Firmę Netia radzę omijać szerokim łukiem . Oszukują ludzi na każdym kroku .
ZaletyNAPISŻE DRUKOWANYMI BRAK ZALET
WadyŻe instnieją
6
~maluk / 2015-02-26 22:37
net nie działa, tv nie działa... co to ma być??!?!?! halo Netia, może czas się obudzić i zadbać o klientów? bo jak na razie słabo słabo...
~mariian / 2010-04-26 16:36
To co wyprawia NETIA to jest jakaś paranoja, miałem umowę na neostradę i tel. z TP ale że się kończyła a ludziska z NETI już od pół roku wydzwaniali i zachwalali swoje oferty jakie to nie są wspaniałe i opłacalne w porównaniu z TP tak więc poprzeliczałem i faktycznie okazywała się opłacalna więc się zdecydowałem i podpisałem umowę z netią jeszcze podczas trwania umowy z TP bo w punkcie NETII powiedziano mi że wejdzie ona w życie z dniem zakończenia się umowy z TP(żeby była ciągłość usług). tak więc mineło 1,5miesiąca od podpisania umowy z NETIĄ, włączam więc kompa w drugim dniu trwania umowy z myślą , że ów dnia Internet będzie już z NETI a internetu nie mam, dzwonie na info do NETI tam mi mówią że jest jakiś problem techniczny z ich strony i że przepraszają i takie tam ale że następnego dnia już wszystko będzie OK, ale k...wa nie było, dzień póżniej też nie było i dzień póżniej też nie było(a spodziewałem się bardzo pilnej wiadomości wraz z ważną dokumentacją na poczcie e-mail’owej) więc dzwonię jeszcze raz do tych s... a oni mi mówią że NIE MAJĄ WOLNEGO PORTU I ŻE UMOWA NA INTERNET (a umowa zawarta była na Internet w pakiecie z telefonem) BĘDZIE ZERWANA Z POWODU BRAKU MOŻLIWOŚCI ŚWIADCZENIA USŁUG , a jeśli chodzi o telefon to muszę osobne pismo z rezygnacją do nich wysłać. Pytam się ich dlaczego dopiero ja muszę się fatygować aby się o tym dowiedzieć, dlaczego nie dali mi znać wcześniej że nie będą mogli mi świadczyć usług internetowych , przecież mają mój tel. stacjonarny, komórkowy , adres domowy , że mogli by się trochę wysilić skoro zawalają sprawę bo mnie Internet jest potrzebny także w celach zawodowych bo dla mnie dostęp do poczty e-mail’owej to jest „być albo nie być” , w odpowiedzi usłyszałem że takie mają procedury że dopiero tydzień przed rozpoczęciem się umowy sprawdzają dostępność portów na linii TP i że TP także w ciągu tyg. musi im dać odp. ( k…wa mają na to 1,5m-ca a oni to sprawdzają tydzień przed) TP dała im odp. po 2dniach to i tak mieli(NETIA) wystarczająco czasu aby mi dać znać, ale mieli mnie w d…, tak to chociaż od razu poszedłbym do TP i przedłużył umowę i miałbym ciągłość dostępu do neta Wróciłem do TP i tam podpisałem ponowną umowę na Internet i telefon i pani w tamtejszym punkcie powiedziała mi, że teraz to już TP zajmie się wszystkimi formalnościami związanymi z tym „przejściem” z NETI do TP , gdzie cały czas będę to podkreślał iż NETIA nie miała „okazji” świadczyć dla mnie jakichkolwiek usług. I tak też się stało TP załatwiło tą sprawę do końca . minęło 2,5 miesiąca od „rozstania się z NETIĄ o oni mi jeszcze przysyłają e-mail’a że „wiszę „ im 368zł za zerwanie umowy , no wybaczcie ludzie ale jak to przeczytałem to myślałem że mnie chyba szlak trafi !!! ale niestety żona wzięła czym prędzej telefon widząc moje nerwy i zadzwoniła do nich aby to wyjaśnić, bo ja na pewno nie byłbym już dla nich miły. Rozmawiała więc żona z panem z NETI i w pewnym momencie pan jej powiedział że ją przekierunkuje do kogoś kto się takimi sprawami zajmuje, (impulsy lecą ) 15min. posłuchała sobie kobiecina muzyczki przez słuchawkę po czym ją rozłączyli , zadzwoniła więc jeszcze raz i zkożystając z tego że rozmowy są nagrywane powiedziała o poprzedniej rozmowie, czasie oczekiwania i o tym że ją rozłączyli, następny rozmówca zapewniał że już tego nie zrobi i że doprowadzi tę sprawę do końca, więc w końcu przyznali że zerwanie umowy zostało błędnie „zweryfikowane” i takie tam pieprzenie żeby jakoś z tego wyjść. NIECH WIĘC MOJA PRZYGODA Z NETIĄ BĘDZIE I DLA WAS PRZESTROGĄ BO PRACUJĄ TAM ZDAJE SIĘ STRASZNIE NIEKOMPETĘTNI LUDZIE
Zaletyw tym przypadku żadnych
Wadyniekompetęcja, olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony Neti kiedy sama zawiniła
~mario / 2011-04-18 16:43
To co robi netia ze swoimi klientami to makabra. Od około miesiąca nie mam telefonu i internetu. Dzwonie prawoe codziennie na tą ich infilinie i rozmawiam ze specjalistami, większość z nich to niekompetetni koleśie, lubią się rozłączyć w trakcie rozmowy. Obiecują , że już za chwilę , jutro będzie wszystko działać. Od powodzi, suszy, tornada i neti chroń nas Panie Jezu.
