Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~goti / 2017-07-12 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    PO raz kolejny wystawię ocenę negatywną - ostatnia 2 miesiące temu miejscowość Turek dla zainteresowanych. Mieli polepszyć niestety na liniach tpsa nadal ten sam problem aktualny wynik speed test down 10 cały czas spadek w ostatnich miesiącach upload 0,7 totalny szok zdjęcia ładuję 0,02 i nic więcej nie mogę zrobić a ping w grach około 100. Jestem użytkownikiem od 6 lat i czekam na koniec aktualnej umowy niestety. Wszelakie awarie zganiają na orange, a technicy orange nie znajdują problemów na linii
    Wadynie ma sensu w nic grać zrywa co 15 minut max
    6 lat
  • ~Grafik Poznań / 2015-09-14 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z Netii na Galileusza w Poznaniu. Mega fajnie. Wcześniej korzystałem z Inea to cena mnie porażała i wieczne awarie. W Netii mam neta i telewizję. Fajna jakość i niska cena. Widzę, że firma się rozwija bo każdego dnia podłączają u nas na osiedlu kolejnych klientów. Zamówiłem od ,,domokrążcy" na drugi dzień już mnie podłączyli. Router i dekoder dają za 2 zł. Polecam
    ZaletyNiska cena i wysoka jakość.. i dużo kanałów w HD. Mają też kanalł Eleven jako chyba jedyny operator
    Wady-
    6 miesięcy
  • ~grochu / 2016-04-06 15:43
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystam z Netii w Warszawie. Zmagałem się już z wieloma operatorami, bywało różnie. Jak na razie Netia jeszcze mnie nie zawiodła - nawet nie miałem awarii. Jak się to nie zmieni to na pewno przedłużę swoją umowę - cenowo są przystępni.
    Zaletycena, brak awarii
  • ~grzecho12 / 2011-10-29 15:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Od wczoraj mam u nich neta i chwale sobie( jak na razie) , ping niski (do Lublina) po 17-24ms, dobrze ze nareszcie mam cos od Polaków a nie od obcokrajowcow. POzdrawiam
    ZaletyNet sobie smiga
    Wadytroche problemow z wysylka netiaspota( przyslali mi popsuty)
    2 dni
  • ~Grzegorz / 2010-04-29 13:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Najpierw czekałem , z perypetiami (anulowali umowę, potem odwołali anulacje i zawarliśmy kolejna) ok. 50 dni, a kiedy w końcu przysłali mi ruter, podłączyłem i zamiast umówionych 8Mb miałem 1,6, a następnego dnia spadło do 0,5Mb. Trzeba przyznać , że zgłoszenie "awarii" przyjęli szybko i na drugi dzień zjawił się technik, ale ledwo wszedł powiedział: na 8 Mb tu nie ma szans - i w tym tkwi problem dla każdego klienta. Sprzedawcy usługi nie mają pojęcia, co w zasadzie mogą oferować, obiecują, zapewniają, są mili itd - ale nic z tego nie wynika, poza frustracją, stratą czasu i nerwami. Czekam co mi teraz zaproponują.
    ZaletyTylko w reklamie, szybka reakcja na zgloszenie awarii
    Wadyopisałem
    trzy dni, ale dał mi w kość
  • ~Grzegorz / 2016-03-30 21:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Dajcie sobie spokój :)
  • ~Harvester of Sorrow / 2016-07-31 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich zainteresowanych. Internet wraz z TV w NETII posiadam od 2 lat. Jakość beznadziejna, wielokrotnie zgłaszałem awarie, polegające na cyklicznym wyłączaniu się internetu (wraz z TV)- czasem wyłącza się 5-7 razy w ciągu godziny, co staje się bardzo uporczywe i denerwujące. Zawsze przy zgłaszaniu takiej sytuacji informowano mnie, że zostanie to usunięte, ale wszystko się powtarza od nowa. W ciągu miesiąca zgłasza się takich awarii około 4-5 razy, jednak dostawca usługi nie potrafi sobie z tym poradzić - zrzuca to na upały, szkoda, ze sytuacja się powtarza również, gdy temperatura na zewnątrz wynosi 18-20 stopni Celcjusza (to chyba nie są upały!!!!!:D). Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy NETIA. Firma nie potrafi usunąć awarii, a przyznam się, że koszty usługi też nie są niskie, bo płacę co miesiąc prawie 80zł. STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG FIRMY NETIA!!!!!!
