Dekoder źle współdziała z dyskiem zewnętrznym - nie nagrywa, wyskakuje komunikat o niznanym programie. Netia zwala winę na dysk choć sama na moją prośbę nie chciała wskazać konkretnego modelu pasującego do ich dekodera. Kupiłem dysk taki sam jak w ich sklepie ale o połowę mniejszy i mam problemy. Co dwa trzy dni muszę od nowa programować nagrywanie.
Oprogramowanie dekodera nie informuje o statusie formatowania czy testu pamięci wewnętrznej, wiec nie wiadomo czy to się odobywa. Na początku formatowania wyrzuca nas z menu, a po wejściu w nei nie widac USB - można domyslac się, że dysk został odrzucony przez dekoder. W komputerze podczas formatownia cały czas wiemy na jakim jest ono etapie, wiemy także że dysk jest podłaczony do komputera - w dekoderze Netia tej informacji brak.
Z tego co wyczytałem gdzie indziej, no i sam sprawdziłem, to brak w dekoderze ustawienia języka oraz napisów. Ci którzy mają pakiety sportowe narzekają na smużenie oraz wskazują że nie wszystkie kanały HD są w 1080p
Zaletyjuż ich nie widzę
Wadycała lista
2 miesiące
~nycek / 2013-07-08 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od póltorej tygodnia nie mam internetu, totalna ignorancja i brak informacji kiedy przywrócą dostsęp do internetu.
ZaletyBRAK
Wadyignorancja, brak szacunku dla klienta, brak profesjonalizmu.
~Opel / 2016-01-19 14:29
Ocena: 2.25 / 5
Odradzam ta firme, podpisalem umowe na 2 lata na 4mbity/s w 2011 roku. Nigdy podczas swiadczenia uslug nie dostalem zadnychg opcji szybszego internetu, zadnych ulg, zadnych atrakcynych okazji. po 5 latach rezygnuje z uslugi poniewaz za 50zl/miesiac moge dostac duzo lepsze warunki gdzie indziej. ODRADZAM!! 3/10
Zaletymalo awarii
Wadybrak zainteresowania klientem
5 lat, 50zl/miesiecznie
~Opolskie / 2015-04-29 21:16
Ocena: 1.50 / 5
Ogólnie uważajcie! Ja po 6 latach wracam do tej na której Netia jest linii. Mają problem, wielki problem! Uważajcie na reklamy 20 czy 50 mbitków. Teraz Wam zadziała ale za chwilkę macie problem.Miałem (bo wypowiadam umowę) do 10 mbitków na umowie, a mam w rzeczywistości UWAGA 0,3-0,6m/b. Tragedia!!! Łapią nowych frajerów(przepraszam Was) kosztem starych frajerów.
ZaletyByło fajnie - jest podle.
WadyOd 2013 w moim przypadku
6 lat i już wystarczy
~pdg52 / 2009-11-27 17:53
Ocena: 2.25 / 5
namówiony na stacjonarkę i promocję 1Mbit zostałem od 10 do 27 listopada2009 bez narzędzia pracy czyli internetu - problem z "kabelkiem" w centrali Skawiny skype tez często wybija i podła jakość ( w bloku jest końcówka światłowodu Netii)
Zaletycena 30 - 40 PLN mniej na m-c
Wady" zabrak netu 17 dni ( narazie)
rok ?
~Pjanusz71 / 2016-11-21 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Opinie na temat netii jak najbardziej są uczciwe.
Sam na własnej skórze przekonałem się, że klienta mają w przysłowiowym nosie.
Chciałem zakupić Internet w netii i złożyłem akces na ich stronie celem skontaktowania się z przedstawicielem. Następnego dnia zadzwoniła jakaś pani i chciała rozmawiać na temat Internetu. Grzecznie poinformowałem, że jestem aktualnie w pracy i proszę przenieść rozmowę na godzinę 17.30 jak już będę w domu. Pani się zgodziła z zastrzeżeniem, że przedstawiciel netii zadzwoni do mnie o godz. 17.300 następnego dnia. Następnego dnia czekałem na telefon z netii bez skutku. Trzeciego dnia (w godzinach mojej pracy) ponownie zadzwoniła pani z netii chcąc porozmawiać. Podziękowałem za wszystko i przypomniałem, że zgodnie z ustaleniami wczorajszego dnia miałem czekać na telefon z netii. Mając taki stosunek do klienta niech nie liczą to, że pozyskają więcej klientów. Dziadowska firma zawsze będzie dziadowska.
