Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~david90 / 2016-04-12 12:40
    Ocena: 3.25 / 5
    czasami male awarie ale ogolnie na plus ;)
  • ~dj / 2014-06-13 15:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Trzeba bardzo uważać bo sami włączają różne opcje,np.wirtualny dysk,internet security za 1 zł za miesiąc a potem jeśli się samemu nie dopilnuje i nie wyłączy to płacimy 10 zł więcej za taką opcję-jest to uszczęśliwianie na siłę i wydzieranie pieniędzy.
    Internet w m miarę stabilny i mam taki przesył jaki obiecali.
    Obsługa klienta-jedna wielka porażka,zgłoszenie internetowe rozpatrywane przez parę dni a nawet więcej.
    ZaletyPrzesył oraz stabilność ok-mieszkam w dużym mieście
    WadyWyłudzanie pieniędzy na każdym kroku-za jakieś głupie opcje-trzeba się pilnować by je dezaktywować
    3 lata
  • ~djjdj / 2016-10-17 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słabo działający Internet, kiedy gram na komputerze średnio co 1godz wywala mnie z gry, a poza tym gdy np: w Orange zy Plusie nie było żadnej awarii przez 3mies to w Netii były chyba 3.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~DOCENT / 2017-08-30 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Słabo !!! Na umowie inna prędkość a w życiu inna .Koniec umowy i spadam z Netii za 80 zł porażka.
  • ~Dramat / 2010-11-05 11:34
    Netia to dramat – konsultanci brak kompetencji, jakość netu ;-(, załatwienie czegokolwiek na infolinii to jakieś 15 do 20 minut i wiecznie „muzyczka”, dla nich terminy nie istnieją – no nie jeśli chodzi o zapłatę za fakturę to pamiętają, na infolinii – bajkopisarstwo w pełnej krasie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Drovwall / 2010-02-21 14:17
    Czyli ten internet to wielka kicha....Ciekawe jak z zerwaniem umowy jeżeli netia sie z niej nie wywiąże ? Może ktoś opisze....Konczy mi sie umowa w freedom i tak sie zastanawiam czy zrezygnować i przejść do netji czy pozostać w orange ( osobiście w freedom nigdy nie miałem problemu z netem )
  • ~Edis / 2016-05-08 13:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Netie mam na światłowodzie we Wrocławiu. Lte z play ma lepsze pingi. W grę online w netia nie da się grac. Technik to żart, wszystko zwala na klienta. Ja nie dotykam routera i dziwne ze zawsze w weekend wszystko ledwo chodzi. Ten mój światłowod jest chyba podpięty do miedzianego kabla i to wszystko nie daje rady.
    WadyGłównie wady
  • ~egon / 2008-09-17 14:56
    Dobrze że nie dałem się nabrać neti.Dzięki za ostrzeżenie , bo jak przeczytałem że super zadowolony płaci w neti za internet 512 kbs około 50 zł a ja za 1024 kbs płacę 56zł to chyba mu netia zapłaciła za tę opinie.
  • ~egon / 2016-11-19 17:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Usluga słaba. Czeste problemy z utrzymaniem parametrow. Dodatkowo uslaga telewizji korzysta z transferu internetowego wykupionego w abonamencie co de facto ogranicza predkosc z np. 8mb do 6mb i w trakcie czestych problemow z internetem nie ma ani internetu ani telewizji. Ogolnie dno. Zglaszanie problemu poprawia sprawe na kilka dni i powrot do tego samego stanu. Nie polecam.
  • ~elena / 2016-03-01 10:54
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja tam lubie netie. mieszkam w warszawce i mam ich gigakablówke dedykowana wlasnie warszawaiakom, zadowolona jestem, wiec poki co nie mam zamiaru nic zmieniac :)
  • ~Emilka / 2017-04-27 01:28
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam internet 20 MBi telefon w Netii już 5 lat i jestem bardzo zadowolona ze wszystkiego. Z internetu, z obsługi itd.
