Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3205 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~slan1975 / 2017-03-14 18:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Telefon komórkowy w Netii. Nieporozumienie!!! Omijać szerokim łukiem!. Internet to porażka - wolniejszego chyba nie ma??? Na swoim koncie online nic się nie da samodzielnie zrobić - typu wył./wł. pocztę gł. lub jakiejś inne usługi!. Bałagan, niekompetencja - po prostu Netia = seria nieszczęść. Do tego oszukano mnie włączając mi do rachunku tymczasowy nr, którego nie chciałem i z którego w ogóle nie skorzystałem, gdyż nawet nie wiedziałem o jego istnieniu równolegle z przenoszonym - pobierając za niego abonament. Kpina! oszustwo!!! Podpisałem umowę na 15 mies. :-( Na pewno jej nie przedłużę.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyW zasadzie same WADY!
  • ~Slaw / 2016-06-28 19:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Telewizja i internet działają jak chcą. Szkoda czasu i nerw. Zgłaszasz awarię telefonicznie, kosultant za rączkę poprowadzi Cię przez proces instalacji, zapłacisz dodatkowo za połączenie a za kilka dni to samo. Dno i tyle.
    WadyNotoryczne wieszanie się obrazu
    Prędkość internetu dużo niższa niż deklarowana- pod warunkiem że wogóle jest.
    Korzystałem ok 14 mies.
  • ~sly / 2011-02-13 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletne olewanie klienta przez biuro obsługi moje kłopoty zaczęł się całkowitym brakiem łącza teraz zamiast 2 mega mam 300-500 kilo
  • ~Ssntander / 2010-12-23 17:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Odkąd przeszedłem z Neostrady 512kb na Netie 2mb żałuję z każdą minutą. Zamiast transferu jaki powinien być (256kb) mam co chwile 9-20. Internet się rozłącza bez przyczyny żeby się połączyć po 15 minutach i tak bez przerwy. Nie dość, że nie wywiązują się z usług to jeszcze wkręcają, że wina leży po mojej stronie. Nie polecam.
    Zaletycena
    Wadywszystko inne
    1rok 49zł
  • ~stalbud / 2011-08-16 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAZKA, KATASTROFA, juz 2 raz w ciagu 2 miesiecy brak internetu po 10-14 dni. Zgłaszamy usterke codziennie i codziennie odpowiedz brzmi: jest w trakcie weryfikacji. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
  • ~stały użytkownik / 2014-01-12 15:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Umiarkowanie zadowolony. Jestem z Netią od początku 2011 roku. W sumie jak szybkość połączenia była 2,15 MB/s (pomiary własne), to wszystko działało bardzo dobrze. Trzeba było tylko odpowiednio skonfigurować (zsynchronizować) usługę, gdyż początkowo podczas uruchamiania gubił adres IP. Teraz jest 5,85 MB/s (pomiar własny) i czasami dziwne rzeczy się dzieją. Strona się nie ładuje, gdyż: połączenie zostało zrestartowane, "bad gateway", server unavailable", "check log in", lub "log in incorrect". Co ciekawe są to strony ogólnodostępne, głównie informacyjne.
    Wreszcie jakość obsługi klienta. Poniżej krytyki. W trakcie trwania umowy trudno renegocjować jej warunki. W ten sposób dalej płacę abonament według cennik z 2010, lub 2011 roku pomimo, że teraz są tańsze, bardziej korzystne promocje. Duży plus za jakość obsługi technicznej. Są bardzo uczciwi mówiąc, że na linii telefonicznej na mojej ulicy maksymalna szybkość przesyłu to około 7 MB/s. Więcej się nie da i żebym nie dal się nabrać na kupno szybkiego internetu 10 MB/s, czy o wyższej prędkości przesyłu.
    Wadywątpliwa przyjemnośc rozmów z konsultatmi w sprawie zmiany warunków umowy, przeciętna jakość internetu
    2011
  • ~stanleyo / 2009-02-14 18:30
    dzwonię do neti juz 2 godziny, a tu czytam ,że serwis jest ok , czy ja mam inną netię , moze kabel jest chiński ,moze mieszkam poza zasięgiem, tożto nie komorka.Ci co chwalą niech najpierw poczekają ze dwa lata, a odsłuchają muzyczkę neti jak ja przez całą sobotę
  • ~sub6 / 2010-10-09 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Zawiodłem się na Netii od samego początku. Część opinii mówi o tym, że do zawarcia umowy było super a po podpisaniu to totalna porażka.

    1. Pani, z którą podpisałem umowę oszukała mnie mówiąc, że na okres próbny internet bezprzewodowy dostanę od ręki od kuriera, który odbierze ode mnie podpisaną umowę - nie było tak, internet bezprzewodowy dotarł po tygodniu.

    2. Powiedziała, że w związku z tym, że w mojej lokalizacji jest pełna infrastruktura netii, internet powinien śmigać w ciągu max 14 dni, teraz minęło 29 dni od podpisania umowy, a internetu dalej nie ma i zaplanowano, że technicy przyjdą do mnie po raz drugi, gdyż poprzednio rzekomo o czymś zapomnieli i stąd brak tego internetu.

