i najbardziej cwaniackiego, dostawcę czegokolwiek; Cyfrowy Polsat. Jeśli zdecydują się państwo na internet od tego operatora, mogą się państwo spodziewać prędkości rzędu 10mbps przy umowie na światłowód 1gbs. Netia nie wywiąże się z umowy, będzie miała w dupie niemal niefunkcjonalność swojej usługi, i dorzuci od czasu do czasu jeszcze przerwę w dostawach internetu w gratisie.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, niedotrzymywanie warunków umowy ze strony netii, KOSMICZNY ping, ogromna utrata pakietów, beznadziejna obsługa klienta.
    MiejscowośćLublin
  • ~5300mg / 2023-11-30 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam przenieść internet, TV i dwa numery telefonów do Netii. Według zapewnień konsultanta operacja miała odbyć się szybko i bezstresowo, jednak zapewnienia te pozostały w dziale Baśnie i Legendy.

    Motyw baśniowy pojawił się też w trakcie instalacji internetu. Przysłano krasnoludka z mini – drabinką, która nijak pasowała do dwupiętrowej kamienicy. Krasnal sapnął sobie pod nosem, poszkrabał po brzuszku, oblał rumieńcem i oświadczył, że dziś nic nie zrobi, ale powróci tu za tydzień z większą drabiną (taką dla dorosłych). Nie było mi na rękę tygodniowe opóźnienie w dostawie internetu, zaproponowałam więc udzielenie pomocy w postaci zrzucenia go na linach z okna, aby sięgnął do puszki z góry. Krasnal przezornie wolał trzymać się swojego planu, słowa jednak dotrzymał i ze zwycięską miną powrócił tydzień później, dzierżąc zacnych rozmiarów drabinę, która lekko znosiła go z prawej do lewego.

    Po spektakularnym, turbo – dynamicznym montażu wifi, przyszła kolej na przeniesienie numerów telefonów. Myślałby kto, że to prosta sprawa i pewnie tak jest, niestety nie dla Netii. Jeśli będzie prosto, znaczy klient może poczuć się rozczarowany, niedoceniony, wręcz opuszczony, natomiast dzięki częstym połączeniom z Biurem Obsługi Klienta ma okazję socjalizować się, nawiązywać nowe kontakty, trenować cierpliwość, wytrzymałość, siłę spokoju.

    „Bosko, że dzwonisz!” zapewnia aksamitnym głosem w powitalnych słowach automatyczna Netia z BOK. Rozczuliło mnie to, oni naprawdę cieszą się, kiedy do nich dzwonisz i zrobią wszystko, abyś dzwonił jak najczęściej! Nagrywają cię, aktywnie angażują w podążanie za niezliczoną ilością komend i potwierdzeń, zadają mnóstwo identycznych pytań, tak, jakby pytali cię o to pierwszy raz i pewnie dlatego nie updatują w swoim systemie udzielanych odpowiedzi, bo chodzi właśnie o te autentycznie „zaskoczone” reakcje. Prozaiczną z pozoru obsługę klienta, wznoszą na mistyczny poziom boskiego stanu dzwonienia w nieskończoność (i o jeden dzień dłużej).

    Z dumą muszę przyznać, że w ostatnich 44 dniach oczekiwania na aktywowanie mojego „przeniesionego” numeru, nawiązałam całkiem sporo emocjonujących relacji z netiowym sztabem konsultantów, i wiecie co? Oni mają ogromne poczucie humoru! To nie są jacyś tam konsultanci – smutasy, to jest armia zgrywusów. Jak choćby jedna z konsultantek Netii fachowym tonem uparcie wmawiała mi, abym nieaktywną kartę SIM poprzedniego Operatora załadowała sobie do telefonu i dzięki temu będzie co?… (pyk!) AKTYWNA! A kiedy już podzieliła się ze mną swoim geniuszem, szczerze uczciłam to minutą ciszy. Magia magią, ale czy nikt ze szkoleniowców Netii nie poinformował tej kobiety, że nieaktywna, nieobsługiwana karta SIM nie podzwoni?... Biedaczka wierzy w to, co próbuje wmówić klientom.