~Mariusz / 2013-04-07 09:22
Ocena: 3.50 / 5
Jestem zadowolony. Mam 2 lata net 20 mb w Czeladzi i tylko raz przez 40 godzin neta nie było (jakaś awaria) 3 kompy chodzą non stop przez wi-fi i każdy śmiga aż miło Polecam
Zaletyszybki, nie rwie sie
Wadycena 59,90
2 lata
~mariusz / 2014-08-13 15:44
Ocena: 2.50 / 5
minusy:
1. Beznadziejne dobrane pakiety do wyboru - tylko żeby wycisnąć kasę od klientów;
2. Dekoder nie radzi sobie gdy ma podłączony dysk HDD w celu zapisu programów;
3. Bardzo ograniczona funkcjonalność routera - brak podstawowych funkcji !!!!
4.UWAGA PRĘDKOŚĆ INTERNETU posiadam łącze 100/50 niby dużo (bo zaoferowali na światłowodzie) a tak w rzeczywistość to mam 30/20 a i czasami wolniej - PORAŻKA;
Plusy:
1. hmmm jest bo jest
Zaletydddd
~mark71 / 2009-12-15 22:58
Ocena: 2.50 / 5
Mam netię od 4 miechów przesył 4mb bez większych problemów lecz będę próbował się wypisać.po podpisaniu umowy i udostępnieniu lini przez tepsę przez 2 tygodnie nie mogłem doprośić się urządzenia do odbioru int.i tel.,po dostawie okazuje się że to nie ruter jak w umowie lecz modem .Po 10 telefonach do konsultanta po 2mies.otrzymuję paczkę i co znowu modem zyxsel .brak kompetencji ,następne 2 miechy ,co drugi mówi że urządzenie zostało wysłane ,następny że nie,że brak ruterów na magazynie (od sierpnia),prośisz o kontakt z wyjaśnieniem -zlewka klienta,co faktura to błędne naliczanie (korekty po interwencji).po prostu żenada.PYTANIE DO FACHOWCÓW czy punkt z umowy dot.zasady świadczeń usług.(W przypadku gdy usługa nie może być świadczona z przyczyn technicznych lub w wariancie wybranym przez abonenta przez kolejne 7 dni strony mają prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym) kfalifikuje mnie do rozwiązania umowy z netią.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu ,część konsultantów nie wie o czym mówi i co jest czym lub do czego.
4 miesiące
~Marta / 2015-05-09 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Internet co chwila znika i tak w kółko nawet ma skype nie da się porozmawiać Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletynie ma
WadyCo chwila traci połączenie
Umowa trwa już 3lata
~Marta O / 2011-07-16 00:18
Ocena: 1.50 / 5
Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży. kazdy konsultam mówi cos innego !
nie polecam tej firmy ! złodzij !