    ZaletySame zalety
    Wadynie widzę
    od 5 lat
  • ~EVA / 2017-05-11 12:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak ktoś chce stracić nerwy ,to tylko niech zawiera umowę z NETIĄ. Umowy działają w jedną stronę,przez dwa miesiące nie możemy się doprosić wywiązania się z umowy zawartej w dniu 07 marca 2017 tel.pomimo chyba 7 lub 8 monitów ,do dnia dzisiejszego sprawa nie załatwiona.Ostrzegam,aby osoby potencjalni klienci NETII dobrze przemyślały zawarcie umowy z tak niekompetentnym operatorem jakim jest Netia
    Kowalewo Pomorskie
  • ~ewa / 2009-04-03 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    lubię muzykę , ale ta której słuchałam prawie przez godz. w oczekiwaniu krótkiej rozmowy z konsultantem w celu poprawienia błędu w umowie doprowadza mnie do szału .Myślę że Netia to wielkie oszustwo ,skoro już na początku robią takie błędy (chyba trzy razy pytał konsultant mnie o moje dane S,żeby potem narobić takich błędów )Straciłam do nich zaufanie REZYGNUJĘ i WSZYSTKICH OSTRZEGAM --umowę trzeba przeczytać i dopiero podpisać , a nie tak jak ja wyraziłam zgodę na zmianę sieci(konsultant tak pokieruje rozmową ,że o rzeczach istotnych i tak nie powie a wymusi zgodę waszą na warunki netii (TERAZ WIEM ŻE NIEKORZYSTNE DLA MNIE) . EWA
    ZaletyBRAK
    WadyJAK NIE MA PLUSÓW ,TO CO ZOSTAJE?
    1 M-C
  • ~Ewelina / 2016-09-21 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dobrze,że jeszcze trochę i zrezygnuje z tej sieci dla mnie to kpina co robią dałam wszędzie po jednej gwiazdce,chociaż i tak uważam że to za dużo.
    ZaletyŻadnych
    WadyŻadne
  • ~Fairmax / 2016-08-11 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeprowadziłem się pod nowym adresem. Dzwoniłem w sprawie przeniesienia internetu od początku lipca co tygodnia i prosiłem o to samo, ale od kiedy została ta procedura uruchomiona nie mam dotąd żadnego pojęcia. Przykro mi że to jest tylko mój problem i że to ja muszę dzwonić do infolinii co kilka dni żeby pytać o progres i dostawać nieprawdziwe odpowiedzi (już w tamtym tygodniu według infolinii internet miał być ale nic). A w końcu kiedy dzwoniłem do infolinii przekierowywało mnie do działu marketingu gdzie nikt niczym nie pomaga. Ponadto w umówię znajdowały się koszty ukryte - firma podłącza dodatkowe 'bezplatne' usługi które od drugiego czy trzeciego miesiąca robią się płatne. Na każda nawet mała zmianę w umówię potrzebują minimum 21 dni. Niesamowicie brzydka firma i przykro mi że zaczepem korzystać z jej usług
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta to masakra. W umowie znajdują się koszty ukryte
    Korzystam przez rok 49,90 zł miesięczne na pewno nie będę przedłużać umowy i nikomu nie polece
  • ~Fisiek / 2016-12-14 12:21
    Ocena: 1.50 / 5
    F A T A L N I E. Ktokolwiek oczekuje od dostawcy internetu minimum niezawodności i profesjonalizmu nie może na to liczyć u tego dostawcy. Myślałem że Multimedii już nikt ani nic nie przebije... a jednak.
    Parę przykładów z użytkowania tegoż internetu?
    Każdorazowo po pobieraniu czegokolwiek z internetu, trzeba resetować router, z nieznanych mi przyczyn, ale mimo iż dany plik pobrał się już dawno a aplikacja, która to robiła zostaje zamknięta internet nie jest zdolny do załadowania nawet strony googla. W każdym przypadku kontaktując się z pomocą techniczną telefonicznie obsługa informuje, że jedyne co może zrobić to zresetować router. Pewnego razu spotkałem się nawet z panem, który twierdzi, że nie może pomóc mi w żadnym stopniu z moim problemem wysokich pingów w aplikacjach, ponieważ zakłócenia mogą wynikać, np z tego że sąsiad ma mikrofalę. Trochę zabawne wytłumaczenie, bo owo urządzenie w XXI w. ma co drugi mieszkaniec bloku, a mimo to korzystanie z internetu bezinwazyjnie jest jak najbardziej możliwe.