Zaletybrak
WadyWszystkie możliwe a w szczególności brak poszanowania dla klientów.
Do tej pory korzystam z Dialogu. Jak wiadomo netiia przejeła Dialog - szkoda.
~Popcorn / 2016-02-17 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Dno i tyle zero zalet.
WadyJest ich pełno
~Porobiony / 2015-01-11 15:15
Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI , KRĘTACZE , ZŁODZIEJE . Nie polecam a nawet odradzam z nimi kontaktu - obiecają wszystko a dają niewiele !!!
ZaletyKonsultanci to bajeranci - kłamią jak z nut !
WadyOszuści !!!
nie ważne
~pozytywna / 2011-04-09 18:36
Ocena: 1.75 / 5
Przy podpisywaniu umowy, żadnego problemu, jednak kiedy firma nie wywiązała się z umowy czyli 6 MG i chciałam zrezygnować z umowy - można w ciągu 10 dni od aktywacji, nie od podpisania umowy, wówczas się zaczęło. Zaczęto mi wmiawiać, że mogę zrezygniwać, ale w ciągi 10 dni od podpisania umowy, a podpisałam ją 1,5 miesiąca wcześniej tak mi poradzono. Dalej kiedy pokazałam w umowie, że jest inaczej zaczęto straszyć mnnie karami. Kiedy uporałam się z tymi problemami, powiedziano, że linię odblokują w ciągu 5 dni, aha!!!!! Po interwencjach, w koncuo dblokowali. Nie polecam, jeszcze nigdy tak nie byłm potraktowana. Firma dawała mi 320 kb i jeczsze przy tych parametrach straszono mnie karami. Firma okropna. Internet mobilny oczywiście miał być gadżetem, okazałosię się, że tak przez 2 miesiące potem słono trzeba płacić.
Zaletyżadne
Wadywszystkie
5 dni
~raf / 2010-02-09 23:41
Potwierdzam NETIA - TO KPINA z KLIENTA, wynająłem budynek na firmę z trzema łączami ISDN Netii - byłem pewien, że z podłączeniem telefonów to problemów nie będzie. W systemie mają budynek opisany jakby nie miał przyłącza. Wcześniejsza firma oczywiście korzystała z Netii. Po kilku godzinach spędzonych na tzw. infolinii przysłali ekipę po tygodniu do sprawdzenia warunków technicznych. Technicy oczywiście stwierdzili że przyłącze jest i nie ma przeszkód. Po trzech tygodniach wydzwaniania na infolinię została podpisana umowa i za max 14 dni miało być uruchomienie. Po dwóch tygodniach dowiaduję się na infolinii, że jakiś mądrala anulował umowę – bo w systemie jest nadal – brak możliwości technicznych. Krew się we mnie zagotowała - po półtora miesiąca walki byłem z niczym. Kolejny kierownik na infolinii bardzo przepraszał, ale jedynie co może mi zaproponować - to kolejna wizytę techników i całą procedurę podpisania umowy od nowa!!! Czyli kolejne minimum 30 dni. LUDZIE !!! SZLAG MNIE TRAFIŁ! Napisałem skargę do centrali i czekam na łaskawą odpowiedź. W międzyczasie złożyłem kolejnych 5 wniosków. Może się w ktoś w Netii zastanowi o co chodzi? Niestety kochana TPSA też się wypięła – bo „daleko do słupka” i im się nie opłaca. Minęły 2 miesiące, a firma działa na przekierowanych komórkach – rachunki kosmiczne. To się nazywa „wolność wyboru”
~RAV / 2011-08-26 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Dzień 1 Kilkakrotna próba wg instrukcji modemu netia spot nie powiodła się. Kilkakrotna próba aktywacji pod dyktando teleserwisantów NETIA - rezultat ten sam. Co ciekawe każdy serwisant wskazywał inne przyczyny. Dzień 2 Wizyta techników z TP - stwierdzili że ich linia jest OK a reszta ich nie obchodzi. TelesSewisant z netii powiedział że jest problem z serwerem i będzie działać za kilka godzin. Za kilka godzin inny teleserwisant z neti powiedział że chyba zepsuty jest modem że przyślą nowy. Dni 3-7 Kilka coraz bardziej nerwowych rozmów z serwisantami netii Dzień 8 Przyszedł nowy modem z nadzieją zainstalowałem i... dalej nie działa. Kilka kolejnych rozmów z serwisantami netii coraz bardziej nerwowych nie przyniosło rezultatu. Małżonka zadzwoniła w takim razie do działu ekonomicznego że chce zrezygnować z umowy. Oni twierdzą że nie można bo usługa została aktywowana tydzień temu (AKTYWOWANA!!!)