  • ~helperka / 2009-01-08 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja starsza sasiadka zostala w czerwcu oszukana przez " nagabywacza" Netii.Zmieniono jej operatora z TP na Netie, o czym dowiedziala sie jak we wrzesniu przestal dzialac jej telefon !.Przysiega , ze nic nie podpisywala ! Netia straszy ja sadami, kaze placic (od samego poczatku ) rachunki po 200, 300 zl- ktorych nie placi i jak sie domyslam , sa one tak wysokie bo wliczony jest w sume internet !!Ta kobieta ma 86 lat i nie ma pojecia , ze oprocz TP sa inne firmy konkurencyjne , nie wie tez co to jest internet !!. Uwarzam to za oburzajacy proceder, " lapanki" starszych kilentow na lep Netii. czy w ogole innych firm.
  • ~Heniek / 2014-06-05 19:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczerze odradzam.Po wymianie rutera chcą odpłatnie skonfigurować telewizję chociaż urządzenie jest ich własnością.Bardzo trudny kontakt z konsultantem.Internet działa w miarę, lecz telewizja ciągłe awarie.Aby do końca umowy i zmiana operatora.
    ZaletyNie widzę zalet
    WadyAby złapać klienta i mieć go w nosie.
    Prawie rok. Około 90zł
  • ~igiełka / 2016-05-20 14:10
    Ocena: 4.00 / 5
    bywają awarie ale zarówno internet jak i pakiety tv w netii są godne polecenia. ceny sa odpowiednie do jakosci, jest duże OK
  • ~jaga / 2014-05-27 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    odkąd Netia przejęła Dialog , to maja same nietrafione posunięcia. Umowa z Ericsonnem na całość obsługi , Ericsonn natomiast dzięli Polskę na cztery wybrane przez siebie firmy , które oczywiście są też tylko posrednikiem danych , no i wybierani z przypadku podwykonawcy. Jak taka machina może dobrze funkcjonować .Sami pośrednicy a na koniec ludzie ,którzy zaczynają historię z instalacjami, uszkodzeniami. Brak słów!!!
    Wadysame
  • ~Jajko90 / 2010-12-29 16:31
    Ocena: 1.33 / 5
    mam internet od usługodawcy Netia od około 2 lat i na początku wybraliśmy pakiet 1,3 MB/s przez pierwszy miesiąc byłem zadowolony jednak następne kilka miesięcy to po prostu porażka płaciliśmy ok 150 zł za internet z telefonem 1,3 MB/s a otrzymywaliśmy od 256kb/s do 512kb/s.Po pewnym czasie zadzwoniła operatorka neti i zaproponowała nową ofertę wraz z rodzicami zgodziliśmy się na tą ofertę bo wydawała nam się całkiem ciekawa;< Otrzymałem Router ,wraz pakietem instalacyjnym i Historia zaczęła się powtarzać 1 dwa miesiące było naprawde rewelacyjnie jednak niedługo potem prędkość łącza zaczęła drastycznie spadać z dnia na dzień . Dzwoniłem z 10 razy na infolinie neti , a oni za każdym razem twierdzili że jeszcze się z takim przypadkiem nie spotkali i nie wiedzą co poradzić w takiej sytuacji i tak do dzisiejszego dnia płacę za internet 6Mb/s a otrzymuje zaledwie 1,3 MB/s.Jednak mam już dość i postanowiliśmy wraz z rodzicami zerwać umowę! Z całego serca odradzam Netię;D
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja załogi Netia,Zaniżona prędkość łącza, częste usterki,;(
  • ~Jarek / 2017-06-02 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet zakładałem jeszcze w Dialogu, nie było problemów: szybka instalacja, łącze w miarę stabilne, tyle, że wolne. Dwa miesiące temu zachciało nam się z żoną przenieść numer do Netii. No i zaczęło się. Przez miesiąc nie było z ich strony kontaktu, a po naszym telefonie okazało się, że zagubili pełnomocnictwa. W międzyczasie chcieliśmy dokupić telewizję i zwiększyć szybkość internetu. Przedstawiciel powiedział, że oferuje nam 50 MB/s za taką samą cenę jak dotychczas plus telewizja za 35 i montaż w cenie, miałem tylko czekać na telefon montera. Przez blisko 2 tygodnie nie było kontaktu, więc zadzwoniłem. Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma technicznych możliwości na tak szybki internet, a otrzymany zestaw do telewizji muszę zainstalować sobie sam. Teraz próbuję się od nich wypisać, ale to baaardzo trudne. ODRADZAM !!!!
  • ~jax / 2016-12-12 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem już co częściej mi się zacina telewizja czy filmy oglądane na kompie. Przyczyna wg Technika Netii? nie resetuję modemu na noc.. Nawet spróbowałem przez tydzień go resetując pozostawiając wyłączonym.. rezultatu się domyślacie. -_-
    ZaletyNiedługo kończy mi się umowa.
    WadyFakt istnienia Netii
    Korzystałem z usług jeszcze za czasów Dialogu, stanowczo za dużo zapłaciłem.
  • ~JejeX / 2016-07-13 16:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet wolny, wiesza się. Czasami w ogóle nie ma. Router przegrzewa się, słaby zasięg.
    WadyZasięg
    Słaby Router
    Wolny internet
  • ~Jelenia Góra / 2017-08-02 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet rozłączany 2 razy dziennie! Do tego mam wykupione 4 a dostaje maksymalnie 3,4Mb/s (najczesciej oscyluje w granicach 2.8) Płace za internet i telefon - internetu prawie nie ma, a telefon jest używany najczęściej do zgłaszania usterki braku internetu. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak!
    Wady-Nie wywiązywanie się z umowy
    -Częste usterki
    -Ciężko połączyć się z biurem obsługi klienta
  • ~JingLing / 2012-08-20 14:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do usług. Internet działa dobrze mam swój porządny router prawidłowo skonfigurowany i generalnie nie wiem co to brak internetu. Zdarzyły się w ciągu korzystania może 3 większe awarie w tym jedna tygodniowa. Co prawda na początku psuła się usługa VOIP po zmianie na moją prośbę na tradycyjnego POTS-a jest OK. Telefon w zasadzie nie jest mi potrzebny ale taka polityka że przy rezygnacji płacę za utrzymanie linii więc wychodzi na to samo. Co zauważyłem to kulejąca infolinia, nie jest to wina pracowników tylko jakiś poroniony system pewnie mają. Dzwoniąc i zgłaszając problem następny pracownik nie widzi mojego zgłoszenia często sprawdza wszystko od nowa i również dochodzi do innych wniosków niż poprzednik. Do wszystkich niezadowolonych : myślicie że u innych operatorów jest lepiej ? pozostały same duże firmy na rynku procedury są wszędzie podobne. Ponadto nie wierzę że każdy ma odpowiednią wiedzę informatyczną i pewnie 50% waszych problemów to kłopoty z kompem albo routerem, i żaden operator tego nie wyeliminuje :). Choć zdaję sobie sprawę że w niektórych lokalizacjach jest stary drut, lub większa odległość od centrali i tam to jedynie wolniejsze łącza brać - i tam generalnie po zmianie operatora nic się nie zmieni :).
    Zaletystabilnosc działania usług
    Wadybrak mozliwosci korzystania z samego netu bez kary za utrzymanie linii, bałagan informacyjny na infolinii , brak chęci pomocy lub podania podstawowych informacji w zaawansowanej konfiguracji urządzeń własnych multimedii np. przekierowanie portów
    4 lata korzystam , obecnie abonament ok. 100 zł tel+ net łącze up0,7Mbit/downl13Mbit
  • ~jmroz / 2011-01-19 10:45
    Mam internet i telefon TPSA. Dostałem lepszą (parametry i cena) ofertę z Netii.
    Brać czy nie, bo jak czytam opinie to mam duże wątpliwości.
  • ~Joanna / 2017-07-11 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej współpracy z tą firmą! Fatalna obsługa klienta - każdy konsultant mówi co innego. Kiedy poprosiłam o kontakt z pierwszą osobą prowadzącą moją sprawę dostałam informację, że nie jest to konieczne. Konsultant (i jego słowa) zniknęły.

    Kolejny pracownik Netii powiedział mi przez telefon, że składa, na moją prośbę odwołanie od reklamacji. Po kilku dniach zaniepokojona brakiem kontaktu zadzwoniłam na infolinię i co się okazało? Że takie pismo nie wpłynęło...totalny brak profesjonalizmu!

    Odradzam wszystkim!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa klienta, brak chęci współpracy, zły kontakt
  • ~Joanna / 2017-08-04 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam. Niedawno był u nas gościu, który reprezentował Netię. Na kartce pisał sobie nasz adres, nr telefonu. Jak nie chcieliśmy podpisać umowy przedwstępnej poszedł sobie i kartkę na której pisał wyrzucił zgniecioną kartkę z naszymi danymi i danymi jeszcze jednej osoby, na skrzynkę pocztową na klatce. Wychodząc z mieszkania zauważyłam tą kartkę i zabrała. Napisałam do Nettii zapytanie o tego człowieka czy jest pracownikiem ich firmy. Potwierdzili mi na maila, ze owszem jest pracownikiem partnera i napisali, że przeprowadzili rozmowę dyscyplinującą z pracownikiem i tyle. Pracownik stwierdził, ze była to sytuacja incydentalna. Niemniej jednak nasze dane mogły dostać się wszędzie.I skoro oni w ten sposób traktują klienta i taka sytuacja nic dla nich nie znaczy to chyba trzeba to jeszcze inaczej załatwić. NIKOMU NIE POLECAM
    Zalety BRAK
    WadyBRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023