    Reasumując, Netia mimo ogromnego nakładu środków finansowych na reklamę swojej marki, kuleje baaaaardzo. Jestem zawiedziony i jeżeli miałbym oceniać internet od Netii oceniłbym go 2/10. Dlaczego 2 ? Ponieważ internet działa. Jest mega wolny i zawodny ale działa. Dlatego nie dam najniższej noty.
    Jeżeli ktoś oczekuje porządnego dostawcy internetu Netię winien on ominąć SZEROKIM łukiem.
    Zaletydziała
    Wadysłaba przepustowość, zawodność, brak profesjonalizmu i podstawowej wiedzy ze strony obsługi klienta, "Netia WOLNY internet"
    korzystam niespełna rok, ale po miesiącu zacząłem rozglądać się za nowym dostawcą
  • ~fixfox / 2011-08-07 23:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jakiś czas temu dostałem internet netii z łączem 6mb/s i bezprzewodowy router netia spot który jest naprawdę niezawodny. Problemy są tylko na samym początku .Jak narazie niema awarii .



    Zalety+Szybki internet w mojej miejscowości
    +Netia Spot
    +Brak Awarii
    Wady-Problemy na samym początku
    mam 2miesiące 59zł miesiecznie
  • ~gb30333 / 2011-12-23 21:33
    Ocena: 3.00 / 5
    mam internet i telefon w netii ponad rok czasu, jest promocja telewizja cyfrowa w pakiecie ,wiec zgodnie z umowa iz moge zmienic taryfe dwukrotnie w trakcie umowy dzwonie i zamawiam.NOOO I SIE ZACZELO.przesylka ma przyjcs w ciagu tygodnia _ nie ma.DZWONIE!!!!Mowia dwa tygodnie.mijaja dwa tygodnie.DZWONIE!!!!!!!!przesylka wyjechala.Kolega z GLS sprawdza-takiego listu przewozowego nie ma.po piatym telefonie,trafiam na kompetentna osobe-brak mozliwosci technicznych podlaczenia telewizji cyfrowej.I NAJLEPSZE:jestem NA SWIETA BEZ TV.no ale zostaje mi internet.obsluga beznadziejna cztery razy zapewniano mnie ze spelniam wymogi techniczne.Pisze reklamacje ale nie wiem czy to cos da.to jest jeden wielki syf.ODRADZAM!!!!!!!!!!
    Zaletyw miare stabilna predkosc
    Wadypoza plusem-wszystko inne!!!!!
    12 miesiecy-102 pln
  • ~gościnnie / 2009-12-09 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    właśnie sie poirytowałam i to zdrowo- zgłaszałam reklamacje na usługi i otrzymałam odp(odczekali regulaminowe 30 dni!!!) domawiałam do umowy mobilny internet zanim jeszcze zdążyli mnie podpiąć do sieci z tel i internetem napisałam pismo podyktowane przez konsultanta jasno zaznaczając modem za 1 zł BRUTTO, podpieli mnie to tel nie działał dzwoniłam zglosić (tydzień i nic, naprawili jedno popsuli drugie i dalej tel nie działał )i tak pierwsze 2 tyg w sieci było i 5 telefonów do nich,po 3 tygodniach przysłali modem mobilny z fakturą 150 ZŁ !!! To się zdenerwowałam dzwonię i zgłaszam reklamację podając wszystkie potrzebne dane, terminy zgłaszania awarii i rozmowy o mobilnym. Pani ładnie mi przyjmuje zgłoszenie i mówi ze skoro zostałam tak poinformowana przez konsultanta o cenie modemu to raczej zejda z ceny ewent jak nie na 1 zł to na 49 zł bo tak ona ma w papierach ze tyle kosztuje ale napewno nie 150 ! więc czekam po 2 tyg dostaje pisemko ze i owszem reklamacja została przyjeta i będzie rozpatrzona,.........w końcu(3 dni przed upływem terminu)dostaje odp : ze tel był zgłoszony raz (i tu moje 1 zdziwienie co zrobili z datami które im podawałam ???????? ) i naprawili w ciagu 24 godz wiec bezpodstawne, pkt 2 ze na umowie nie mam mobilnego neta a jedynie zestaw tel za 1 zł!!! i za modem 150 zł- zgloszenie też rozpatrzone negatywnie
    WIĘC ZASTANAWIA MNIE FAKT SKORO PANI KTÓRA PODPISAŁA SIĘ POD PISEMKIEM SPRAWDZIŁA UMOWĘ TO DLACZEGO NIE SPRAWDZIŁA PISMA DO UMOWY DOMAWIAJĄCEGO MOBILNY NET ??????????? BO TAKOWE PISMO DOTARŁO SKORO MODEM PRZYSŁALI !!!!!!!!!!!
