strona 32 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~alicja-orginal / 2009-04-24 22:30
po raz drugi nigdy i przenigdy nie wejde w jakąkolwiek umoweę z netią i ostrzegam wszystkich przed netią. Podpisałam umowę w sprawie załozenia telefonu i internetu w miesiącu styczniu 2009r. czekałam do kwietnia i reklamując kilka razy w kazdym miesiącu ,nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani wyjaśnienia, ani słowa przpraszam .Złożyłam pisemną reklamacje w kwietniu br. i zgodnie z ich regulamninem znowu nie otrzymałam zadnej odpowiedzi, a jedynie rachunek do zapłacenia na kwotę ponad 1000 zł za nie wykonanie usługi.Po 21 dniach / zgodnie z ich regulaminem / napisałam rezygnacje. Jednak według Netii powinnam zapłacic dług za złozenie podpisu na umowie, z której oni sie nie wywiązali. Sprawę przekazali do windykatora, straszą mnie o różnych porach a nawet dręczą mnie swoimi telefonami. Ostrzegam wszystkich , a właściwie przestrzegam przed netią. Oni działają według swoich praw siły i pięści. -
-
~Andrzej / 2017-09-26 08:54
Internet nie taki szybki.Od samego początku problemy transfer wręcz mulący.Konsultant mnie oszukał więc sprawa trafiła do UOKiK i tam wygrałęm bowiem rozmowy są nagrywane.Zrezygnowałęm z tej usługi. Nie Polecam.NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ. ZaletyBrakWadyTransfer mulący konsultanci naciągają wręcz oszukują. -
~Anka / 2015-02-23 14:58
Miałam już kilku dostawców usług telekomunikacyjnych i według mnie Netia wypada najgorzej.. niestety ;/ mój brat prawie od roku korzysta z UPC i bardzo sobie chwali.. wezmę z niego przykład jak tylko skończy mi się umowa. Na szczęście tylko miesiąc! -
~anonim / 2015-06-26 17:22
Netia to jakaś kpina. Płacę za internet przeszło 50 zł miesięcznie i jest bez ograniczeń transferowych. Umowa zawiera prędkość do 10 Mb/s, był okres że działał poprawnie było nawet do 6 Mb/s a po czasie 1 Mb/s w porywach do 2 Mb/s. W domu są 3 komputery korzystające z internetu, przy takim łączu daje to jedno wielkie G. Było zgłaszane do obsługi oraz wysyłali swoich techników, jednak nic z tym nie robią. Po złożeniu wypowiedzenia, nie minęły 24h a były już telefony z neti, które zapewniają naprawienie usterki i zwiększenie prędkości łacza tylko po to by zostać u nich. To jest jakas kpina, gdyby nie wypowiedzenie nadal mieliby to w głębokim poszanowaniu.
NIE POLECAM NETII, OMIJAĆ JĄ Z DALEKAZaletybył okres gdzie prędkość łącza była zbliżona do umowyWadykatastrofalna prędkość łącza, wypinanie się na klientów6 lat, -
~ben_w / 2015-08-20 19:03
Serwis techniczny do bani. Zapsuł mi się ruter . Tydzień udawiadniano że mam internet chociaż nie miałem. Po wielu ciężkich słowach na infolinii , wymieniono ruter , ale niczego nie skonfigurowano . Jeżeli jest wybór proponuje wybrać inną firmę Zaletyni maWadybrak porozumienia z klientem2 lata -
~boy / 2017-03-03 17:35
Zawiła umowa, która nie odpowiada usłudze w rzeczywistości. Omijać dużym łukiem !!! -
~bozena2222 / 2011-08-03 14:41