    Napisałam oficjalną skargę do biura Netii, skontaktowałam się też z Urzędem Komunikacji Elektronicznej (UKE) w sprawie nierzetelności Operatora. Ponad miesiąc oczekiwania, numer nadal jest nieaktywny, to popchnęło lawinę komplikacji i trudności życia z dnia na dzień. Umówione dostawy, ekipy budowlane, opóźnienia, zwroty, tłumaczenie, odkręcanie, wszystko przez brak możliwości połączenia z numerem, który dawno temu powinien działać. Energia, czas i nerwy. Nikt nie bierze odpowiedzialności za straty, które ponosi klient, nikt nie bierze odpowiedzialności za dostarczanie kiepskiego serwisu, za który o zgrozo żąda zapłaty! W tym właśnie tkwi prawdziwa magia!...
    Zaletypoczucie humoru
    Wadynierzetelność, gnuśność i lenistwo
    MiejscowośćKłodzko
  • ~555 / 2023-04-25 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Strzeżcie się przed wyborem netii jako operatora światłowodu, gorszej obsługi klienta w życiu nie widziałem na podłączenie światłowodu czekam ponad miesiąc! Pracownicy na infolinii? zero kompetencji nic nie można się dowiedzieć, klasyczna wymówka "Prosimy o cierpliwość" ja niestety zasugerowałem się opiniami i wybrałem Netie, wy nie róbcie tego błędu.
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
    Czas podłączenia usługi
    Jakość Usługi
    Firmy podwykonawcze
  • ~627 / 2018-01-08 20:30
    Ocena: 1.25 / 5
    internet tnie non-stop o prędkości nawet nie warto wspominać.
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada.
    MiejscowośćMysłowice
  • ~83tomasz / 2010-10-06 15:41
    Ocena: 4.75 / 5
    Nie wystawiałem do tej pory opinii na necie. Ale ten internet 6Mbit w Netii to rewelacja obsługuje mi 3 komputery i na każdy śmiga super jest naprawdę warty dobrej oceny w porównaniu do tego radiowego syfu co miałem wcześniej 1Mbit za 80zł a filmik na You tubie 2 minutowy otwierał się 30minut.
    ZaletySzybki, nie drogi, obsługa klienta całkiem przyjemna i profesjonalna
    Wadypowinna być jakaś instrukcja do pierwszej rejestracji Netii
    5 dni
  • ~A / 2021-12-09 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Zmieniliśmy miejsce zamieszkania i od wakacji nikt w starym mieszkaniu nie korzystał z Internetu chcieliśmy zrezygnować wcześniej ale Pani w salonie powiedziala ze mozemy dopiero we wrzesniu, nie powiedziała że to musi być pierwszego tylko na początku miesiąca. Byliśmy 6 i ostatnia rata miała być płatna we wrześniu więc zapłaciliśmy i zakończyliśmy umowę. W grudniu nagle się okazuje że mamy zadłużenie bo spóźnilismy się z rezygnacją umowy i mamy zapłacić za październik.Zlodzieje i tyle, nigdy więcej Netii wszystkim będziemy odradzac
    ZaletyBrak
    WadySłaby Internet,telewizja ciągle przerywa,naciągacze
  • ~A / 2022-03-15 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    NETIA_
    W trakcie umowy przestali świadczyć usług i nie uwzględnili reklamacji , choć w ogóle nie sprawdzili dlaczego intenet od nich nie działa.
    Oszuści. Nie polecam.
    MiejscowośćWęgierki
  • ~A / 2022-09-23 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
    Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
    Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..
    ZaletyCena
    WadyObsluga klienta, organizacja, komunikacja
    MiejscowośćKraków
  • ~A. / 2022-11-09 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Podejście do stałego klienta beznadziejne, na jedno się umawiamy a robią co innego...o naprawieniu błędu i przeprosinach nie ma mowy... Po 6 latach firma zachowała się poniżej jakiegokolwiek standardu. Odradzam wszystkim, jeżeli macie inny wybór to z niego skorzystajcie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, jakość
    MiejscowośćSuwalki
  • ~A55 / 2023-09-19 17:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Netia totalna porażka, podłączenie po 3 tygodniach w dodatku do tej pory nie wysyłano dekodera, każdy konsultant mówi co innego. Internetu często brak. Zdecydowanie nie polecam.
    WadyInternet, konsultanci
    MiejscowośćJaworzno