~Martyna / 2017-02-09 14:33
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM! korzystam z Interentu z Netii zawrówno ja jak i moi rodzice w obu przypadkach od początku pojawiają się problemy, miałam 3 razy wymieniany ruter, u mnie jak i u rodziców co chwilę Interenet się odłącza, nie działa, przerywa, czasami w ciągu godziny resetuje ruter 5 razy!! TRGAEDIA
~Michał / 2016-06-30 12:56
Ocena: 1.50 / 5
Kilka ładnych lat współpracy i w końcu zdecydowałem się na skończenie tego koszmaru. Prędkość internetu nigdy nie osiągała 12 parametrów obiecywanych przez firmę. Gdy zepsuł się router, konsultantka stwierdziła, że takich już nie mają i zaproponowała nowocześniejszy, ale żeby go otrzymać muszę zmienić na pakiet z telewizją. Cóż, dałem się namówić. Telewizja rzadko kiedy do oglądana ze względu na słabe łącze i pełna niewydolność. Było to w roku 2011. W końcu zdecydowałem się nie przedłużać w tym roku umowy. Sprzęt zwróciłem, ale....otrzymałem notę, że mam do zapłaty za brak zwrotu sprzętu, a jakiego - zepsutego z 2011 roku. Nie mają na stanie, a domagają się zwrotu, aby go tylko zutylizować. NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!Zastanówcie się głęboko, zanim podejmiecie decyzję. Teraz mam innego dostawcę, mam min. 30 G przesyłu(Netia obiecała 20, nigdy nie było więcej jak 10 G)
Pozdrawiam wszystkich, którzy nie dadzą się nabrać.
Zaletybrak
Wadytyle, że nie chce mi się pisać
korzystałem od 1996 roku
~Mikey / 2010-03-08 16:51
Ocena: 3.75 / 5
Jedyna zaleta w neti jest chyba najniższy ping idealnie nadaje sie do gry przez siec!!! Chociaż z download em nigdy nie miałem jakiegoś problemu :D ogonie jestem zadowolony!!
Zaletyping!! liczba połączeń!! Nawet Cena download przy 8mb to 1MB/s czyli 1024KB/s
Wadyawaryjność(zrywanie połączeń) upload to tylko 1mb :/ czyli 128KB/s
7 lata aktualnie płace 74zł miesiecznie
~milenka / 2007-11-13 18:47
beznadzieja masakra zenada ni huhu kompetencji konsultantow; nie podlaczyli mi internetu mimo ze umowe podpisalam 29 wrzesnia; dzwonilam do nich niemal kazdego dnia wysylalam maile nic...zadnej odp. co do telefonow to za kazdym razem to samo...nr umowy imie nazwisko pesel 10 min czekania stwierdzenie umowa zginela szukamy...,prosze o polaczenie z jakims kierownikiem przelaczaja do innego konsultanta ; wyslalam im na ich prosbe faksem kopie umowy chyba tez ja zgubili nie napisze ze nie polecam bo moze ci szczesliwi ktorym podlaczyli net sa zadowoleni pozdrowienia
Zaletynie poznalam
Wadymnustwo
~mm / 2017-01-03 18:15
Ocena: 2.00 / 5
Netię omijać z kilometra jeżeli nie chcecie mieć kłopotów przy rozwiązaniu umowy.
To raczej ostatni wybór jeżeli nie maci w pobliżu dobrego dostawcy internetu.
~mokiD / 2017-09-20 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku. NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY. Bardzo częste przerwy w dostawie internetu... ODRADZAM za te pieniądze można znaleźć coś ZNACZNIE lepszego z fachową obsługą...
ZaletyBrak
Wady- WYSOKA AWARYJNOŚĆ
~net1 / 2011-09-15 11:53
Ocena: 3.00 / 5
Na sam internet nie narzekam, ale przy próbie kontaktu i załatwienia sprawy krew mnie zalewała.! Nie polecam!
Zaletyusługi
WadyKontakt, załatwianie czegokolwiek po podpisaniu umowy.
9 miesięcy
~netiani / 2009-06-05 22:27
Netia tak jak kazdy operator na rynku ma problemy z przedstawicielami, konsulanatami, warunkami technicznymi itp. Pokawiło się wiele zarzutów że do netii nie można się dodzwonić, coś w tym może i jest ale nie tylko w netii jest problem. Obecnie mam internet od UPC, co najmniej raz dziennie przestaje działać. Oczywiście z głosić tego nie można ponieważ wiszysz na muzyczce 15 minut a potem automatycznie ciebie rozłacza. reklamacja oczywiście też nie przynposi skutku ponieważ tłumaczą się że nie były składane żadne zgloszenia o przerwach w usłudze (jak tu zgłosic jak nikt nie odbiera). To taka krótka historia dla zrównoważnia wszystkich obenych negatywnych o netii. Oczywiście wielu klientów spotkało się przeciwnościami w podłaczeniu usługi. Z czego wynikają problemy? Wiec: Wiekszośc obecnyhc usług świadczona jest na łączach TP wykorzystując ich centrrale, a wiec mozna powiedziec że klient ma Neostrade ale płaci za nią w Netii :-), tak wiec warunki techniczne świadczy TP. Tak zwana usługa BSA. Obecnie netia weszła na rynek z usługą LLU (4M w cenie 1M), jest to usługa technologicznie wygodniejsza. Netia dostarcza sygnał internetowy przez własne centrale wykorzystując tylko końcówke kaba który idzie do klienta. (jeżeli ktoś będzie zainteresowany moge trosze wiecej napisac na ten temat )/ W chwili obecnej rynek telekomunikacyjny jest tak otwarty ze klient może sobie migrować pomiędzy operatorami ale proszę zauważyć że takie przejścia dla operatorów nie są takie błyskawiczne ponieważ pomiędzy sobą musza powymieniać dokumentacj przekazać dane techniczne itp. Wiec decydując się na przejście miejmy na uwadze że może to troche zająć.