    A NA UMOWIE NIE BYŁO A JEŚLI PISMO MOJE jakimś cudem nie dotarło TO NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZYSŁALI MODEM ????????skoro na umowie nie ma a modem dosłali- ICH TOK MYŚLENIA -BAŁAGAN I TO STRASZNY MAJĄ !!!!!!!!!
    Wychodzi na to że wogóle nie maja przesyłu informacji między soba w firmie, odnosze wrażenie ze nasze rozmowy z konsultantami to chyba przyjemne pogaduszki bo skoro ja dzwonie zgłaszam awarie to powinno byc to odnotowywane automatycznie a nie przechodzic 5 działów a na koniec sie i tak okazuje że nikt nic nie zanotował!
    Zważywszy na to ze podawałam dokładne terminy i prosiłam o sprawdzenie treści nagrań z przeprowadzonych rozmow z konsultantami swiadczące o moich zgłoszeniach. To teraz sie okazuje ze pani która podpisała sie pod decyzją reklamacji wyciaga 1 rozmowę najlepsza dla firmy i sie na niej jedynie opiera !!! ale już nie raczyła wyjaśnic skąd się wziela kwota 150 !!! zł za modem - niewiem to tak na chybił trafił daja faktury : ten na 100 zł tamten na 150 ten za 1łzl ???????? poprostu podejscie do klienta lekceważące -ale trafili na niewłasciwą osobe nie dam z siebie robić bałwana !!! i póki nie sprawdza sobie wszystkiego dokladnie to będziemy wysyłać pisma do siebie aż sie dopatrzą i pofatygują to wogle sprawdzić ! tym razem dołaczę im wydruki z tel kom by już dokładnie im ułatwić sprawdzenie połączeń ale następnym razem obciążę ich kosztami za kom - jak dla mnie mogę nawet wystąpić do sądu ja sie tego nie boję!!!
    Zaletyinternet dobry,szybki
    Wadytraktowanie klientów-poniżej wszelkiej godności i ogggggggggggggromny czas oczekiwania na konsultanta co zwiększa koszty i nerwy
  • ~gryska / 2011-03-20 18:57
    O działaniu netu nie mogę jeszcze nic powiedzieć, bo jeszcze nie korzystam z niego, za to niestety już na starcie czuje się oszukana.
    Pani, która przyjmowała moje zamówienie powiedziała mi, że w pakiecie dostane jeszcze router i mobilny internet na start, z którego będę korzystać bezpłatnie przez 30 dni do czasu uruchomienia usługi. No i dostałam ten mobilny internet z doczepioną kartką. że jak nie zrezygnuję w odpowiednim terminie z tego internetu to umowa przechodzi na czas nieokreślony na 24 miesiące a jeżeli nie odeślę całego sprzętu w ciągu 14 dni od rezygnacji to zapłacę karę 300zł.
    Pani mi wcisnęła coś, czego bym nie wzięła znając cała prawdę promocji, zwłaszcza, że nie był mi w ogóle potrzebny ale skoro za darmo... o naiwności.
    Firma sama sobie robi koło pióra, bo u mnie już straciła zaufanie.
    Teraz muszę dzwonić i płacić za ubepieczoną przesyłkę, za coś co nie jest mi w ogóle potrzebne. Nawet nie rozpakowałam pudełka więc wywalone pieniądze w błoto.
    WadyNierzetelna przedstawienie promocji
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023