  • ~AAA / 2019-01-25 19:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Mielismy miec darmowy pierwszy miesiąc - cały grudzien. 23 grudnia nastapiła awaria. Nie mielismy ani tv ani internetu przez 8 dni (w tym całe święta). Pan opiekun budybku stwierdił, że świeta powinno spedzac sie rodzinnie anie przy telewizorze. Nie zwrócili nam za te dni bez dostepu do tv i internetu.Bezczelność! Internet wcale nie chodzi szybciej niż u innego operatora. U innego operatora kończyła nam się umowa w grudniu. Pan z netii obiecał,że wszystko załatwi z tamtym operatorem- wypowiedzenie umowy itp. Zrobił to, owszem ,ale kilka dni za wczesnie- teraz musimy zapłacić poprzedniemu operatorowi prawie 200 zł a zerwanie umowy. Totalna porazka!!!
    ZaletyBrak!
    WadyMnóstwo!!!!
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~aaaa / 2021-11-02 18:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Stabilny internet. światłowód super działa. Nie pamiętam kiedy była jakaś awaria. Super infolinia. Przeciąłem w czasie remontu światłowód - naprawili w ciągu doby. Sytuacja dotyczy Głogowa.
    Zaletystabilny , bezawaryjny
    MiejscowośćGłogów
  • ~ab321 / 2018-11-25 02:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu częściej nie ma jak jest. Po wielokrotnych próbach załatwienia tego problemu Netia nadal nic z tym nie zrobiła. Radzę omijać tego dostawcę.
    Zaletybrak
    Wadyproblem z łączem
    brak pomocy ze strony Netii
  • ~abc / 2018-04-12 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Po przeniesieniu do Orange dalej przysyłają rachunki i straszą windykacją i wpisywaniem do Krajowego rejestru długów!
    Zerowe możliwości kontaktu z kompetentną osobą.Drogie połączenia z infolinią i brak kompetentnych osób. Odmawiają podania kontaktu z kierownikami i dyrektorami.
    Jedyna znana oficjalnie osoba dostępna w Krajowym Rejestrze Sądowym to Katarzyna Iwuć - prezes zarządu (numer KRS: 0000041649 podawany w stopce pisma)
    Wychodzi na to, że w razie problemów na tą osobę można adresować zażalenia itp.
    ZaletyW świetle faktów jakie mnie dotknęły brak jakichkolwiek zalet, bo straszą sądami jeśli nie będę płacił za internet, którego nie ma !
    JEDYNIE DOSTĘPNE OFICJALNIE NAZWISKA z zarządu z adresem według nr KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO NA STRONACH www.ms.gov.pl
    Wady"Trudno się z nimi rozstać" pomimo wypowiedzenia umowy najpierw proponują internet po złotówce za każdy miesiąc do czasu połączenia światłowodowego, a jak to "nie chwyci" to złośliwie przysyłają dalej faktury i straszą windykacją MIMO, ŻE FAKTYCZNIE INTERNET JEST JUŻ NIEDOSTĘPNY !!!.
    UWAGA NA REKLAMY W TV BO NIE WSZYSTKO SIĘ UJAWNIA...
    MiejscowośćKraków
  • ~Abonent / 2018-06-04 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że firma Netia niepoważnie podchodzi do klienta. Brak jasnych odpowiedzi na pytania, bardzo długi czas oczekiwania na aktywację usług, bardzo zły kontakt z infolinią.
    ZaletyPrzeciętne ceny.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na aktywacje usług, niekompetentni konsultanci, brak jasnych odpowiedzi na pytania, niepoważne podejście do klienta.
    MiejscowośćToruń
  • ~Abonent Kalisz / 2018-11-11 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia, kiedy jest potrzebna to wtedy wszystko wyłącza, internet, tv, i etc. Nawet w takim dniu jak 100 lecie niepodległości oglądamy a tu nie ma nagle TV to naprawdę już jest PORAŻKA, TAK NIE POWINNO BYĆ! To jakaś kpina Netia nas robi w bambuko.....
    ZaletyZero
    WadyBardzo bardzo dużo
    MiejscowośćKalisz
  • ~Abonęt / 2021-04-06 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa. Telewizja na okrągł: błąd ottwarzania, włącz kanał ponownie i po kilku minutach; oglądaj od początku. Internet tnie,( laguje ) gubi pakiety.Strony albo wcale się nie otwierają, albo stoją w miejscu. Na Speed test czkam 8 minut żeby na koniec dowiedzieć się, że mam 2 mb/s! Wykupiłem usługę 50mb/s plus telewizja a otrzymuję może 10% z tego za co płacę. Według mnie jest to oczywiste wyłudzanie pieniędzy.
    ZaletyW końcu umowa się skończy
    WadySame wady
    MiejscowośćJelenia Góra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023