~niezadowolonyklient / 2016-01-12 23:33
Ocena: 1.50 / 5
Netia ma super opcję w postaci przewijania każdego kanalu wstecz. Poza tym jest o 2 ligi gorsza od swoich konkurentow
Zaletyprzewijanie
Wadywszystko inne
6 miesiecy,
~Pedro / 2016-11-20 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Witam nie dawno telefonicznie podpisałem nową umowę na 2 lata i jestem rozczarowany i nabity w butelkę,ale po kolei:prawie miesiąc przed końcem starej umowy zadzwoniła do mnie pani od podtrzymywania obecnych klientów czy jakoś tak i zaproponowała mi ofertę początkowo nie chciałem żadnych ofert bo miałem propozycję od konkurencji na szybszy internet niż ten który miałem do 20 mb ,pani zapewniała mnie i nawet sprawdzała łącze ze będę miał szybkość 50 mb nie mniej .Powiedziałem jej że się zastanowię tydzień czasu i dokładnie rano w 7 dniu zadzwoniła raz potem drugi raz odebrałem i znowu te same zapewnienia ze 50 mb szybkość będę miał zgodziłem się i tu pies pogrzebany przestroga dla innych nie podpisujcie wcześniej niż 5-6 dni przed KOŃCEM UMOWY STAREJ.Po kilku dniach od podpisania kurier szybciutko przywiózł nowy ruter a po kolejnych 2 dniach internet znikł i trzeba było podłączyć nowy ruter ale i tu haczyk nowy przesył dopiero po 15 dniach.W końcu naszedł ten dzień sprawdzam szybkość i szok 25-27 mb czyli parę mb więcej niż miałem .Dzwonię do Netii i kolejne rozczarowanie bo inna pani od spraw technicznych przesyłu poinformowała mnie że max przesyły do mnie i to przy optymalnych warunkach wynosi 31 mb czyli prawie o 20 mb mniej ,kolejny szok i złość to ze ustawowe 14 dni na wypowiedzenie minęło razem z starym przesyłem a obecna rezygnacja to koszt kary za zerwanie umowy około 400 zł (koszt rocznego abonamentu) i tak netia piszę z małej bo nie szanuję już tej firmy naciągnęła mnie na kolejne 2 lata -ale to będą ostatnie bo tej firmie już nie zaufam nawet jak ZŁOTE JAJA będą obiecywać .
Zaletynie widzę
Wadynaciąganie klienta i obiecywanie cudów
po kolejnych 2 latach już nie zaufam i nie polecam
~peny / 2009-09-12 22:27
Pracuję na infolinii technicznej,nie myślcie,że bronię netii ale żal mi osób, które tam pracuja, dziennie dzwoni "milion" osób z pretensjami za które z regóły odpowiadaja sami bo coś naknocą w komputerze (głównie chodzi o osoby z modemami) bądź bawią się ustawieniami na routerze a potem dzwonia z pretencjami " dlaczego wyłączyliście mi internet!!!!!!!!!!!!) bez żadnego dzień dobry. za drugą połowę problemów odpowiada tpsa, robią co mogą,żeby netii i jej uzytkownikom zatruć życie. najlepsi są klienci, którzy nie płacą rachunków a potem mają pretensje,że nikt im nie powiedział,że mają płacic (jak dla mnie jest to logiczne,że powinno się zapłacić). kolejną kwestią jest przełaczanie klientów, jeśli konsultant mówi,że musi przełączyć do innej osoby to chyba wie co mówi, a że z regóły dzwoni "milion" osób to potem czeka się po 40 minut. praca nie jest przyjemna bo ludzie są naprawdę wredni ale są też mili klienci i takich chyba każdy konsultant lubi. no ale ktoś musi pomagać tym "wredym" klientom w końcu muszą sie na kimś wyżyć nie pomyślą o tym,że po drugiej stronie siedzi osoba, która nic nie może zrobić jeśli technicy olali sprawe trzeba czekac i telefon co 30 min nie pomoze napewno, pozdrawiam