W sumie blisko miesiąc nie miasłam internetu,dzwoniłzm grubo ponad20 razy ale za kazdym razem mówiono co innegi; wypoież jednej osoby zaprzeczala drugiej, kłamano np, ze awaria usunięta a zgodnie z smsem było to kłamstwo. Netia zaproponowała taryfe za 109int + tel nielimitowane w kraju i zagraniczne i dobrze, ze nie zadzwoniłam bo dano mi oferte jakiej anie nie proponowano ani nie zamawiałam. W 50% niekompetencja pracowników, złośliwy upór, a przede wszystkim kłamstwa, brak adnotacji o treści rozmowy - zamknięte kolo, a szybkośc internetu nie ma nic wspólnego z oferowana i reklamowaną. Problemy zaczęły sie około 25 czerwca i do tej pory nie wiem jaką mam taryfe, nie mam umowy - a w to co mówią przez telefon nie wierzcie ! ! ! Koszmar. Wadydużo - lekcewazenie klientadruga umowa ale nadal nie wien jaka -
~darek / 2016-02-27 17:23
Mam wykupiony internet do 50Mbs a mam ledwo 1MBs ZaletybrakWadyrouter często traci zasięg, płacę za internet do 50MBs a mam ledwo 1Mbskorzystam od 1 roku płacę 50zł miesięcznie tylko za internet -
-
~Dawid / 2015-01-29 10:43
Założyłem Internet 50 MB/s 3 tygodnie temu we Wrocławiu. Mimo, że jest to łącze ADSL2+, jest ono łączem własnym Netii (nie dzierżawionym od Orange). Jestem bardzo zadowolony, wszystko załatwione sprawnie, i po WiFi, i po kablu działa super, z takimi rezultatami -> http://www.speedtest.net/result/4098684430.png
Na Internet nie ma co narzekać, w porównaniu do np. UPC jest niebo!
Do tego 6 miesięcy za 1 zł :). Polecam!Zaletystabilność, prędkość zgodna z umową, bezawaryjność3 tygodnie, aktywacja 19zł, przez 6 mcy 1zł/mc, potem 49,90zl/mc -
~Doradca / 2017-01-19 15:41
Bardzo mi przykro czytać te nieprzyjemności związane firmą Netia, ale jestem Długoletnim pracownikiem firmy, i wiem, że usługi są dobre zależnie od technologi, ale również awarie zdarzają się wszędzie i nie ważne czy to Netia czy inny operator niestety jest to siła wyższa na którą zbytnio nie mamy wpływu, Każdy, ale naprawdę każdy operator robi wszystko żeby było coraz lepiej, bo gdyby nie klienci my byśmy nie mieli pracy. Więc robimy co ze swojej strony tylko możemy. Dużo zależy od ludzi jak pracę traktują, ponieważ to my jesteśmy wizytówką firmy, Jeżeli mogę jakoś pomóc/ doradzić zapraszam na konsultacje ze mna na mój adres e-mail w/w. Tylko proszę nie chcę Spamu na skrzynce.Pisz jeżeli Mogę Ci zaproponować usługę lub pomóc Ci w usługach te które już posiadasz -
~dudek / 2010-11-29 22:27
Po kilkunastu telefonach z neti dałem sie namówić na zmianę operatora. I właśnie od dziś milem mieć i neta i tel z neti a co mam, same problemy neta nie ma i długo nie będzie, zamówiłem 20 mb dostane tylko 10 za ta sama cenę, mimo ze pytałem wielokrotnie czy na pewno dostane taka prędkość jaka zamówiłem. Telefonu tez nie ma bo rzekomo nie podpisałem umowy na telefon mimo ze mam ja przed sobą. to jest jakaś pomyłka a nie uczciwa firma, oni tam nie szanują klienta liczy się tylko kasa za podpisana umowę. Jóź po podpisaniu umowy dzwonili do mnie przedstawiciele neti ze mogę mieć 20 mb a to jak sie okazuje tylko przynęta na klienta. i tak oto siedzę u sąsiada i użalam sie sam nad swoja głupota i naiwnością.Myślałem ze będzie taniej i lepiej niz w tpsa,a tu ani taniej ani lepiej.
-
~eljar / 2011-12-13 19:29
Podpisując umowę możesz się liczyć z tym, że wpadłeś na wieki wieków amen. Wypowiedzenie umowy musi być dostarczone listem ale później jakiś nieuczciwy pracownik siądzie do komputera i wpisze do systemu, że odwołałeś rezygnację (sic!) i dalej trwa zabawa. Jak chcesz żeby ci wyłączyli niechciany sygnał nie masz szans - chyba że ponownie wypowiesz, ale i tak nie masz gwarancji bo oszust może zadziałać ponownie! Oto nowa forma niewolnictwa. Nie ma słów no to wszystko. Co miesiąc reklamacja i nerwy ale wypuścić cię ze swoich łap nie chcą!