    3. Pani KŁAMAŁA mówiąc, że nie będę potrzebował od nich routera ani modemu. Zapytałem wyraźnie, mówiąc, że mój kolega ma u nich internet i że potrzebował specjalnego routera, a ja mam tylko zwykły router WIFI. Pani wyraźnie i to chyba trzykrotnie powiedziała, że mój router jest wystarczający.

    Zobaczymy co będzie dalej. Jeśli tak jak pisze większość osób, to już żałuję, że zacząłem z tą firmą współpracę.
    ZaletyŚwietna, hipnotyzująca reklama.
    Wady-Kłamią na wstępie
    -nie dotrzymują terminów
    -zachowują się jak monopolista, a nie są nim, więc zwyczajnie nie wypada.
    od 29 dni, za 49 netto
  • ~Szajbus / 2015-12-16 14:53
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet w neti jest całkiem spoko miałem go przez 3 lata troche przeplacalem bo za 2mb/s placilem 63 zł ale co do jakość nie mam żadnych zastrzeżeń.Tylko raz co 5 min wyłączało mi neta przez jeden dzień ale oprócz tego wszystko cacy
    ZaletyBezproblemowe połączenia.
    WadyPraktycznie żadnych do których mozna się bardziej przyczepić
    Miałem 3 lata i plqcilem 63zł ale proponowali zniżki
  • ~szymon / 2015-06-29 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzadko kiedy zabieram się za pisanie opinii. Zazwyczaj następuje to gdy jestem w skrajnej euforii albo skrajnie zażenowany. W tym przypadkui jest to oczywiście druga opcja.
    Powiem krótko. Netiaspot który dostałem do zamówionego internetu rozłącza wszystkie urządzenia średnio 10 razy dziennie w najmniej oczekiwanym momencie na jakieś 2-3 min. Serwisanci nie wiedzieli czemu, więc zostawili mnie z tym problemem po podpisaniu umowy. Cytuję: "tak już jest Proszę Pana".
    Druga rzecz. Złożyłem wypowiedzenie po 6 miesiącach, tak jak miałem do tego prawo. Kilka dni później, zupełnie nagle i przypadkowo oczywiście szybkość internetu spadła z 18mb do 4mb. Przypadek? Oczywiście, że tak. NIE POLECAM
    Zaletyładne logo i strona interentowa?
    Wadyobsługa, serwis, szybkość łącza, cena, generalnie to cała usługa to jedna wielka wada.
    60zł/mc + 60 zł aktywacja! przez 6 miesięcy
  • ~szymonbee / 2011-01-16 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    widze ze wszystkie opinie sa negatywne i moja takze taka bedzie. Totalne dno co oni robia. Mam niby 2Mb a byla tylko przez chwile faktycznie taka szybkosc, potem juz żal. transfer przy sciaganiu mam ok 8 kb/s ogolnie, co chwila rozlacza na kilka minut, cena za 2mb to ok 70zl. Nie wspominam juz ile bylo problemow z formalnosciami, najpierw dlugo czekalismy, potem cos nie działało, potem po roku sami bez naszej wiedzy przedluzyli umowe i ciagle sadzenie sie z nimi. Nikomu nie polecam. I mam tez pytanie. czy da sie jakos zrezygnowac z ich usług przed czasem, mam umowe jeszcze rok a nie chcialbym płacic wielkiej kary za zerwanie umowy. Czy komus sie to udało??
  • ~tad / 2015-06-04 07:40
    Ocena: 2.25 / 5
    internet z neti się cały czas zacina strony powoli ładują się niekiedy trzeba czekać aż 2 minuty na załadowanie się strony
  • ~Tomasz Jarzębik / 2011-05-05 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po podpisaniu umowy czekałem na podłączenie 2 miesiące. Dopiero po 2 pismach coś ruszyło, a ja mogłem korzystać z usług. Niestety stan ich oceniam na fatalny, tzn. o wiele niższa prędkość, niż zapewniano mnie. Ponadto minimum 3 razy w tygodniu przerwy lub awarie w dostępie do internetu.
    Miałem już wcześniej do czynienia z takimi operatorami jak: TP, czy UPS, ale nigdy wcześniej nie spotkałem się z tak niekompetentnymi i ignorującymi konsultantami oraz monterem jak w Netii. Pragnę także wszystkich ostrzec przed licznymi haczykami w umowie (jak np. internet nie "4 Mb", a "do 4 Mb", gdzie usługodawca może nas łatwo i świadomie oszukiwać).
    Pragnę także ostrzec przed przedstawicielem Netii: Angeliką Kos**a, która przy podpisywaniu umowy wielokrotnie świadomie okłamała mnie i proponowała całkowicie inne warunki.
    Sprawa jest w sądzie!
    Zaletypięknie wygląda tylko w reklamie :(
    WadyZa dużo by wymieniać...