ZaletyNie można stwierdzić bo od początku umowy (pomad tydzień) NIE DZIAŁA
WadyOd ponad tygodnia od atywacji nie działa. Wykonałem już wiele PŁATNYCH rozmów z serwisem.
O 8 dni za długo
~request / 2009-05-28 20:18
Ocena: 4.25 / 5
Netia ma świetną ofertę, bardzo borą jakość świadczonych usług. Korzystam z ich łącza 16 msps tylko co do obsługi rzeczywiście są problemy. Dobrze jest podpisać umowę z jakimś przedstawicielem najlepiej w necie poszukać albo po pytać u znajomych może ktoś kogoś zna bo załatwić cokolwiek na infolinii to jest masakra a tak człowiek który siedzi w netii na co dzień może coś dla nas załatwić więc dobry przedstawiciel to podstawa jeśli chcemy z spokojem korzystać z usług netii.
ZaletyDobra oferta
Wadykiepska infol inia
5 msc.
~RiQ / 2014-03-07 19:22
Ocena: 5.00 / 5
Półtora roku korzystam z internetu od Dialogu (Max 20) na ich łączach (światłowód). Z wyjątkiem okazjonalnych spadków transferu do 10Mbit cały czas prędkość przekracza deklarowaną przez usługodawcę (w speedteście mam 21/2.5Mbit) Teraz podpisałem umową z Netią/Dialog na internet 100Mbit - mam nadzieję, że nie będzie z tym problemów. Oczywiście jestem świadom tego, że mój sprzęt może nie udźwignąć tej prędkości - 2 routery Apple Airport Express, więc psychicznie przygotowuję się na zakup nowego routera.
Zaletystabliność (Max20)
Wadybrak
1,5 roku - 44,90 zł/m-c
~roman Rosciszewski / 2013-06-11 18:20
Ocena: 1.00 / 5
kompletne dno
Zaletybrak
Wadybezmiar głupoty
2lata
~Roman Wer / 2016-02-13 15:12
Internet z Netii posiadam dwa lata. Przez pierwszą umowę wszystko było ok, kablówka działała świetnie, podobnie jak internet, problem zaczął się po przedłużeniu umowy, kilka razy dziennie całkowicie zanika sygnał, zarówno w kablówce, jak i w internecie, co jest strasznie irytujące. Żałuję, że zrezygnowałem z wcześniej posiadanego internetu, zwiedziony "mową trawą" o szybkim internecie w tanim pakiecie, dzisiaj nie popełnił bym tego błędu... Pozdrawiam
ZaletyBezprzewodowy internet w całym domu
WadySłaby sygnał, zanikające połączenie i ogólnie cała masa wad
2 lata
~salowy / 2015-08-21 11:02
Ocena: 1.50 / 5
Mam internet w Internetia w Krakowie od lat. I właśnie od tych kilku lat w trakcie uzytkowania wszystko jest pieknie do momentu awarii na której naprawe mają 48h. Ostatnio przeszli samych siebie. Problem zgłoszony 17.08 mailowo, po telefonie na BOK po 24 h bez reakcji miał się ze mną skontaktować technik. Skontaktował się dnia 19.08 z numeru zastrzeżonego ok godz 19ej ale w tym momencie nie mogłem odebrać telefonu więc godzinę później dzwoniłem znów na BOK w celu otrzymania kontaktu do technika albo prośba o kontakt następnego rano. Po nastepnych 24h wciąż żadnego kontaktu. Po kolejnym telefonie na BOK z kategorycznym żądaniem telefonu do technika lub kogoś władnego słyszałem te samą odpowiedź - nie posiadam, nie mogę, prosze czekać. Dziś jest już 4ty dzień jak jestem bez internetu i bez braku kontaktu z kimkolwiek, kto może się sprawą zając. Przychylam się do opinii ze wszystko jest ładnie i pieknie ale z jednym komentarzem - do czasu awarii. Wtedy klient nie jest wart NIC, ma płacić i płakać. Zdecydowałem się na opinię ponieważ taka sytuacja zdarza mi się nie pierwszy raz i wszystkich przestrzegam przed ta firmą (Netia czy Internetia). Będę żądał możliwości rozwiązania umowy w związku z niedotrzymaniem zapisów umowy o terminie naprawy usterki ale spodziewam się odpowiedzi iście Polskiej - "mógł pan odebrać telefon w momencie jak technik próbował się skontaktować"...