Dno, dno i nic więcej. Never ever interesów z nimi!ZaletyBrak jakichkolwiekWadyKontakt, czas reakcji i wszystko inne3 lata -
~Elżbieta / 2011-02-11 17:57
4 razy zamawiałam NON STOP za 49,90 i nie przysłali POPRAWNEJ UMOWY (tylko jakieś lepszy telefon 60, później internetowe), czasami w ogóle nic nie przysyłali twierdząc że takie zgłoszenie do nich nie dotarło. W końcu stwierdziłam,że zamówię przez konsultanta a nie przez internet (tak swoją drogą to właśnie nie wiem dlaczego ale konsultant od samego początku odradzał mi zamawianie przez internet - teraz już wiem dlaczego),no ale stwierdziłam że jak o 10 zł więcej jest przez konsultanta to w sumie mogę zadzwonić na infolinię żeby sporządzić taką umowę i czekałam....i czekałam i czekałam na kuriera...patrzę w końcu idzie - to sobie myślę...no to fajnie zaraz podpiszę i będę miała za około miesiąc usługę aktywną. Niestety przysłali kuriera tylko z jakimś zgłoszeniem zamówienia usługi wydrukowanym przy użyciu drukarki z kończącym się tonerem - więc przez środek kartki szły takie blade paski. Umowy właściwej nie przysłano do dnia dzisiejszego, a sprawę załatwiałam od dnia 9.10.2010. Po iluś telefonach ciągle się okazywało że im moje zgłoszenie nie dotarło, więc stwierdziłam że sokoro im na kliencie nie zależy to nie będę się pakowała do tej paczki amatorów! Poza tym konsultanci nie mają pojęcia o czym mówią!!! ZaletybrakWadynie można podpisać z nimi umowy, brak wiedzy na temat swoich usługnie mam -
~Ewelina / 2011-09-03 15:51
Zamówiłam internet 2 czerwca. Kurier umowę przyniósł chyba trzy dni później. POTEM ZACZĘŁY SIĘ SCHODY. Termin przyjścia techników ciągle był zmieniany przez "pracowników" netii. Czekałam w domu,brałam wolne od pracy.Nikt się nie pojawiał. Wydałam majątek na połączenia pod nr 801802803 i nie było kompetentnej osoby która umiałaby odpowiedzieć kiedy będe miała podłączony internet. Przełączali mnie od jednego do drugiego. Dzisiaj mamy 3 września i do tej pory ani widu ani słychu.To nie kamieniołomy że trzeba czekać tyle na internet.Ludzie pracujący w infolinii niekompetentni,nic nikt nie wie. Czeski film. ZaletyżadneWadyFatalna obsługa -
~fifka / 2010-11-02 21:47
Ta firma to banda oszustów i złodziei.Miałam u nich internet i telefon. Po pół roku wyłączyli mi telefon(pomimo sumiennie i terminowo płaconych rachunków), a gdy dzwoniła mną infolinii, powiedziano mi,że na linii trwa naprawa i telefon będzie czyny za tydzień. I tak po półtora miesiąca i ciągłym dzwonieniu na infolinię, dowiedziałam się, że faktura będzie obejmowała tylko internet. Przez cztery miesiące w sumie nie mogłam korzystać z telefonu, płaciłam tylko za internet. Po tym czasie przyszło mi niespodziewanie wezwanie do zapłaty zaległe faktury za telefon (nieczynny) oraz kara i nota obciążeniowa-w sumie ok 1300zł.Po wymianie korespondencji, stanęło na tym, że nigdy nie zgłaszałam,że mam nieczynny telefon, żadnych rozmów z infolinią nie było, nie płaciłam faktur za telefon(tych, które nie przysyłali) czym niniejszym zerwałam umowę.Przysłali mi więc karę za zerwanie umów za telefon i internet( za internet płaciłam i wcale umowy nie chciałam zrywać) w sumie ok 2600zł z notą obciążeniową. Reklamacje nie pomogły. Nie wspominam już nawet straszenia mnie komornikami i sądami. Tak właśnie z przyzwoitego klienta zrobili naciągacza. Nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z Netii i odradziłam tą pseudo-firmę już wielu znajomym. Uczcie się na błędach innych!!! ZaletyżadnychWadychamstwo, bezczelność, same minusy -