    3 m-ce, 89zł/m-ce
  • ~tomeczkowski / 2010-11-09 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie się rozłącza a jak nie potrafią naprawić to chcą rozwiązywać umowę oto cała prawda a żeby się dodzwonić na infolinię trzeba czekać po 2h
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    24 miesiące, za 59 zł
  • ~tomek / 2015-06-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    wysłałem chyba już 8 razy numer z prośba o kontakt z konsultantem w celu zakupu oferty internetu.raz łaskawie po drugim razie pan zadzwonił po ...kilkunastu godzinach(choć reklamuja że telefon będzie za chwilę!!)ponieważ nie mogłem akurat rozmawiać umówiłem sie na nastepny dzień na godz 15 ale nikt nie raczył się odezwać a przecież to im powinno zależeć na nowych klientach!!!!!po kolejnych kilku prośbach o tel.ktoś puścił tylko sygnał(dokładnie 2 sekundy i sie rozłączył) chyba po to żeby w razie czego był ślad że dzwonili.w końcu zachciało mi sie sprawdzić opinie o NETI i mnie zamurowało!!!!!FATALNE OPINIE OD WIĘKSZOSCI LUDZI -NIKOMU NIE POLECAM SKORO TAK TRAKTUJE SIĘ TAM LUDZI
    ZaletyNIC
    WadyNIEZALEŻY IM NA KLIENTACH
    CHCIAŁEM KUPIĆ ALE NIE DOCZEKAŁEM SIE NA TELEFON OD KONSULTANTA
  • ~Vamonito / 2017-09-19 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na tego dostawcę!!!
    Kusząc niskimi cenami przemyca usługi, o których nie ma mowy w ofercie. Usługi takie jak pakiet bezpieczny internet czy giganagrywarka są dorzucane automatycznie i żeby z nich zrezygnować trzeba się porządnie nagimnastykować dzwoniąc kilkukrotnie na infolinię, oczywiście ja za każdym razem orientowałem się dopiero kiedy widziałem tajemnicze dodatkowe kwoty na fakturze. Telefon na infolinię to zawsze (niezależnie od pory dnia) min. kilkanaście minut czekania na zgłoszenie się kogokolwiek. Mam porównanie z Vectra i Multimedia, które mają równie beznadziejną obsługę przez infolinię więc może to standard w tej branży ale tam nie było przynajmniej wciskania tylnymi drzwiami g..wna jak przy sprzedaży garnków.
    ZaletyDziała w porządku
    WadyWciskanie nie zamawianych usług, długi czas oczekiwania na infolinii
  • ~vito / 2009-12-28 15:37
    Od trzech miesięcy reklamuję działanie neta. W nocy jest a w ciągu dnia znika. Na infolinii ta sama ściema, że przepraszają i jutro technicy NA PEWNO COŚ PORADZĄ. Mam już dosyć dzwonienia i marnowania czasu ( średnio 1 godzina na połączenie ). Mam to badziewie ( netię ) od lipca br. Według zapisu w umowie kara za zerwanie umowy to 500 zł. Czy ktoś wie jak rozwiązać umowę przed czasem z tymi oszukańcami i nie zapłacić tej kary? Pisać reklamacje w nieskończoność czy płakać i płacić za coś czego nie mam? Z góry dzięki za info
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, oszukiwanie klienta, zawyżone faktury
  • ~Walter / 2016-02-20 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Uff cieszę sie ze nie dałem sie naciągnąć na ta dziadowska firmę. Przyszli do mnie przedstawiciele z super ofertą - chciałem zasięgnąć opinii na internecie intrafilem tutaj. Po kolejnej wizycie przedstawiciela zadałem dwa proste pytania : czy jak mam internet 50 Mb to jest to prędkość jaka gwarantujecie ? Odpowiedz przedstawiciela - do 50 Mb... Aha czyli moge miec i 1 Mb w tym abonamencie ? Yyyy ty no nie mamy światłowody itp nie stanie sie nic takiego, zapytałem o okres 14 dni testów - nie ma czegoś takiego. Podziękowałem i czytając komentarze BARDZO DOBRZE!
    ZaletyŁadnie opowiadają bajki
    WadyNie ma bo na szczęście sie nie dałem naciągnąć
    Cieszę sie ze nie mam
  • ~Wero_Nika / 2014-07-14 16:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja mam netię i po 3 latach użerania się z konkurencyjnąfirmą, mam usługi na poziomie. Polecam.
  • ~wojtek / 2015-02-22 09:23
    Netia to dramat. Handlowiec podpisał umowę drogą elektroniczną ze swojego smartfona w moim imieniu, bez mojej wiedzy, bez pokazywania treści i bez mojej obecności. Reklamacje nie odniosły skutku - według Netii umowa została podpisana prawidłowo. Telewizja ciągle zacina się, chociaż połączenie od routera jest po kablu. Nie powiedzieli mi, że dysk do nagrywania może mieć co najwyżej 750 GB, chociaż przed zakupem dzwoniłem do nich w tej sprawie. W instrukcji tez nie ma tej informacji. Wydałem niepotrzebnie kasę, gdyż kupiłem dysk 1 TB. Kłopoty non-stop. Nie polecam.
    Zaletytanio
    Wadyfatalna jakość TV (przycięcia, nagrywanie na dysk fatalne), niedouczeni konsultanci
    6 m-cy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023