Zaletybrak
Wadyobsługa, serwis, kontakt - żenadad
4 lata
~Seba / 2012-04-19 09:50
Ocena: 1.25 / 5
Netia nie informuję iż do pakietu ma się płatne dodatkowe usługi jak HBO ( przysyłają tobie sms z dostępem do tej usługi i nigdzie nie informuję że jest to usługa płatna po niby darmowym okresie , jak przegapisz to bulisz ) Następnie bezpieczny internet tak samo jeżeli nie wyłączysz sam tej usługi np. przez infolinie to również bulisz . Cena na początku zadowalająca lecz jak przegapisz powyższe dodatkowe usługi to nie jest ciekawie . Nie informuję przez telefon że jeżeli będziesz chciał zrezygnować z ich usług to zapłacisz karę za hot spot 300 zł plus linia telefoniczna 150 zł a przy rozmowie telefonicznej nic nie informuję o tych kosztach tylko że umowa jest na czas nieokreślony i można ją rozwiązać z miesięcznym okresem wypowiedzenia . Nie miałem internetu przez 2 dni ponieważ twierdzili że jest to z przyczyn tpsy a mieli na to żeby się przygotować 3 miesiące !!!. Pilnujcie FV jakie wam przysyłają ponieważ mi się zdarzyło iż naliczyli mi za połączenia telefoniczne które powinny być w cenie i nie potrafili tego wyjaśnić . Bardzo żałuję że zmieniłem z TP S.A. na netię nikomu nie polecam ich usług .
Zaletyżadne
Wadywszystko, usługa , zgłaszanie reklamacji , itp.
2 miesiące płacę razem z telefonem 98 zł
~tadeusz / 2014-09-08 19:46
Ocena: 1.75 / 5
nie polecam netii , bardzo kiepska obsluga , pracuja na laczach tpsa lecz usluga bardzo slaba ,
Zaletyzadne
Wadybrak szybkosci umowa do 10 usluga wykonywana 20%
~tam tam / 2015-01-03 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Pierwsze lata bez problemu , po trzeciej podpisanej umowie kompletna klapa prędkość spada do 1,25MB obijanie piłeczki między Netią a Orange bo jestem na starym kablu dawnej TPSA stanowczo ODRADZAM nETIĘ
ZaletyBRAK
Wadyniestabilny przesył
~To nie żart. / 2014-08-13 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Korespondencja abonenta z konta Netia on-line
Temat kontaktu: Gdzie Treść wiadomości: Gdzie na swoim koncie znajdę rodzaj oferty, czas trwania itp.
Odpowiedź otrzymana od Netia SA:
Data wysyłki zgłoszenia: 2014-07-15 15:35 Treść wiadomości: Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z Netią.
Odpowiadając na zgłoszenie informuje, że niestety informacje dotyczące warunków umowy nie są dostępne w serwisie Netia Online.
Pozdrawiam Anna Ewelina Kondraciuk Departament Obsługi Klienta