~Fill / 2015-03-18 13:47
Internet nie działa. Netia nie chce, aby to naprawić. Spróbuj inną firmę.ZaletyzeroWadyWolno internet. niewiarygodne. straszna obsługa3 lata -
-
~firma / 2014-12-31 22:20
Od początku do końca beznadziejna firma. Przesłał mi uszkodzony modem który w dniu działania usługi zwyczajnie nie zadziałał.Nowy mam dostać po pięciu dniach. Brak internetu w firmie uniemożliwia mi pracę całej załogi. Sprzedaż wysyłkowa niedziała bo internetu brak. A mamy sylwestra a w sprzedazy fajerwerki. Program do fakturowania nie działa bo sygnał rozprowadza zepsuty modem. Infolinia powtarza jak mantrę informacje że ni można się kontaktować z przełożonym osób niedecyzyjna ch. Zrezygnować nie mogę bo jestem firmą a nie osobą fizyczną i zapłacę karę 500 zł. Wystarczyłoby by technik przywiózł nowy modem w 48 h o korych mowa w umowie. ..nie nie można tak. To musi dostarczyć kurier 5 dni późnie.Zapl -
~Firma_2 / 2011-09-01 09:50
Jeśli stoicie przed wyborem czy oni czy ktoś inny, to podam kilka powodów dla których według mnie należy dobrze się zastanowić przed zawarciem umowy z tą akurat firmą, albo trzymać kciuki, żeby nic się nie psuło na linii w trakcie obowiązywania umowy. Zerwanie umowy to wbijanie kija w mrowisko. Przez to że wybór padł na nich nie miałem w firmie 14 dni (!) ani internetu ani telefonów.
Czemu nie polecam?
1. Usunięcie awarii wymagało kilkunastu (!) zgłoszeń i kilku wizyt techników netii i tp.
2. Netia nie potrafi wyegzekfować od TP szybkiego zlokalizowania i rozwiązania problemu, tylko wystawia zlecenia dzień po dniu na każdą duperelkę z osobna.
3. Wszelkie korespondencja z działem relkamacji to droga przez mękę dla cierpliwych.
a. wmawiają, że wina leży po stronie abonenta, gdy tak nie jest i trzeba im to udowadniać
b. czas pisemnej odpowiedzi na reklamację wykorzystują w pełni (30dni) i zazwyczaj pierwsza jest na "nie" nawet gdy nie mają racji.
c. próbują wmówić, że zapisy na umowie świadczenia usług, dotyczą tylko aktywacji!
d. rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym zgodnie z punktem zapisanym w umowie, traktują jak zwykłe wypowiedzenie i faktury przychodzą za kolejne dwa miesiące razem z karą umowną
Straconych nerw i czasu poświęconego na udowadnianie im że nie mają doczynienia z szympansem nikt mi nie zrekompensuje.
Jaka cena taka jakość obsługi.
ZaletycenaWadypozostałe14 m-cy -
~fishe / 2014-12-14 23:30
Netia Player się wiesza, restartuje, TV rwie. Aneks do umowy to przełączenie i 3 tygodnie bez ineternetu. Awarię zgłaszam przynajmniej raz w tygodniu. Zaletyłatwo kupićWadytrudno wyjść5 lat, 49 zł -
~Franci / 2014-08-20 15:21
Nie polecam cały czas wysyłają dodatkowe faktury po zakończeniu umowy z nimi i oddaniu routera/modemu wciąż wysyłają faktury za ten sprzęt Zaletynie ma !Wadycena, jakość, obsługa2 lata brałem za 85zł podajrze
strona 32 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »