Mam zainstalowany program antywirusowy w kompie, i dodatkowy mi nie potrzebny, niestety w formularzu zamówienia na Netia.pl nie można odznaczyć tej opcji.
Dodatkowo jeżeli usługa jest świadczona na kablach TP, to trzeba doliczyć 30 zł. Obawiam się, że
skoro abonament telefoniczny gratis to pewnie po 3 m-cach trzeba będzie za niego płacić, niby w regulaminie oferty takiego zapisu nie ma, ale z tego co tu czytam to wszystkiego można się po nich spodziewać. Podczas rozmowy z konsultantem nawet nie wspomniał o tej opłacie 9.89 zł za antywirus. Pytałem czy te 49 zł to cena ostateczna przez cały okres umowy, odpowiedział „TAK”.
Nie rozumiem jak tal można okłamywać klienta wstyd..
Rada to dokładnie czytać umowy i rozumieć to co się czyta :)
Zaletybrak
Wadyokłamywanie potencjalnych klientów